فرمانده قرارگاه پدافند هوایی کشور گفت: در طول 7-8 ماه اخیر نیز از هواپیمای بدون سرنشین سپاه برای مزاحمت جنگنده‌های آمریکایی که به مرزهای ایران نزدیک می‌شوند، استفاده کردیم که مورد رضایت حضرت آقا بوده است.

به گزارش مشرق، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء امروز ظهر در همایش پیشکسوتان این قرارگاه طی سخنانی اظهار داشت: بنده و تمام همکارانم علاقه‌مندیم این جلسات به طور مستمر ادامه پیدا کند و همچنین پیشنهاد داریم که هیات سیاست گذاری ای در امور پدافند هوایی با حضور پیشکسوتان داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه خدمت کردن در پدافند هوای قداست خاصی دارد، افزود: ما باید در همه عرصه‌ها از این هیات سیاست گذاری و تجارب آنها استفاده کنیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء با بیان اینکه در گذشته پیشکسوتان ما طرح های مختلف پروازی را مطرح کرده بودند، گفت: به حمدالله آن طرح های مورد نظر همانند بالگردهای رزمی، هواپیماهای نساء، و بدون سرنشین رزمی امروز ساخته و در حال اجراست.

امیر اسماعیلی با تاکید بر اینکه قرارگاه پدافند هوایی عملیات های بسیار مهم و ارزشمندی را انجام می دهد، گفت: پدافند هوایی نیز از هواپیماهای بدون سرنشین سپاه برای ایجاد مزاحمت جنگنده‌های آمریکایی در طول 7-8 ماه اخیر استفاده کرده که این اقدام نیز مورد رضایت حضرت آقا بوده است.

وی تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری پدافند در اولویت اول قرار دارد و این مهم باور قلبی حضرت آقاست و ما نیز در این جهت تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

امیر اسماعیلی با اشاره به مشکل بخش درمان فرماندهان و کارکنان پدافند هوایی اظهار داشت: با توجه به ساختار جدیدی که ابلاغ شده است به مدت 3 ماه به ارتش و ستاد کل فرصت داده شده که وضعیت بیمارستان پدافند هوایی مشخص شود که ان شاء الله این مهم در زمان مقرر و در فاصله زمانی مشخص حل می شود.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس