خبرنگاران مشرق در جريان پيگيري هاي خبري، به زمزمه ها و گفته مي شود هايي بر مي خورند که مهمان کردن مخاطبان به اين شنيده ها خالي از لطف نيست.

 

* يکي از رمال هايي که اخيرا بازداشت شده، در خيابان سپهبد قرني مغازه عينک فروشي دارد. وي مدتي را در هند به يادگيري رمل و اسطرلاب پرداخته و چندين ملاقات هم با ليدر جريان انحرافي داشته است.

 

* شنيده ايم که در ميان دستگير شدگان شبکه جاسوسي ، مدير يکي از بانک ها وجود دارد که از وي اطلاعاتي درباره نحوه دور زدن تحريم ها توسط جمهوري اسلامي ايران خواسته شده بود.

 

*بي وزير بودن وزارت صنايع تکليف بسته هاي حمايتي دولت براي واحدهاي صنعتي را به مخاطره انداخته و برخي کارشناسان يکي از دلايل افزايش قيمت کالاها درروزهاي اخير را اين موضوع مي دانند.

 

*گفته مي شود در عمليات هاي ضد جاسوسي سربازان گمنام در کشف شبکه جاسوسي، 42 افسر امنيتي آمريکا که اکثر آنها به زبان فارسي مسلط هستند در تور سربازان گمنام افتاده اند.

 

* يکي از استراتژي هاي جريان انحرافي، " بازي با گسل هاي خفته" در کشور است. اين جريان سرمايه گذاري هايي روي قوميت ها، اقليت ها و دانشجويان انجام داده است.

 

*حاکم بحرين اين روزها از طرح اشغال و يا کودتاي سعودي ها در بحرين به شدت نگران بوده و در صدد جايگزيني نيروهاي بلک واتر يا مزدوران پاکستاني هستند. تعداد نيروهاي عربستاني در هفته هاي اخير از 1500 به 4000 نفر رسيده است.

 

*به زودي سفير جديد ايران در سوريه تعيين مي شود. موسوي سفير فعلي ايران در دمشق، خود را براي نمايندگي مجلس از حوزه اهواز آماده مي کند.

 

* جريان انحرافي جهت نفوذ در بسيج و جذب بسيجيان با هدف ايجاد اختلاف در ميان نيروهاي وفادار به نظام اسلامي، تلاش هايي را جهت اعطاي وام به بسيجيان عضو پايگاه هاي تهران آغاز کرده است.

 

* عليرغم اخباري که اين روزها درباره حقوق همسر شهيدي پريوش سطوت شنيده مي شود، هنوز مسوولان بنياد شهيد در اين زمينه سکوت کرده اند. برخي خبرها حکايت از آن دارد براي پريوش سطوت 50 سال محاسبه همسر شهيدي شده و دو سوم اين مبلغ را به صورت پوند دريافت کرده است.

 

 * برخي کارشناسان يکي از مهمترين دلايل رشد قيمت مسکن در هفته هاي اخير را ايام دورکاري رئيس جمهور عنوان مي کنند. در اين ايام برخي شايعات از رها شدن پروژه مسکن مهرحکايت داشت که بالتبع جو رواني منفي را در بازار مسکن دامن مي زد.

 

*سرکرده جريان انحرافي پروژه جديد مرجع سازي را کليد زده است. نماينده ويژه وي در سفري محرمانه به قم با چند تن از روحانيون ديدار و مبالغ قابل توجهي به آنان کمک مالي کرده است. نماينده جريان انحرافي از آنان خواسته رساله هاي خود را منتشر کنند.

 

*جريان انحرافي که اين روزها با پرونده هاي عديده فساد دست و پنجه نرم مي کند در جلسه اخير خود مصوب کرده اقدام به پرونده سازي براي منتقدان خود در مجلس، مرکز پژوهش ها و رسانه ها نمايند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس