تحریک احساسات اسلام‌هراسانه، بخشی از فرایند ضروری برای ایجاد محیط روانی آلوده و بیمارگون و جلب حمایت شهروندان از انجام عملیات‌های نظامی است.

گروه بین‌الملل مشرق- رهبر معظم انقلاب روز جمعه (3 بهمن) طی نامه‌ای خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، پیشنهاد دادند تا این جوانان بدون در نظر گرفتن تصویری که از اسلام در رسانه‌های کشورهایشان عرضه می‌شود، خود با مراجعه به قرآن کریم به درکی مستقیم از اسلام واقعی برسند.

پرفسور "آنتونی هال"
استاد مطالعات جهانی شدن در دانشگاه "لثبریج" در آلبرتای کانادا نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب نوشته‌اند که متن آن به شرح زیر است:

نامه رهبر معظم ایران برای من منشأ الهام است/تفکرات خردمندانه رهبر ایران کاربرد زیادی در تحقیقات من دارند
آنتونی هال، استاد دانشگاه کانادایی

رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران
نامه انگیزه‌بخش و مبارک شما برای جوانان آمریکایی شمالی و اروپا برای من منشأ الهام شد. متوجه شدم شما در بیانات خود صحبت‌های دانشمندانی را نقل می‌کنید که درباره موضوعات تاریخی مانند نسل‌کشی بومی‌ها، بردگی، امپریالیسم و مواردی نظیر آن تحقیق کرده‌اند.

معتقدم که تفکرات خردمندانه شما کاربرد زیادی برای تحقیقات، تدریس و آثار نوشتاری من دارند. علاوه بر این، من یکی از کسانی هستم که مسیر تحقیقاتم را از شناسایی بی‌عدالتی‌های تاریخی رایج در دنیای آن سوی اقیانوس اطلس و حاشیه‌های اقیانوس آرام به سمت شناسایی بی‌عدالتی‌هایی که در حال حاضر علیه مردم ایران وجود دارد تغییر داده‌ام.

سوءتعبیرها از حوادث 11 سپتامبر از جمله عوامل مؤثر در تشدید وحشیانه اسلام‌هراسی ایجاد شده توسط صهیونیسم بوده است. حوادث تروریستی "عملیات فریب" (False Flage) که در 22 اکتبر در "اتاوا"، در ماه دسامبر در سیدنی استرالیا و در روزهای گذشته در پاریس صورت گرفته‌اند موجب تحریک اذهان مسموم و اسلام‌هراسانه بسیاری از غربی‌ها شده‌اند. این حوادث خشونت‌بار و صحنه‌سازی شده همگی بخشی از فرایندهای حقیقتاً شیطانی برای بازتعریف «جنگ علیه تروریسم» هستند. یکی از جنبه‌های اصلی این بازتعریف جایگزین کردن دشمنی دست‌ساز آمریکا به نام القاعده با دشمنی دست‌ساز صهیونیسم به نام داعش است.

همانند فریب‌کاری 11 سپتامبر، ذی‌نفع اصلی فریب‌کاری داعش، اسرائیل است که عاملان آن آشکارا در حال فعالیت برای راه‌اندازی یک عملیات روانی با هدف مسموم‌تر کردن اذهان غربی‌ها هستند.

تحریک احساسات اسلام‌هراسانه، بخشی از فرایند ضروری برای ایجاد محیط روانی آلوده و بیمارگون و جلب حمایت شهروندان از انجام عملیات‌های نظامی با هدف تجزیه عراق است؛

واضح است که این دسیسه‌ها با طرح‌های صهیونیست‌ها برای نابودی شکل فعلی جمهوری اسلامی ایران توسعه می‌یابند. زمینه‌ها و سابقه‌های این نیت شیطانی باید مورد تأکید قرار گیرند. واضح است که این علمیات ضدایرانی سابقه در حملات سایبری آمریکا و اسرائیل به برنامه هسته‌ای ایران، قتل دانشمندان ایرانی توسط صهیونیست‌ها، تشدید مکرر جنگ اقتصادی علیه ایران به اسم "تحریم" و  حمله‌های تروریستی گروه منافقین با هدایت صهیونیست‌ها دارند. این اعمال خشونت‌بار و بسیاری دیگر نشانه‌هایی از مقاصد شوم نیروهای صهیونیست، از جمله دولت کانادا برای نابودی جمهوری اسلامی ایران را به نمایش می‌گذارند.
 
شهروندان عدالت‌خواه در سرتا سر دنیا باید به حکم وجدان خود به یک‌دیگر بپیوندند تا این جرم جنگی مستمر علیه کل بشریت به مقصد نهایی‌اش نرسد و بر عکس مسیرش را به سمت صلح، تعامل و هماهنگی بین برادران و خوهران تغییر دهد. در واقع، چشم‌انداز حرکت به سمت صلح، رفاه و ثبات در جامعه جهانی تا اندازه زیادی به همکاری با یک‌دیگر برای رسیدن به آینده‌ای وابسته است که در آن مردم و دولت ایران بتوانند جایگاه خودشان را به عنوان اعضای اصلی جامعه ملل پیدا کنند.
 
رهبر معظم ایران، همان‌طور که تأکید کرده‌اید در این مقطع حساس تاریخی آگاهی‌افزایی در غرب درباره دلایل اسلام‌هراسی و همچنین درباره روش‌هایی که عوامل صهیونیست از این محیط آلوده روانی برای پیش‌برد برنامه‌های تاریک و جنون‌آمیز خودشان و غارتگری در جهان سوءاستفاده می‌کنند، اهمیت اساسی دارد.
 
ما باید تمام آن‌چه در توان داریم را برای تغییر این موضوع انجام دهیم.

با آرزوی بهترین‌ها برای شما:
آنتونی هال، استاد مطالعات جهانی شدن
دانشگاه "لثبریج"


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    متن اصلی رو هم بذارید خواهش می کنم
  • ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    مشرق این کارت اشتباهه . این افراد در جوامعی زندگی می کنند که صهیونیست ها قدرت اول پیدا و پنها هستند . مطالبت قطعا توسط صهیونیست ها رصد می شه و این افراد ممکن است که در سختی قرار بگیرند .
  • احمد ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    استاد عزیز آنتونی هال ...باسلام واحترام من نامه شما را به رهبرم خواندم و دریافتم همه ما درد و آرمان مشترکی داریم که در واقع درد و آرمان مشترک انسان امروزی است . مشتاقانه از شما استاد گرامی دعوت می کنم به کشورم سفر کنید و با اساتید و فرهیختگان کشورم دیدار کنید . نامه شما در واقع ترجمان این ابیات یکی از شاعران بزرگ کشور من است که می فرماید : بنی آدم اعضای یکدیگرند که ذر آفرینش ز یک گوهرند چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار با احترام و آرزوی روزهای بهتر برای شما
  • mohammad ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    درود بر شما
  • ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    ممنون مشرق که این نامه ها رو میذاری کاش یه بخش خاص برای بازتاب های نامه ی رهبری اختصاص بدی
  • shaban ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    من آدم سیاسی نیستنم و لی واقع گرا هستم در رابطه با مطلب بالا می خواستم بگویم" آفرین براین انسان های با وجدان و بیدار ،که گول ظاهرسازیها و فریبکاریهای رسانه ای غرب نمی خورند از جمله استاد متفکر و عزیز آنتونی هال".
  • reza ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    سلام.باتشکر فراوان از دوستان مشرقی پیشنهاد می‌کنم متن زبان اصلی نامه نیز قرارداده شود تا از بعضی کم بصیرتی‌ها پیشاپیش جلوگیری شود.
  • ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    مشرق جان این بنده خدا را هم مثل آن چندتای قبلی به فنا میدهید
  • ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    حالت خوبه؟
  • ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    عجب! اینا نامه خصوصی که ننوشتن این نامه تو سایتا هست این افراد چقدر شجاعن و بعضی از ماها چقدر....
  • آیدین صنوبری ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    به خدا قسم تفکرات صهیونیست ها نیز از خانه ی عنکبوت سست تر است.اینقدر هراس به دل راه ندهید آینده از آن تفکرات راستین اسلام گرایانه است.
  • محمدی ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    درود بر این آزادمرد.
  • ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    سلام یه پیشنهاد به سایت مشرق داشتم؛ با توجه به نشر نامه رهبر انقلاب در سایت از لحاظ رسانه ای شاید باز نشر در صفحه اول مناسب نباشه ولی به دلیل در خواست زیاد دوستان یه پیشنهاد دارم؛ هر مقاله ای که جدید میزنید و مربوط به نامه رهبر انقلابه آخر مقاله یه لینک بزارید با عنوان نامه را از اینجا میتوانید بخوانید. مثل همیشه. . پیشنهاد به بچه ها هم این که میتونید از خود سایت رهبری(خامنه ای دات ای ار) متن کامل همراه با ترجمه انگلیسی رو بخونید
  • سلیمانی ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    سلام از دوستای مشرقی بسیار تشکر میکنم.واقعا خوشحالم که هنوزم انسان هایی هستن که حق رو میبینن ودرک میکنن وانقدر شجاعت دارن که ازش طرف داری کنن امیدوارم که روز قیامت روسفید باشید.مشرق لطفا متن زبان اصلی نامه روهم بذار.خواهشااااااااا.
  • شعبان ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    آهان صهیونیست ها از رو سایت مشرق این مطلب رو میخونن و یارو رو در سختی قرار میدن. خوش به حال صهیونیست ها با این دشمناشون
  • مسلم عسکرپور ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    درود بر رهبر با بصیرت ما...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس