کد خبر 427839
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶

باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر و در قالب جذب اسپانسر اداره خواهند شد و در این راستا بانک‌ها هزینه‌های فصل آینده این دو تیم پرطرفدار پایتخت را پرداخت خواهند کرد.

به گزارش مشرق، پس از ناکامی در برگزاری چهار مزایده سرخابی‌ها و همچنین ابهام در برگزاری مزایده پنجم و تغییر مسئول مستقیم این دو باشگاه در وزارت ورزش و جوانان به نظر می‌رسد این که وزارتخانه تصمیم دارد برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، اسپانسری از میان بانک‌های خصوصی و احتمالا دولتی برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس جذب کند.

در این راستا جمع‌بندی‌ها درخصوص باشگاه استقلال نهایی شده و به نظر می‌رسد که این باشگاه آبی‌پوش پایتخت با ترکیبی از هیات مدیره جدید، مشتمل بر افرادی که دارای سابقه حضور در هیات مدیره این باشگاه را دارند و با حمایت مالی یکی از بانک‌های خصوصی که در دولت گذشته مجوز فعالیت گرفته‌است، فعالیت خواهد کرد.

این بانک که پیرامون تاسیس آن حواشی زیادی رخ داد، یکی از جدی‌ترین گزینه‌های اسپانسرینگ باشگاه استقلال در فصل آینده است که البته با توجه به مطرح شدن نام افرادی به عنوان اعضای هیات مدیره که سابقه سیاسی خاص دارند، می‌تواند از دغدغه‌های جدی این تصمیم باشد که به هر حال وزارت ورزش و جوانان قطعا تدابیر لازم را پیرامون آن اندیشه خواهد کرد.

همچنین بر اساس منابع خبری ایسنا به نظر می رسد با توجه به قرارداد اسپانسر سابق استقلال توافق جدید با این بانک به گونه ای شکل گرفته که مقرر است بانک مذکور با اسپانسر فصل گذشته باشگاه توافق ضمنی انجام دهد که در نتیجه آن در صورت رفع دغدغه های ناشی از قرار سه ساله این اسپانسر، بانک مذکور به عنوان حامی مالی جدید استقلال فعالیت کند.

تکلیف باشگاه پرسپولیس نیز با همین سیاست رقم خواهد خورد و به نظر می‌رسد که نصرالله سجادی و وزارت ورزش تصمیم دارند که این باشگاه را با حمایت یک بانک یا موسسه مالی معتبر راهی رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر کنند که البته اتفاقات در مورد باشگاه پرسپولیس هنوز جدی نشده و تنها مباحث پیرامون باشگاه استقلال قطعی به نظر می‌رسد که احتمالا اگر تغییری در این رویکرد ایجاد نشود، تا پایان روز شنبه ترکیب جدید هیات مدیره باشگاه استقلال به همراه اسپانسر آن معرفی خواهد شد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    0 0
    خخخخ
  • محمد ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    0 0
    ردکردن مشتریان کابوس مسئولین درپیشی گرفتن پرسپولیس بودکه باخیال راحت استقلال راجلومی اندازندوبازهم پرسپولیس لیگ جدیدرابادست خالی شروع میکند
  • ناشناس ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    0 0
    پس باید شاهد برشکستگی بانکهایی که اسپانسر میشن باشیم چون بازیکنان و مربیان میلیاردی پول میگیرند و میلیاردی هم خرج باشگاه میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس