فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تکنولوژی ایران در ساختن پهپاد بسیار پیشرفته‌تر از اسرائیل و هرمس است.

به گزارش مشرق، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به سؤالی درباره تحویل موشک‌های S300 به ایران از سوی کشور روسیه اظهار کرد: تحویل موشک‌های S300 از روسیه به ایران با اختلافاتی همراه است که هنوز حل نشده و ما هم به‌دنبال آن نیستیم.

وی در پاسخ به اینکه تجهیز کرانه باختری در چه مرحله‌ای است، افزود: تجهیز کرانه باختری را بنا به فرموده مقام معظم رهبری دنبال می‌کنیم چرا که چنین چیزی خواسته و تدبیر فرماندهی کل قوا است.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران در پاسخ به سؤالی درباره پاسخ ایران اسلامی به هرگونه اقدام دشمن در انجام فعالیت‌های جاسوسی و خرابکارانه گفت: اگر اسرائیل پهپاد‌های دیگری را برای جاسوسی به‌سوی ایران بفرستد همان‌طور که پهپاد هرمس را ساقط کردیم، بعدی‌ها را نیز ساقط خواهیم کرد.

سردار حاجی‌زاده در پاسخ به سؤالی که آیا پس از انهدام پهپاد هرمس، ایران از تکنولوژی آن استفاده می‌کند، تصریح کرد: تکنولوژی جاسوسی هرمس اسرائیل چیز خاصی نبود؛ اسرائیل هم خودش و هم تکنولوژی‌‌‌اش نجس است، بنابراین ایران به‌دنبال تکنولوژی آن‌ها نیست و از هرمس انبوه‌سازی نمی‌کند.

وی تجهیزات و پیشرفت‌های علمی ایران اسلامی در زمینه ساخت پهپاد را بسیار پیشرفته‌تر از دیگران به‌ویژه رژیم جعلی صهیونیستی عنوان کرد و افزود: تکنولوژی ایران در ساختن پهپاد بسیار پیشرفته‌تر از اسرائیل و پهپادهایی مانند هرمس است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 1
    خيلي قشنگ گفتي سر دار دمت گرم اسرائیل هم خودش و هم تکنولوژی‌‌‌اش نجس است، بنابراین ایران به‌دنبال تکنولوژی آن‌ها نیست و از هرمس انبوه‌سازی نمی‌کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس