کد خبر 302508
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴

نماینده مردم خرم آباد در مجلس از کلید خوردن طرح جدید استیضاح وزیر آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش مشرق، ابراهیم آقا محمدی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن طرح جدید استیضاح وزیر آموزش و پرورش خبر داد.

وی افزود: قرار است طرح جدید با طرح استیضاح قبلی که حدود 90 نماینده آنرا امضا کرده بودند ادغام شده و در هفته جاری به هیأت رئیسه ارائه شود.

استیضاح وزیر آموزش و پرورش با ۹۳ امضا در دستور کار نمایندگان قرار دارد

مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) پارلمان، سوال ملی خود را از علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد.

این سوال پیش از این در کمیسیون آموزش و تحقیقات پارلمان مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود اما به دلیل قانع نشدن نمایندگان سوال‌کننده از پاسخ‌های وزیر، سوال برای بررسی بیشتر به صحن علنی مجلس موکول شد.

بذرپاش این سوال را به نمایندگی از 3 نفر از وکلای ملت مطرح کرد که در آن پرسیده بودند: علت به کارگیری افرادی که در سنین بازنشستگی قرار دارند و حدود 10 سال است که از زمان بازنشستگی آنان گذشته است، در وزارتخانه‌ای که بیشترین کار را با قشر نوجوان و جوان جامعه دارد، با توجه به اینکه بسیاری از نیروهای موجود از نیروهای خدوم و آماده به کار هستند، چیست؟

بذرپاش در توضیحاتی درباره سوالش، گفت: زمانی که بنده قرار بود سوال را مطرح کنم، نمایندگان از استان‌های مختلف نزد بنده آمدند و ابراز نارضایتی خودشان را اعلام کردند، از استان‌های گلستان، خراسان، کرمان، تهران، مرکزی، اصفهان، مازندران، آذربایجان شرقی و غربی و از همه استان‌ها آمدند و اعتراضشان را اعلام کردند.

وی با بیان اینکه همین الان طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش با 93 امضا در دستور کار نمایندگان قرار دارد، گفت: نسبت به آمار آقای وزیر انتقاداتی دارم، باید بگویم این افرادی که در صحن علنی نشسته‌اند، نمایندگان ملت هستند و با مردم سروکار دارند و برداشتی که شما دارید را ما نداریم، درست است که دولت تغییر کرده ولی یکی از شعارهای دولت رعایت اعتدال در انتصاب مدیران بود، همین الان آقای وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که 35 درصد از مدیران گذشته در وزارت آموزش و پرورش حضور دارد که این به معنای تغییر 65 درصدی مدیران آموزش و پرورش است که این نوعی رکورد در عزل و نصب‌هاست که شاید بتوان آن را در کتاب گینز هم ثبت کرد.

نماینده تهران در مجلس خاطرنشان کرد: من آمار عزل و نصب‌ها را دارم که مربوط به یک ماه پیش است که طبق آن آمار 400 مدیر تغییر کردند، کسی نافی این نیست که دولت تغییر کرده ولی یکی از خورده‌هایی که به گذشته می‌گرفتید بازنشستگی و خانه‌نشینی بسیاری از کارشناسان در امر تعلیم و تربیت بود.

وی افزود: در جریان رای اعتماد مجلس به کابینه بنده به عنوان مخالف برنامه کلی دولت در صحن علنی سخنرانی کردم، انتقاد ما به کابینه معرفی شده کم‌تحرکی و خسته بودن وزرای معرفی شده بود که آقای رئیس‌جمهور نیز برخی از موارد را در این زمینه پذیرفت و خودش قول داد که در بدنه دستگاه‌های اجرایی این امر جبران شود، من همکارانم را به قضاوت وا می‌دارم، آیا در بدنه وزارت آموزش و پرورش این موضوع جبران شده است؟!

بذرپاش ادامه داد: اگر در گذشته یک امر اشتباهی رخ داده، آیا این موضوع می‌تواند توجیهی برای تکرار این اشتباه در آینده باشد؟! به نظر نمی‌رسد این پرسش پاسخ درستی داشته باشد، وقتی مجلس تشخیص داد به وزیر قبلی معرفی شده آقای رئیس‌جمهور به دلایل مختلف رای ندهد و تشخیص داد به آقای فانی رای دهد، به خاطر این بود که وزارت آموزش و پرورش سیاسی نشود و کارا باشد اما آیا هم‌اکنون وزارتخانه آموزش و پرورش هم کاراست و هم غیرسیاسی؟! به نظر هم کم کار است، هم کم‌تحرک و هم سیاسی. این حرف بنده نیست بلکه نظر بسیاری از نمایندگان مجلس است.

بذرپاش خاطرنشان کرد: بالاخره آقای وزیر مسئولیت تربیت نسل آینده کشور را برعهده دارد، باید بگویم مردم با یک اعتمادی، فرزندان خود را به امانت به شما می‌سپارند، شما مسئول امور شریف‌ترین و خدوم‌ترین پرسنل و مدیران و کارمندان جمهوری اسلامی ایران هستید به نام فرهنگیان که جزو عناصر شریف و زحمتکش جامعه که پربازده و کم‌عایدی هستند، اما این در شأن یک وزیر نیست که بخواهد با این عناصر با برخی عناوین به عنوان مثال اینکه 100 هزار فرهنگی ناکارآمد در کشور داریم، نیست، حتما فرهنگیان از بنده و امثال بنده و بسیاری از مدیرانی که شما منصوب کرده‌اید کاراتر هستند.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه عزل و نصب‌های آقای وزیر آموزش و پرورش قطعا آثار وضعی عملکردی به دنبال خواهد داشت، گفت: عزل و نصب‌هایی که سیاسی، فرسوده و پیر هستند، باید بگویم ما با این افراد مشکل شخصی نداریم بلکه حرف ما این است که اگر این عزل و نصب‌ها اینگونه اتفاق بیفتد، در عملکرد این وزارتخانه تاثیرگذار خواهد بود، در استان خراسان رضوی، 90 هزار فرهنگی داریم، سوال این است آیا هیچکدام از این 90 هزار فرهنگی صلاحیت مسئولیت این استان را نداشتند که فردی که مدتی فرماندار بوده با سوابق خاص سیاسی و مدت‌ها از آموزش و پرورش دور بوده، مسئول این استان بشود؟

وی افزود: شما 3 نفر را برای مسئولیت استان خراسان رضوی به نمایندگان این استان معرفی کردید که آنان یکی را می‌گویند نه و با دو نفر دیگر مخالفتی نمی‌کنند، بعد شما همان یک نفر را که نمایندگان مجلس با او مخالفت کرده بودند را مسئول می‌کنید و می‌گویید نمایندگان مجلس هرچه می‌گویند برای خودشان می‌گویند، آیا این احترام به نمایندگان ملت است؟!

بذرپاش خاطرنشان کرد: همانطور که شما 24 خرداد رای آوردید، نمایندگان مجلس هم یک سال قبل از همین ملت رای گرفتند، این نمایندگان مجلس از کره مریخ رای نگرفته‌اند، این افراد نمایندگان همین ملت و مردم هستند، اگر کلاه خودمان را قاضی کنیم، باید پرسید اعتدال در مورد کدامیک از انتصابات عملی شده است؟ من نمی‌خواهم وظیفه وزیر را زیر سوال ببرم، وزیر باید به وظیفه خودش عمل کند اما باید بگویم فرد دیگری که برای انتخابات شوراها ردصلاحیت شده بود، طبق نظر وزارت اطلاعات رئیس یک ناحیه می‌شود، فرد ردصلاحیت شده دیگری در انتخابات مجلس نیز رئیس ناحیه دیگری می‌شود، در زمینه این موارد نمی‌توانیم بگوییم انشاءالله گربه بوده است و چیزی نیست، خلافی مرتکب نشده‌اند، در شهر تهران بیش از 75 هزار فرهنگی با شرافت و زحمتکش وجود دارد آیا بین این 75 هزار فرهنگی یک مدیر توانمند پیدا نمی‌شد که یک فرد بازنشسته‌ای که 5 سال از زمان بازنشستگی او می‌گذرد در تهران مسئول شود؟ بنده کاری به فضای سیاسی این موضوع ندارم چون نمی‌خواهم به کسی توهین شود، در استان فارس فردی 10 سال پیش بازنشسته شده، کار اقتصادی انجام می‌داده که البته امیدواریم همه کارهای اقتصادی سالم بوده باشد، به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش در این استان منصوب شده است.

وی ادامه داد: آیا در میان حدود 70 هزار فرهنگی استان فارس، یک فرد سالم، توانمند و بانشاط پیدا نمی‌شد که او را مسئول کنند؟ در استان کرمان آیا به خاطر اینکه فرد برادر معاون اول رئیس‌جمهور است باید به عنوان مدیر استان کرمان منصوب شود؟! این فرد هم بازنشسته است، ما نسبت به مدل مدیریتی انتقاد داریم.

بذرپاش بر همین اساس خاطرنشان کرد: مشاهده شده که برخی مدیران معاونان خود را هم یک فرد بازنشسته می‌گذارد و منصوب می‌کند، آیا بین ده‌ها هزار فرهنگی استان کرمان یک فرد با صلاحیت پیدا نمی‌شد؟ در استان مازندران هم همین اتفاق افتاده است، در اصفهان نیز نسبت به عزل و نصب‌های اتفاق افتاده انتقاداتی وجود دارد، مدیران را یک شبه عزل می‌کنند بدون اینکه به او اعلام شود، اگر این خورده‌ها به گذشته وارد بود، دیگر این اتفاق امروز بدتر است.

نماینده تهران در مجلس در ادامه سخنانش یادآور شد: بسیاری از دوستان افراد باتجربه‌ای هستند، حالا فضای سیاسی این افراد بماند، آقای وزیر خودتان می‌دانید که این افراد چه سوابق سیاسی‌ای داشتند، دارند و خواهند داشت، این افراد همان مسیر سیاسی قبل خودشان را ادامه خواهند داد، آیا مردم به ما اعتماد کرده‌اند و امانت 12 میلیون دانش‌آموز را که به شما سپردند، پاسخش اینگونه باید باشد؟

این نماینده مجلس یادآور شد: شما کلی مشاور بازنشسته نیز منصوب کردید که اختیارات معاونت‌ها را به آنان واگذار کرده‌اید.

بذرپاش تاکید کرد: در استان گلستان مدیر کانون پرورش فکری کشور را تغییر دادید، این حق شما بوده است که مدیر را تغییر دهید، مدیر کانون پرورش فکری استان گلستان که بهترین مدیر استان بوده با فشار تغییر می‌کند آیا این واقعا اعتدال است؟ آیا اینگونه تغییرات در مسیر درست خود حرکت می‌کند؟ به عنوان مثال شما دبیرکل حزب کارگزاران را به عنوان مدیر یک استان منصوب می‌کنید، این موارد فقط نمونه‌هایی از عزل و نصب‌های شما بود که مطرح کردم شما حق تغییر مدیران را دارید ولی هر حقی را ندارید، اینکه بگوییم ما نماینده مجلس هستیم و هر کاری که می‌خواهیم می‌توانیم انجام دهیم درست نیست ما حق داریم و باید بگویم مجلس به شرطه‌ها و شروطه‌ها به شما رای داده است، آقای رئیس‌جمهور به شرطه‌ها و شروطه‌ها شما را انتخاب کرده است، مردم به شرطه‌ها و شروطه‌ها به دولت و مجلس رای داده‌اند، نه اینکه هر کسی را که دلمان می‌خواهد منصوب کنیم.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 44
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 45
  • مجید اردبیلی ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
    0 0
    در جملات پایانی، شرطها و شروطها درست است شرطه ها و شروطه ها غلط است. آبروی فارسی را بردی مشرق!!
  • ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
    0 0
    چه عجب مجلس حركتي كرد! هرچند كه خيلي دير شده است فاتحه ي آموزش و پرورش كه خوانده شده
  • مردم ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
    0 0
    خدا امواتتو بيامرزه بيا ببين استان همدان چه وضعيتي داره مديراي با بالاي 30 سال سابقه كه حال راه رفتن ندارن دارن مسوليت مي گيرند خدا انشاالله سر صراط يقه همين اقايونو مي گيره مگه بچه ملت اسباب بازي بازي سياسيه؟؟؟؟؟؟؟؟
  • فرهنگی ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
    0 0
    اگر از معلمان نظرسنجی شود عالیه
  • فرهنگ دوست ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
    0 0
    با سلام و احترام.جناب آقای بذرپاش(و سایر نمایندگان محترم) ممنون از حسن توجه و نظارتتون.لطفا تا حصول نتیجه ی مناسب پیگر باشید
  • امید ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
    0 0
    معلمان پیمانی 89که قراربود مهرماه92 تبدیل وضعیت به رسمی آزمایشی بشن وتا کنون نشدن روفراموش نکنید
  • راز جرگلان ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    خراسان شمالی را هم دریابید آقای لنگری مدیر کل محترم پسر خاله عزیزیشان را رییس اداره بجنورد گذاشته . و برادر خانم بازنشسته خودش آقای رحیمی را به عنوان معاون اموزش متوسطه گذاشته. عجب تدبیری ؟؟؟؟¡¡¡¡¡
  • ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
    0 0
    واقعا وزیر نالایق است
  • حسن ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    وزیرهرچه زودترعوض شودزوترجلوخیلی ازمسائل گرفته می شود
  • ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
    0 0
    از اون موقعی که اومده، فقط دکور سایت آموزش و پرورش عوض شده و پر شده از یه مشت اخبار بیخود که به درد هیچ کسی نمی خوره.
  • علی ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
    0 0
    وزیر باید پاسخگوی گفته های خود باشد.اصلا به فکر معلمان نیست.
  • هادی ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
    0 0
    فکری به حال معیشت معلمان کنید.اوضاع تاسف اوره.روز به روز داره بدتر میشه.زور دولت فقط به فرهنگی ها میرسه.اخه یک میلیون شد حقوق.بی انگیزگی در بین همه
  • دبير ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    0 0
    با سلام شما رو به همه مقدسات وضعيت اموزش رو پيگيري كنيد دبيران مقطع دبيرستان با سابقه بالاى بيست سال بايد ابتدايي تدريس كنند كه هيچ تجربه اى ندارند تدريس ابتدايي يه كار تجربى و تخصصيه به خدا حق الناس داره و همه دست اندر كاران مسؤلن من كه حلالشون نميكنم چون شغلى كه با عشق انتخاب كردم وبرام تبديل به يه تنفر شده ....
  • دبير ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    0 0
    با سلام شما رو به همه مقدسات وضعيت اموزش رو پيگيري كنيد دبيران مقطع دبيرستان با سابقه بالاى بيست سال بايد ابتدايي تدريس كنند كه هيچ تجربه اى ندارند تدريس ابتدايي يه كار تجربى و تخصصيه به خدا حق الناس داره و همه دست اندر كاران مسؤلن من كه حلالشون نميكنم چون شغلى كه با عشق انتخاب كردم وبرام تبديل به يه تنفر شده ....
  • فرهنگی ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    0 0
    امسال امتیاز نقل وانتقالات را برای خانواده های شهدا وجانبازان بسیار مشکل گرفتن
  • زهرا ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    با سلام وضعیت مربیان پیش دبستانی چی شد؟
  • ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    به وزیر بگین وضعیت مربیان رومیزی نکرده میگه کد سواد آموزی شامل آزمون میشه چه حرفه،
  • ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    ماستي كه ترش است از تغارش پيداست.من در عجبم كه اين نمايندگان مجلس نديده و نشناخته چه جوري بهش راي دادن.اصلا خودش چرا قبول كرده وقتي ميدونه اين كاره نيست.بعضي ها شانس دارن الله بختكي وزير ميشن. در زمان بدي در مكان بدي معلم شديم. اي كاش من هم يك ژاپني بودم.
  • فرهنگی ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    با سلام چند بار نظر م رااعلام کردم متاسفانه در جای ثبت نشد و اما ... لطفا پیگیری کنید که آقای وزیر تا به حال چکارهای برای بهبود معیشت معلمان انجام داده اند 2- از زمانی که آقای فانی وزیر شده اند هیچ کار مثبتی در آموزش وپرورش نشده حتی خیلی از کارهای که وزیر قبل انجام داده بود از بین رفتند 3- اگر معلمان تامین باشند بیشتر فکر وذهنش را در گیر آموزش می کنند نه بادکنک فروشی و مسافر کشی 4- اقای فانی آیا به مناطق جنوب تهران مثل شهرستان بهارستان سر زده که ببیند فرهنگیان ومدارس چه شرایطی دارد معلوم است نه اقای وزیر از وزارت فقط پشت میز نشستن خواب بودن را می داند 5- ودر اخر ما معلمان هم خدای داریم هرچند خدا ما معلمانم را فراموش کرده ولی یک روزی می شود حق ما معلمان گرفته می شود اما ما آن روز نیستیم خدا حافظ
  • سعید ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    فقط وزیر بهداشت یک انسان شریف و با خدا ما فرهنگیان اگر وزیر نداشتیم بهتر بود اصلا این اقا به فرهنگیان هیچ اعتماد ندارد خدا کند استیضاح شود
  • ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    0 0
    به خدا قسم با این وضع معیشتی که معلمان دارند نمیشه زندگی کرد. وهیچ انگیزه ای در تدریس ندارند . ما فرهنگیان هیچ شانسی نداریم . ای کاش وزیری مثل وزیر بهداشت بداشتیم.
  • selma ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
    0 0
    واقعن که اینا از ما انتظار دارن پرفسر شیم یا دانشمند؟؟؟ فک میکنن توی ایام امتحانت با اومدن به مدرسه ما نمرات خوب میگیریم !!!!!!!! یعنی چی این دیگه چجور برنامه ایی که قراره هم امتحان بدیم همم کله سحر پاشیم بریم مدرسه درس بخونیم یه ذره هم به فکر ما باشن لطفا اقای وزیر هیچ گونه وقتی واس درس خودندن برا امتحانات ندادین
  • نا شناس ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
    0 0
    نمایندگان محترم مجلس با رای دادن به اقای فانی خیانت بزرگی به اموزش وپرورش کرده اند امید است که با استیضاح ایشان فرد لایق وتوانایی را انتخاب نمایند
  • مربی پیش دبستانی ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
    0 0
    سلام از نمایندگان بخاطر این تدبیر تشکر می کنیم. ای کاش وزیر آموزش پرورش هم مثل وزیر بهداشت و وزیر خارجه فعال میشد
  • ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    0 0
    با سلام کسی نیست به وزیر بگه اخه با تورم 25 درصدی چطور میای حقوق رو 14 ردصد یا فوقش 17 درصد اضافه میکنی ؟شما با داشتن یه زن وبچه ها رو هم که از برکت سرخودتون رییس یه جایی یا در خارج زندگی میکنن ولی مردم بدبخت مثل ما هم سر پرست خانواده هستیم باید چکار کنیم خدا خیر دولت خاتمی بده حداقل برای زنان سرپرست ارزشی قلیل بود ولی بعد از ایشان حتی ضمن خدمتها هم پولی شد
  • فرشاد ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    تو رو خدا به این وزیر بگید که افزایش هشششششششششششششتاد هزاااااااااااااار تومان حقوق معلمین ابتدایی در مقابل افزایش حقوق بسیاری از سازمانهاارزش بحث کردنو داره اگه هرکسی دیگه بود حودش استعفا میداد
  • ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    0 0
    آموزش و پرورش به توجه به شرایط رفاهی فرهمگیان به نا کجا اباد رفته است و آقای فانی نیز با عملکرد فاجعه خود ان را دوچندان کرده است
  • ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
    0 0
    فانی خودت با احترام برو لطفا ما فرهنگیا شما رو نمیخواهیم. نماینده ها زودتر....
  • مهدی ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    آقای فانی چرا شرط گذاشتن برای حق التدریس کردن پیش دبستانی ها
  • ناشناس ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    0 0
    باسلام خدمت نمایندگان محترم مجلس توروخدابرای پاداش پایان خدمت معلمان نیز ازوزیرسوال کنید
  • معلم بازنشسته ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    سلام خسته نباشیدنمایندگان محترم من بازنشسته 94هستم پاداش پایان خدمت فرهنگیان الان به دردمون میخوره نه دوسال دیگه حتماپیگیری کنید
  • بی نام ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    سلام تو رو خدا معوقات دانشجویان ورودی93 را پیگیری کنید.
  • علی اکبر حیدری ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    سلام وقت بخیر،اینجانب یک دبیر فوق لیسانس با بیست و چهار سال سابقه مشغول به تدریس در مدارس خاص (تیز هوشان و نمونه) می باشم خانواده ای چهار نفره تحت تکفلم بسیار قانع والحمدلله آبرومند ولی با داشتن منزل شخصی وعدم پرداخت کرایه ماهیانه اجاره نشینی مبلغ فیش حقوق اینجانب اصلا به هیچ وجه جوابگوی هزینه های کمر شکن زندگی عادی ومعمولی و بخور و نمیر نیس،، فرزندم دانشجو دانشگاه دولتی هست ولی صورتم را باسیلی جلو وابستگان وآشنایان ودر وهمسایه سرخ نگاه می داریم ،ولی به جهت انتظاراتی که خانواده ها و جو عمومی جامعه از شیوه زندگی یک فرهنگي دارند هیچ کار دیگری هم نمی توانیم بکنیم که جوابگوی هزینه های جاری و روزمره زندگی شخصی باشد، خلاصه این وضعیت معیشتی را به هر صورت ممکن مجلس ودولت ومردم باید بهبود بخشند ،اگر معلم از لحاظ معیشت ورفاه برخوردار باشد شک نکنید که در کلاس معجزه خواهد کرد و آینده ی درخشانی را برای این مرز و بوم پر گهر وبا سابقه تمدن دیرینه رقم خواهد زد، ولی افسوس که گوش شنوا نیس،، افسوس وصد افسوس که این نهادعظیم انسان ساز به مسائل سیاسی پیوندی ناگسستنی خورده و هر دوره این پیوند مستحکم تر می گردد و باید منتظر باشیم تا آیندگان خسارات سنگین وغیر قابل جبرانی را متحمل شوند.
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    0 0
    با سلام خدمت نمایندگان محترم خواهشا به داد ما برسید امسال طبق دستور دولت 12درصد افزایش حقوق داشتیم که حکم زدن ولی بعد از گذشت یک هفته حکم های ختمتگزاران، سرایدارها ، انهای که مسئول امور دفتری هستند را کم کردند و حکم هایشان را 6 درصد کردند که خالص دریافتی آنها اندازه دریافتی پارسال هست هر چی هم که اعتراض کردند گفتند بودجه نداریم همین که هست دریافتی خیلی ها هنوز زیر یک میلیون هست مگر ما خانواده نداریم یا تورم برای ما نیست در صورتی که دستگاه های دولتی دیگر نیروهای که زیر یک میلیون و پانصد میگرفتن 18تا20 در صد افزایش حقوق داشتن ولی آموزش و پرورش همان 12درصد قانونی را برای ما هم نزد
  • منصور ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
    0 0
    کفته ها زیاده مامنتظر اقدام وعمل هستیم حرف خوب زیاد زده میشود باید حرکت کرد
  • فرهنگی آینده مملکت باانتخاب این وزیر به خطر افتاد هرچه زودتر عزلش کنید فسیل شده ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    0 0
    به فکر اینده مملکت باشید زودتر این وزیر نالایق راعزل کنید.
  • امیر ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
    0 0
    با سلام و درود بر جناب بذرپاش نماینده واقعی و شجاع .از بقیه نماینده ها خواهش میکنم ایشون را حمایت کنند تا اموزش و پرورش ویرانتر نشده اقای فانی سالها در اموزش و پرورش بوده هرکار تونسته انجام داده نتیجه شده این .لازمست افراد روشنفکر و جوان پر انرژی وارد عرصه شوند.از اقای فانی هم خواهش میکنم خودشون استعفائ کنند
  • شهروند نمونه ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    به سلامتی کی ان شالله تشریف می برند ایشان !!!
  • مهدی ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    0 0
    سلام بااین مدیریتی که وزیر اموزش وپرورش داره بنده از سال 87در رشته دبیری تاریخ فارغ التحصیل شده ام الان هم بیکا ر هستم
  • حسن ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    0 0
    بابا اینا همه به کنار خود وزیر اضافه کارش راسر برج می گیره معلمان اضافه کا خرداد را هنوز نگرفتن این بابا ککش نمی گزه بابا ترا به خدا یک ادم دانایی دانشمند تعلیم وتربیتی گیر بیارین بگذارید وزیر اموزش وپرورش اخه به خود نمایندگان مجلس هم مربوطه که تساهل میکنند فرداچی جواب می دید قیمت قانونی اضافه کار معلم را ورداشتهکم 20ساعت ی جور کم کرده مگه قیامتی نیست
  • حسین فتاح ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    0 0
    اگر از معلمان نظرسنجی شود عالیه . به فکر اینده مملکت باشید زودتر این وزیر راعزل کنید.
  • ناشناس ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    آقا بپرسید دریافتی هایی که به نام صندوق بازنشستگی ۳۰سال کم کردید ،درحساب کی وکجا ریخته شده؟چرا بنده ی بازنشسته باید سالها جهت گرفتن پاداش بازنشستگی صبرکنم؟دویاسه سال دیگه این مبلغ دیگر ارزش فعلی را نخواهد داشت.در صورتی که حق بازنشستگان هر سال در همان سال بازنشستگی پرداخت نشود حتما شکایت رسمی خواهیم کرد.وضع شما آقایان بدتر از زمان جنگ که نیست!
  • ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
    0 0
    شکر خدا که در مجلس ما عزیزانی هستند که مظلومیت معلمان را فریاد بزنند
  • ایمان ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 0
    سلام من یک نیروی قراردادی هستم که پست خدمت گزاری دارم ولی درخصوص تدریس خیلی ماهر هستم مدرک من لیسانس است ولی هیچ دری به سوی ما بازنمیشود که ازشرخدمتگزاری رهاشویم باباتوی هرارگانی که نگاه کنید طرف تایک مقطع بالامیرود یه پست بهتری میگیره چرا آموزش وپرورش .........

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس