کد خبر 431173
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶

مراسم سی و یکمین جشن فارغ التحصیلی خلبانان PC-6 پایگاه هوایی شهید دوران با حضور فرماندهان و معاونین این نیرو، خانواده معظم شهدا و خلبانان برگزار شد.

به گزارش مشرق، امیر خلبان حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم سی و یکمین جشن فارغ التحصیلی خلبانان PC-6  پایگاه هوایی شهید دوران که با حضور فرماندهان و معاونین این نیرو، خانواده معظم شهدا و خلبانان برگزار شد، خطاب به خلبانان تازه فارغ التحصیل شده، گفت: شما مراحل مختلفی را در طول خدمت پشت سر خواهید گذاشت که این مراحل معمولاً با کسب آموزش های تکمیلی برای پرواز و مشاغل کلیدی در نیروی هوایی همراه است.

وی افزود: همواره باید مراقب دام هایی باشید که در طول مسیر برای شما گسترانده خواهد شد و عدم توجه و مراقبت باعث می شود از مسیر اصلی خارج و چه بسا وارد مسیرهای کج و گاه بسیار خطرناک شوید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه خطاب به خلبانان فارغ التحصیل گفت: در تمام مرحل زندگی و شغلی، اسلام و پیامبراکرم(ص) را سرلوحه زندگی خود قرار دهید.

 وی اظهار داشت: ما حساب ویژه‌ای بر روی پایگاه هوایی شهید دوران که مرکز ثقل پایگاه های کشور است، داریم و این پایگاه همواره خلبانان برجسته ای داشته است و مردم هیچگاه رشادت های خلبانان و کارکنان فنی این پایگاه در هشت سال دفاع مقدس را فراموش نخواهند کرد.

 فرمانده نیروی هوایی ارتش همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، خانواده معظم آنها را از افتخارات نیروی هوایی دانست.

در ابتدای این مراسم امیر خلبان محمدی فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران گزارشی از نحوه آموزش خلبانان ارائه کرد و در ادامه فارغ التحصیلان به دریافت درجه و نشان خلبانی مفتخر شدند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • افشین تهران ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    دیگه وقت اون رسیده که نیروی هوایی ما با تربیت خلبانان و پرسنل فنی جدید و زیادتر از گذشته نسبت به خرید و یا ساخت و سرمایه گذاری جنگنده های پیشرفته اقدام بشه .تکیه بر قدرت موشکی کافی نیست و ما با داشتن جنگنده های پیشرفته دست بلندتری در منطقه خواهیم داشت.
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    عکس؟ عکس؟ عکس؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس