اگرچه ابتدای هفته گذشته درباره پروژه آمریکایی شبکه موسوم به رهبران جوان جهان، افشاگری رسانه‌ای انجام شد ولی به علت بی‌توجهی نهادهای امنیتی در داخل، شبکه برانداز، امروز در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران همایشی برای اهداف آتی و شبکه‌سازی‌های بعدی برگزار می‌کند.

تغییر تاکتیک تشکیلات برانداز در سایه بی‌تفاوتی نهادهای نظارتی/ معرفی مدیر عامل دیجی‌کالا به شبکه جاسوسی آمریکاگروه سیاسی مشرق - به دنبال انتشار مطلبی که چندی پیش درباره شبکه YGL [1] یا همان شبکه موسوم به رهبران جوان جهان و فعالیت‌ها و اهداف آن در کشور منتشر شد، تغییراتی در برنامه های آتی این شبکه در داخل ایجاد شد.

طی سالیان اخیر از سوی دولت آمریکا، شبکه‌ای جهانی متشکل از نخبگان موسوم به YGL یا همان رهبران جوان جهانی زیر نظر مجمع جهانی اقتصاد شکل گرفته است. این مجموعه به ظاهر علمی، به‌دنبال شبکه‌سازی بین‌المللی با اهداف مورد نظر دولت آمریکاست.

براساس سند امنیت ملی آمریکا برای سال‌های 2016-2015 شبکه YGL با پوشش علم و فناوری به‌دنبال تربیت و سازماندهی جریانی است که بتواند با به‌چالش کشیدن حکومت‌های مدنظر دولت آمریکا، نقش تاثیرگذاری در عرصه حاکمیتی و جامعه مدنی این کشورها داشته باشد، هدفی که شاید بتوانیم در رهبران حکومت‌های منطقه در غرب آسیا به خوبی مشاهده کنیم، منطقه‌ای که اکثریت رهبرانش تحصیل‌کرده و تربیت شده غرب به خصوص آمریکا و انگلیس هستند.

از سوی دیگر، این شبکه چند سالی است فعالیت خود را در ایران شروع کرده اما به تازگی موج جدیدی از اقدامات را با هدف براندازی نرم و با سرعت چشمگیری پیگیری می‌کند.

بر همین اساس، قرار است عناصر داخلی شبکه فوق به زودی همایشی را در اصفهان برگزار کنند؛ همایش اصفهان که اواخر اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌شود با دعوت از تعدادی از اعضای آمریکایی YGL به کشور همراه است.

بر اساس آخرین اخبار به‌دست‌آمده قرار است تعدادی از اعضای شبکه، از تاریخ 15 تا 20 مِی 2015 (25 تا 30 اردیبهشت) به ایران سفر نمایند و در تهران، کاشان و اصفهان حضور پیدا کنند.

لیدرهای داخل ایران شبکه قصد دارند در زمان اقامت YGL های غربی در تهران سمیناری را با سخنرانی آقایان زهرانی، هادیان و چگینی در مرکز مطالعات وزارت امور خارجه جهت آشنایی اعضا با فضای سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران برگزار نمایند و هم‌زمان از موزه‌ها و نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری در شهرهای بزرگ کشور بازدید نمایند و در دو هتل رامتین و سیمرغ مهمانان خارجی را اسکان دهند.

این افراد قصد دارند، با حضور در باغ روزبه پیروز واقع در کردان کرج و همچنین منزل (بهاءالدین سادات تهرانی) از اعضای شبکه مرتبطین YGL در کشور و "مدیر عامل شرکت سازیبا" جلسات خود را پیگیری نمایند.

افراد مد نظر جهت سخنرانی در این جلسات آقایان عقیلی، رامین ربیعی، مجید زمانی، سیروس شفیعی‌زاده و هاتف حائری هستند.

در ادامه حضور 5 روزه اعضای شبکه برانداز در کشور، صبح روز 18 مِی از تهران به سمت کاشان حرکت نموده و از مکان‌های تاریخی بازدید خواهند نمود و در خانه منوچهری و خانه عامری اقامت خواهند داشت.

لازم به ذکر است هماهنگی این دو مجموعه از طریق مهندس "پدیده آذین" از دوستان نزدیک خانواده نمازی از اعضای فعال "لابی نایاک" [2] صورت گرفته است.

اعضای مدعو YGL در تاریخ 19 مِی وارد اصفهان شده و پس از ملاقات با تعدادی از سرمایه‌گذاران و بازدید از مکان‌های تاریخی و مذهبی، در هتل عباسی مستقر خواهند شد.

جالب آنجاست که اعضای تیم قصد دارند با هماهنگی با سفارتخانه‌های کشورهای سوئیس و یا اسپانیا جلسه‌ای را در محل سفارت این دوکشور برگزار نمایند.

از آخرین تحرکات شبکه برانداز YGL، معرفی برخی افراد به عنوان نامزد برای ورود به شبکه خواهد بود که در این بین می‌توان به مدیر عامل شرکت «دیجی کالا» به عنوان یکی از نامزدها اشاره کرد.

برگزاری کنفرانس شبکه برانداز آمریکایی فردا در دانشگاهبرگزاری کنفرانش شبکه برانداز در سایه بی‌تفاوتی نهاد امنیتیفردا، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران میزبان شبکه برانداز آمریکاییرفت و آمد مشکوک اعضای خارجی این شبکه به کشور در حالی ادامه پیدا می‌کند که در راستای سفر سازمان روسای جمهور جهان YPO "پروفسور شوآب" (رئیس مجمع جهانی اقتصاد) در خرداد وارد ایران خواهد شد.

آخرین اقدام شاخه ایرانی شبکه بعد از افشاگری صورت گرفته از طریق رسانه‌ها در هفته اخیر، تلاش برای برگزاری کنفرانسی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در تاریخ 8/2/94 با حضور افرادی است که قصد شرکت در کنفرانس برلین را دارند.

محور اصلی این کنفرانس به ظاهر بررسی فرصت‌های موجود در کنفرانس بریج 2015 برای کارآفرینان جوان و کمک به آن‌ها جهت شرکت در نشست آلمان خواهد بود.

با وجود اینکه تاکنون گزارش‌هایی متفاوتی در خصوص ماهیت این تشکیلات توسط رسانه‌ها منتشر شده است اما بی‌تفاوتی دستگاه‌های امنیتی نسبت به تردد بی‌شمار این افراد به کشور شایان توجه است.

از سوی دیگر، در حالی که تاکنون موارد متعددی از سوء استفاده اتباع آمریکایی از قالب‌های سازمان‌های حقوق بشری یا تشکلات علمی جهانی جهت تردد به کشور و اعمال خرابکارانه ثبت شده است، مشخص نیست چرا اعضای YGL به‌راحتی به کشور رفت و آمد دارند؟

آیا دستگاه‌های دیپلماسی و امنیتی درخصوص عواقب این رفت‌وآمدهای مشکوک پاسخ‌گو خواهند بود؟



 [1] - Young Global Leaders

مجمع رهبران جوان جهانی

  "Young Global Leaders"از سال 2004 به عنوان زیرمجموعه‌ای از «مجمع جهانی اقتصاد» آغاز به کار کرد. بنیان‌گذار آن هم «کلاوس شواب» مؤسس مجمع جهانی اقتصادست. آنچه که در توضیح کارکرد این مجمع در وبگاه آن ذکر شده عبارتست از «جذب جوانان شاخص برای شکل‌دهی به آینده جهان». این مجمع هر سال 200 تا 300 جوان برگزیده از سراسر جهان را به این مجمع دعوت کرده و در فرآیندی 5 ساله، آنها را برای پیش‌برد اهداف جهانی این مجمع آماده می‌کنند؛ هدف نهایی، تربیت رهبرانی برای آینده کشورهای مورد نظر است. بنابر ادعای این مجمع، تا کنون بیش از 1000 نفر از جوانان منتخب از سراسر جهان عضو «رهبران جوان جهانی» هستند که بازهم به ادعای خودشان، این جوانان آماده می‌شوند تا تأثیر شگرفی بر آینده جهان داشته باشند.

"National Iranian American Council " _ NIAC" [2] -

شورای ملی ایرانیان آمریکا

نام گروه موسوم به "شورای ملی ایرانیان آمریکا"(نایاک) "National Iranian American Council "(NIAC) در سال‌های اخیر در بسیاری از مطبوعات آمریکایی و حتی ایرانی مطرح بوده است.

بر اساس ادعاهای مطرح شده در "سایت نایاک":

"شورای ملی ایرانیان آمریکا سازمانی غیرانتفاعی! وعام المنفعه! هست که برای پیشبرد منافع جامعه ایرانیان آمریکا اختصاص داده‌شده است. اهداف نایاک فراهم آوردن دانش و ابزارهای مدنی برای مشارکت فعال مردمی - توسط آمریکایی‌های ایرانی‌تبار- همراه بااطلاع رسانی آگاهانه به قانون‌گذاران کنگره آمریکا هست".

در وب‌سایت این لابی، ادعاشده است که از بدو تأسیس در سال ۲۰۰۲ تاکنون، نایاک (NIAC) به‌طور مستمر و مؤثر صدایی پرنفوذ به جامعه ایرانیان آمریکا در صحن کنگره داده است! نایاک (NIAC) و اعضای آن در هر دو سواحل و منطقه مرکزی آمریکا حضور دارند.

اما اهداف واقعی شورای به‌اصطلاح ملی ایرانیان آمریکا چیست؟

بر اساس اسناد و مدارکی که در تحقیقات از نهادهای مالی، اعضای این گروه، افراد وابسته و بنیادهای مشابه آن به‌دست‌آمده است، همگی فعالیت‌های گسترده‌ای علیه ایران و "نظام جمهوری اسلامی" انجام داده می‌دهند، به‌طوری‌که با پیگیری خطوط مواصلاتی این افراد و بنیادها به پدیده‌ای با نام " کودتای مخملی" برمی‌خوریم.

نایاک هم مانند بسیاری از سازمان‌ها و نهادهای ضدانقلاب در خارج از کشور موضوعاتی مانند وضعیت حقوق بشر در ایران را که از سوی سردمداران آمریکایی و غربی در دستور کار قرارگرفته مورد قضاوت قرار می‌دهد و در مناسباتی مانند انتخابات سعی در دلسرد کردن مردم ایران و کشاندن آنان به مسیری که غرب به فکر رسیدن به آن است را دارد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 53
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 28
  • ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    1 0
    کدام امنیت؟!!! کدام حفظ ارزشها و انقلاب و نظام؟؟!!!! فعلا بچسب اعتدال رو !!!!!!!! عقب نشینی و مسخ ارزشهای انقلاب و نظام به نام اعتدال !!!! و تدبیر برای به هدف رساتدن اهداف استکبار !!!!!!
  • میلاد ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    الان دیجی کالا این وسط چیکاره است؟ بابا جان من همین امشب جنس سفارش دادم فردا شرکت ببندن کی پول منو میده
  • ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    1 0
    بخدا در وزارتهای ارشاد و امور خارجه رو ببندن و مسئولینش رو بگیرن بزرگترین دشمنان انقلاب از پا در میان. دشمنای داخلی (یا دوستان نادان/فتنه گر) ضررشون ۱۰ برابر ۵+۱ هست!
  • سعید ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    اینگونه امور نشانه تدبیر دولت محترم و دمیده شدن روح امید در کالبد نخبگان کشور است.
  • پیمان ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    ای بابا! ما تازه با دیجی کالا آشنا شده بودیم اینا هم که تو زرد از آب در اومدن.
  • جمال ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    کاش آنقدری که مسئولان دولتی ونهادهای امنیتی روی رونی کلمن حساسیت نشان دادند به این جور مسائل رسیدگی کنند تا یه فتنه دیگه توکشورایجاد نشه.
  • ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    خدایا شفا
  • ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    از اولم به این دیجی کالا مشکوک بودم!
  • حسن ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    خوب بود میلاد!
  • ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    امیدوارم خیانت کاران بنی صدر ملعون و سحرای طبس رو بیاد بیاورن و بدونند خدا و اهل بیت علیها سلام نگهدار این کشور است و اخر و عاقبت خیانت کاران و دشمنان انقلاب و اسلام جایشان رو خدا تعیین میکنه و اینها شکست خوردگان صد در صدی هستند و هیچ غلطی نمیتونند بکنند=
  • رضا ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    بازم دوتا آمریکایی دیدید جو گرفتتون.یعنی من و شما از نیروهای اطلاعاتی بیشتر اطلاع داریم؟
  • ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    عجب نسخه اطلاعاتی دقیقی دادی مشرق.همین صبحه که دوستات حمله کنن به اینا که اسمشونو اوردی .یه عده هم بفرست همون کاخ موزه ها که دارن میرن بازدید تحصن کنن .کللن شما خوبید همه دیگه عنن دیگه؟!!!!لابد سعید جلیلی خوب بود که کنفرانس خبری میگذاشت میگفت پیشنهاد دادیم یه بسته پیشنهاد بشه برای انجام مذاکره در اموری که ما پیشنهاد دادیم.خوبه ازون زمان چیزی نگذشتهالبته این دولت هم کار چندانی نمیکنه سر ملت رو گرم کرده.برو ببین فقر داره بیداد میکنه.تو شهر من که یه شهر کوچیکه اینقدر گدا زیاد شده که حد نداره لابد میخای بگی ...
  • ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    من با نظام فعلی زیاد میونه خوبی ندارم اما یه چیزی رو خوب میدونم توی قرن حاضر اگه کشوری وا بده قدرت های جهانی میبلعنش و چه وا دادنی بهتر از اختلاف داخلی
  • بنده خدا ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    محیط که آلوده شده فرصت برای رشد میکربها و باکتریها فراهم می شود .دشمنان ما به نفوذ در مملکت ما امیدوار شده اند گویا مانیز با ید با آنها به اعتدال رفتار کنیم
  • ناشناس ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    باسلام این شیاطین طبق سناریو ازقبل تعیین شده ازسوی صهوینیست های مستقر درانگلیس بصورت هرمی افراد موردنظر وخودفروخته را شکل میدهند مثل همین شرکت های هرمی که هرنفر از دونفرپول میگرفت وباوعده و وعید از آنها میخواست هرنفر دونفر دیگه را تحت نفوذ خود دربیاورند حالا در براندازی وتوطیه چینی از همان حالت هرمی استفاده میکنند وهیچ کس رده های بالایی خودرا نمیشناسد وبه کمک عناصری که قبلا" تحت نفوذ خود گرفته اند مثل عده ای محود را در زندان شاه خریدند عده ای را از خیلی سالهای قبل ازپدر وپدرانشان بادادن پول وامکانات وزمین خریدند برای چنین روزهایی وخیلی برنامه های دیگر که مجال کفتن نیست باید یه فکر اساسی برای هرچیزی که به مغز می اید انجام دهیم چون آنها مانند شیطان از هر راهی نفوذ میکنند یه موقع آدم روی یه عده یا شخصی دل میبندد ولی توزرد از آب در می آید وازعناصر خودفروخته میباشد که عده ای الکی به آنها دل خوش کرده اند باتشکر خدایا آقامون امام زمان(عج) را هرچه زودتر مقدمات ظهورش را برسان تاماراازفتنه های خارجی وداخلی وشیاطین حفظ کن آمین
  • كامي ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    وقتي نتواني با طبيعت همگام شوي ..طبيعت با جبر تورا همگام خواهد كرد
  • ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    جنگ فرهنگی تعارف نداره! نزنی بد میخوری، مثلا جنگه ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • عرفان ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    بعضی از خبرنگارای ما از صدتا آمریکا بدترن،معنی منافق رو خیلی وقته که از یاد بردیم.
  • احمد ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    انگار نه انگار جنگ روانی و براندازی نرمی وجود دارد ..آمریکا هرکس میاد ایران علیه اسراییل جعلی نظرمیده خودش میدونه برگرده براش مشکل درست میکنه اما نهادهای نظارتی ما متوجه نیات نظام سلطه نیست .
  • دوست البرت ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    عجب!!
  • عمار ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    چرا با اینها برخورد نمی شود؟ این چه وضعی است برای کشور درست کردند. دولت با جمهوری اسلامی دارد چه می کند خون شهدا چه می شود
  • ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    فعلا که نیروهای خودی، شدن بازیگر نقشه دشمن
  • ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    به چه قیمتی برادر
  • ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    من میگم مگه ما فقط یه دستگاه نظارتی تو مملکت داریم؟ به فرض دستگاه های نظارتی دولتی مجبور به سکوت باشن نهاد های انقلابی غیر دولتی که دستشون بازه.چرا اونا اقدامی انجام نمیدن؟
  • امین ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    برای اینکه غربی ها بشدت دارند بر روی استارت آپ های ایرانی تمرکز می کنند و می خواهند مدیران آن ها به سمت خودشون جذب کنند . چون می دانند آینده ایران در دست این استارتاپ هاست یا حداقل می خوان اینجوری باشه
  • امین ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    مشرق جان لطفا یک گزارش هم درباره حضور گوگل در ایران بنویس . اینکه گوگل با برند های استارتاپ ویکند و استارتاپ گرایند وارد ایران شده و داره فضای نخبگانی کشور رو مدیریت می کنه
  • امین ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    اینه دیپلماسی اقتصادی آمریکا
  • ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    پس اطلاعات وغیره چه میکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    به شما باشه دور ایران دیوار میکشید که نکنه کسی نفوذ کنه و ایران میکنید کره شمالی.
  • ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    آره کار اسرائیله! بگیرید درش رو تخته کنید. همه شون صهیونیستن!!!!!
  • ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    اختلاف رو که امثال مشرق دارن درست میکنن.
  • ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    باز خون شهدا رو خرج کردید؟ اون هم از هلند؟
  • ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    میدونی خوب سرشون خیلی شلوغه. پس فتنه! رو چی کنن!؟ کی به یمن و لبنان و سوریه و غزه و عراق برسه؟ گروهک های پیچیده تروریستی! رو کی متلاشی کنه!؟
  • نيما ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    حالا مي خواهيد قبول كنيد يا نكنيد، سيستم قالب .... سيستم فراماسوني است، از اظهار نظرهاي عجيب و .... و ... در مورد قانون و اسلام گرفته، تا تكخواني براي خانم ها، مردم را به زور به بهشت نبردن، تعيين مرز براي معروف و منكر با قانون و بي قانوني، اينها هشدار هست بايد جدي گرفت، خارج از بدنه هم برخي نظرات يا خاطره گريي يا بهتر هست بگوييم خاطره سازي، نشان از يك نقشه دارد، بوي فتنه مياد اين بار شديدتر از قبل
  • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    سربازان گم نام همه جا حضور دارند نیاز به ارشادات مغرضانه مشرق نیست سر مزاری که گریه می کنی مرده وجود ندارد
  • ناشناس ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    برای آینده برنامه ریزی میکنند چون می خواهد مجلس آینده را هم ازخودشان کنند زیادغضه نخورید
  • ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    بعد حسن عباسی میخواد بره دو کلام حرف بزنه زمین و آسمان رو به هم میدوزن
  • سامان ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    توهم توطئه نزن عزیزم.... حرف های صد من یه غاز بدون سند و دلیل می زنید... آن تشویش اذهان عمومی که دائم به این و آن انگ میزنید ، خود مصداق بارز آنید....
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    آیا از اصول گرایان براندازتر وجود دارد ؟ شما اصول گرایان یاوران خوبی برای شیطان هستید
  • رحمن ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    هر سازمانی که غرب بنیانگذارش است حتما با سیا در ارتباط است و همان حرکت نرم را بشکل اکادمیکتری دنبال می کند که زمان بر است و الآن سیاست جدید آمریکاست لازم است علما محترم عضویت در این سازمان وابسته را حرام کنند و خود ایران یک همچه سازمانی را تاسیس نماید
  • ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    من همیشه از هواداران مشرق بودم هستم و خواهم بود اما ایا وقتش نرسیده این نوع نگاه سخت به تغییر و تاثیر افکار عمومی را عوض کنیم . در این شکی نیست که آمریکا با این شبکه سازی ها دنبال اهداف خودش میگرده و به نفع ایران کار نخواهد کرد . سالهاست که اینطوری عمل کرده قبلا تا حدی مخفیانه اینکار را می کرد اکنون تا جایی اشکار عمل می کنه که همین گزارش از تمامی جزئیات عملکرد اتی این شبکه خبر مبده . این اقدام خوبی هست که کساییی دنبال برنامه های اینا هستن و گزارش می دن و مخاطبانشان را حساس می کنن اما تکمله این اقدام توصیه هایی که در این گزارش به مصادر امنیتی شده نیست بلکه باید با اگاه سازی کسایی که به این شبکه ها می پیوندن و توجیه اونها در مورد حد و مرز کار علمی و کار سیاسی مانع از سوختن مهره های علمی و فناوری شد
  • ناشناس ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    برانداز اصلاح طلبانی هستند که سال 88 تهمت دروغ تقلب به نظام زدند و کشور را به آشوب کشیدند و با نتانیاهو و شیطان بزرگ هم صدا شدند و دشمن را به تشدید تحریمهای ظالمانه ترغیب کردند .
  • ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    سامان جان خوبی خدا به راه راست هدایتت کند.
  • ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    این دوستمون فیلترشکنش روشن بوده گویا. هلند کجا بود
  • مجد ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    آقا برنامه دانشگاه تهران کنسل شد این چه وضع برنامه ریزی است
  • احمد ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 1
    احسنت به این گروه جوان و نخبه که با علوم و فنونی که دارند انشالله در برقراری نظم جهانی،ملتها را بهم نزدیک کنند شما هم اگر میخ‌اهید پیشرفت کنید مثبت فکر نمایید.ممنون
  • ناصر ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    نئو ماسون های "جوان ومبتکر"
  • naser ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    من دانشکده مدیریت دانشگاه تهران درس می خونم آقا امروز هیچ خبری نبود . کنفرانسی امروز تو دانشکده برگزار نشد
  • ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    0 0
    البته هوشیاری لازم است ولی به حاطر تیوری توطیه واحتما لسواستفاده نباید فرصتها را از دست داد وبه همه چیز با بدبینی نگاه کرد
  • ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    1 0
    همگی این گردهمایی ها برای دزدیدن مغزهای جوانان و اسیر کردن آنان علیه منافع کشور بنفع مقاصد اسراییل/آمریکا و "حکومت جهانی" است. جوانان امروز بسیار بیسواد هستند و مستعد زنجیری شدن. این جریان در ردیف همان alliance of youth movement که زیر پوشش دولت تروریست آمریکاست. در کنفرانس این جریان افرادی نظیر آرش کمانگیر و .....ای بنام مسیح علی نژاد (از ایران؟؟؟) شرکت داشتند. در مورد ائتلاف جوانان تبلیغات شد و ممکنست نامش را عوض کرده باشند اما همگی بهم ربط دارد.
  • ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    1 0
    نایاک توسط پول سازمان سیا و صهیونیستها اداره میشه و پارسی مهره ی سازمان و صهیونیستهای حامی اسراییل است. تریتا پارسی حتی مبلغ بیش از 10000 به j street لانه جاسوسی اسراییل که با ایپک رقابت دارد هدیه داد - البته پولش از جورج سوروس و سازمان سیا می رسد. تریتا پارسی دو سال پیش کنفرانسی ترتیب داد برای تحمیق مردم آمریکا و خدمت به مقاصد پلید امپراتوری که در آن نه تنها جنایتکارانی نظیر بریژینسکی و سناتورها و افراد شناخته شده حامی تجاوزات آمریکا در آن شرکت داشتند بلکه شیادانی که به چپ می زنند اما از مهره های سازمان سیا و حامی دولت یهود هستند - مثل نوام چامسکی را در این کنفرانس کنار ایرانیان مهره نشاند.
  • میثم ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
    14 0
    و اذا مکروا مکر الله...
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    10 0
    آقا سامان نترس! واقعیت رو قبول کن. اگه تونستی و زبونت چرخید یه مرگ بر آمریکای آروم هم بگو :)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس