وزیر ورزش و جوانان گفت: باور ما این است که نفراتی که گزینش می‌شوند باید متعلق به خانواده ورزش باشند و کم‌کم فرزندخوانده‌ها باید جای‌شان را به اهل خانواده ورزش بدهند.

به گزارش مشرق، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در مراسم تودیع و معارفه حمیدرضا گرشاسبی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، گفت: رویکرد ما بر اساس خرد جمعی است که بر اساس این نگاه اهداف ما منجر به توسعه می‌شود، 97 درصد برنامه‌های ما منطبق بر سیاست‌های کلان نظام بوده و تأییدی بود بر همان برنامه‌های قوانین مقننه و نزدیکی به دیدگاه دولت و مجلس، بعد از آن عملکرد ما بر اساس همان برنامه‌ها بوده است.

وی ادامه داد: امروز حرکت ما بر اساس رویکردی بوده که به عنوان سند نوشتیم، یکی از رویکردها نگاه متوازن به همه استان‌ها، ورزش و منابع انسانی و توزیع منابع مادی است که شما می‌توانید از دوستان ما در فدراسیون‌ها بپرسید که از شروع کار دولت جدید نکاتی را که گفته‌ام چقدر محقق شده است. باور من در این است که اعتماد به منابع انسانی باید در داخل مجموعه باشد، باورمان این است که تمامی افرادی که گزینش می‌شوند، باید متعلق به همین خانواده ورزش باشد، حالا ممکن است در داخل خانواده بعضی‌ها فرزند خوانده باشند که باید جایشان را به کسانی که اهل خانواده هستند بدهند.

گودرزی با اشاره به تعداد زیاد افراد بالقوه و توانمند در ورزش و کشور حضور دارند، اظهار داشت: غنی‌ترین استان، استان تهران است که ظرفیت گسترده از نظر منابع انسانی، تجهیزات، اماکن و منابع مادی در اختیار دارد. این استان می‌تواند در جهت ورزش گام بردارد و توسعه ورزش کشور را رقم بزند. اما استان تهران چند سالی است که مغفول مانده است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه نگاه به ورزش استان تهران در طول سال‌ها سیاسی بوده، تصریح کرد: بحث من به مدیران فعلی و یا قدیمی نیست اما اعمال نگاه سیاسی مانع توسعه خواهد شد، اگر به دنبال توسعه هستیم باید این نگاه سیاسی کنار برود. سال‌ها ورزش تهران دستخوش این آفت بوده است.

گودرزی در ادامه از مدیریت به عنوان یکی از اصلی‌ترین و مهمترین معیارها برای توسعه نام برد و گفت: منابع انسانی توانمند، علاقمند و با انگیزه اهداف را محقق می‌کند، اگرچه مدیریت هم مهم است. اگر مدیر توانمند باشد، اما مجموعه‌ای علاقمند نداشته باشیم سیستم موفق نخواهد بود، ضروری است که همه ما در نقش خودمان بازنگری داشته باشیم. اگر نگاه مدیران کلان به ورزش تهران سال‌ها سیاسی بوده ما برای آنچه که تلاش کرده‌ایم امیدوارم ورزش تهران به شأن واقعی خود برگردد و ما باید تلاش کنیم گامی به جلو برداریم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کاکتوس ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 0
    نه اینکه جنابعالی خودتون کاملاورزشی هستین!!!
  • عبد ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    0 0
    خود شما چی آیا جوان و از اهالی ورزش هستی که این پست را قبول کردی ، واقعا از ورزش چی می دونی آیا یه عکس با لباس ورزشی در طول عمرت داری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس