کد خبر 341995
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از تخریب شش باب رستوران و کافه در پارک کوهستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرهنگ محمدی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، گفت: روز گذشته در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی پارک ها و تفرجگاهها  شش واحد از رستورانها و کافه های واقع در پارک کوهستان کرمانشاه تخریب شدند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: این اماکن به محلی جهت انجام اعمال خلاف منافی عفت و پناهگاه زنان و دختران فراری و محلی برای مصرف مواد مخدر و ارائه قلیان به مشتریان تبدیل شده كه سبب نارضایتی مردم بود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مالکان این رستورانها ضمن انجام اعمال خلاف قانون و عرف جامعه مقدار زیادی از اراضی مرغوب منطقه را جهت گسترش فضای فعالیت خود تصرف کرده بودند.

سرهنگ شاه محمدی خاطر نشان کرد: قبلاً چندین بار این اماکن با هماهنگی مراجع قضایی برای مدتی پلمب شده بودند اما این اقدامات بازدارنده مثمر ثمر نبود و در نهایت با عزم راسخ و اخذ نظر مسئولان مربوطه در سطح استان اقدام به تخریب صد در صدی این اماکن شد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    0 0
    به جای متلاشی کردن و تخریب, فرهنگ سازی کنید که جوونا به این سمت نرن.عشق دستگیری و متلاشی کردن دارین چرا؟
    • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
      0 0
      چون هرچیزی راهکاری داره
  • ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    0 0
    برو بابا عدم تعقل !!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس