جمعی از اسرای ایرانی در بند القاعده لیبی، خاطرات خود را در «شب خاطره» با عنوان «از شلمچه تا بنغازی»، روز پنج شنبه اول آبان ماه در تالار اندیشه حوزه هنری، روایت می‌كنند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، جمعی از اسرای ایرانی در بند القاعده لیبی، خاطرات خود را در «شب خاطره» با عنوان «از شلمچه تا بنغازی»، روز پنج شنبه اول آبان ماه در تالار اندیشه حوزه هنری، روایت می‌كنند.

ناصر ضرابی قائم مقام دفتر ادبیات بیداری حوزه هنری درخصوص برگزاری «شب خاطره» این ماه گفت: این ماه دفتر شب خاطره حوزه هنری با همكاری دفتر ادبیات بیداری این برنامه را برگزار خواهد كرد و ما در تلاش بودیم كه در این برنامه از جمعی اسرای در بند القاعده لیبی دعوت به عمل آوریم تا خاطرات خود را طی ۲ ماه و ۱۰ روزی كه اسیر در كشور لیبی (۹ مرداد تا ۱۵ مهر سال ۹۱)، بودند روایت كنند.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه تعدادی از اسرای در بند القاعده لیبی دعوت ما را پذیرفتند و ان شاء الله در جمع میهمانان شب خاطره، خاطرات خود را برای مدعوین ومیهمانان روایت خواهند كرد.

قائم مقام دفتر ادبیات بیداری در ادامه گفت: از اسرای در بند القاعده لیبی می‌توان به دكتر محمد عباسی، شهاب الدین محمدی عراقی، سید ابراهیم موسوی، دكتر عبدالرضا شاهرضایی، دكتر فردین بلوچی، دكتر سید منتظر شبرّ و امیر شریفی اشاره كرد كه این بزرگواران در زمان اسارت به ترتیب مسئولیت‌های دبیركلی جمعیت هلال احمر كشور، معاونت امور بین الملل و فعالیت‌های بشردوستانه جمعیت هلال احمر، مدیركل حراست جمعیت هلال احمر كشور، معاون بهداشت و درمان توانبخشی جمعیت هلال احمر، قائم مقام مركز حراست وزارت بهداشت، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران و عضو كمیته منطقه آسیا و شمال افریقا در معاونت بین الملل ریاست جمهوری را به عهده داشته‌اند.

ضرابی در ادامه افزود: در مراسم شب خاطره‌ این ماه این دوستان كه در حال حاضر در سمت‌ها و مسئولیت های دیگری خدمت می‌كنند؛ دكتر محمد عباسی (قائم مقام معاونت توسعه و منابع انسانی دانشكده علوم پزشكی شهید بهشتی)، سید ابراهیم موسوی (مدیركل حراست وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكی) و دكتر فردین بلوچی (رئیس سازمان تداركات پزشكی هلال احمر و امیر شریفی (عضو كمیته منطقه آسیا و شمال آفریقا در معاونت بین الملل ریاست جمهوری) خاطرات خود را در طی اسارت خود، به دست القاعده لیبی بیان خواهند كرد.

همچنین دكتر محمد عباسی كه در دوران دفاع مقدس به عنوان یكی از رزمندگان اسلام در جبهه شلمچه حضور داشته‌ و ۲۶ در اسارت بعثی‌ها بوده‌، خاطرات خود را بیان خواهد كرد.

شایان ذكر است، «شب خاطره» از ساعت ۱۵ در تالار اندیشه حوزه هنری واقع در خیابان سمیه – نرسیده به پل حافظ حوزه هنری برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس