مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: قرار شد ۲۰ درصد سهام پیشکسوتان را حسین هدایتی بخرد و ۱۴ درصد از سود حاصل از آن را هم خودش بردارد و بقیه بین پیشکسوتان تقسیم شود.

به گزارش مشرق، امیر عابدینی در مورد این که قرار بود حسین هدایتی سهام باشگاه پرسپولیس را خریداری کند گفت: ما می‌خواستیم سهام پرسپولیس را خریداری کنیم ولی آقای پوری حسینی حاضر نشد با شرایط ما کنار بیاید. ما می‌خواستیم 80 درصد سهام پرسپولیس را بعد از 5 سال بازپس دهیم اما رییس سازمان خصوصی با این شرایط مخالفت کرد و به همین دلیل بحث خرید سهام اصلی پرسپولیس منتفی شد.

او ادامه داد: حالا که آقای هدایتی از خرید 80 درصد سهام پرسپولیس انصراف داده است، او تصمیم گرفته کل 20 درصد سهام پیشکسوتان را بخرد و سود آن را بین پیشکسوتان تقسیم کند. این رقم چیزی در حدود 54 میلیارد تومان می‌شود و به همین دلیل آقای هدایتی حق دارد که 14 درصد از سود آن را بردارد چون سرمایه اش را به کار گرفته است.  اما بقیه سود بین پیشکسوتان پخش خواهد شد که به نظر من رقم منطقی است.

او ادعا می کند که هدایتی برای سهام پیشکسوتان طمع نکرده است: هدایتی اصلا برای خرید سهام پیشکسوتان طمع نکرده است و من نمی‌دانم چرا این صحبت‌ها در مورد او مطرح شده است. مطمئنا همه می‌خواهیم بهترین اتفاق‌ها برای پرسپولیس بیفتد و به همین دلیل هم هدایتی حاضر شده 20 درصد از سهام پرسپولیس که مربوط به پیشکسوتان است را خریداری کند.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
    0 0
    این هدایتی چی می خواد از جون پرسپولیس؟ ول کن برو دیگه
  • 666 ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
    0 0
    پرسپولیس هر چی بدبختی میکشه از این هدایتی است
  • ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
    0 0
    پیشکسوتا هم سود میخوان تمام بدبختیه پرسپولیس از همین سهم خواهی های برخی از پیشکسوتاس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس