کد خبر 343529
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲

فرزاد جمشیدی مجری برنامه‌های مذهبی تلویزیون که از چند هفته قبل خبر بازگشتش به سیما به گوش می‌رسید، شب گذشته با ویژه برنامه «زیر سایه خورشید» به تلویزیون بازگشت.

به گزارش مشرق، فرزاد جمشیدی مجری شناخته شده برنامه های مذهبی تلویزیون بعد از غیبت طولانی‌اش در تلویزیون، شب گذشته با ویژه برنامه «زیر سایه خورشید» به سیمای جمهوری اسلامی ایران بازگشت.

شب گذشته سه شنبه 18 شهریور ماه بعد از پخش گزارش سفر رییس جمهوری به کشور ترکیه، شبکه یک سیما به پخش ویژه برنامه های جشن میلاد امام رضا (ع) در سراسر کشور مبادرت کرد که در بخشی از آن فرزاد جمشیدی مجری برنامه های مذهبی تلویزیون به اجرا پرداخت.

فرزاد جمشیدی به تلویزیون بازگشت

فرزاد جمشیدی به تلویزیون بازگشت
این برنامه که در ادامه جشن های ملی ولادت ثامن الحجج، حضرت امام رضا (ع) در شهر اصفهان برگزار شده بود، تصویر جمشیدی را روی آنتن برد.

فرزاد جمشیدی، مجری برنامه های معارفی تلویزیون ایران است که پیش از این برنامه های «یاد خدا» و «ماه خدا» را در شب های جمعه هر هفته و سحرهای ماه مبارک رمضان روی آنتن داشت.

از دو سال قبل به خاطر شکایت شاکی خصوصی، پرونده ای علیه این مجری تلویزیون مطرح بود که در دی ماه سال 1391 حکمی رسمی برای وی صادر و منتشر شد البته بنابر اعلام وکیل جمشیدی، حکم برائت وی صادر شده است و شاکی نیز پس از آن در تاریخ چهارم تیرماه 1392 رضایت خود را نسبت به این مجری تلویزیون اعلام کرد.

اجرای تلویزیونی فرزاد جمشیدی به برنامه «زیر سایه خورشید» مربوط می شده که روز پنجشنبه 13 شهریور جاری در میدان امام علی (ع) شهر اصفهان برگزار شده بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    واقعا خیلی خوب شد.
  • محمد ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    سلام با اين مسئله نبايد اعتماد مردم به رسانه ملي خدشه‌دار بشه بايد شفاف‌سازي بشه كه اين خبرهايي كه در سايت‌ها در مورد اين آدم درز كرد واقعيت دارد.
  • امید ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    خوانندگان قبل انقلاب رو هم بیارید پس دیگه...
  • علیرضا فدایی رهبر ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    لطفا بفرمایید محمد حسینی کی میاد همون شبکه پنجیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس