هم‌زمان با شب شهادت استاد شهید مطهری، از بازیگر نقش این شهید والامقام در مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» رونمایی شد.

به گزارش مشرق، مراسم رونمایی از گریم و بازیگر نقش استاد شهید مطهری درمجموعه تلویزیونی معمای شاه به کارگردانی محمدرضا ورزی بعد از ظهر امروز -پنجشنبه 11 اردیبهشت ماه- در موزه این شهید گران‌قدر برگزار شد.

بنا بر این گزارش، علی مطهری فرزند استاد مطهری به همراه خانواده‌اش و همچنین محمدرضا ورزی کارگردان، علی لدنی تهیه‌کننده، شهرام خلج طراح گریم، رسول توکلی بازیگر این نقش و نمایندگان رسانه‌های جمعی حضور داشتند.

بنا بر این گزارش، در این مراسم، مطهری در سخنانی اظهارداشت: خوشبختانه گریم بازیگر قابل قبول است و حدود 90 درصد با پدرم شباهت دارد. البته در این میان نکاتی هم وجود دارد که امیدوارم آنها نیز برطرف شود.

وی در ادامه خطاب به توکلی اظهارداشت: امیدوارم نقش استاد مطهری را به خوبی ایفا کنید و هرچه این نقش به واقعیت نزدیک‌تر باشد، بهتر است.

به گزارش فارس، در ادامه این مراسم نیز ورزی گفت: سریال معمای شاه به سلطنت محمد رضا شاه پهلوی می‌پردازد و در این مقطع نهضت امام خمینی(ره) نیز آغاز می‌شود. همراه امام افراد و شخصیت‌هایی حضور داشتند که قهرمانان ما در تاریخ هستند و قطعا یکی از این افراد شهید مطهری است.

ورزی با بیان اینکه تا به حال حدود 65 درصد از کار تصویربرداری به پایان رسیده است، عنوان داشت: شهرک غزالی مقصد بعدی ما برای تصویربرداری است و البته امیدوارم ما در کل کار و خروجی که به روی آنتن می‌رود نیز موفق بوده باشیم و محتوای غنی به مخاطب ارائه دهیم.

رونمایی از تصاویر بازیگر نقش استاد مطهری در «معمای شاه»

ورزی در این مراسم اعلام کرد که معمای شاه از تابستان، جمعه‌شب‌ها ساعت 22:30 روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

به گزارش فارس، رسول توکلی نیز در این مراسم ضمن بیان اینکه ایفای نقش شهید مطهری کار بسیار سختی است، گفت: بازی و طراحی گریم شهید مطهری خیلی سخت است اما دلم روشن است و از آقای مطهری می‌خواهم تا در ایفای نقش این شهید بزرگوار به من کمک‌های لازم را داشته باشند.

رونمایی از تصاویر بازیگر نقش استاد مطهری در «معمای شاه»

وی تصریح کرد: گریم من در ای نسریال آسان نبود و از قطعاتی برای ایجاد شباهت بیشتر در گریم من استفاده شد.

 توکلی متولد اصفهان است و تخصصش اسکلت سازی و بندر سازی می باشد. توکلی که مدیریت شرکت تولید فیلم نقش جهان را بعهده دارد، از نوشتن غفلت نکرده سناریوهای: باورناباوری ها، ردپا، آه زنگها، خواب یخی، ‌استخدام، اسم من رسول را به رشته تحریر درآورد و موفق به نگارش کتاب جمعه میدان خالی نبود، شد. لازم به ذکر است توکلی علاوه بر فعالیتهای هنری خود، برنامه های تلویزیونی هفت روز (26 قسمت) و با شما برای شما، را نیز بعنوان مجری تجربه کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس