کد خبر 341818
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷

کارگردان مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» گفت: تصویربرداری این سریال در حال حاضر در دکورهای میدان منیریه تهران انجام می‌شود.

به گزارش مشرق، «محمدرضا ورزی» با اشاره به این موضوع که نزدیک به شصت درصد از فیلمبرداری سریال «معمای شاه» انجام شده است گفت: این روزها در میدان منیریه در حال فیلمبرداری قسمت‌هایی از کار هستیم.  تا به امروز خوشبختانه با تمام موانعی که پیش روی ما قرار داشت مطابق برنامه پیش رفتیم  و آن میزان از سکانس‌هایی که مد نظرمان بود را ضبط کردیم.

وی ادامه داد: سریال«معمای شاه» باعث می‌شود که جوان‌های ما با تاریخ آن دوران آشنا شوند. چرا که بسیاری از آنها اطلاعات‌شان در مود آن دوران کامل نیست. تمام سعی من بر این است تا در این اثر به گونه ای عمل کنم  تا شخصیت‌هایی که در دهه‌های گذشته تأثیرگذارترین اتفاقات را در کشور ما به وجود آورده اند را به  جامعه جوان کشور بشناسانم  و آنها را دوباره معرفی کنیم.

او اضافه کرد: تاریخ معاصر ما از حوادث بسیار جالبی برخوردار است و پتانسیل زیادی را برای پرداخت دارد منتهی ما در این زمینه چندان پر کار نبودیم و نتوانستیم آن طور که باید تاریخ معاصر کشورمان را به جوانها معرفی کنیم.

ورزی در مورد زمان پخش این سریال از تلویزیون تصریح کرد: تصمیم گیری در مورد زمان پخش این کار را به مسئولین تلویزیون سپردیم.و امیدوارم پخش این کار در زمان مناسبی انجام شود.

کارگردان سریال «معمای شاه» در ادامه به برنامه «به رنگ آفتاب» که در ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش می‌شد، اشاره و تصریح کرد: جا دارد از این فرصت استفاده کرده و بگویم که این برنامه جزو برنامه‌های اثر گذار تلویزیون محسوب می‌شود و تاثیر زیادی را روی ارتقا سلیقه مخاطب گذاشته است. «به رنگ آفتاب » به لحاظ محتوایی در سطح بسیار بالایی  قرار داشت و کیفیت خوب آن باعث شده  بسیاری از مردم با آثار فاخر و ارزشی آشنا شوند.

وی اظهار داشت: جامعه ما به آثاری ارزشی و دغدغه مند نظیر این برنامه احتیاج دارد. چرا که ما شرایطی هستیم که باید برای مخاطبانمان الگوی مناسبی را ایجاد کنیم .  مردم به ذات به سریال‌های  ارزشی و تاریخی علاقمند هستند و بعد از پخش این سریال‌ها هم نیاز دارند تا  اطلاعات کافی در موردش به آنها داده شود.

ورزی افزود: پخش برنامه‌هایی نظیر «به رنگ آفتاب» باید برنامه ریزی شده باشد  و در زمان مناسبی به روی آنتن برود. طی مدتی که  این برنامه از تلویزیون پخش شد مردم از آن استقبال زیادی به عمل آوردند.به همین خاطر ما باید از برنامه‌هایی این‌چنینی حمایت کنیم تا ما شاهد رشد سریال‌هایی فاخر باشیم.

این کارگردان در پایان گفت: در کنار ساخت سریال‌هایی ارزشی باید برنامه‌های ارزشی هم ساخته شود چرا که این دو به نوعی مکمل هم محسوب می‌شوند و حضورشان در کنار هم باعث ارتقاء کیفی کارها می‌شود.  من پیگیر برنامه «به رنگ آفتاب» هستم و امیدوارم این برنامه هم‌چنان با موفقیت به کارش ادامه دهد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس