کد خبر 390170
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۴

«من را تهدید کردند که اگر حرفی بزنم از من فیلم گرفته‎اند و اول آن را نشان شوهرم می‎دهند و بعد هم پخشش می‎کنند. وقتی که این مسأله را شوهرم فهمید بدجوری به هم ریخت.»

به گزارش مشرق، بیش از یکسال است که سری جدید مسابقه «بفرمائید شام» از شبکه ماهواره‏‎ای "من‎وتو” (manoto) پخش نشده است.

توقف این برنامه پس از تعطیلی "آکادمی گوگوش” بسیار عجیب بود، چرا که بفرمائید شام پس از برنامه یادشده جزو مهمترین پروژه‎های این تلویزیون لندنی به حساب می‌آمد.

اما اخبار واصله از کانادا، دلیل توقف یکباره سری جدید بفرمائید شام را -که گفته می‎شود قرار است در کانادا فیلمبرداری شود- بیشتر روشن می‌کنند.

پایگاه خبری ایرانیان مقیم کانادا با سر تیتر "جنجال بر سر یک پرونده در تورنتو” از جنایتی هولناک که دامنگیر تیم فیلمبرداری شبکه من و تو شده است پرده برمی‌دارد؛ جنایتی که به‎نوشته این سایت کانادایی، به ماجرای شکایت یک خانواده ایرانی در تورنتو و رسوایی جنسی "تیام” مجری شبکه من و تو و همکارانش برمی‎گردد که البته سروصدای زیادی هم به‎پا کرده است.

به کارمندان «من‎وتو» گفتم که شوهر دارم، ولی...! +تصویر سند

 سایت ایرانیان مقیم کانادا طی گزارشی در این باره نوشت: «سارا نام قربانی این پرونده است که با شکایت از کارکنان من و تو، مستقر در کانادا، خواهان اجرای عدالت است. او که از داوطلبان شرکت در مسابقه بفرمائید شام بوده است، با اصرار فراوان و بر خلاف میلش حاضر به گفتگو با سایت ایرانیان مقیم کانادا شد تا واقعیت و اصل ماجرا را برای مردم شرح دهد.»

منبع یادشده در ادامه با اشاره به موافقت تیم من و تو برای شرکت "سارا” در این مسابقه در تاریخ  26 اکتبر 2014 و شروع فیلمبرداری در منزل وی در همان روز، با قربانی این حادثه گفتگو کرد.

سارا در مصاحبه با این پایگاه گفت: «مثل همیشه صبح زود با شوهرم صبحانه خوردم و او رفت سر کار… اوائل صبح ساعت 8 تیم فیلمبرداری که می‎خواستند اپیزود اول را بگیرند به همراه تیام به خانه ما آمدند تا فیلمبرداری را شروع کنند. تا بعدازظهر همه چیز خوب پیش می‎رفت و من همه نقش‎ها را خوب بازی کردم تا اینکه غروب شد و کار متوقف شد و قرار شد که چند نفر بیرون از خانه از آمدن مهمان‎ها فیلم بگیرند.

آقای تیام به همراه دو نفر دیگر داخل خانه ماندند که ادامه فیلمبرداری را زمان ورود مهمان ها ادامه بدهند. در همین زمان وقتی من برای تم آن روز رفتم تا لباس مخصوص آن تم را بپوشم و گروه فیلمبرداری دوباره کارش را شروع کند، یکدفعه دیدم آقای تیام و آن دو نفر بدون اجازه آمدند داخل اتاق؛ شوکه شدم ولی فکر کردم چیزی احتیاج دارند که اینطوری وارد اتاق شدند!»

قربانی این جنایت هولناک ادامه داد: «تیام دوربین دستش بود و آن دو نفر آمدند طرفم و به من ابراز علاقه کردند. من به آن‎ها گفتم که شوهر دارم و کلی جیغ و داد و فریاد زدم ولی آن آدم‎های […]  وقتی دیدند من دارم مقاومت می‎کنم کتکم زدند و دو نفری به من تعرض کردند.

بعدش هم من را تهدید کردند که اگر حرفی بزنم از من فیلم گرفته‎اند و اول آن را نشان شوهرم می‎دهند و بعد هم پخشش می‎کنند. وقتی که این مسأله را شوهرم فهمید بدجوری به هم ریخت…

با اینکه من از ترس آبرو نمی‌خواستم این قضیه را کسی بفهمد، شوهرم نمی‌توانست بی‌خیال شود و مدام اصرار داشت که باید شکایت کنیم و دمار از روزگارشان دربیاوریم.»

 سارا همچنین در این گفتگو از پیگیری شکایت خود و ممنوع الخروج شدن تیم سازنده بفرمائید شام از کانادا خبر داد و علت به تأخیر افتادن پخش سری جدید بفرمائید شام از تلویزیون من و تو را این پرونده بیان کرد.

البته به تازگی دادگاه کانادا حکم ممنوع الخروج بودن آن دو نفر متجاوز را صادر و بقیه عوامل مستقر در کانادا را رها کرده است.

 سارا در پایان مصاحبه خود با پایگاه ایرانیان مقیم کانادا گفت: «واقعا دوست نداشتم این گفتگو را با شما انجام بدهم چون اصلا دلم نمی‎خواست که این موضوع اینقدر پخش بشود و ادامه پیدا کند. ولی اصرار شما و اینکه دیدم این قضیه بین ایرانی‎های کانادا خیلی پیچیده، مجبورم کرد تا این گفتگو را داشته باشم.»

 خاطرنشان می‎شود برنامه بفرمائید شام پس از تعطیلی و ناکامی آکادمی گوگوش، بیشتر سرمایه‏‎گذاری‎های شبکه من و تو را به خود اختصاص داد.

امتیاز برنامه بفرمائید شام از شرکت انگلیسی «ITVGLOBAL» خریداری شده است و هدف از تولید آن، تغییر سبک زندگی ایرانی-اسلامی مردم کشورمان با ترویج شراب‎خواری، بی‎بندوباری، تخریب آموزه‎های دینی، توهین به قومیت‎های ایرانی و… می‎باشد.

 با توجه به افشاگری پایگاه ایرانیان مقیم کانادا، باید گفت معلوم نیست چند نفر دیگر از شرکت‎کنندگان برنامه بفرمائید شام قربانی هوس‎بازی عوامل آن شده‎اند و از ترس آبرو و برای جلوگیری از انتشار فیلمشان، لب فروبسته‎اند!؟

حلقه مفقوده این ماجرا وقتی پیدا می‌شود که چندی پیش مدیر یکی از تلویزیون‎های لس‎آنجلسی از قاچاق دختران توسط "کیوان عباسی” مدیر شبکه من و تو پرده برداشت و فاش کرد که او یک شبکه پورنو به‎نام "هاستلر تی‎وی” را نیز در کانادا اداره می‎کند.

 مجددا یادآور می‎شویم، پخش سری جدید برنامه بفرمائید شام که از یک‎سال پیش قرار بود در کشور کانادا تولید شود، متوقف شده است.

البته مدیران شبکه من و تو به تازگی وعده داده‌اند که با حل و فصل پرونده مذکور در محاکم قضائی کانادا، طی ماه‎های آینده سری جدید برنامه بفرمائید شام را روی آنتن خواهند فرستاد.


منبع: جام نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 126
  • در انتظار بررسی: 38
  • غیر قابل انتشار: 145
  • ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    41 52
    یک سری از مردم هر چی بلا سرشون بیاد حقشونه ، شبکه کثیف من و تو و شمار زیادی از عوامل آن از جمله همین تیام یک خروار پرونده فساد جنسی و ... دارند . وقتی این پرونده ها با اسناد و دلایل کاملا قانع کننده و شاهد، از رسانه های داخل کشور پخش می شه طرف چون سلطنت طلبه ، منافقه ، ضد حجاب و اسلامه و هزار کوفت دیگه بی اهمیت رد می شه جالبه که همین افراد وقتی بلا سرشون می اد واسه سایر هم فکراشون بازهم تجربه نمی شه . الان این مصاحبه رو هزاران ایرانی خارج از کشور خواندند باز هم اگر سری جدید برنامه شروع بشه یک عده برای شرکت کردن و خودنمایی دست و پا می شکنند ! و باز هم فساد و کثافت کاری دیگر و مدتی تعلیق و باز هم عده ای له له شرکت در همچنین برنامه دارند !!! پس یک عده آدم هر چی بلا سرشون بیاد حقشونه . از سیستم قضایی کشوری مثل کانادا انتظار نداشته باشید که رسانه اش را زیاد زیر فشار بگذارد . کانادا جز قلمرو انگلیس حساب می شه .
    • امیر IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      9 7
      شما نبین.مجبور نیستی که ببینی.داستان چرا میگید
  • رضا ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    35 46
    خدا لعنتشون کنه که اینقدر فاسدن. واسه این قربانی هم متاسفم که به همچین آدمهایی اعتماد میکنه و یه روز کامل رو باهاشون تنها میمونه تا آخرش به این کار ختم میشه
  • ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    71 24
    نه بابا!!!!! راست میگی!!! این همه دروغ ؟!
  • ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    37 3
    لطفا لینک خبر را بگزارید
  • ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    22 54
    شرکت کننده هاش هم یک مشت کثافت هستند
    • امیر IR ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      3 2
      نکته خوبی گفتی
  • ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    23 24
    انسان چقدر باید پست و کثیف باسد تا از انسانیت خود دس بکشد و مرتکب این جنایتها شود آیا لباس عوض کردن و یا ماندن یک زن با چند مرد در یک خانه به چه مجوزی بود ؟ آیا این زن نمیدانست نباید این کار را بکند؟ آیا این مرد های کثیف انسان نیستند ؟ حتما نیستند ... ما کی میخواهیم به انسانیت و پاکدامنی روی بیاوریم نمیدانم... کسانی که از دین گریزانند عاقبت بهتر از این نمیشود...
  • kambiz ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    22 33
    بفرمایید شام با فحشا.:(((((
  • سایبر ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    26 7
    خجالت بکشید!!!!
  • یوسف ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    13 0
    ????????????????????
  • ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    15 39
    شوهرش گفته باید شکایت کنند و دمار از روزگارشون دربیارن...عجب شوهر با غیرتی مصرف گوشت خوک شوهرهش رفته بالا....
  • محمد ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    14 12
    بفررررمااااائییییید ششششششاااااااامممممم
  • ناشناس ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    46 9
    من پیشنهاد میکنم بفرمایید ناهار رو شروع کنند بهتره دیگه کار به غروب نمیرسه و امنیت بیشتره خخخخخخ>
  • ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    30 17
    واقعا متاسفم و بیشتر برای صدا و سیما ی ایران متاسفم که با این بودجه کلان نمی تونه مردم و جذب کنه و از ظرفیت هاش به نحو احسن استفاده کنه تا مردم سمت ماهواره و این لات و لوت و آشغال ها نرن !!
  • علی ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    17 30
    این تیام بصیر و دارو دسته اش با خوک هیچ تفاوتی ندارن (با عرض پوزش از خوک به خاطر چنین مقایسه ای). هر جا میره مثل حیوانات نمیتونه جلوی خودش رو بگیره. خاک بر سر اونایی که برنامه ی چنین افرادی رو تماشا می کنن.
  • ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    17 32
    از یه مشت قرطی و بهایی چه انتظاری دارید . میخاست شوهره یه مشت هیولا رو راه نده خونش . دندش نرم.
  • ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    56 4
    عجب !! پس بهتره بیاد برنامه های درجه یک صدا وسیمای ما رو نگاه کنه!!
  • افشین ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    13 20
    ماهواره اخه چی داره ؟تکرار برنامه های آبکی و مجری های خنک و بی سواد که ادبیات عامیانه هم رعایت نمی کنند یعنی سوادش رو ندارن .سریال های بی محتوا و بی ارزش که حتی فرهنگ غرب رو به چالش کشیدن .کجا خانواده های غربی اینقدر بی بندو بارن که این سریال ها نشون میده؟اونوقت ما میراث داران کورش و قوم پاک آریا دنبال این آشغال های پست راه بیوفتیم و مقلد لات های بی سرو پای آواره شبکه های اونورآبی بشیم!!!!!!!!!!!
  • ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    17 33
    قابل توجه اون بدبختهایی که عاشق این شبکه های فاسد هستند
  • ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    11 33
    خود مردم باید شعور داشته باشن و تلویزیون های بیگانه را تماشا نکنند
  • اميد ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    4 28
    بچه ائي كه در خانه پدري فاقد رفاهيات نسبي است نتيجتاً به خانه همسايه متمايل ميشود ونتيجه اش ميشود اين ؛
  • ایرونی ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    9 26
    باید راجب به این شبکه ها در رسانه ها و بویژه صداوسیما افشاگری بشه تا مردم بدونن چه چیزی به خوردشون داده میشه.
  • محسن ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    12 0
    دزد خودتی!!
  • رضا ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    17 3
    ناشناس به نکته خوبی اشاره کرد وقتی واسه ساختن یه سریال طنز مثل اطاق عمل مهران مدیری اینقدر این بنده خدا را اذیت میکنن و ایراد میگیرند نتیجه این میشه که شما صبح که تلویزیون را روشن میکنید تا شب همه شبکه ها دو نفر نشستند و دارن حرف مفت میزنند باز آفرین به غیرت مهران مدیری و امثال ایشون که به هر سختی کار میکنند.
  • علی ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    3 13
    خاک بر سرشون کنن این ها از حیوون هم پست ترند خدا لعنتشون کنه
  • ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    5 16
    نوش جونت. تا تو باشی دیگه با این شبکه های فاسد همکاری کنی
  • ایرانی شیعه فدایی سید علی ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    6 16
    از یه مشت بهایی نجس،مگه بیش تر از این هم انتظار میره؟
  • ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    4 11
    خاک بر سر طرفین ماجرا
  • مصطفی ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    5 14
    بیشتر باید برای خودمون متاسف باشیم که اجازه میدیم ماهواره وارد خونه هامون بشه آیا شما به خاطر خوش خط و خال بودن یک مار سمی اونو میاری تو خونه ات؟
  • ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    3 4
    یعنی میگی صدا وسیما هم بفرمائید شام تولید کنه ؟
  • ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    5 18
    نتیجه اعتماد به شیطان بیش از این نیست
  • ناشناس ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    13 5
    بنده تا الان برای خریدن ماهواره مقاومت کرده ام ولی وقتی می بینم حتی برای دیدن وشنیدن یک موسیقی اصیل از تلویزیون، از نشان دادن سازها وهنر نواختن نوازنده جلوگیری می کنند دچار یک نوع انزجار نسبت به کل برنامه های صدا وسیما شده ام وعنقریب است که دیگر تحمل دیدن برنامه های تلویزیون را ازدست داده وناچارا جهت رفع نیاز روحی به ماهواره روی خواهم آورد، امیدوارم مسئولین فکری اساسی دراین خصوص بکنند
  • علی ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    5 17
    به قول رائفی پور حیوون اون دنیا از شما به خاطر این حرف شکایت می کنه.
  • ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    6 24
    امثال شما تا عین ماجرا سرتون نیاد و با سر به بتون نخورید باور نمی کنید، چون دین و ایمان و قبر و قیامت و خدا را باور ندارید که حرف امثال اون منحرف جنسی براتون حجته ولی حرف حساب دین خودتون رو قبول ندارید.
  • ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    6 21
    بیخود ترین برنامه صداوسیمای ما می ارزه به سرتاپای کثافت شبکه های ماهواره ای که امثال تو برا دیدنش له له می زنید.
  • ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    3 27
    خلایق هر چه لایق ما شیعه علی هستیم شما هم شیعه من و تو و ... شیطان باش
  • ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    3 17
    نه عزیز ر چقدر خوک زیاد بخوره بی غیرت میشه گوشت خوکش کم بوده که کمی بهش بر خورده گفته شکایت آخه موندم زنشو رو چطور با اون مرد ها تنها گزاشته تو خونه !!!!!!!!!!! غیرت کانادایی هستش دیگه
  • ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    5 8
    باداعش شبیهند
  • ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    8 4
    تا جایی که من میدونم فقط سگ و خوک نجس هستند نه یک مذهب خاص. ضمنآ شما خیلی پاکی؟!
  • مینا ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    7 24
    به نظر من کسانی که ماهواره دارند دانسته و ندانسته زن و بچه خودشان را تشویق به .... می کنند .
  • ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    2 18
    بنظرم اگر انقدر زجر میکشید که نمیبینید شاید ارزشش بیشتر از فروپاشی نظام خانواده بواسطه این آشغال هایی که تو ذهن خلق الله میکنن باشه اگر واقعا انقدر مشتاق موسیقی و دیدن آلات موسیقی ! هستید و واقعا از مضرات ماهواره خبر دارید کنسرت ها پاسخگوی بهتری هستند ولی خداوکیلی بهانه ندیدن آلات موسیقی و برای دیدنش آدم بره ماهواره بخره خیلی بده
  • صابر11 ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    14 1
    دروغه . . . . الکی مثلا ما نمیدونیم تو اون شبکه ها چه خبره...
  • ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    3 18
    پس خوب نمیدونی.افرادی که مذهبی غیر از مذاهب الهی (یعنی پیروان حضرات محمد(ص) مسیح(ع) و موسی(ع) و زرتشت(ع) و ادیان ابراهیمی )دارند نجس هستند.
  • ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    5 21
    شبکه من تو مانند BBC در بین کارکنانش هم فحشا را رایج کرده است
  • وحید ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    2 9
    لعنت بهشون حرومزاده ها!
  • علی ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    5 12
    نتیجه بی‌بند و باری‌ همینه! قطعاً و یقیناً صدها مورد از موارد مشابه بوده که خیلی‌ها یا بخاطر اینکه براشون اهمیت نداشته! و یا از ترس آبروریزی صداشون در نمیاد!.
  • علی ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    6 16
    تو دنیا خیلی چیزها وجود داره بنا نیست که من مصرفش کنم ...ماهواره مشروب کوکایین شیشه و ....
  • ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    21 0
    چرا باید این کار را بکنند؟؟؟؟
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    4 3
    اسکل خب برو این سایتشون بخونش........اونکه ماله ما نیست افرادی مثل شما باید حتما باید توسط این تیم فیلمبرداری ...
  • ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    4 12
    BBc لجن و گند بو
  • علی ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    21 3
    کار شما سانسورچی ها از اونا زشتره
  • ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    4 17
    اینجا ایرانه بی قانونی و هر کی هر کی نیستش دنبال هر کی هر کی هستی بفرما کانادا
  • ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    4 19
    نیاز روحی ؟؟؟؟ نیازمند روحی :دی ماهواره نیاز روحیت رو تامین میکنه ادم وقتی دنبال چشم چرونی باشه هم میگه نیاز روحی
  • ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    2 11
    کافری که به خدا اعتقاد نداره اگر انسان هم باشه نجس هستش کمی مطالعه کن در ضمن این حیوانات برای ما انسان ها نجس هستن ولی هر کدوم برای خلقت خودشون هدفی دارن
  • محمد ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    4 2
    برخی باید خودشان محل جرم را ببینند تا باور کنند.
  • ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    25 0
    دوبار چرتو پرت گفتي مشرق خدا شفات بده اسكل
  • سیروس ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    4 21
    اینجور اتفاقات کم نیستند و حتی بدون سند و مدرک هم آدم میتونه باور کنه مهم بی غرض و یک طرفه به قاضی نرفتن نقل کننده است اونجا اینجور اتفاقات بخاطر فضای اخلاقی مردم و فرهنگ اونجور کشورها زیاد دور از ذهن نیست. به دلیل ماهیت اسلامی و ادعاهای کلانمون ما نباید تو ایران شاهد اتفاقاتی نظیر این باشیم که متاسفانه هستیم. ولی خوب چون اینجا لازمه فقط اونارو مذمت کنیم چشم به واقعیتهای کشور خودمون میبندیم.
  • محسن ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    2 11
    قابل توجه کسانی که کشته مرده ی این شبکه های ماهواره‌ای هستند بابا اینا خودشون تا سر رفتن توو لجن حالا میخوان مردم ما رو هم ببرن به لجن زار خودشون تف به این ماهواره
  • ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    2 0
    مشرق بد ! کامنت سیروس هم شبیه نظر من بود چرا منو حذف کردی..؟
  • سعید ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    1 7
    بعضی ها باید جرم در مورد خودشون و خانوادشون اتفاق بیفته تا شاید درک کنن
  • ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    1 6
    بابا امثال این اگه سر خودشونم بیاد باور نمیکنن شایدم بدشون نمیاد سرسپردگی اینا مشمئز کننده ست.
  • ناشناس ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    3 18
    تو دیگه کی هستی حداقل اینجا کامنت نمیذاشتی دارن میگن عوامل برنامه ماهواره گروهی به زن شوهر دار تعرض کردن تو میگی برم ماهواره بخرم ؟؟؟؟ چرا شماها معکوسین؟؟؟ نیاز روحی شما برنامه یه مشت مفسده؟؟؟؟ من از صدا و سیما خوشم نمیاد نگاه هم نمیکنم ولی توالت صدا و سیما به ماهواره شرف داره
  • ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    3 13
    احتمالا منظور شما از مذهب خاص, بهائیت هست؟؟ از کی تا حالا بهائیت مذهب شده؟ ما پاک نیستیم گناهکاریم .ولی اصل و ریشه اعتقاد بهائی نجس اندر نجسه
  • رضا ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    1 1
    اگه تو آدم سالمی بودی عقدهای نبودی خب شرکت نمیکردی بیچاره
  • ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    5 13
    بفرمایید کوووووووووووووفت
  • ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    15 4
    این خانوم شاکی دیده شبکه منوتو پولداره گفته یک شکایت میکنیم ازشون اگر گرفت که چندصد هزار دلار کاسبیم اگر هم نگرفت جیغ و داد میکنم و اینجوری به شهرت میرسم و ...
  • مهدی بیات ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    6 1
    برای جذب مخاطب باید هر روز سفر به چذابه رو بزارن
  • علی ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    2 0
    محسن برو بخواب
  • ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    2 1
    ای بابا جیگرمونو آتیش زدی با این محرومیتت از رفاه نسبی آقا همش تقصیر خانه پدریه. شما هر گندی بزنی تقصیر خانه پدریه. خودت صد در صد بی گناهی. یکی شما احساس فقدان رفاهیات نسبی داری یکی اهالی گینه کوناکری و اتیوپی!!
  • ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    2 10
    آقا شما اول برای حل مشکل روحیت به روانشناس مراجعه کن. اینکه تو به دلیل ندیدن ساز نوازنده دچار مشکل روحی میشه خیلی مورد جالبیه و حسابی قابل تحقیقه
  • ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    2 6
    بهائیت مذهب نیست. یه گروهک سیاسیه که لباس مذهب پوشیده
  • ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    2 2
    واقعا متاسفم که مردم ایران فکر می کنند اوقات فراغتشان حتما باید با تلویزیون بگذرد!!!!!!!!! البته که صداسیما باید کار خودش را خوب انجام دهد
  • ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    2 7
    ناشناس اول ما هم ماهواره نداریم و هیچ فشاری هم بابت نداشتنش نداریم و "به خود تلقین نمی کنیم" نیاز روحی عجیبی داری!!!!!!!! احتمال زیاد یا خودت را خوب نشناختی یا روحت مشکلی دارد که اینطور میگویی خب برو سراغ تفریحات سالم
  • ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    1 6
    مرتکبین اینجا هم کشته مرده های آنها هستند برای ادمی که روحش را به شیطان فروخته مکان خیلی فرق نداره ضمنا فحشا در ایران از سوی زنجیره ایها حمایت میشود!
  • مها ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    2 4
    خاک بر سر همه شون
  • داریوش ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    10 0
    خداییش ملتی هستیم که برای قضاوت کردن و کوبیدن یا بزرگ کردن احتیاج به هیچ منطق و دلیلی نداریم کافیه یه چیزی بشنویم و واسش داستان درست کنیم فرقی هم نداره. بعضی هامون داستان مثبت و بعضی هامون داستان منفی خدایا خودت یه فکری به حال ما بکن
  • محمد ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
    3 8
    از نظر روانشناسی خود آن خانوم میخواسته زیبایی هایش را به آن آقایان نشان دهد و از زیبایی هایش لذت ببرند شاید دوست نداشته بهش تجاوز کنند ولی آقایون فکر میکنند مخالفتش هم جزو نازکردنشه و در واقع در راستای میل دو طرف بوده چون هوس مهار نمیشود لذا اسلام دستور میدهد از شرایط فساد دور باشید
  • خانم خانه دار ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    1 4
    چه مردباغیرتی به نظرم هر دو خودشون رو بکشن خاک بر سرشان زنش با غریبه تنها میزاره صد البته این اتفاق طبعیی
  • ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    2 0
    دوستان اینم ببینن
  • ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    1 7
    واقعا متاسفیم که عده ای خاک بر سر به علت ضعف ایمان حتی انسانیت خودشون رو فراموش می کنم و با دیدن یه دوربین و زندگی در خارج خودشون رو میکشون! که چی خاک تو سرا؟ خود خارجیه اینجوری که اینا ولو شدن و آرایش می کنن نیستن!!! خاک تو سرشون من خارج بودم از رو معده مثل این احمقا حرف نمیزنم. و همیشه اون اصالت اسلامی و ایرانی خودم رو به رخ کشیدم نه اینکه برم خودم رو بدتر از اونا کنم!!!!!! خاک خاک بر سر این افراد سست عنصر و بدبخت کسی که این برنامه ها رو میبینه فک میکنه اراه اینجا خارج چه خبره!! نه بابا ایران عشق والله
  • حسین ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    2 2
    خاک تو سر قهشون کنم به نظرمن باید پدرشون رو در بیاری
  • سحر ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    1 6
    خدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددای من ادم باورش نمیشه ! ادم باید تا این قدر پست باشه
  • فاطمه ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    4 10
    سلام ماا ماهواره داشتیم اما. دیدم واقعا چیز بدرد نخور و مزخرفیه انداختمش دور و اصلا هم احساس نیاز نکردم همین تلویزیون خودمونم وقت نمیکنمببینم چه برسه به مزخرفات اونوریی
  • ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
    16 0
    آخه مگه شما خودتون دیدین که اینطوری قضاوت میکنین شما که دم از مسلمونی میزنین .....قضاوت کردن الکی بدون اینکه چیزی دیده باشی و مدرک درست حسابی داشته باشی گناهه
  • ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    2 6
    خيلي كسافت هستن اگه اين راست باشه قاتل هاي آشغال تو روحت تيام
  • صادق رشیدی ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    14 2
    به نظر من دروغ
  • ارزو ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
    5 1
    بابا بیخیاااااااال
  • mona ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
    2 1
    خلاصه اخر حرفام کاری با هیچکس ندارم بالاخره به ناچار داریم زندگی میکنیم انشالاه که درست بشه وضع جامعه دروع نفاق دورنگی
  • mona ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
    2 0
    خلاصه اخر حرفام کاری با هیچکس ندارم بالاخره به ناچار داریم زندگی میکنیم انشالاه که درست بشه وضع جامعه دروع نفاق دورنگی
  • ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
    10 2
    به نظر منم دروغه دلیلی واسه زور گیری نیست وقتی هر جور آدمی پیدا میشه
  • متفکر ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    2 0
    سرتون تولاک خودتون باشه .چشم زن وشوهره کور.بما چه.اب توهاون نکوبین زندگی خودتونو بکنین.زندگی مردم اونور اب بماچه.هرکی هرجور دوست داره پیر میشینا
  • سحر ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    16 0
    اینا همش چرت بابا.مگ هر کی هر حرفی زد راسته.از کحا معلوم این خانوم راست بگه
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    0 2
    ماجرای روشنا رو یادت رفت؟
  • ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    17 2
    چقده زر ميزنين اينجا. با خبراي دروغ و دهنتي كثيفتون.
  • nedasahar ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    1 0
    خیلی با کامنتای ناشناس حال کردم،، دمش گرم ، کلی خندیدم
  • الهام ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
    14 2
    بچه ها توی اینکه ماهواره بده شکی نیست .. ولی بنظرم این خبر کاملا دروغه اونم به این دلیل که تیام اصلا واسه فیلمبرداری نمیره اون فقط فیلم ضبط شده رو میگیره و روش صدا میذاره
  • امیر ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
    2 0
    خخخخخخخخخخخخ
  • ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    3 0
    سلام من نطری ندارم
  • نازگل ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
    21 0
    حالا به فرض این خبرم درست،تیام و دارودستشم فاسد.شماها به چه حقی به ادمایی که واسه گذروندن وقت ماهواره نگاه می کنن فحش می دین؟؟؟!!!!!واقعا متاسفم براتون.بزرگترین نشونه عقل و شعور ادما احترام گذاشتن به عقاید و نظرات ادمای دیگست...هرکسی مختار هرجور دوست داره اوقات فراغتش و بگذرونه،البته وقتی به بقیه ازاری نرسه.به توچه که به ادمای این مملکت فحش می دی اخه!!!!!عقب افتاده
  • نازنین ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
    1 14
    تیام یکی از فاسدترین و حیوان ترین ادمایی که دربارش خیلی چیزا از منبع موثق یعنی کسی که از نزدیک میشناستش شنیدم.. یه عوضی بی شعور. اون شخصی که گفت تیام برای فیلمبرداری نمیره فقط صدار میذارهشما تیام رو با امید(طغرل) اشتباه گرفتین تیام همون خوک کثیفه عین گاو میمونه ببخشید که این الفظ رو بکار میبرم ولی وقتی یه حیون رو بشناسین نمیتونین خودتون مودب نگه دارین.. خدا لعنتش کنه .
  • محسن ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
    1 7
    با سلام دست اندرکاران مشرق نیوز گرانقدر همه ما مسلمانان پرچمداران جبهه اسلام ناب محمدی هستیم انتظار میرود در هنگام پخش هر خبر ، موثق بودن منبع آن را به دقت بررسی کنیم تا پخش تکذیبیه بهانه به دست دشمنان اسلام ندهد إن شاء الله عنایات حق تعالی شامل حال شما خدمتگزاران اسلام باشد
  • ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
    1 1
    واقعا خیلی تا سف داره .ولیییییی بایستی خیلی بیشتر مراقب با شی دیگههههه
  • ارش ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    4 0
    متاسفم براي سايتتون كه در انتشار مطالب شعور مخاطبانش رو در نظر نميگيره
  • ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    2 3
    چه شوهره با غیرتی؟هه!
  • ناشناس ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    2 0
    هر چيزي كه اطراف ما هست رو هم ميشه درست استفاده كرد تا آسيبي به خودمان نرساند و غلط استفاده كرد و آسيب جبران ناپذيري ببينيم . بدتر از همه چگونه برخورد كردن با ديگران است كه هنوز ياد نگرفتيم كه به نظرات ديگران احترام بگذاريم و سلفي فكر مي كنيم
  • ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
    2 0
    نوع استفاده از هر وسیله ای بستگی به خود شخص داره میتونی از تلوزیون یا ماهواره بدی هاشو جذب کنی یا نکات مثبتشو آدم عاقل به خودش اجازه نمیده در غیاب همسرش با مردی هرقدر آشنا تنها توی منزل بمونه چه برسه به یه تیم که قطعا به منافع خودشون فکر میکنن و همه آقا هستن
  • ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
    3 8
    بفرمایید تجاوز
  • فاطمه ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
    1 9
    واقعا تاثر برانگیزه....متنفرم از منو تو...یک مشت هرزه ی وطن فروش
  • نازنین ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    0 6
    من هم برای این جور حرفا متعسفم البته اگر صحت داشته باشه
  • بهنام ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 7
    من واقعا برشون متاسفم یک سری آدم بد بخت در گیر این مساعل میشن البته اگر صحت داشته باشه این خبر
  • ناشناس ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
    0 8
    فکر نمیکردم بفرمایید شام دیگه تا این حد فاسد باشه
  • Mohsen ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
    7 2
    با سلام خدمت عزيزان ،جونم براتون بگه كه وقتي صداوسيماي خودمون كه بايد برنامه اي بسازه كه در شأن ايرانيها باشه رو نميسازه و دائم سانسور ميكنه و هيچ برنامه جالبي نداره و خيلي از كاستي ها و ضعفهايي كه همه ما ميدونيم و قابل ملاحضه هست ،مسلمآ مردم گرايش به چنين كانالهايي كه برنامه هايي كه جز عوض كردن فرهنگ و اداب زيبا و اصيل إيراني رو نداره و در عوض ترويج غيبت و دروغ و بي بندباري رو جايگزين كنه . و بنده از اول ميدونستم كه پشت پرده خرابي بايد داشته باشه . ممنون
  • سوگل ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
    1 16
    خاک برسرتک تکشون یه مشت آشغال خداییش من که یک وجب خاک ایران روبه همه دنیا عوض نمی کنم هیچ کجا ایران مانمی شه
  • نا شناس ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    2 2
    من نظری ندارم خخخخخخ
  • ارسی ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    19 1
    احتمالا کامنتم چاپ نمییشه، اقلا ادمین میخونه دوستی فرمودن شیعه ی علی،مگه علی نمیگه،تهمت و افترا بزرگترین گناهه؟؟؟؟ سوره مبارکه ی نور،آیات ۱۱ الی ۲۰. خدا وعده داده دهان افترا زنندگان رو ببنده،این دنیا و اون دنیا وعده ی عذابی بزرگ منتظرتونه. پیلارسال برای یکی پارسال برای(طناز خامه).چرا انقد تهمت. مگه نگفتین به طناز تجاوز شده اومده تهران و بستریه تو فلان رواندرمانگاه. عکسی گذاشتین که فقط دوستانی که تاحالا ندیدن باور میکنن اونجا هم سایت ساختین و داستان‌. چرا این شبکه براتون دردناک شده؟؟؟مدیر و رییس جم هزارتا گند میزنن و راست راست تهران راه میرن و هیچ خدا هر یک از بندگانش را بخواهد هدایت می کند و هر که بخواهد در ظلمات مطلق فرود می آورد. وعده ی خداوند بزرگ اقلا تو تقیه و دروغ بستن مشخص و عیان شده. فکر آخرت خودتون نیستین مارو به گناه نبندین برین تو جهل خودتون. دستگیر نشیم فردا.پای حرف خدا نمیشه وایساد شاید. وعدالله حقا
  • محمود ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
    4 13
    ازشون بعيد نيست اخه اونا اسمن ايرانين ولي شبكه مال يهودياست
  • پانیذ یعقوبی ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
    2 4
    چی بگم والا
  • امیرمهدی IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    1 0
    000
  • علی IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    0 0
    خوبه عبرت بشه
  • هانا IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    2 0
    نه از نظر من دروغه تمام این خبر ها هیچکدوم واقعی نیست
  • احمد IR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    0 1
    به به .چه شوهر با غیرتی تو سرزمین غربت.زن جوانشو با چند مرد جوان که نه خدا را میشناسند نه بنده خدا را.و همیشه شیشه مشروب دستشان و رو میز کارشون هست.تنها میگذاره میره سرکار.انهم یک روز کامل.چی بگم والله.مسلمانیم دیگه.و معتقد.هستیم هممون.
  • امیر IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    0 0
    باعث شادی مردم میشه.خب یهو بگید با شادی کردن مخالفید.چقدر خزعبلات مینویسید
  • علی محمودزاده IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    0 0
    خاک بر اون سر کسایی که میشین این برنامه های فاسد غربی رو میبیند که عاقبتش هم همین است هیمن برنامه بفرمایید شام برخلاف شئونات اسلامی برگزار می شود مانند شراب خوردن و زن های بی حجاب . اگر ادمی شعور داشته باشه سمت این شبکه های غرب زده نمیره و کسی بره حقش مرگه. وقتی که صدا و سیما حتی مسابقات اشپزی جذاب تر از این شبکه های غربی با رعایت شئونات اسلامی پخش میکنه خاک توسر کسی که بشینه این برنامه رو ببینه
  • میترا US ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    0 0
    تا آخر نخواندم؛ چون اَراجیف است!
  • رضا RO ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    0 0
    با یک سرچ ساده در پایگاه ایرانیان کانادا میفهمید این داستان دروغی بیش نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس