کد خبر 472928
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴

‌ملی‌پوش سابق فوتبال ایران با ابراز خرسندی از مشارکت در کمک به موسسات خیریه گفت که امیدوار است هر ورزشکاری همواره در کار خیر شریک باشد.

به گزارش مشرق، علی کریمی در حاشیه‌ی برنامه‌ی مزایده پیکان قرمز که در مجموعه دیزدر مشهد برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: خیلی خوشحال هستم که در مشهد حضور پیدا کردم، دفعه قبلی که به اینجا آمدم یکی از دوستان لطف کردند اولین ماشینی را که داشتم در اختیار من گذاشتند تا از طریق مزایده به فروش بگذارم و بتوانیم برای آسایشگاه فیاض‌بخش درآمدزایی کرده باشیم.

وی افزود: خاطرات زیادی از این ماشین دارم و خیلی دوست داشتم که به شرایط گذشته برمی‌گشتم و می‌توانستم سوار این ماشین شوم. خیلی خوشحال هستم که می‌توانم کمکی به آسایشگاه فیاض‌بخش کرده باشم.

کریمی درباره حضور ورزشکاران برای انجام کار خیر گفت: خوشبختانه هر کسی به نوبه خودش کاری انجام می‌دهد. باید به‌گونه‌ای رفتار کنیم که همه ورزشکاران در کار خیر شریک باشند تا توانسته باشیم به تمام آسایشگاه‌ها و مسئولان خیرخواه کمکی کرده باشیم.

وی در پایان درباره اینکه چرا مشهد را برای این کار برگزیده است، اظهار کرد: از طریق برخی دوستان، یکی دو سالی است که ارتباط قوی‌ای با آسایشگاه فیاض بخش پیدا کرده‌ایم و خیلی خوشحالم که در مشهد توانسته‌ام این کار خیر را انجام دهم.

همچنین در این مراسم بازیگرانی از جمله هادی کاظمی، لیلا بلوکات، فاطمه معتمدآریا، رابعه اسکویی، آناهیتا همتی و دانیال عبادی حضور داشتند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس