کد خبر 477670
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

ساعت 12 یکشنبه شب برای آنهایی که برنامه خندوانه و مسابقه خنداننده برتر را پیگیری می‌کنند، ساعت سرنوشت‌سازی بود. امتیاز علیرضا مسعودی و امیرمهدی ژوله خیلی به هم نزدیک بود و هر رای می‌توانست، سرنوشت آرای نهایی مسابقه را تغییر دهد. آنچه در دنیای مجازی در حال رخ‌دادن بود هم بانمک بود. طرفداران هر دو نفر تلاش می‌کردند دیگران را مجاب به شرکت در این مسابقه کنند.

به گزارش مشرق، گویا مشهدی‌ها تصمیم جدی گرفته بودند که علیرضا مسعودی صعود کند و از آن طرف دوستان امیرمهدی ژوله هم تلاش می‌کردند از اعتبار خود استفاده کنند و ژوله را صدرنشین کنند.

مهراب قاسمخانی در آخرین دقایق مانده به ساعت 12 عکسی از خودش و ژوله در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت که به ژوله رای بدهید.

این عکس پشت صحنه سریال شب‌های برره را نشان می‌داد که ژوله و قاسمخانی در حال نگارش متن بودند؛ متنی که باید تا فردا صبح برای ضبط به دست گروه می‌رسید.

حدود ساعت یک نیمه شب بود که ژوله برنده شدن خود را در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد و توانست جشن مجازی خوبی راه بیندازد.

برنده شدن او چنین اعلام شده بود: خنداننده برتر گروه سوم کسی نیست جز آقای امیر مهدی ژوله، تبریک به همه ژوژولیتی‌هاااا

خود ژوله هم نوشته بود: خدا رو شکر. دست تک تکتون رو می‌بوسم. خوشحالم که باعث شد رفیق نازنینی مثل علی مشدی پیدا کنم. خدا پدر و خواهرش رو بیامرزه و شفای عاجل و صحت و سلامت به مادر نازنینش عطا کنه. رقابت ژوله و مسعودی به اصطلاح جناب خان «مویرگی» بود؛ درصد هر دو نفر 50درصد بود. ژوله توانست، 479/671/1 رای را از آن خود کند و رای مسعودی 559/670/1 اعلام شد.

حالا رقیبان ‌نهایی مسابقه خنداننده برتر مشخص شده‌اند: سیدجواد رضویان، امیر مهدی ژوله و مهران غفوریان.

این سه نفر این روزها در سریال در حاشیه مشغول کار هستند. جواد رضویان و غفوریان بازیگران در حاشیه هستند و امیر مهدی ژوله سرپرستی تیم نویسندگان را به عهده دارد.

رفاقت این سه نفر و رسیدن هر سه نفر به مرحله نیمه نهایی خودش می‌تواند داستان جذابی باشد.

در دوره قبل رضویان با الیکا عبدالرزاقی رقابت کرد. ژوله با مسعودی وارد مسابقه شد و مهران غفوریان هم با سجاد افشاریان همگروه شد.

لحظات نفسگیر مسابقه ای در خندوانه

با مشخص شدن نتیجه رقابت بین غفوریان و رضویان، حریف ژوله مشخص خواهد شد. برای مسابقه خنداننده برتر 16 نفر انتخاب شدند؛ شقایق دهقان، رضا شفیعی‌جم، امیر کربلایی‌زاده، علی مسعودی،‌ امیرمهدی ژوله، هومن حاج‌عبداللهی، امین حیایی، سروش صحت، مهران غفوریان، نادر سلیمانی، سجاد افشاریان، سپند امیرسلیمانی، جواد رضویان، علیرضا خمسه، الیکا عبدالرزاقی و بیژن بنفشه‌خواه.

این مسابقه تلویزیونی را می‌توان جزو مسابقاتی دانست که توانست بیشترین درصد تعامل مخاطب را با خود همراه کند.

آن هم در شرایطی که در این مسابقه جایزه‌ای به مخاطب داده نمی‌شود، اما ضریب هیجان مسابقه آنقدر بالا بود که مردم مشارکت خوبی با آن داشتند البته ناگفته نماند که برخی از مسابقات حواشی به همراه داشت که همین هیجان مسابقه و فراگیری آن را در بین مردم بیشتر می‌کرد.

لحظات نفسگیر مسابقه ای در خندوانه

مثلا در بخشی که علیرضا خمسه وارد مسابقه شد یا رقابتی که ژوله با هومن حاج‌عبداللهی، امین حیایی و مسعودی داشت، بیشترین هیجان را بین مردم ایجاد کرد.

تا پایان سری دوم برنامه خندوانه چند روزی بیشتر نمانده است، اما خندوانه نشان داد که با خلاقیت، ایده‌پردازی و برنامه‌ریزی می‌توان برنامه‌‌های بی‌نظیر و به‌ یادماندنی برای تلویزیون ساخت.


منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس