زلزله 5 ریشتری ایلام را لرزاند، دستگیری شرور شرق تهران با کارد سلاخی، دختر 8ساله قربانی کودک‌آزاری و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

   به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



بیرون کشیدن جسد جوان از چاه

رحمت‌الله رکن‌آبادی در گفت‌و‌گو با فارس در فهرج اظهار داشت: به‌دنبال گزارش روز پنجشنبه گذشته مبنی بر سقوط یک جوان 32 در یک چاه 60 متری در روستای میرآباد انصاری از توابع بخش مرکزی شهر فهرج بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند و کار امداد و نجات آغاز شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

وی ادامه داد: با توجه به گرفتار شدن این جوان در عمق 18 متری چاه و کوچک بودن دهانه و قطر چاه با هماهنگی که با نیروهای امدادی صورت گرفت، تصمیم بر حفر یک حلقه چاه در کنار این چاه شد که ظهر امروز با کندن یک چاه به طول 20 متر و زدن کانال به‌سوی چاه آب غیرمجاز و با بیش از گذشت 50 ساعت جسد این جوان از چاه خارج شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


زلزله 5 ریشتری ایلام را لرزاند

زلزله ای به بزرگی 5.5 ریشتر ساعت 35 دقیقه بامداد امروز یکشنبه مورموری در استان ایلام را لرزاند.

بنا بر این گزارش عمق این زلزله 10 کیلو متری زمین اعلام شده است.

موقعیت دقیق این زلزله عبارت است از 14 كيلومتري مورموري، ايلام/ 40 كيلومتري حسينيه، خوزستان/ 46 كيلومتري موسيان، ايلام.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری شرور شرق تهران با کارد سلاخی

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدسرهنگ علیرضا رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران، با اشاره به دستگیری یکی از اراذل منطقه نیروی هوایی در شرق پایتخت اظهار داشت: با توجه به دستور بازپرس شعبه 10 دادسرای ناحیه 4 رسالت، برای جلب و دستگیری یکی از اوباش منطقه نیروی هوایی به نام «طاهر» که به اتهام شرارت و قدرت نمایی با اسلحه سرد، تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی قرار داشت، دستگیری وی در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ در ادامه افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ در راستای دستگیری این اوباش فراری، موفق شدند با شگردهای پلیسی و انجام عملیات تعقیب و مراقبت شبانه روزی، وی را در حوالی خیابان 30 متری نیروی هوایی و جنب پارک پیروزی، در یک دستگاه خودروی هوندا شناسایی کنند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دختر 8ساله قربانی کودک‌آزاری

این دختر که ستایش نام دارد ابتدا توسط شهروندان شوشتری که به پارک شهید مطهری رفت‌وآمد داشتند مورد شناسایی قرار گرفت و آنها متوجه شدند این کودک مدت زیادی است که هرروز صبح زود به پارک می‌آید و تا آخر شب در آنجا می‌ماند. وقتی آنها با ستایش صحبت کردند فهمیدند او توسط پدر و مادرش از خانه رانده شده ‌است و کسی نیست که از این بچه نگهداری کند.

دختر 8ساله قربانی کودک‌آزاری+تصاویر

ستایش وقتی مورد پرسش قرار گرفت، گفت: «پدر و مادرم از من می‌خواهند هرروز صبح از خانه بیرون بروم و آخر شب به خانه برگردم آنها نمی‌گذارند در خانه بمانم، معتاد هستند و مواد مصرف می‌کنند، من نمی‌دانم در خانه چه می‌گذرد.»

این تنها آزاری نبود که ستایش از آن صحبت کرد، روی دست‌های دختربچه آثار جراحت‌های شدید که البته رو به بهبود است نیز دیده می‌شد.

ستایش به «پیک شوشتر» گفت: «پدرم من و خواهر کوچک‌ترم را کتک می‌زند. او مرا با شیلنگ می‌زند و مجبورم هرروز از صبح تا شب به پارک بیایم.» ستایش که حدودا هشت‌ساله به نظر می‌رسد به گفته خودش بارها با چای داغ سوزانده شده ‌است و آثار سوختگی‌های شدید روی بدن او مشخص است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


جنایت دختر جوان برای فرار از ازدواج

از چند‌ماه پيش، مأموران پليس اصفهان در جريان ناپديد شدن پسر جواني در اين شهر قرار گرفتند و تحقيقات براي يافتن ردي از او را شروع كردند. كسي از پسر جوان خبر نداشت و حتي خانواده‌اش هم نمي‌دانستند كه چه بلايي بر سر او آمده است تا اينكه دختر جواني به اداره آگاهي شهرستان مباركه رفت و خبر از جنايتي هولناك داد.

 او گفت كه 3‌ماه قبل نامزدش را در بيابان‌هاي اطراف شهر به قتل رسانده و جسدش را سوزانده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مرگ پیرزن به خاطر نیت شیطانی پسر

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدسرهنگ خالقي رييس پليس آگاهي استان يزد، در تشريح اين خبر گفت: در پي گزارش ضرب و جرح خانمي 60 ساله به هويت معلوم در سال 1385 در يكي از محلات قديمي يزد كه پس از يك هفته بستري در بيمارستان منجر به فوت وي شد، موضوع بررسي و رسيدگي به اين پرونده به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

رييس پليس آگاهي استان يزد ادامه داد: با توجه به دستگيري فردي به هويت "م . ب" 28 ساله در ارديبهشت ماه سال جاری به اتهام چندين فقره آزار و اذيت و سرقت ، موضوع قتل خانم مذكور نيز وارد مرحله تازه اي از تحقيقات شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس