کد خبر 390768
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶

مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران با بیان اینکه در این استان 4 هزار کلاس درس با بخاری گازی استاندارد گرم می‌شوند، گفت: در مدارس استان تهران بخاری نفتی چکه‌ای نداریم.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، داریوش ورناصری، مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران در خصوص وضعیت سیستم گرمایشی مدارس استان تهران اظهار داشت: مدارسی که به تازگی احداث شده یا نوسازی شدند، قطعاً بخاری گازی ندارند و همه بدون استثنا به سیستم حرارت مرکزی مجهز هستند.

وی اضافه کرد: در استان تهران 4 هزار کلاس درس داریم که از بخاری‌های گازسوز استفاده می‌کنند که این بخاری‌ها در بخش مدارس فرسوده قرار دارند البته استفاده از بخاری‌های گازی الزاماً ممنوعیت ندارد بلکه استفاده از بخاری‌های گازی غیراستاندارد ممنوع است.

وی افزود: همانطور که عنوان شد در برخی از مدارس بخاری گازی با مُهر سازمان استاندارد استفاده می‌شود البته سیاست سازمان نوسازی مدارس در کشور و استان‌ها حذف بخاری‌های گازی استاندارد نیز هست و تصمیم دارد تمام مدارس به سیستم پکیج و حرارت مرکزی تبدیل شود.

ورناصری تصریح کرد: در استان تهران بخاری نفتی چکه‌ای نداریم و اگر موردی در این خصوص وجود دارد اعلام شود تا شخصاً این موضوع را پیگیری کنم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس