کد خبر 377718
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، با اشاره به روابط صلح‌طلبانه و مسالمت‌آمیز کشورمان با دیگر کشورها در ترویج فرهنگ جهانی عاری از خشونت گفت: گروه‌های تروریستی مانند داعش رو به زوال هستند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی به تشریح اقدامات گرو‌ه‌های تررویستی مانند داعش پرداخت و اظهارداشت: گروه‌های تروریستی مانند داعش رو به زوال هستند چراکه مردم مسلمان عراق، علما و همه منطقه با اقدامات تروریستی این گروه‌ها مخالف هستند.

وی ادامه داد: آنان از غفلت مردم عراق سوءاستفاده کردند که امیدواریم هر چه زودتر گروه‌های تروریستی و تکفیری از عراق، سوریه و شامات پاکسازی شوند.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اقدامات صورت گرفته از سوی ایران برای مبارزه با داعش با توجه به شعار رئیس‌جمهور درباره جهانی عاری از خشونت و افراطی‌گیری نیز اظهارداشت: دولت کاری که می‌خواهد انجام دهد آن است که سازمان‎های دولتی مانند وزارت علوم و وزارت ارشاد گام‌هایی را برای تبلیغات و ترویج فرهنگ جهانی عاری از خشونت بردارند.

حجت‌السلام یونسی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین دولت رابطه مسالمت‌آمیز، اخلاقی و صلح آمیزی را با کشورهایی که خواهان صلح هستند برقرار می‌کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس