دانش آموزان یک کلاس در گناوه به دلیل درس نخواندن، توسط مدیر مدرسه با لوله پولیکا تنبیه شدند که این اقدام منجر به عفونت دست یکی از دانش آموزان این کلاس شد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، تنبیه بدنی دانش‌آموزان همواره از خطوط قرمز آموزش و پرورش محسوب شده و می‌شود؛ البته این موضوع در گذشته و پیش از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کشورمان به گونه دیگری دنبال می‌شد؛ تنبیه‌بدنی و به اصطلاح فلک کردن دانش‌آموزان یک امر بدیهی در مدارس بود که اتفاقاً دولت آن زمان هم به این موضوع اصرار می‌کرد.

اما با گذشت سال های بسیار از آن روزهای وحشت‌آور در مدارس و پیشرفت تکنولوژی و وسایل ارتباطی دیگر تنبیه ‌بدنی موضوع پذیرفته شده‌ای درون مدارس نیست و در سال های اخیر هم تمامی مدیران و مسئولان آموزش و پرورش به آن تأکید داشته‌اند.

با این وجود شاهد هستیم در استان بوشهر و شهر کوچکی مانند گناوه در مدت کوتاهی دو بار اتفاقی ناگوار رخ می دهد که نه تنها اقدامی جهت جلوگیری آن صورت نمی گیرد، بلکه با ظاهرپوشانی بر گذار از این اتفاقات اهتمام ورزیده می شود.

تنبیه به نوبت!/ وقتی همه دانش آموزان یک کلاس در صف تنبیه می ایستند

ماجرا از این قرار است که در یکی از مدارس گناوه وقتی معلم در کلاس حاضر می شود تا ارزشیابی را از دانش آموزان صورت دهد، متوجه می شود که اغلب آنان در وضعیت مطلوب درسی قرار ندارند. همین دلیل کافیست تا معلم مربوطه –که مدیر مدرسه نیز است- همه دانش آموزان آن کلاس را به حیاط مدرسه ببرد و تک به تک آنان را تنبیه بدنی کند!

تنبیه دانش آموز با لوله پولیکا+عکس

در پی این تنبیه حال یکی از دانش آموزان به شدت رو به وخامت می رود، طوری که اثرات آن روی دست های وی روز به روز نمایان تر می شود. طبق گفته یک منبع آگاه در گناوه، بعد از این حرکت ناپسند، دانش آموزان توسط معاون مدرسه در رابطه با مسئله ی پیش آمده مورد تهدید قرار می گیرند و در نتیجه این دانش آموز 15 ساله تا سه روز هیچ حرفی در رابطه با این ماجرا نمی زند!

عیادت مسئولان استانی و شهرستانی از مصدوم/ مدیرکل هزینه ها را تقبل کرد

به محض وقوع اتفاق مزبور، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گناوه تمام اهتمام خود را برای پیگیری و بررسی موضوع نشان داد و البته مدیرکل آموزش وپرورش استان و معاون و مشاور اداره کل به گناوه آمدند تا از نزدیک در جريان وضعیت دانش آموز و حادثه مزبور قرار بگیرند.

اعضای خانواده این دانش آموز از حضور مسئولان آموزش و پرورش تشکر و قدردانی کردند و اعلام نمودند که ما تا این لحظه هیچ گونه شکایتی نکرده ایم و در حال حاضر تنها سلامت و بهبودی فرزندمان برای ما مهم است.

تنبیه دانش آموز با لوله پولیکا+عکس

خبر می رسد که اصغر حصیری در بیمارستان گناوه، از دانش آموز مصدوم گناوه ای عیادت کردند و تمام هزینه های درمان وی را تقبل نمودند. وی با مشاهده وضعیت بیمار، درخواست کرد که دانش آموز برای ادامه درمان به شیراز اعزام شود.

نظر پزشک معالج/ ممکن است به قلب دانش آموز صدمه وارد شود

این نوجوان مضروب که از شدت درد و عفونت حتی ممکن است به قلبش نیز صدمه وارد شود، تا روز پیش در بیمارستان امیرالمومنین گناوه بستری بود اما اکنون جهت مداوا به شیراز منتقل شده است.

گفتنی است که طبق تایید پزشک معالج، عفونت دست ناشی از ضربه لوله پولیکا بر دستان دانش آموز و در نتیجه قطع شدن رگ دست وی است. پزشک معالج این دانش آموز گزارشی از روند درمان ارائه کرد و از وضعیت عمومی این نوجوان اعلام رضایت نموده است.

واکنش فرهنگیان گناوه در خصوص تنبیه نوجوان 15 ساله با لوله پولیکا چه بود؟

در پی این اقدام نامتعارف و غیر قانونی، جمعی از فرهنگیان در نامه ای از مدیرکل آموزش پرورش استان بوشهر بدون اظهار نظر در مورد این حرکت مدیر خاطی، خواستار نرمش در برخورد با وی گردیده و برای دانش آموز مضروب آرزوی سلامتی کرده اند! لازم به ذکر است که یکی از معاونان آموزش و پرورش گناوه پیگیر جمع آوری این نامه شده و خود آن نامه را در فضای مجازی منتشر کرده است. به همین دلیل برخی از رسانه ها به اشتباه از آن به عنوان اطلاعیه آموزش پرورش یاد کرده اند در صورتی که این نامه هیچ رسمیتی ندارد.

این اتفاق واکنش ها و نظرات متفاوتی را به دنبال داشت و برخی فرهنگیان در فضای مجازی به بحث راجع به آن پرداختند. عده ای عنوان می کنند که تنبیه در هر صورت راهکار مناسب برای آموزش نیست و دسته ای دیگر نظر بر این داشتند که دانش آموز سالاری در حال رواج است و باید به هر نحوی از آن جلوگیری شود.

اگر چه سلامتی دانش آموز بسیار مهم به شمار می رود اما حفظ حیثیت حرفه ای معلم و مدیر آن مدرسه نیز اهمیت خاص خود را دارد که نباید با اقدامات نسنجیده با آبروی کسی بازی شود. در هر صورت سلامتی دانش آموزان اولویت اول جامعه فرهنگی است و خانواده ها از مسئولان انتظار دارند تا فضای آرام، پرنشاط و دور از خشونت جهت تحصیل فرزندانشان محیا شود.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: سپاس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 103
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 23
  • موریس ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    1 0
    لعنت به این آدم که اسم خودش رو گذاشته معلم .بی وجدان کجای دین ما ، کجای قانون بشریت نوشته آموزش به هر قیمتی؟! درس از جون آدم مهم تره؟نمیفهمه چه صدمه روحی به این طفلی ها میزنه .
  • ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    این معلم باید بدن دست داعشی ها . اون خوب میدونن باهاش چیکار کنن . مشکل روانی داره چطوری راش میدن تو اموزش و پرورش
  • شیدا ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    ماست مالی کنید تموم بشه قضییه مثل همیشه.
  • فرهاد ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    متاسفم برای مدیر و معلمی که دانش آموز را با تنبیه کردن به درس وادار می کند. متاسفم برای قشر جان سوز و شاید هم نسوز وو صد البته مدیرو معلمی که چنین کار وحشیانه می خواهد دانش آموز را برای آینده آماده کند. من در حکم و مقام و منصبی نسیتم تا برای این مدیر معلم عزیز تصمیم و حکمی صادر کنم. اما به نظرم وفقط و بهترین راه برای پاسخ گویی به روش تدریس، پسرش نه گناه او چیست دیگر ، خودش را جلو دانش آموزان عزیز آن کلاس و به دست خودش دانش آموزان با همان لوله تنبیه کرد. تا بفهمد پدرش و مادرش و خود دانش چه زجری کشیدن. تمام یا حداقل اعدام شود تا عبرتی برای دیگر معلمان باشد.
  • نیریز ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    یادش بخیر معلمای معتاد ما باشیلنگ و چوب و میزدن تا یک هفتهزمداد یا خودکار دستمون نمیشد بگیری اصلان یک هفته دستمون خم نمیشد جرات نمیکردیم به اولیامون بگیم چون اگه میگفتیم بعدش بازم تنبیه میشدیم اصلان جنایات صدام پیش پاشون لنگ مینداخت
  • ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    اگه صداقت دارین لطفا درباره قتل معلم بروجردی توسط دانش آموز دبیرستانی هم بگید.
  • ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    متاسفانه ما هم کتک های زیادی از معلمین در دوران مدرسه خوردیم. یک ناظم داشتیم که با کابل فشار قوی برق ما رو کتک میزد.
  • بی ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    بیچاره معلم که هیچ پناهی نداره! با این بچه های بشدت لــــــــــــــــــــــــــوس چکار باید کرد؟
  • ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    من در یک مدرسه خیر سرم ناظم هستم تکیه کلام مدیر محترم این است آقای ...چنان بزن پشت که سر دانش آموز با زمین بچسبه چرا تنبیه آخه؟ حالا از من نا امید شده به مبصرا میگه چنان بچه را بزنید که طولش بشه اندازه عرضش!
  • ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    خدا لعنت کند یادمه اول دبیرستان توخوابگاه بودیم ماه رمضان بودواخر هفته سرپرستمون رفته بود مرخصی.معاون خوابگاه مارو برای سحری بیدار نکرد روزبعدتوخوابگاه چای درست کردیم صب شنبه معاون به سرپرستمون گفته بود اون بی وجدانم مارو صف کرد وست حیاط تانیفتادیم زمین با کابل زدمون .
  • ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    دست این بنده خدارو ببین بعد بگو معلم بیچاره
  • ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    ما هم یه معلم داشتیم پنجم دبستان که اصلاً خودش هم نمیدونست برای چی تنبیه میکنه. یه چوب داشت روش نوشته بود چوب خنده و خنده خنده بچه هارو مثل حیوون میزد. به بارم یا همون چوب زد رو دستم که انگشتم در رفت و دیگه خوب نشد اما بازم خدا حفظش کنه چون همون معلم هم خیلی چیزا یادم داد.
  • موریس ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    در جواب بی : اون که داره میزنه پناهه ؟ازکجا میدونی لوس هستند؟تازه لوس باشند درس نخونند چه حقی داره بچه مردم رو بزنه .تو وظیفه ات رو انجام بده ضامن دانشمند شدن دانش اموز نیستی.
  • موریس ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    معلم عزیز ؟!!! هیچ هم عزیز نیست.
  • رضا ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    این مدیر وناظم باید اخراج شده وبرای تنبیه به دادگاه معرفی شوند ومدتی زندانی گردیده ودیه همه دانش اموزان تنبیه شده را بپردازند.واز بکارگیری انها در ادارات دولتی ومراکز خصوصی که اموزشی هستند جلوگیری گردد.البته باید تحت نظرهم باشند که مراکز غیر انتفاعی از انها استفاده نکنند.
  • saeed67 ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    خاک بر سر خانواده پسره
  • محمد ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    دوره تنبیه بدنی سالهاست که منسوخ شده مدیران آموزش و پرورش باید با جدیت موضوع را پیگیری نمایند.
  • ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    جدا حقوق بشر تو بعضی مدارس داره نقض میشه
  • ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    شماها همش به دنبال سیاه نمایی کشور باشید
  • poriiya ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    این اتفاق در دبیرستان مبعث قم هم روی داد. ولی مسعولین نه تنها پیگیری نکردند بلکه باعث اخراخ دانش اموز شاکی ار دبیرستان شدند .و دانش اموز مذکور مجبور به تغییر رشته شد و دو سال عقب ماند.
  • مهتاب ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    البینه کار این معلم ناپسنده و هیچ شکی درش نیست ولی همه اینها از فشاری است که آموزش و پرورش برمعلم جماعت وارد میکنه وکاری کرده که الکی دانش آموزا نمره بگیرن واگر افت تحصیلی داشته باشن فقط معلمه که زیر سواله .اگه ماهم مثل آقای نواک میتونستیم با دانش آموزامون رفیق باشیم شاید افت تحصیلیمون خیلی کمتر میشد ما همش داریم به دانش آموز فشار میاریم کتابهای دانش آموزای دبیرستانی ما رو توی دانشگاههای خارج درس میدن ......این کجاش عدالته شما همش چسبیدین به تنبیه بدنی !آیا این تحقیر هایی که دانش آموزا بخاطر حجم زیاد کتابها و منابع بد اونها تحمل میکنن نمی بینین!
  • همایون ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    در خبر دقت کردید جمعی از ( بی ) فرهنگیان گناوه بجای محکوم کردن عمل جنایتکارانه این معلم تلویحاً از وی حمایت نموده و تنها آرزوی سلامتی دانش آموز مضروب را نمودند . بابا وقاحت و بی شرمی هم حدی دارد .
  • ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    ترک تحصیل من هم به خاطر اخلاق مزخرف معلم هابود که این قدتواموزش وپر ورش عزیزن وهمه رو میندازن تقصیرمشکلات
  • ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    مام زیاد به صف میکردن خدا نشناسا باز خدارو شکر که اینجوری نشدیم
  • دانش اموز ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    معلمان بیچاره که تماما بنگاهی هستند از فرط بیکاری وساعات مازاد استراحت هفتگی ...وبه زور خودشان را میچپانند در اموزش پرورش تا رسمی شوند وبقیه خدمتشان را هم صرف انتقاد از حقوق وپیداکردن چند کار جنبی دیگر میکنند...در حالیکه یک کارمندبانک وقت برای خاراندن سرش ندارد اینها میخواهند حقوق ومزایایی بیشتر از انها هم دریافت کنند
  • دانشجوی ارشد دانشگاه تهران ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    یادش بخیر ما هم از این معلم های احمق و بیخود داشتیم. یک نفر از رفیقام از ترسش ترک تحصیل کرد. البته این مسئله باید دقیق بررسی بشه
  • ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    من خودم معلمم همیشه خدا میبینم این همه دانش آموز آشغال داریم و متاسفانه نمیشه اینا رو هم اخراج کرد خیاله همه رو راحت کرد نه درس میخونن و نه ادب دارن و نه شعور و شخصیت دارن دانش اموز دارم نمی تونه جلوی دهنش رو بگیره فحش های خواهر و مادر می آد بیرون میفرستمش دفتر زودتر از یه دقیقه دیگه می آد سره کلاس والدینش رو می خواهیم می آن و می گن تو رو خدا اگه خونه باشه من و پدرش رو حتی کتک می زنه موندیم از دستش چیکار کنیم شما نگهش دارین حداقل وقتی خونه نیست ما آرامش داریم شما خودتون قضاوت بفرمائین بعدا روی سر معلم بیچاره خراب بشین البته به هیچ وجه تنبیه بدنی رو عقلانی نمی دونم ولی وقتی هیچ ابزاری نباشه برای کنترل مدرسه شما بفرمائین باید چیکار کرد به معلم بیچاره ماهی 1 میلیون می دین و اضافه کارمون رو خدا رو شکر هنوز از اردیبهشت امسال نگرفتیم تازه نگفتم که حداقل ماهی 150 هزار تومن هزینه ایاب و ذهاب ما به سر کلاس هاست که به هیچ وجه کمکی صورت نمیگیره
  • ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    موریس جان عزیز اینقدر وقتی در شرایطی قرار نداری اظهار نظر نکن هر وقت جای معلمان بودی و از نزدیک مشکلات بی شمار رو حس کردی بعدش بیا حرف بزن امیدوارم مدیر سایت مطلب قبلی من رو چاپ بکنه البته اگه از حقیقت نمی ترسه
  • ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    ایران هیچ چیز و هیچ وقت منسوخ نمیشه
  • زهرا ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    اولا اینکه مدیر ومعلم غلط میکنن دست روی شاگرد بلند کنن کی هستن که بخوان دست روش بلند کنه ثانیا میخوام از این مدیر بی وجدان بپرسم اگر کسی بچه خودتو به این روز بندازه چه غلطی میکنی؟ الهی دستش بشکنه اینو از ته دلم ارزو میکنم تا دفه بعد به خودش جرات نده با بچه مردم اینچوری کنه مدیر عقده ایه بیشرف
  • جابر ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    اوه اوه مدرسه ما که همه جلاد بودن...انواع واقسام فن رو ما اجرا میشد..بیچاره ما اگه ب خونواده میگفتیم..فن های جدید تری هم یاد میگرفتیم
  • ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    خود این یارو رو بدند با لوله پولیکا بزنند ببینند چه حالی میشه؟
  • یک ورامینی عصبی ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    من اگه جای خانواده اون پسر بودم الان معلمه زنده نبود
  • ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    نه نداریم. چه ربطی داره
  • بوشهر ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    من خودم بچه بوشهرم فقط در همین حد بدونید که فک نکنم دست بچه های گناوه این معلمه جون سالم به در ببره البته از اونجایی که من بچه های گناوه رو میشناسم
  • ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 1
    ترتیبشو توروخدا میبینی دوسه هفته قبل یه دانش اموزه سیستانی ازمعلمش کتک خورده بود رفته بود بیمارستان یکی دوهفته قبلم که دانش اموزتهرانی این هفته دانش اموزای گناوه ای هفته بعد بنظرتون نوبت کدوم دانش اموزه ؟! کدوم شهر ؟! این دفعه کجای دانش اموزو میزن؟ !خاک برسراین اموزش وپرورش به خاطراین بیخیالیش وبه خاطر استخدام یه مشت مدیرو معلم روانی وزیراموزش وپروش باید استعفابده تو دولت نهم یا دهم یه باراین اتفاق افتاده بود مسیولای اموزش وپرورش هرشب تو بیست وسی میومدن عذرخواهی اینا انگارنه انگار خوابن تازه لینک حمایته یکی ازمدیرای اموزش وپروش ازتنبیه بچه ها هم همین صفحه هست خدا به داد دانش اموزابرسه معلمها ومدیراکتک میزنن مسیولای اموزش وپروشم حمایت میکنن چه شود ؟!
  • هادی ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    از وزیرمحترم آموزش و پرورش استدعا دارم دانش آموزان خاطی را به داعش تحویل بدهند که زجر کمتری بکشند
  • ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    درسته . فکر کنم به ابوبکر البغدادي شکايت کنه بهتره
  • ماجد ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    به نظرمیاداین آقامعلم جزء داعش باشه
  • ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    بوشهر جان معلم هم گناوه ای است
  • ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    خخ
  • محمد ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    چی بگیم.از معلم یا دانش اموز.....اقا نزن نزن دیگه درد داره...........................ای بابا
  • ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    موضوع چیه؟
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    موريس كوچلو! تو بلدي درس بدي؟ تو بلدي كلاس اداره كني؟
  • ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    من هم باور كردم كه تو ناظمي!!!! جهت اطلاعت مي گم توي مدرسه ناظم نداريم، معاون مدير داريم. ناظم را بچه ها مي گويند!!!!!!!!!
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    مگه قراره هر كسي كه براي سحري بيدار نشه، چاي بخوره. اتفاقا خوب كاري باهتون كرد تا دفعه ديگه در جاي دولتي و با امكانات بيت المال روزه خواري نكنيد
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    چوب معلم گل! هر كي نخوره خله
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    رضا كوچكه تو بلدي كلاس اداره كني؟ تو بلدي درس بدي. هر وقت رفتي مدرسه و يك كلاس را به دست گرفتي بعد بيا از اين افاضات اينجا بده
  • ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    سال ها است كه كشورهاي پيشرفته نظام تأمين اجتماعي نيرومندي دارند. سال هاست در مدرسه مشاوره رايج شده است. سال ها است كه مدرسه توانايي اقدام دارد. سال ها است كه... ولي تو ايران هيچ يك از اين ها اجرا نمي شود
  • ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    خودش مي داند چيه!
  • ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    خدا به ما رحم كرد
  • ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    دوست عزیز در این خصوص کلی کامنت و پست و مطلب گذاشتیم و کلی از دانش آموز خاطی بد گفتیم برو آرشیو را ببین ... در ضمن هر دو کار باید مورد نکوهش قرار گیرد
  • ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    چند بار به آدم عاقل می گن بابا تنبیه بدنی نداریم . انگار یاسین تو گوش ........ می خونن
  • رضا07 ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    یادش بخیر، ما بچه بودیم انقدر از این کتک ها می خوردیم مخصوصا با چوب انار.................
  • ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    من تو چشم های این اقاپسر خشمو میبینم !نگاهش عادی نیست !بنظرتون این اقاپسربزرگ بشه چی میشه ؟ خاک برسراین مدیر نفهم که نمیفهمه بااین کارافقط بذر کینه وعقده تو نسل بعدی ایجادمیشه
  • ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    بابا به خداقسم معلم نگران درس وتربیت دانش آموز هست ازسردلسوزی ممکن یه کتک هم بزنه ( نباید بزنه) ولی تو مملکت مادانش آموز سالاری شد پدر ول می کنه میگه برو مدرسه دیگه سراغش نمی آید معلم اول اولیا هستند............ بیچاره معلم نگران درس وتربیت و
  • ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    اگر با یکی از این معلمای بی تعهد برخورد جدی میشد ...
  • ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    دانش آموز انسان است و ولی و سرپرست دارد ومهمتر از همه شهروند است حقوق شهروندی دارد ... بچه مردم را مضروب می کنند برای ضارب پادرمیانی میکنند ..این معلم با این زدن چگونه می تواند یک فرد تحصیل کرده با ادب تحویل جامعه دهد ... باید برخورد قانونی با این ضارب صورت گیرد . این مملکت قانون دارد . دادگاه دارد ، مسئول دارد ، هرمعلم نمایی عشقش بکشد دانش آموزان را به خط کنند و مورد ضرب و شتم قرار دهد که نمی شود... اول از همه باید سلامت روانی این معلم را سنجید ... آنهای که این وسط برای آن معلم اینطور پادرمیانی می کنند اگر این دانش آموز برادر ویا فرزند و یا بستگان درجه یک آنها بود هم اینطور برای این معلم که ظاهراً مدیرهم است پادرمیانی می کردند.؟؟؟ من مطلبی خواندم که معاون هم دانش آموز را تهدید کرد... آقای معاون : دوستانی که حقوق خوانده اند بهتر میدانند اگر این تهدید حضرتعالی ثابت شود (در قسمتی ازقوانین )از نظر کیفری جرمش بالاتر از ضرب وجر است . چون ضرب و جر آثارش است و ملاک قضاوت قرار می گیرد ولی تهدید اثرش نیست در صورت اثبات حتی میتواند ادعا قتل هم نمود. توصیه بنده به این معلمان بزرگوار و زحمتکش این است :دانش آموزی که درس نمی خواند مطابق قانون با اورفتار کنید... و مطمئن باشید ضرب و جر دانش آموز صد در صد خلاف قانون است و مجازات سنگین کیفری دارد.
  • م.پناهی ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    آقای ناشناس که اسم خودت را معلم گذاشتی و دانش اموز را اشغال حساب می کنی فکر کنم از اون ادمهای دهه 50 هستی که همیشه در مدرسه کتک خوردی و عقده ای هستی چند روز قبل در شهر پرند در دبیرستان یک دو تا از دبیران پسر مرا مورد ضرب و شتم و انواع توهین ها قرار داده بودند که با شکایت بنده اقایان دبیران و مسئولین مدرسه به دفاع از همکارشان پرداخته و کاری کردند که من به خاطر تحصیل پسرم بی خیال شکایت شدم چرا که در آموزش و پرورش همیشه حق با معلم کتک زن است
  • هموطن ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    گروه اجتماعی مشرق خان !چرا جانبدارانه خبر می نویسی . اگر مدیر یا معلم حرفه ای بود طوری رفتار میکرد که حیثیت حرفه ایش حفظ بشه این کار حکایت از عقده گشایی جناب مدیر میکنه متاسفانه در طول این همه سال وزارت متبوعه نشان داده که نه تونسته آموزش درستی ارائه کنه و نه تونسته به رسالت برورشی اش عمل کنه . ظاهرا خیلی ها متوجه جنگ رو کم کنی بین بچه ها و معلمین گرامی نیستند خدا عاقبت شونو ختم بخیر کنه .
  • حمید ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    نمی دانم اگه توله خودش هم بود باز هم میزد
  • ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    زهره مار ببند
  • ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    تا امثال احمقی چون تو تو این ممکلت هستند باید شما ها رو عین .... کتک زد تا نقتون بالا نیاد
  • ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    نوش جانت!
  • ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    خاک بر سر خودت.
  • ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    مطمئنی قبل از تادیب قیافه اش این طوری نبود؟
  • ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    متاسفم برای این همه کامنت بد برای معلمین دلسوزی که از سر دلسوزی وناراحتی بی سوادی وزجر توسری خوردن بعضی دانش اموزان .............واقعا چه دانش اموزی باید هم از نظر وجدانی واینکه یک ساعت خودت راجای اون معلم بزار
  • رضا ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    جناب اقای ناشناس ما افراد باسواد وتحصیلکرده متعهد ومقید بیکار درکشور کم نداریم دولت میتواند بجای اینگونه افراد بی مسئولیت از ان افرادجایگزین نماید.
  • میلاد ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    شما از دوازده سال تحصیل در مدارس وسر و کله زدن با حدود صد معلم در مدت این دوازده سال نهایت با دو سه مورد معلم مشکل دار برخورده اید.در قشر معلمین هم آدم بی وجدان پیدا میشود.اما شما مقایسه کنید با انسانهای بی وجدان مشاغل دیگر آن وقت میبینید معلمین سالمترین قشرند.نهایت پنج درصد معلمین بی وجدان پیدا میشوند و کسانی که خاطره بد دارند هم مربوط به همان چند معلمی میشود که در مدت دوازده سال تحصیل با آن برخورد داشته اند..ضمن آنکه همین کسانی که علیه معلمین مینویسند اگر به خودشان کوچکترین توهینی شود زمین و زمان را به هم میریزند .وقتی در جایگاه معلم باشید و ببینید یک بچه تازه به دوران رسیده در کلاس بی احترامی و توهین میکند .واکنشتان چیست
  • غلامحسین ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    معلم زده بچه را شل و پل کرده .بد کاری کرده قبول حالا چند وقت بعد خوب می شه خسارتشم می گیره دانش آموزه زد معلمش رو کشت اونم به خاطر نمره کسی صداش در نیومد!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    تاسف برای اموزش وپرورش یک کشور اسلامی
  • فرزاد ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    من خودم در هنرستان تدریس می کنم کار این معلم درست نبوده چون در تنبیه بدنی زیاده روی کرده و باید طوری با دانش آموز برخورد کرد تا دانش آموز ذهنیت بدی از معلم در آینده نداشته باشد و این نوع تنبیه اثر عکس دارد و هیچگونه جنبه تربیتی ندارد.
  • فرزاد ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    من خودم در هنرستان تدریس می کنم کار این معلم درست نبوده چون در تنبیه بدنی زیاده روی کرده و باید طوری با دانش آموز برخورد کرد تا دانش آموز ذهنیت بدی از معلم در آینده نداشته باشد و این نوع تنبیه اثر عکس دارد و هیچگونه جنبه تربیتی ندارد.
  • ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    من خودم بار ها شاهد اين رفتار هاي زشت در مدارس بودم تا كي مي خواين سرپوشاني كنيد اصلا تو مدارس دانش اموز رو ادم حساب نمي كنن هيچ تو دانشگاه هم كه ما هستيم دريغ از يكم احترام كه اين استادا به دانشجو بزارن جواب سلامتو هم با زور مي دن فكر مي كنن كي هستن اين اقايون؟ واقعا كشور جهان سوميم براي خودم متاسفم
  • ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    من خودم بار ها شاهد اين رفتار هاي زشت در مدارس بودم تا كي مي خواين سرپوشاني كنيد اصلا تو مدارس دانش اموز رو ادم حساب نمي كنن هيچ تو دانشگاه هم كه ما هستيم دريغ از يكم احترام كه اين استادا به دانشجو بزارن جواب سلامتو هم با زور مي دن فكر مي كنن كي هستن اين اقايون؟ واقعا كشور جهان سوميم براي خودم متاسفم
  • حسام ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    لعنت به این خبرت خاطرات گندمو زنده کردی
  • ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    اينجوري ميشه ديگه درس را ميزاريم كنار. واقعا بعضي معلمها .....................
  • سحر ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    خاک تو سر دهاتیش کنن که اینقد بی فرهنگه که بعد این همه درس خوندن هنوز هیچی حالیش نیس. انوقت اسمشم گذاشته معلم.
  • ناشناس ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    در دین ما اومده اگر تنبیه در حدی باشه که جای اون قرمز بشه باید دیه پرداخت بشه حالا چه برسه به این مطمئن باشید یه روزی عزیز ترین فرد زندگی این به اصطلاح معلم دچار همین بلا میشه شک نکنید .بچه بیتربیته درست تو معلم باید با کمک مشاور و خانواده اون رو به راه بیاری نه اینکه بخاطر مشکلاتت وبی حوصلگی وظیفه ت که اموزش وپرورش انسانه رو یادت بره
  • فرشاد ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    جناب ناشناس معلم، اصولاً نیروی انتظامی و مردان قانون، برای رسیدگی به یک همچین مواردی "حقوق" میگیرند. بهتره شما و همکارانتون "فرا تر از قانون" عمل نکنید. اینجوری کار رو به کاردان خواهید سپرد.
  • مصطفی ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    کلاس چهارم بودیم یه روز یه بابایی دست بچشو گرفته بود اومد مدرسه پرتش کرد جلو مدیر و گفت گوشتش مال شما استخونش مال من!!فکر کنید بچه چهارم دبستان یه معلم داشتیم سر یکی از بچه هار و فرو کرده بود تو میز روبرو که به اندازه جای کیف فضای خالی داشت اما امروز این جور کتکی که تو خبر اومده انصافا نوبره
  • انسان ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    ای خدا جون ازت یه سوال دارم......اصلا میشه بگی چرا این خطه ایران زمین رو آفریدی.....چه چیزای که نمی بینی و نمی شنوی....
  • ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    نمی دونم چرا این فرهنگیا بی فرهنگ شده اند،حالم ازشون به هم می خوره خودشونو تافته جدابافته می دونن و از همه طلبکارند
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    اونایی که نامه درخواست نرمش برا معلم خاطی را امضا کردند خداییش اگه این بلا سر بچه خودشون اومده بود هم این درخواست را میدادن...وجدانن راستش را بگین...
  • ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    از دانش آموزی که معلمش رو کشت چی خبر؟ هیسسسسسسسسسسسسسس
  • بیکار ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    زمون ما معلم هامون میگفتن شما اگه همتون معدلتون 20بشه یه ریال به حقوق ما اضافه نمیشه اگه همنونم رفوزه شین یه ریال از حقوقمون کم نمیشه...وجدانا چقدر سرشون میشد...الان هم همینه... معلمای عزیز مطمئن باشین بالاخره از میون 36-37 تا شاگردتون چندتاییشون مثل من مدرک فوق لیسانس با معدل بالای 18 میگیرن و بیکار تو خونه میشینن و این درسایی که به خاطرش بچه را ناقص کردین را بی ثمر نمیگذارن...مگه کسی را هم به زور کتک میشه باسواد کرد...یکمی هم به پرورش بچه ها اهمییت بدین ...
  • ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    اگه قراره درس بخونن دکتر مهندس شن اونوقت کار نباشه چه لزومی داری بندگان خدا را مورد ضرب و شتم قرار بدن. لعنت خدا براون معلمی که با دانش آموز مثل گوسفند برخورد میکنه. حالا مثلا درس یاد بگیره .این شروورهایی که تومدرسه یاد میدن هیچ جا کاربرد نداره.
  • فدایی ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    کار بسیار اشتباهی بود .خیلی متاسف شدم .
  • ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    من اول دبستان که بودم وقتی مشقام رو نمی نوشتم معللم می زد تو سرم، ولی باز هم من مشقام رو نمی نوشتم، سال دوم دبستان که رفتم ولی خوب شد ولی نه با تنبه بلکه با مهربونی معلم سال دومم.
  • حسن ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    بله واقعا درس و دانش آموز و معلم دیگه اون تصویر فراگیری دانش و درس رو در ذهن تداعی نمی کند من خودم معلم هنرستان هستم جای تاسف دارد که بگویم دانش آموزان ما صرفا برای مدرک و گذران زندگی به مدرسه می آیند من در این مدت 8سال که معلم شدام بجز موارد محدودی که خودم احساس کردم نیاز دارم دانش و علم خود را در اختیار این دانش آموزان قرار دهم هیچ موردی از علاقه دانش آموزان در جهت فراگیری درس ندیدم و این جای تاسف دارد هم برای من و هم برای این دانش آموزانی که در طول سال چندین بار بصورت تکرار امتحان از طرف آموزش و پرورش امتحان درس گرفته می شود و دانش آموز هیچ انگیز های در یاد گیرد حتی 20 برگ کاغذ را ندارد چون می داند در نهایت قبول می شود و این سیاست جدید آموزش و پرورش و وزارت علوم است که انسانهای بی انگیزه و پر مدعا را تحویل جامعه دهد جای تاسف دارد.
  • حميد رسولي ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    خانواده ي دانش آموز مضروب و سايرين كاري خوبي نكرده اند كه تا كنون شكايت نكرده اند. حتما بايد اقدام كنند . اينجانب هم بعنوان وكيل دادگستري حاضرم بدون دريافت هيچ هزينه اي وكالت انان را تا صدور راي قطعي مبني بر قصاص آن ضارب مجرم ادامه دهم.
  • ناشناس ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    حق این معلم اینه که اخراج بشه چون همچین فردی صلاحیت شغل معلمی رو نداره
  • ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    راحترين شغل تو ايران معلم بودن فقط بخور بخواب ى حقوق تپل وهزار تا فعاليت جنبى ديگه در کنارش وسرکارهم فقط بحث سياسى وغرزدن دقت کردين معلم ها همه جامعه را به چشم دانش اموز خودشون نگاه مى کنند وطلبکارند
  • ناشناس ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    خداروووووووووبشناسید این چه کاریه.
  • مهراسا ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    اشکم دراومد
  • آرش ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    یا قمر بنی هاشم!!!
  • مادر ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    0 0
    من خودم شاهد یه ماجرابودم معلم ما دختربچه ها که موچولوبودند ازلپش میگرفت بلند میکرد میکوبیدبه سطل زباله ......الان اون دانش اموز شده س رپرستاربیمارستان کودکان*******
  • ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    0 0
    من هم متاسفم برای وزارت اموزش وپرورش این اولین بار نیست واخرین بار هم نخواهدبودکه این چنین اقدام وحشیانه ای ازطرف یک سری انسان نما های روانی نسبت به دانش اموزان عزیز صورت می گیرد البته دانش چه عرض کنم اینها واقعا چیزی به عنوان علم یا دانش درچنته ندارندکه به نونهالان منتقل کنند به همین خاطر به زور وچماق متوصل میشونداینجورافرادراباید به اوردوگاه کاراجباری فرستاد وکسانی که اینهارا به سمت معلم ومدیر( دوسمت مهم ) انتخاب نموده اند ازکار برکنار کرد
  • ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    0 0
    تازه معلمش که حالا بازنشست شده وقتی سرپرستار رو میبینه باخودش میگه خدا روشکر کتک هام نتیجه داد!
  • موفرفری ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    0 0
    من الان یک استاد دانشگاه هستم،ولی در دوران تحصیل خیلی کتک میخوردم و هیچ یک از معلمان سنگدل را نمی بخشم.
  • ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    0 0
    اگر من وزیر بودم والله همین بلا رو رو دست اون معاون یا معلم می آوردم
  • محمدرضا ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
    0 0
    من خودم دانش آموزم چرا باید همیشه زیر تنبیه و عذاب و فشح معلمان باشیم لطفا به ماهم حق دهید آقای فانی تر خون شهدا بداد ما دانش آموزان برسین عاجزانه خواهش میکنم .
  • ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    مگه بچه بی صاحابه که میزینش؟ معلم ورزش بیاد شاخ بشه خییییلیییه.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس