تلویزیون مرکزی چین (cctv)، در گزارشی که از تهران تهیه شده بود، دخترانی را نشان می‌دهد که در یکی از پارک‌های تهران اقدام به تمرین ورزش پارکور می‌کنند.

گروه جنگ نرم مشرق- کانال سیزده تلویزیون مرکزی چین CCTV13 که به زبان ماندارین برنامه پخش می کند، در گزارشی از تهران، دخترانی را نشان می‌دهد که در یکی از پارک‌ها اقدام به تمرین ورزش پارکور می‌کنند.

این گزارش پس از پخش صحبت‌های یکی از این دختران که نسبت به برخورد جامعه و عدم پذیریش کار خود از سوی مردم معترض است، تعدادی از عابران را نشان می‌دهد که متعجب به تمرین این افراد نگاه می‌کنند.

دختری که با وی مصاحبه شده است از نوع نگاه مردم خود نسبت به شخصیت اجتماعی دختران ناراحت بوده و از اینکه مردم از پذیرش رفتار پسرانه از سوی دختران سر باز می‌زنند شکایت می‌کند:



گذشته از غلط یا درست بودن کار این افراد، شایسته است مسئولان ورزشی، نسبت به فراهم آوردن محیط مناسب برای دخترانی که علاقمند به اینگونه ورزش‌ها هستند اقدام کنند تا از سویی مردم با دیدن صحنه‌های عجیب، بهت‌زده نشوند و از سویی دیگر نیز این دختران ورزشکار که در عین داشتن حجاب (هرچند نیم‌بند) سعی در انجام سخت‌ترین کارها دارند، در محیطی با امنیت روانی و فیزیکی بالاتری به تمرینات خود بپردازند.

همچنین اگر مسئولان ورزشی کشور برای تامین محیط ورزشی دختران ورزش‌کار اقدام عاجل کنند، نه تنها خوراک برای رسانه‌های خارجی فراهم نمی‌شود بلکه میزان توانمندی مدیران کشور نیز در چشم مردم ایران و رسانه‌های غربی بالاتر خواهد رفت.

دختران تهرانی که می‌خواهند پسر باشند + فیلم // آماده

دختران تهرانی که می‌خواهند پسر باشند + فیلم // آماده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 215
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 84
  • امین ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    4 2
    رفاه زدگی تبعاتی داره از جمله پوچی و نارضایتی از آنچه داری
  • ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    2 2
    بابا نکنین این کارو. خیلی خطرناکه. یموقع اشتباه کنین کمرتون آسیب ببینه (خدای نکرده) بنظرتون ارزش داره؟ همین چند وقت پیش بود یه آقایی قطع نخاع شد. کلا ورزش امنی نیست.
  • ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    6 2
    اکثر این دختر ها برای دیده شدن توسط دیگران می رن تو پارک ها و این حرکات انجام میدن. یعنی به نوعی کمبود توجه دارن. از طرفی این ورزش ها رو با تماشای برنامه های ماهواره یاد گرفتن. معیار دختر با حجاب فرق کرده ما خبر نداریم؟ اگه اینا با حجابن ببین بی حجاب کیه !
  • هرمزچرم شیر ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    8 1
    کارشان اشکالی ندارد و انرژی طبیعت جوان خود را تخلیه می کنند که برایشان مفید است و از گرایش آنها به امور غیر مفید و غیر سازنده هم جلوگیری می کند . پوشششان هم خیلی اشکال ندارد و نباید با تعصب و یکسونگری بخواهید آنها را در حصار اماکن خاصی محصور نمائید
  • حامد ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    4 2
    بعضی آدما کمبود توجه و محبت دارند و بعبارت بهتر عقده ای هستند و دوست دارند با کارهای خارج از عرف جلب توجه کنند. مطمئن باشید اینا هم جزو همین دستن و اصلا نیتشان ورزش نیست. دلم براشون میسوزه.
  • ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    3 1
    خاک بر سرشون کنن
  • ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    1 2
    این هم شد ورزش مثل چیتا ورجه وورجه کردن و جلب توجه مردان به خود برای همسر یابی .
  • يه پسر ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    3 3
    حالم از اين دخترها به هم ميخوره...
  • مشرق منتشر کن ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    2 0
    من 6 سال ایروبیک حرفه ای (بریکدنس) کار کردم ،3 سال هم پارکور و واسه خودمون کسی بودیم ولی از من به شما نصیحت دنبالش نرید چون هیچ چیزی عایدتون نمیشه که هیچ کلی هم باید خرجش کنید، حتی باید خرج باشگاه هم بدید و تغذیه درست و ... به قول همین دختر خانمها پسرهاش رو مسخره میکنن تو این ورزش چه برسه به خانمها احتمال آسیب خیلی بالاست ، مخصوصا پارکور، باز حرکت زنی احتمال خطرش کمتره این خانمها هم هیچی حالیشون نبود ، مخصوصا اون خانم چاغه
  • پارکور باز ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    3 0
    این حرف رو نزن خیلی ورزش سختیه واقعا بدن آماده ای میخواد شما عرضه اش رو نداری بقیه رو مسخره نکن
  • اعتدال ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    2 0
    شاید منم نزارم دختر یا خواهرم همچین ورزشی بره ولی خوب یکی علاقه داره حال اون شخص هم از شما به هم میخوره یاد بگیر به عقاید بقیه احترام بزار کاری با تو نداره بره خیابونی و معتاد بشه خوبه؟؟؟ حجابشون از هزاران دختر غیر ورزشکار بهتر بود
  • ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    5 0
    خاک بر سر ذهن منحرف تو مگه چیکارکردن بیچاره ها دوست دارن من خودم یه زمانی عاشق این ورزش بودم هنوزم دوست دارم من تو سالهایی که تو این ورزش بودم یه چیز رو فهمیدم کسانی که پارکور کار و ایروبیک حرفه ای(تکنو) رو مسخره میکنن بهشون حسودی میکنن و تنها راه خالی کردن این حسادت مسخره کردن اونهاست
  • ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    3 2
    یکی فحش میده یکی میگه خاک بر سرشون یکی میگه حالم به هم میخوره یکی میگه دنبال شوهرن خوب دوست دارن ورزش کنن تا اینکه مثل توی خپل بشینن تو خونه از معتاد شدن و خیابونی شدن بهتره که مگه از بیت المال خرج کردن بیچاره ها باید فقط خرج کنن واسه این ورزش هیچ کسی و هیچ جایی هم ازشون حمایت نمیکنه حتی اگر حرفه ای بشن ورزش سلامتی میاره یکی تکواندو و شنا دوست داره یکی ایروبیک حرفه ای یکی پارکور تو رو به خدا دست از این دید عقب مانده بر دارید ، هرکی پارکور کار و ایروبیک حرفه ای کار میکنه نه کافره نه برانداز نظام ، به خدا دین و ایمان یه سری هاشون از خیلی از شما قوی تره به وقتش خودشون رو دهها برابر شما واسه مملکتشون و دینشون ثابت کردن و میکنن
  • ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    2 2
    یه مشت دخر احمق آبروی همه دخترای ایران رو میبرند واقعا که خاک بر سرشون
  • محسن ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    3 0
    باور کنید، دوربین چینیها رو دیدن، بدجوری بهشون انرژی داده، بخونید جو گیر شدند. ای بابا! مشکلات مملکت همین جاش مونده بود که ان شاءالله حل خواهد شد و امام زمان هم ظهورش صورت میگیره. سبحان الله! کجاییم.
  • محسن ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 1
    خخخخخخخخ دنیا رو برعکس شده. کلی خندیدیم. ولی راست میگی منکر میشود معروف و معروف میشود منکر. کو حیا، کو حجب؟ حیا سیری چند؟
  • نانشناس ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    2 0
    اونایی که منفی واکنش میدن،قدری تأمل کنند روی هدف این مطلب! فرض کنید جامعه مونث ما 35میلیون باشه، توجه به سلامت این جامعه ،انسان ایرانی مسلمان بسیار با کیفیت تری را در 100سال آینده نوید میده! رهبر من میگوید:تحصل،تهذیب،ورزش، خب بنده باید کجا ورزش کنم؟! حالا از کمبود های تحصیل و تهذیب میگذرم! این یه درده جمود نباشیم واقع بین باشیم ...
  • ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 4
    بابا به پیر به پیغمبر روح و جسم زن برای اینکارا نیست. خانما یه کوچولو میخورن به در و دیوار کبود میشن. اینا هم کافیه دست و پاشون گیر کنه به سیمان ضربه مغزی میشن اونوقت کوتاه میان.
  • ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    1 2
    دیگه این چکو چینی هام برای ما آدم شدن از نبود آزادی زنان و نارضایتی آنها در ایران مستند پخش کنن! همین مونده بود!!
  • حجت ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 2
    والا اگه نبودند کسایی که دنبال اینجوری آزادیا باشند خوراک برای اونا درست نمی شد
  • ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    2 1
    چه پارک خوبی آخر هفته ها بریم برای رهایی از غم هامون کمی به این ها بخندیم.. بعد میرن از قبرس میارن! ما خودمون خودکفایییم..
  • ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    1 1
    عزیزم این ادا اطوارا مال اینه که غم نون ندارن. یا بچه بالا شهرین و دستشون تو جیب پاپاشونه یا پایین شهرین و خیالباف....
  • ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    3 1
    از نظر" پوشش لباس" پارکور کارها نسبت به بعضی از ورزشهای دیگر پوشش خوبی دارند با رعایت انجام حرکات حساب شده زیر نظر مربیان خوب در مکانهای مناسب برای این ورزش(مثل پارکها نه پل های عابر پیاده وسط بزرگراهها)ورزش مناسبی برای دختران است وبهتر است منتقدین ان را با ژیمناستیک بانوان مقایسه کنند.
  • اسي ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    2 0
    چه اشكالي داره دختر مگه انسان نيس خيلي از اين گزارش خو شحال شدم واقعا دختران محجبه اي هم بودن كور باد چشم حسود .. فدايي داري دختراي با استعداد سرزمين من . اگه با ديد مثبت به اين قضيه نگاه بشه . مشخصه تلويزيون چين ميخواد بگه استعدادهاي ورزشي ايرانيان بي نظيره اما شرايط اجتماعي محدوديتهاي خاص خودش رو براي دختراي ما داره ايكاش فضاي مناسبي براي اين دخترا فراهم بشه تا به اين ورزش مفرح والبته خطرناك ادامه بدن بايد يك تيم پزشكي هم نزديك آنها مستقر بشه كه خداي ناكرده بمحض اتفاق به دادشون برسه . آفرين بر ايران وايراني آفرين بر اين دختراي شجاع سرزمين ايران هميشه سرفراز /كور بادهركه چشم ديدن شادي مردم مارو نداره ..
  • ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    1 0
    مطلب خوب بود باید بدور از احساس ومنطقی رفتار کرد
  • پير ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    1 0
    با خواندن نظرات واقعا متاسف شدم همه چيز را حتي ورزش كردن را با نگاه شيادانه مي بينند پاركور ورزش رزمي است كه عبور از موانع طبيعي با مهارتهاي لازم مي باشد و زن و مرد ندارد اگر زني توان انجام آن را دارد چه بهتر آيا در شرايط اضطرار كسي چنين مهارتي داشته باشد اشكالي دارد به جاي انكه محيط و شرايط مناسب را فراهم آوريد به مسائلي مانند جلب توجه و ضربه مغزي مي پردازيد اين كه زن و مرد نداره مگر كم مردان در اين ورزش رزمي مجروح شدن نگاهتان را به مسائل عوض كنيد تنها اگر اشكال شرعي باشه نبايد انجام داد كه چنين موردي هم اين ورزش نداره
  • ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    1 0
    پارک بانوان که هست ! تو تهران که چند تا هم هست ، خودم يکيشو رفتم تو حقانيه خيليم از اينجا پر درخت تر و باحالتره ! مشکل مکان نيست ؛ متاسفانه نگاه بعضي خانواده ها به "دختر بودن" هنوز هم که هنوزه مثل اعراب جاهليته که نفس دختر بودن رو عيب ميدونستن ! معمولا دختراي اينجور خونواده ها عقده اي ميشن و دست به اينجور کارا ميزنن (ديدم که ميگم ) والا چيزي که زياده ورزش آدم واري ! و از اون زيادتر ورزشگاه و پارک سر پوشيده !
  • ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    2 0
    بی نزاکت متحجر بی ادب . تو برو تو سوراخ موش .
  • ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    1 0
    ما واقعا در ایران آزادی داریم . همه خوشخالیم ..
  • ناشناس ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 1
    من نمی دونم این چه چیزیه که مد شده که اگر توی نقش و جایگاه خودت نباشی مده و کلاس داره
  • raha ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    1 0
    اگه شما که کامنت اول رو گذاشتی دختری: فحشت به خودت که زشت زدنت ابرو بقیه دخترای ایران رو بردی اگه پسری به شما ربطی نداره که دخترا چیکار میکنن مگه اینکه دو جنسه هستی که نظر میدی بدش دلش میخاد ورزش کنه جسمش سالم باشه , خوب بود کناره خیابون وای میساد با جیب مردای هرزه بازی میکرد؟
  • ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    این بنده خدا چیکار کنند؟ اگر محیطی سالم و ورزشی براشون بود مطمئنا تو خیابونها اینجور جولان نمیدادند
  • ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    1 0
    این علاقه اقلیتی کوچک از خانم هاست و دلیل نمی شود که برای آن قیل و قال راه انداخت. فقط اگر رسانه ای غیر از رسانه چینی به آن پرداخته بود تمام ایران سروصدامیشد. ضمنا در هر کشور اقلیت کوچک از هر جنسیتی به دنبال فعالیت مورد علاقه اش است که ایرادی هم ندارد.
  • سيد مجيد حسيني ازنوجاني ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    1 1
    خوبي دختر به نجابت، ظرافت، حيا ، لطافت، روح آرامش بخش و مادرانه و مهربانانه است. بايد جمال دختر در ظاهر و جلالش در باطن باشد. اگر اينگونه نباشد ديگر جنش مخالف براي مرد محسوب نمي شود. اينگونه خشنتها باعث تضعيف وجود زنانه مي شود.
  • ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    1 0
    اتفاقا این میزنه تو دهن همه اونایی که ادعا دارند در ایران زنان آزاد نیستند
  • ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    2 0
    چقدر توهين به اين دخترا ميكنيد؟؟به جاي توهين برويد وجايي مناسب براي ورزشهاي رزمي دختران پيدا كنيد تا دختران علاقمند اذيت نشوند
  • ضحي ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    يه كمي هم به ساحل تميز براي خانمها فكر كنيد كه بعد از سي وپنج سال يك منطقه كوچك وبا اب الوده وكثيف را به نام سالمسازي دريا براي خانمها گذاشته اند كه بيشتر باعث مريضي ميشود تا استفاده از مواهب دريا واقعا سلامت خانمها اهميت ندارد؟؟؟؟؟؟
  • ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    بسیار کار خوبی میکنن که ورزش وفعالیت بدنی دارند. میدونید چقدر از زنان جامعه ما به خاطر بستر فرهنگی نامناسب و فعالیت بدنی کم دچار پوکی استخوان شده و در اوایل پیری دچار شکستگی لگن خودبخودی با یک لیز خوردن معمولی میشوند! آخه کجای این کارا به پیدا کردن شوهر شبیهه؟
  • بیتا 0 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    1 0
    مسئولان خواب تشریف دارن؟؟ خوب جلوشونو بگیرید تا آبروی مملکت رو نبرن!
  • سعیده ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    1 0
    چرا توهین می کنید؟تا آدمایی مثل شما وجود دارند که انقد راحت به دیگران فحش میدن وضعیت زن و دخترای ما از این بدترم میشه میخواین بگین خوب نیست این کار میخواین صراط مستقیم نشون بدین اول طرز صحبت کردن خودتونو درس کنید مشرق این همه فحش منتشر کردی لطفا نظر منم منشر کن
  • سعیده ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    چرا توهین می کنید؟تا آدمایی مثل شما وجود دارند که انقد راحت به دیگران فحش میدن وضعیت زن و دخترای ما از این بدترم میشه میخواین بگین خوب نیست این کار میخواین صراط مستقیم نشون بدین اول طرز صحبت کردن خودتونو درس کنید مشرق این همه فحش منتشر کردی لطفا نظر منم منشر کن
  • سعیده ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    چرا توهین می کنید؟تا آدمایی مثل شما وجود دارند که انقد راحت به دیگران فحش میدن وضعیت زن و دخترای ما از این بدترم میشه میخواین بگین خوب نیست این کار میخواین صراط مستقیم نشون بدین اول طرز صحبت کردن خودتونو درس کنید مشرق این همه فحش منتشر کردی لطفا نظر منم منشر کن
  • ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    باید مکان محصور و مناسب در اختیار آنها قرار داده شود
  • آرزو ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    ناشناس عزیز سلام ببین نظرات هرکس برای خودش محترمه پس فکر نمیکنم تند صحبت کردن و توهین درست باشه ماداریم توکشوری زندگی میکنیم ک همه دارن توش دم از ازادی میزنن پس دختراهم حق دارن ورزشی رو انجام بدن ک بهش علاقه دارن
  • ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    شما اجازه نده از این آبروریزیها کنند!
  • محسن ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    2 0
    یعنی چی اقا یا خانم ادب داشته باشید ! با ید به علاقه مندی دیگران احترام گذاشت //
  • ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 1
    خیلی باید مراقب این چینی ها باشیم که از پشت خنجر نخوریم. روسها می گن، نزدیکترین دوستهای امروز، می توانند خطرناکترین دشمنان فردا باشند.
    • IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
      0 0
      علم راباید از چین اموخت
  • ماهرخ ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 2
    من تکواندو کارم.ما یک موسسه قرآنی ورزشی داریم....هم قرآن حفظ می کنیم هم رزمی کار می کنیم.و سالمیم.باشگاه ما از شش سالست تا سی ساله .اکثرا هم چادری هستند این کجا ایراد دارد؟برید تاریخ بخونید دوره هخامنشیان هم دختران و پسرا را رزمی می آموختند......مثل زنان عرب چاق و در کنج خانه باشیم؟؟؟؟؟فقط راهش بیاموزید......
    • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
      0 0
      افرین انسان هستی
  • امیر تبریز اوغلی ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    1 0
    بر عکس پسرهایی که دلشون میخواد دختر باشن.
  • ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    1 0
    منم حالم از تو بهم میخورهههه
  • ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    عقب افتاده برو فکرتو اصلاح کن
  • ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    منم دلم برای ذهن منحرف تو میسوزه
  • ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    2 0
    آخی پیرمرد چی کشیدی تو
  • ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    مشرق لندهور حقا که عواملت همه دهاتی و شهرستانی اند برو بمیر با این طرز تفکر مزخرفت پخخخخخخخخخ
  • محمد ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    (دخترانی درتهران که می‌خواهند پسر باشند ) نمی خواهد خیابانی یا تن فروش باشند . می خواهد پسر باشند ، ایراد داره ؟ ناشناس عزیز اسمت را بنویس ، تو صاحب آن چنان افکاری نیستی که نوشتن اسمت برایت دردسرساز باشد . سوالی ، یعنی شما آن قدر کهنه ، مرتجع ، واپسگرا و حسود هستی که حتی به ورزش کردن نیز ایراد می گیری ؟
  • محمد ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    ( يه پسر - حالم از اين دخترها به هم ميخوره ) دروغ نگو ( اگر مشرق نیوز منتشر کند ) تو همان حسودی هستی که روزانه در چندین نوبت وقت سایت را می گیری
  • mitra ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    خاک تو سر همه شمایی ک ازادیو حق پسرا میدونن.اره مملکت ما چی سرجاشه.اخه اینکه ادم میره دنبال رشته مورد علاقش فحش دادن داره.از کشور جهان سومی بیش ازین انتظار نمیره
  • ایروبیک حرفه ای ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    فکر کنم شما ناراضی تری یه بار برو سراغ پارکور و ایروبیک حرفه ای ورزشکاران این رشته ها خیلی خیلی از تو بیشتر امید به زندگی دارن ورزشهایی هستند که واقعا قابلیت تخلیه انرژی جوانها رو داره و امید و شادابی رو تو انسان صدها برابر میکنه باید از این دید که هرکی پارکور یا تکنو میزنه آدم بدیه دست برداریم
  • ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    نه خیر اگر تو باشگاه زیر نظر مربی کار کنی خیلی هم ورزش خوبیه چون تو ایران امکاناتش نیست و علاوه بر این یه سری دچار جو زدگی و برداشت اشتباه از توانایی خودشون میشن آسیب میبینن اگر اصولی تمرین بشه هیچ خطری نداره خطرش در حد ورزشهای دیگه است ولی خوب متاسفانه تو ایران نه باشگاه مجهز زیاد هست نه مربی دلسوز
  • شاهد ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    همه بزرگان روزگاری رو پیش بینی میکردند که عده ایی ارزشهای اسلامی را به ضد ارزش تعبیر خواهند کرد و الان میبینیم غیرت دینی و ناموس پرستی به تعصب و تحجر تعبیر میشود!!!
  • ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    معروفیت جز چیزهایی هست که همه انسانها نگیم اکثر انسانها دوست دارن حالا به نظر شما این جوون بره با معتاد شدن و هزار جور آرایش و ... باعث جلب توجه بشه بهتره یا بره ورزش خودش رو بکنه؟؟؟؟ اگر باشگاه مناسب بود مطمئن باش اینها نمیومدن اینجا
  • ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    کلا ماهواره تهاجم فرهنگیه . حتی برنامه ورزش صبحگاهی هم دارن . اصلا چه معنی داره !!!!!
  • ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    کافر همه را به کیش خود پندارد .
  • ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    آخه اونها مثل تو خفن نیستن و از اسرار بشر آگاه نیستن نیتشون رو از کجا فهمیدی؟؟؟ محبوبیت و معروفیت حب ذاتی انسانه تو از اونها بیشتر دوست نداشته باشی کمتر دوست نداری آمادگی جسمانی ای که پارکور و ایروبیک حرفه ای میاره کمتر ورزشی میاره من این ورزش رو کردم اونقدری سخت هست که جلب توجه اش توجیه مناسبی واسه تحمل سختی هاش نداشته باشه ،
  • یک پسر ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    2 0
    به شخصه از دخترهای ورزشکار و قوی خوشم میاد . خواهره خودم تکواندو کار میکنه . بابا مگه دخترها دل ندارن ؟ اینم ورزشه دیگه . باید خوشحال باشید که دارن ورزش میکنن . خیلی خوبه . حتی بنظرم باید طوری باشه که با هم رقابتی ورزش بکنند هم پسرا هم دخترا . چرا بعضی کامنت گذارا مخالفن؟ با ورزش هم مخالفید ؟ نکنید اینکارارو . ورزش عالیه حالا هر ورزشی که باشه . برن توی پارتی های مختلف و هزار جور گند و کثافت بزنن به زندگی شون خوبه ؟!!!
  • ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    آره بابا بریم قهوه خونه قلیون بکشیم بهتره .
  • ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 2
    جای زن تو مطبخه !؟
  • ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    1 1
    گل گفتی .
  • ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 1
    تهاجم فرهنگی اعراب ! خخخخخ
  • ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    راجع به دخترهای نینجای ایرانی هم همین حرفارو میزدید !؟
  • ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    1 0
    بهتر از اینه که همش برن خرید پولهای ددی و مامی خرج کنن .
  • ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 1
    اساسا یکی از دلایل مهم این حرکات از بی شوهری و فقدان شدید خواستگار نشات می گیره خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    1 0
    خدايي چه ربطي داشت الان!!!!!!!!!!!!؟
  • ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    روسها خودشون هفت خط روزگارن .
  • ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    "همچنین اگر مسئولان ورزشی کشور برای تامین محیط ورزشی دختران ورزش‌کار اقدام عاجل کنند، نه تنها خوراک برای رسانه‌های خارجی فراهم نمی‌شود بلکه میزان توانمندی مدیران کشور نیز در چشم مردم ایران و رسانه‌های غربی بالاتر خواهد رفت." رسانه خارجی با رسانه غربی چه فرقی داره ؟
  • ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 3
    این از آثار منفی دیر ازدواج کردنه!
  • بیتا 0 ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    ورزش خوبه، اما ورزش دختر مسلمان ایرانی، در ملاء عام که افراد نامحرم هم حضور دارن کار زشت و ناشایستی است. دوستانی که از اینها طرفداری کردید واقعا خود شما اجازه میدید که همسر یا خواهر و دختر خودتون به این افراد ملحق شه؟؟
  • ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    دختراایول به شما خیلی ورزش باحالی هست این فیلموبایدمسولین نگاه کنن تامحل خوبی برای این ورزش درست کنن
  • ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    عجب آدم بدبخت و فلک زده ای هستی تو...
  • رحمت ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    از نشانه های آخرالزمان اینه که مردان به شکل زنان و زنان به شکل مردان ظاهر میشوند!!
  • ایران ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    آبروی ایران رو تو و امثال تو میبرند تا دیر نشده برو یه فکری بحال خودت بکن اینجوری از دنیا بری برات بد میشه ها...
  • علی ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 1
    یارنه شونو قطع کنید تا عبرت بگیرن واگه یه وقت دوباره ثبت نام کردند برا گرفتن یارانه ازشون تعهد بگیرن که دیگه از این کارا نکنن والا 45500تومنو قطع میکنیم
  • ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 1
    حیا هم چیز خوبیست
  • ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    1 0
    جنابعالی برو رو زن و بچه خودت غیرت داشته باش
  • مارال ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    1 0
    درود بر این خواهران عزیز خودم ,درد وبلاشون بخوره تو سر کینگ کنگ های جهان سومی با اون افکار طالبانی ومتحجرانه که به بهانه دین زنان این سرزمین محدود میکنن
  • سرباز ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    باسلام/مطلبي كه فرموديد درسته.با اينكه به نظرات همه احترام ميذارم.ولي برخي نظرات واقعها جاي تاسف داره ،اين حركات يك ورزشه ولي احتمالا نياز به محل مناسب داره براي راحتي و ارامش خانمها.نظرات داده ميشه ولي نميشه گفت درصد بالاشون با فكر و اطلاع ثبت شده باشه پس مهم نيستند ،بعضي ها محض خالي نبودن عريضه ميان و ميرن.موفق باشيد.ياحق
  • ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 1
    خاک بر سر شان به این جهت که مثلا مسلمانند وباید الگوهایی مثل جناب فاطمه زهرا سلام الله علیها جناب زینب کبری سلام الله علیها جناب فاطمه معصومه سلام الله علیهاداشته باشند مع الاسف ملعبه شیاطین بدست گیرنده فکر وایده مدرنیته ومروجین ان در قول وفعل قرار گرفته انداز این افراد با این طرز فکر و این طرزعمل کردن خیری برای ایران اسلامی نخواهد بود
  • خانوم خانوما ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    اسلام چه جایگاهی برای زن در نظر گرفته واینها چه جایگاهی به زور میخواهند حرکات مردانه را تقلید کنند کی گفته جای زن توی مطبخه زن دردانه هستی ونگین زیبای خلقته جای اون در هر جایی نیست کسانی که درس نخوندن وسوادی ندارن برای دیده شدن رو به این کارها میارن زنان موفق وبا شخصیت درعرصه های مختلف فکر نمیکنم به ایجور کارها رو بیارن یک خانم پزشک یا دانشجو موف نشون بدید از اینکارها انجام بده
  • علی ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 1
    اگه بچه زاییدن رو هم میشد یه جوری بندازین عهده ی مردها دیگه خیالتون راحت میشد البته اگه به بچه اوری اعتقاد داشته باشین.. با نصف حقوق یه مرد کار میکنین و اونوقت بیشتر مردها بیکارن ، هرکاره مردونه ای رو انجام میدین و اسمشو میذارین آزادی خیلی هاتون یه جوری لباس میپوشین که انگار میخواین برین قمه کشی و اوباشی گری از رفتارها و برخوردهای اجتماعی و حرف زدن توی جامعه و ... که دیگه چیزی نمیگم مخصوصا قشر مرفه که دیگران رو اصلا آدم حساب نمیکنن..
  • حجت ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    فرقش در غاز بودن مرغ همسایست
  • حجت ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    گیر به حجاب نیست به اینه که چرا اصرار دارند خودشونو شبیه مردا کنند و اسمشم بگذارند برابری!
  • حجت ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    کسی با ورزش مخالف نیست اما می شه بگین چرا زن بودن اینقدر بی ارزشه؟
  • حجت ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    اگه تو شهری و متمدن باشی افتخار ما اینه که دهاتی باشیم
  • کاپیتان ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    تجربه به من نشون داده دخترایی که صبح زود میان پارک ورزش برای سلامتی و وزش کردن میان اما اونایی که عصر به بعد تو پارک ها هستن!
  • محسن ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    با کلمه خیالبافیت خیلی حال کردم. این است که آیه قرآن هست "جاهلیة الاولی" که معنیش رو رسول خدا صل الله علیه و آله، در روایتی فرمودند، جاهلیت اولی که هست، پس جاهلیت اخرایی هم هست که روایت رو توضیح میدهند که مانند جاهلیت عرب، مردم آخرالزمان، به آن گرفتار خواهند شد، فقط شکلها عوض شده و...
  • reza ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    معلومه هنوزم توی دوران طفولیت و جاهلیت زندگی میکنی. حتما توی دهات شما دخترا رو هم زنده به گور میکنن نه؟
  • محمد ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    مسئله اصل ورزش نيست. مسئله، ورزشي است كه ضمن كمك به سلامتي، حجاب زن مسلمان رابه طوركامل حفظ كند. پاركور اولاً به دليل آسيب‌هايش، آنچنان مفيد نيست، ثانياً آن خانم ورزشكار پاركور مجبور است قيد خيلي چيزهايي كه ابهت و وقار زن محسوب مي‌شود را بزند. نگاه با احترام مرد به زن، سبك مي‌شود. رهبري هم فرمودند هم تهذيب هم ورزش. نفرمودند فقط ورزش از هر نوع. بنابراين بهتر است محيطهاي اختصاصي ورزش بانوان افزايش يابد و ورزش‌هايي مفيد با قيمت‌هايي مناسب يا رايگان، براي بانوان اختصاص يابد.
  • ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    سركار خانم مارال؛ اگر دين، حيا، حجاب، متانت و وقار زنان تحجر است، تحجر عجب چيز خوبيست.
  • محمد ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    مسئله اصل ورزش نيست. مسئله، ورزشي است كه ضمن كمك به سلامتي، حجاب زن مسلمان رابه طوركامل حفظ كند. پاركور اولاً به دليل آسيب‌هايش، آنچنان مفيد نيست، ثانياً آن خانم ورزشكار پاركور مجبور است قيد خيلي چيزهايي كه ابهت و وقار زن محسوب مي‌شود را بزند. نگاه با احترام مرد به زن، سبك مي‌شود. رهبري هم فرمودند هم تهذيب هم ورزش. نفرمودند فقط ورزش از هر نوع. بنابراين بهتر است محيطهاي اختصاصي ورزش بانوان افزايش يابد و ورزش‌هايي مفيد با قيمت‌هايي مناسب يا رايگان، براي بانوان اختصاص يابد.
  • ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    نمردیم و محجبه بودن رو هم شناختیم.
  • ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    حجت خان با دامن و مانتو و چادر که نمیشه این حرکات انجام داد .
  • هاشم ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    از اتفاقات دوره آخر زمان اینکه دخترها شبیه پسرها و پسرها شبیه دختر ها می شن جای تعجب نداره!!
  • ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    ادرس بدید بریم بخندیم
  • لیلی ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    شهری رو فرض کنید که در اون همه خانمها رزمی کار و ورزشکارن اگر دشمنی به اون شهر حمله کنه لااقلش اینه که مردهای اون شهر بدون دغدغه برای خانما میرن میجنگن خانما هم از خودشون میتونن دفاع کنن هم به مردهاشون کمک کنن مخصوصا برای زن مسلمون این قضیه مهمتره ... اقایونی که از روی غیرت و تعصب مخالفت میکنن بدونن که اسلامیشم بخوایم حساب کنیم زن مسلمون باید بتونه از خودش دفاع کنه اگه خیلی ناراحتین به اقایونی که وایمیستن خیره میشن به اینها و جز مسخره کردن کاری ازشون برنمیاد تذکر بدید زورتون به اینجور مردها نمیرسه به دخترا صدتا برچسب میچسبونید برید چشمای خودتونو اصلاح کنید وضع زنهای سوریه رو ببینید اگه مثل زنهای ژاپنی رزمیکار بودن وضعشون از این بهتر بود پارسال تو خبرا خوندم که دختری سوار ماشین شد که بره سرکار راننده مسیرو عوض کرد و قصد تعرض داشت دختره رزمیکار بود همونجا پشت فرمون حسابشو رسید و خودشو که نجات داد هیچ ؛ مرتیکه رو گرفت نگه داشت تا مردم کمک کردن و پلیس دستگیرش کرد با این دستگیری از تعرض به خانمای دیگه هم جلوگیری شد این کجاش بده؟؟؟؟؟؟؟ پارکور هم یه مدلشه که میتونه امادگی دفاعی رو بالا ببره حجب و حیا به گوشه نشینی و بی عرضگی نیست
  • ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    چه ربطی داشت به پارکور و این بیچاره ها
  • ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    دفعه بعد میگیم با چادر ورزش کنن قیافه دختر مصاحبه شونده رو نگا کن به خدا خیلی ساده تر از دخترای عادیه تو خیابونه شلواراشونم هرچی باشه از ساپورت بهتره
  • ناشناس ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    باید روی ورزش بانوان سرمایه گذاری شودتا در المپیک مدال بگیرند.نبایدبیش از حد تحجرگرا باشیم
  • ناشناس ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    مشرق مگه اینا از کره ی مریخ اومدند که مردم بهت زده شوند؟دخترها هم انسانندو در حال ورزش هستند این حرفا چیه؟
  • ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    با عرض معذرت، مگر در خانه شان نمی توانند ورزش کنند؟؟ بالاخره اینکه دختر ها دوست دارند به بهانه ورزش خودشان را جلوی مردها کش و قوس بدهند فقط یک معنی دارد.
  • ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    جای زن در خانه است و دور از چشم نامحرمان. آره. من متحجرم.
  • ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    محجبه!! با نمایش همه انحناهای زنانه بدن یک زن!
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    صورت مساله را وارونه نکید. مگر جای ورزش بانوان در انظار عموم است؟
  • توحید ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 1
    رزمی کار بودن خانما بعضی وقتا هم خوب نیس، یه دف میزنن شوهراشونو خونه نشین میکنن!!! بعدشم دوست دارن انجام بدن ولی نه جلو چشم مردهای نامحرم،برن پارک بانوان
  • ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    اساسا تو کلا مشکل داری پخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    هه هه زن بهت نمیدن چرا چرند میگی
  • ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    1 0
    حجتی بهتره سکوت کنی چون مال این حرفا نیستی
  • ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    عزیزم مردهای جامعه ما سالم نیستند بخاطر اینه که میگن برن جای مناسب
  • لیلی ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    اقای ناشناس شما هم حرف بنده رو وارونه متوجه نشید هیچ جای حرفم نگفتم مجازن تو خیابون اینکارو انجام بدن ... اصلا هم موافق اینکار نیستم ....درشرایطی که امکانات نیست مانمیتونیم کسیرو که به اینکار علاقه داره جلوشو بگیریم ...حق نداریم صدتا تهمت بارشون کنیم .....در شرایطی که امکاناتش نیست نباید مورد تمسخر قرار بگیرن ... کل حرفای من درمورد لزوم ورزشهای رزمی خانما بود
  • ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    ناشناس سوئدی تو فقط حق تصمیم گیری در مورد همسر خودتو داری که بعید نیست اونم اگه بفهمه اینو گفتی شب تو کوچه میخوابی :)
  • ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    آفرین سوئدی معلومه خیلی چشمهای تیزی داری !
  • آزاده ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    شما براي عقده گشايي بهتره بري روانپزشك نه پارك .
  • آزاده ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    اشتباه نكن چيزي كه زياده پسر و خواستگاره . فقط اوني كه بدرد بخور و آدم باشه پيدا نميشه .
  • سرد ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    lمتاسفم برات
  • حجت ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    نگفتم چارقد چاروق ببندند و لگچ به سر بگذارند گفتم بعضی ها جوری زاجع به زن بودن حرف می زنند که زبونم لال گویی زن بلایی آسمانی و باعث شرم دو عالمه
  • حجت ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    تو جنگلم جک جونورا آزادند و برهنه. هرکی دوست داره بره اونجا قاطی حیوونا
  • حجت ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    فکر کنم فیلمای بروس لی زیاد نگاه می کنی. جناااب الان با تفنگ می جنگند نه با شمشیر. در زمان پیغمبر زنا فقط وظیفه مداوای مجروحین رو داشتن نه اینکه شمشیر به کمر ببندن و بیفتن به جون اونا اما در مورد خبری که خوندی باید بگم شاید همه پاپا جوونا اونقدر پول نداشته باشند که بچشونو بفرستند کلاس تکلیف دخترای بدبختی که نتونستن برند چیه؟
  • amin ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    1 0
    ناموس پرستی!!! بابا بی خیال، اول تعریف ناموس رو بدون بعد بگو، حالا این ورزش شد بی ناموسی، در محیط پاک جامعه که هیچ چشم هرزه ای وجود نداره و هیچ بی ناموسی نمیشه انجام چنین ورزش هایی برای دختران هیچ ایرادی نداره. محیط رو درست کنید
  • amin ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 2
    اصلا کار بی آبرویی نیست، تنها اشکالش اینه که با ظرافت زن در تضاد هست، حالا وقتی خودشون ظرافت نمیخوان شما بزور بیا بهشون ظرافت بده
  • حجت ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    شما برو همون جهان اول که عشقشون برهنگیه و هرزگی.
  • حجت ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    ما افتخارمان به تحجره نه شبیه به حیوانات لخت و برهنه
  • حجت ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    وقتی TV می گه وزارت ورزش نه وزارت ورزش و جوانان، بایدم همین بشه.
  • amin ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    حرف شما کاملا درست،ولی خب اینا ظرافت نمیخوان، مگه زوره، مگه میشه به زور آدم رو ظریف کرد
  • ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    اهسته بیا اهسته برو گربهه شاخت نزنه
  • محمد ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    نمیدونم شما هم از صدا وسیما نینجاهی سیاه پوش دیدند که زن بودند و بیست سی با چه آب و تابی نشون میاد از نوع بازخوردش در رسانه های خارجی میگفت فقط میگم مقایسه کنید بعد برید دنبال ماست فروش
  • نمک ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    خوب خدا رو شکر همین یه مشکل نبود ورزشکارای خانوم پارکور باز مونده بود که اونم به لطف این خانوما حل شد . در کل روحانی مچکریم
  • ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    مشکل اینه که اسلام رفته کنار و طرف به اسلام رو به دید تحجر می بینه.برید خبر رو بخونید که زن مردم رو جلوی چشم شوهرش توی کرج توی خیابون بین کلی آدم دزدیدن و خانمه باردار هم بوده و بردن دور از شهر و متأسفانه عمل قبیح رو انجام دادن.البته ما که خبر نداریم اون خانم چطور در جامعه حضور داشته.بعدش بعضی ها میان میگن تحجر!! خوب من یه پسرم.به نظر شما یه خانم چادری و با حجاب روی آدم تأثیر منفی میزاره یا یه خانم بد حجاب؟؟ حالا اگر خدایی نکرده بخواد یه عملی انجام بشه خوب همون خانم ضرر می بینه و هم شخصی که کار زشت کرده.الکی نیست که قرآن اومده گفته آهای مردا!! چشم هاتون رو نگه دارین از نگاه به نا محرم و ای زن ها!! شما هم لباس درست بپوشین.متأسفانه پدر و مادر ها این قدر توی ازدواج سخت می گیرن که حتی اگه جوون بخواد ازدواج کنه اون ها نمیزارن.
  • ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    معلومه که ماهواره تهاجم فرهنگیه. توی خونه فامیلمون بودیم توی یه شبکه ای این قدر زن و مردا با یه رفتار مصنوعی خودشون رو برای هم لوس می کردن که من داشت حالم به هم میخورد.
  • ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    هر چند ما از نیت قلبی اون ها با خبر نیستیم ولی اینو میدونم که اگر چشم من که یه پسر هستم به اون ها بیفته ممکنه یه سری فعل و انفعلات توی وجودم انجام بشه.نمیشه؟؟؟ اینو که که نمیشه انکار کرد.حالا دیگه بستگی به این داره که اینو قبول داشته باشین که چی حلاله و چی حرامه وگرنه به نتیجه ای نمی رسیم و من حرف خودمو میزنم و شما ها هم حرف خودتونو.
  • ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    خداییش ورزش کردن در ملأ عام اشتباه محضه.حتی اگه دین رو هم بزاریم کنار باز هم اشتباهه. بعضی از این آدمای لوتی قدیمی هستن که اصلاً شاید با دین کار نداشته باشن ولی روی ناموس جامعه حساسن نه فقط ناموس خودشون. واقعاً که همه ی ما به خصوص شخص خودم آبروی ائمه رو بردیم.
  • عماد ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    یه عده چقد عقب افتاده و بی فرهنگن کجای این مملکت زندگی میکنن که اینچیزارو ندییدن
  • سعید ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    1 0
    ورزش اشکالی نداره منتها باید برای حفظ حجاب و عفت در باشگاه این حرکات را انجام بدهند این که این حرکات را در مکان عمومی و جلوی چشم هزاران نامحرم انجام می دهند اشکال شرعی دارد
  • sanam ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    بسیار خوبه اینم 1 ورزش که همه میتونن انجام بدن این دخترام که حجاب کامل داشتن به نظر من که عالی من خودم خیلی به این رشته علاقه دارم اگه خدا بخواد خودمم میخوام برم
  • فاطمه ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    مگر یکی از نشانه های آخرالزمان شباهت زنان به مردان نیست خب این یک نمونه ی واضح هست. دختری که ارزش خودش را نداند به این کارها رو می آورد دختری که هویت جنسی خودش را درک نکرده باشد به این کارها رو می آورد. من خودم یک دخترم و اصلا در شان خودم نمی بینم که با همچین لباسایی با همچین حرکاتی جلوی انظارعمومی ظاهر بشم. به جای اینکه به فکر این باشیم که این ورزشا رو برای خانوم ها گسترش بدیم بیایم مکان هایی امن برای ورزش های مفید مثل شنا و یا دوچرخه سواری برای خانوم ها فراهم کنیم.اگرم به فکر این هستیم که زن ها اگه جنگ شد بتونن ازخودشون دفاع کنن بهتره تیراندازی بهشون یاد بدیم نه پارکور!
  • ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    پارکور ورزش رزمی نیست فقط بپر بپره با کمی حرکات اضافه!همین
  • رضا ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    به نظزمن حضور زنان در اجتماع و فعالیت اجتماعی اشکالی نداره اما اگه اونا هم مثل ما برن سرکار وظایفشون دو برابر میشه و برای خودشون سخت تره به قول فردوسی: زنان را فقط بس بود این هنر نشینند و زایند شیران نر
  • ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    دمشون گرم همه چی باید یکسان باشه
  • حجت ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    ورزش خوبه اما به جاش نه تو خیابون.پس اگر زنو شوهری نیاز جنسی داشتن و صاحب خونه نبودن بیان وسط خیابون...بعدشم ماهواره اگر دوتاخوبی داشته باشه صدتابدی هم داره.حضرت علی میگه اگر باطل به تنهایی عرضه بشه کسی نمیخواد بخاطر همین با کمی خوبی و حق مخلوطش میکنن.
  • ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    جوان انرژی زیادی داره و ورزش بهترین راه تخلیه اونه. برای من و دیگران نیست که راجع به انتخاب چند جوان نظر بدهیم. گاهی فکر میکنم عموم در ایران خیلی به خودشون اجازه میدهند که در جنبه های خصوصی زندگی دیگران و انتخابهای آنها نظر بدهند.
  • مهلا ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    چيزي كه ازادي ما دخترا رو مي گيره چشم ناپاك شما پسراست كه به چادرياهم رحم نمي كنيد منم رزمي كار مي كنم چون به اين ورزش علاقه دارم نه به پسر بودن مقصر دخترا نيستن مسوولايي هستن كه به دخترا مكان اختصاص نميدن مكان امن به دور از چشم ناپاك
  • محمد ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    شما کجا سیر می کنی؟! حالا اگه قرار باشه فعالیت بدنی و ورزش کنن باید برن وسط پارک عمومی پارکور برن؟ کی گفته ورزش برا خانوما بده تو همین تهران چندین پارک قسمت مخصوص بانوان دارن
  • شلغم ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 1
    زن که صاحب نداشته باشه همینجوری میشه
  • محمد ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    خیلی از همینا که طرف داری کردن بله دوست دارن! تو رویاهاشون جهان اول و برهنگی رو سیر می کنن منتها آب دمه دست نبوده شنا کنن!
  • محمد ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    2 0
    حجاب کامل!!!
  • ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    بسیاری از نظرات داده شده دور از انصافه... من مسلما کار این خانوم ها رو تایید نمی کنم اما خود من به عنوان یه دختر محجبه که این ورزشو دوست داره نمی تونم به این ورزش بپردازم چون هیچ بستر و زیر ساختی برای خانم ها در این زمینه وجود نداره...
  • ناشناس ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    جناب ناشناس19:45این که چند نفر بزه کار زن باردار رو دزدیدن وبهش تجاوز کردن به دلیل بی حجابی نبوده مشکل از اون افراد بوده نه زنه گیرام زنه هم بی حجاب بوده دلیل نمیشه هر کسی هر کاری دوست داره انجام بده یه نگاه به کشورهای اروپایی بنداز دخترا نصفه شب بدون حجاب در مترو رفت وآمد میکنندوهیچ کس هم به زور به اونا تجاوز نمی کنه قانون هست
  • ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    زمان قدیم،افرادیک قبیله درقلعه ای توسط دشمنان محاصره شدند.عاقبت قرارشدفقط زنهابه همراه قیمتی ترین جنسی که بتواندحمل کند،ازقلعه خارج شودوکسی به انها کارنداشته باشد.ساعتی بعد،تمام زنهادرحالی که شوهرانشان راکول گرفته بودند،ازمحاصره قلعه خارج شدند!خواستم بگویم خانمهاهمیشه دوستدارخانواده بوده اند.چرابایدباانجام برخی ازکارهاارزش زن بودن راپایین بیاورند؟ورزش خوب است امافکرمیکنم این نوع ورزش برای خانمها سنگین باشدوشاید به انان صدمه جدی جنسی واردکندبطوری که ازتشکیل خانواده محروم شود.لطفا دکترها نظرحقیررااگردرست نیست اصلاح نمایند.رسالت زنها،حفظ بقای بشریت است!چرابایدازچنین وظیفه ای مهم خدای نکرده فرارکنند؟انهایی که شورجوانی راپشت سرگذاشته اند،متوجه حرفم بدون غرض ورزی میشوند!
  • سعید ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    متاسفانه عده ای به فرهنگ اسلامی عقب افتادگی میگن و فرهنگ برهنگی رو با کلاس بودن میدونن
  • ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    اخه تو باشگاه که حال نمیده. تو خیابون هم خطرات خودشو داره.
  • ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    بسیاری از نظرات داده شده دور از انصافه... من مسلما کار این خانوم ها رو تایید نمی کنم اما خود من به عنوان یه دختر محجبه که این ورزشو دوست داره نمی تونم به این ورزش بپردازم چون هیچ بستر و زیر ساختی برای خانم ها در این زمینه وجود نداره...
  • علی ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    اون موقع عربا تو زمان جاهلی یه چیزی میدونستن که این زنای احمقو زنده به گور میکردن ، فقط 2 سه تاشونو نگه میداشتن واسه تداوم نسل !!!
  • ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    اقا یا خانم ایروبیک حرفه ای ورزش ایروبیک و ایروبیک حرفه ای اصلا شاد و مفرح نیست.من خودم مدت ها ایروبیک حرفه ای و بدنسازی کار کردم.فقط یه مدت کوتاه جالب به نظر میاد.و برا ادمایی جالب به نظر میاد که اولین بار باهاش رو به رو میشن.و بعد از مدتی کسل کننده میشه.
  • کیمیا ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    می تونی بری باشگاه ورزش کنی.مثل من . یه جوری حرف میزنی که انگار اصلا تو این کشور باشگاه ورزشی وجود نداره. باور کنید تو شهر من، هر ۲۰۰ متری یک باشگاه هست.
  • حجت ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    فکر کنم شمام بهتره به همون شهری بودنت افتخار کنی
  • نیلوفر ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    0 0
    بخدا بعضی از مردم روانی هستند
  • ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    0 0
    اوووه چقدر حرف میزنید به شماها چه ربطی داره
  • ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    0 0
    ناشناس بدبخت! من خودم بچه تهرانم. ولی وقتی تو تبریز درس میخوندم، اونجا به تهران میگفتن شهرستان!!! حالا تو چی میگی شهرستانی؟! اصولاً تازه به دوران رسیده هایی که تازه از پشت کوه میان تهران اینجوری جوگیر میشن وگرنه امثال ما که بچه کف تهرانیم، مخلص بچه های دهات و شهرستان هم هستیم دربست.
  • ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    0 0
    شما اصل حجاب رو زیر سوال بردی
  • نصیر ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    0 0
    مشکل ما ایرانی ها این هست که با هم رک نیستم 1- این خانم ها هم وطنان سکولار یا غیر مسلمان ایرانی و عزیز ما هستن 2- در حال ورزش کردن هستن لطفا با آوردن اسم حجاب و اسلام و...به حضرت فاطمه زهرا(س) و شیعه و..توهین نکنید و از آبروی خدا و اسلام هم خرج نکنید خواهش می کنم
  • ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    0 0
    شما مشغول همان امور جنسی باش!
  • نصیر ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    0 0
    ای کاش همه مرفهین ما مشغول ورزش بودن!..نه غرق در منجلاب فساد اخلاقی و مالی
  • مجتبی ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    0 0
    آقای amin ، من فردا توی خیابون لخت مادرزاد می خوام راه برم. میشه به مردم بگید چشم هاشون هرزه نباشه؟! این منطقه آخه؟
  • ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    0 0
    شلغم :))))
  • ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    0 0
    بیشتر از خبر از نظرات متعب ومتاسف شدم. سطح تفکر جامعه خیلی ابتداییه هم درمورد ورزش هم اسلام و حجاب و زن!!!!!!!!!!!!
  • مینایی ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    0 0
    آزاده خانم درود برتو .بین این همه نظر: زیبا ترین نظر را دادین .بله اول باید آدم فهمیده باشه بعد یک مرد مستقل باشه ( شصت ساله از تهران)
  • يه جوان ايراني ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    0 0
    كاملا موافقم... من به عنوان كسي كه ميخوام ازدواج كنم طرف اين دخترا نميييييييرم
  • ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    0 0
    یعنی حیف سوئد :))
  • ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    0 0
    به خودتان افتخار کنید اما در پوستین دیگران نیفتید
  • ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    0 0
    عشقشون برهنگی و هرزگیه؟ حجت جان! نمیگم خرج کن برو جهان اول. حداقل کمی کتاب بخون.
  • ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    0 0
    حالا اگر کسی نخواد توی نقش تحمیلی شما فرو بره باید چکار کنه؟
  • ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    0 0
    حجت میشه بدونم چند سالته؟
  • صبا ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    0 0
    ورزش کردن که بد نیست حتی برای یه دختر ولی اینکه کجا ورزش کنیم مهمه.وقتی جایی برای این ورزش نیست باید بیخیالش شد.چون در شان یک دختر نیست که در پارک این کارو بکنه مثله این میمونه که شما به یک مهمونی رسمی دعوتید پرتقال میارن برای همه به شما که میرسه مثلن چاقو تموم میشه اونوخ شما چون پرتقال دوست دارین با دست میخورین؟معلومه که نه چون زشته این کار کمی منطقی باشین این حجابشون نیست که مشکل داره بلکه ورزششون تو پارک مشکل ساز شده که خودش باعث جلب توجه میشه.جلب توجه کردن هم که بد نیست اینکه واسه کی جلب توجه کنیم مهمه یکی با درس خوندن جلب توجه میکنه برای خانوادش یکی با رقص جلب توجه میکنه واسه دوستاش یکیم باورزش ولی درستش اینه که جلب توجه برای دوستامون بکنیم نه برای بقیه
  • ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    0 0
    ناشناس 11:16 اینو خوب اومدی
  • بیژن ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    0 0
    علی جان درد دل هایتان را کلاً می پذیرم ولی باور کن این دخترهای پارکورکار از آنهایی که میگی نیستن فقط علاقه به این ورزش آنها رو به اینکار کشونده چون واقعاً ورزش سختی است و فقط کسی از این ورزش انجام میده که سخت به آن علاقه داشته باشه وگرنه در بقیه موارد حق با شماست مخصوصاً زنان راننده که اکثرشون درسته آدم پاره می کنند و البته باید جلوشون محکم ایستاد
  • ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
    0 0
    باید بیشتر تبلیغ کنید تا افراد تحرک بیشتر کنند و کمتر از ماشین و موتور استفاده کنند.
  • فاطمه ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
    0 0
    آقا شاهد ربطی به ناموس پرستی و این حرفا نداره. شور جوانی چیزیه که در هر کسی یه جوری خودش رو نشون میده که به خاطر تفاوتهای شخصیتی که انسان ها با هم دارند هست. تیتر این مقاله اشتباهه. اگر کسی بخواد پارکور کار کنه که نمیخواد پسر بشه. ولی قرار نیست همه دخترها با عروسک بازی کنن و همه پسرها با تفنگ. مردا هم آشپز میشن زنها هم خلبان و چیزای دیگه. بحث اینه که به شور جوانی "نه" نباید گفت بلکه باید هدایتش کرد. چه اشکال داره در پارک هایی که مخصوص بانوان هست آموزش هایی از این دست بزارن. از دید من چادری، حجابشون هم خیلی افتضاح نیست بلکه معمولیه. قرار نبوده و نیست که همه زن های ایرانی بسیار مومن و چادری باشن. بعضی وقتا بعضی مسایل رو خیلی بزرگ میکنند و میکنیم بطوریکه دیگه نمیتونیم براش راه حل پیدا کنیم.
  • جنوب کرمان ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
    0 0
    تعجب نداره اینم از نشانه های اخر الزمانه یامهدی ادرکنی
  • احمد ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
    0 0
    ناشناس22:01 شما رفتی آمار گرفتی که میگی کسی به اونا تجاوز نمی کنه ؟ اتفاقاً آمار تجاوز طبق آمار خود غربی ها بسیار بالاست ، هر چند که متاسفانه آنها اسم روابط نامشروع را آزادی جنسی گذاشته اند ، امیدوارم که شما خدای ناکرده چنین اعتقادی نداشته باشی
  • پسر24 ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
    0 0
    زمان قدیم،افرادیک قبیله... این زمان قدیم اونوقت مال کی هستش؟شما اونجا بودی؟سندش از کجاست؟ روایت داریم خسرو معتضد بعد از خوندن این کامنت خودکشی کرد:)))))
  • یکی از دختران پارکوری ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    0 0
    آقای ظاهرا محترم محسن! اولا چینی ها فیلمبرداری نکردن، گروه فرانسوی بود، وقتی چیزی رو نمی دونی اظهار فضل نکن ثانیا، اگر می خوای بدونی سبحان الله، کجایی! برو به مغزت رجوع کن
  • سعید ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    0 0
    آخه یکی نیست بگه چرت چرا میگید ؟؟؟؟؟؟ همین الان کلی بدلکار خانوم داریم دارند حرفه ای کار میکنند تو فیلما و سریال هام اسمشون رسما اعلام میشه واااااااااااللللللللللا
  • دخترم و افتخار میکنم ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    0 0
    کسانی که توهین کردین به ما لایق توهین هستید کوتاه فکری شما رو میرسونه مشرق بی جا گفتی بد گفتی وقتی حتی از حس درونی ما خبر نداری واقعا حق نظر نداری
  • دختر ورزشکار با افتخار ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    0 0
    گناه ما اگه ورزشمونه ایراد نداره خوبه که بد دهن نشدیم خوبه که قضاوت بیجا نمیکنیم خوبه که خانوادمون انقدر شعور رو برامون دیکته کرده که هرجایی دهنمونو بی موقع باز نکنیم برو شما تربیت یاد بگیر
  • دخترم و افتخار میکنم ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    0 0
    جلب توجه؟؟؟ ما ورزشو برای دل خودمون میکنیم شما بیشتر احتیاج داری . نیت شما از این پیام و باور این چرت و پرت هایی که درباره ی ما گفته شده چی بوده؟ ما رو میشناسی؟ دیدی مارو؟ از دلامون خبر داری؟ رو چه حساب بی حسابی حرف نا حسابی میزنی؟
  • دخترم و افتخار میکنم ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    0 0
    ما هم همین حس رو به شما داریم
  • مریم ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    0 0
    دوستانی که نسبت به این خبر نظر دادن و صریحا با ان مخالفت کردن اصلا این ورزش رو می شناسند و به اهداف وفلسفه ان اگاه هستن؟ پارکور به معنای رد کردن موانع است و فلسفه ان کمک و امداد رسانی. پارکور رشته ورزشی است که در سطح شهر انجام می شود و باشگاه ها برای آماده سازی ذهن و بدن هست و فراگیران این رشته در باشگاه اموزش می بیند و پس از رسیدن به سطح مطلوب در پارکها تمرین می کنند تا به مواقع نیاز بتوانند از ان برای کمک به فرد مورد نیاز به خوبی استفاده کنند. برای دختران ه مباشگاه هست تعداد کمه ولی باشگاه مجهز در تهران وجود داره که دختران علاقه مند به این رشته در باشگاه و محیط امن تمرین کنند. دخترانی که در سطح پارک تمرین می کنند کسانی هستند که در باشگاه به درجه مطلوبی از موفقیت رسیدن و برای بالا بردن تواناییهاشون در پارکها به تمرین می پردازند. کساییکه در که در مورد گزارش نظر دادید واقعا گزارش رو دیدید و به حرفهای این دختران گوش دادید؟ کجا این گزارش اعلام شد که انها میخواهند پسر باشن!! و یا معترض بودن؟؟؟ یا اصن حرکتی دیدید که برای جلب توجه پسر انجام شده باشه؟؟؟ شما تو سطح شهر زندگی نمی کنید!!! دخترانی رو ندیددی که با حجابهای انچنانی و رفتار مردپسند به دنبال جذب پسران هستند!!! اون دخترا رو با این دخترای ورزشکار که برای پرداختن به رشته مورد علاقه شون هرجور سختی رو به جون خریدند و هدفی جز ورزش ندارن مقایسه می کنید!!! حجاب رو چی معنا می کنید؟ صرفا چادر سر کردن می شه رعایت حجاب!!! اصل حجاب رعایت خیلی مسایل مثل دروغ نگفتن، تهمت نزدن، غیبت نکردن و .... است که من و تو هیچ وقت بهشون اهمیت نمی دیم!! تو این ورزش با توجه به نوع حرکات این حجاب که ظاهر قضیه است عالی هم هست... خیلی جالبه... اگه به حجاب دخترای این گزارش ایراد می گیرید ایا خطای دید دارید؟ مقنعه و کلاه برای حفظ حجاب به نظرتون کمه؟ اگر اینقدر به رعایت حجاب توسط خانمها اعتقاد دارید پس بر نگاه ناپاک خودتون هم حجاب بذارید که از تی شرتهای بلند و گشاد انحناهای زنانه رو تشخیص دادید!!! نگاه متعجبانه همون عابر رهگذر گویای همه نظرات شماست و هرکدوم از شما که چنین نظری دارید مانند همون رهگذری هستید که هنوز نتونسته باور کنه در قرن کنونی جایگاه دختران فراتر از ذهنهای بسته شما رفته است. در مورد شنیده ها هم تجدید نظر کنید انها فقط اشاره داشتن که قابلیتهای دختر فراتر از گلدوزی کردن هست و انها هم می توانند در زمینه های مختلف فعالیت کنند و به موفقیت برسند!! فک نکنم کساییکه کامنت گذاشتند زبان چینی مسلط باشند که بدونند نظر انها راجع به این گزارش چی بوده!! ولی این دخترا نه هنجار شکنی کردن و نه ادعای پسر بودن...تنها و تنها ورزشی رو انجام دادن که از نظر خیلی از شما قابل درک نیست... اون دوستانی هم که در مورد رفاه زدگی این دختران قضاوت می کنند مگه از نزدیک می شناسنشون که همچین حرفی می زنند!!! این دخترا هم ساکن این سرزمین هستند و فرقی نداره برای کجان مهم اینه که دختران ایران زمین هیچوقت دست از تلاش نمی کشند و برای رسیدن به خواسته هاشون هر سختی رو به جان می خرند... از اعراب ایراد می گیریم ولی جهالت ذهن و فکرمون از اعراب جاهل بیشتره...
  • دختر ایران ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    0 1
    شماها اگه شعور داشتین که دریاره دخترای مملکتتون این جوری حرف نمی زدین. این ورزش همه دنیا طرفدارای زیادی داره هیچ ربطی به آخر زمان نداره ربطی به بی جنبگی مردا نداره، این دخترا صاحب دارن سایه پدر مادر بالا سرشونه،شماها انقدر کوته فکر هستین که متوجه نمیشین در آینده نزدیک همین دخترا باعث افتخار کشورمون می شن. لطفا به جای توهین به دیگران برین اطلاعاتتون رو بالا ببرین .واقعا که عقده ایی هستین
  • دختر ایران ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    0 0
    واقعا که احمقین
  • ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    0 0
    آقا سعید، خدا خیرت بده، والله نمی دونم اینا چرا جو گیر شدن انگار تا حالا تو عمرشون همچی چیزی ندیدن!
  • ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    0 0
    Moshkel az irane hamin!!
  • ناشناس ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    0 0
    آقای با تجربه! منی که از صبح ساعت 7 می رم سر کارنمی تونم صبح زود برم پارک! مجبورم بعد از ساعت کاری برم، ورزش صبح و عصر نداره، فکرتو درست کن
  • من یه دختررررم ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
    0 0
    سایت مشرق، آیا واقعا از انتشار نظر من انقدر وحشت دارید؟ یا از رسوایی تفکرات پوچتان که جرئت نمی کنید نظر من رو منتشر کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟ معتقدم تاسف هم برای گروهی اصراف است
  • من یه دختررررم ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
    0 0
    سایت مشرق، آیا واقعا از انتشار نظر من انقدر وحشت دارید؟ یا از رسوایی تفکرات پوچتان که جرئت نمی کنید نظر من رو منتشر کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟ معتقدم تاسف هم برای گروهی اصراف است
  • مــــــــHرAنــــــــــ ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
    0 0
    عجبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ! خدا کنه بتونن پیشرفت کنن ماکه بخیل نیستیم............. آفرِیــــــن
  • nasim ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    0 0
    نشانه های آخر الزمان که میگن همینه....
  • فرشاد ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    با خوندن کامنت‌های بعضی‌ از احمق‌های این مملکت، از اینکه خداوند بهم ۴۹ سال به عنوان یک مرد عمر داده پشیمون شدم. احساس شرم بهم دست داد.
  • ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
    0 0
    سلام بهتره به جاي توهين به همديکه يه مقدار منطقي تر برخوردکنيد هر کسي تواين دنيا اعتقاداتخاص خودشو داره اکه باانسانيتمون به جريانات پيرامونمون بنگريم ديکه حضم اين مسايل سخت نيست
  • امین ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
    0 0
    دنیا چه مقدار پوچ‌و تو خالی
  • ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
    0 0
    معذرت ولی چرا. فیلم بخش نمیشه
  • ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
    0 0
    معذرت ولی چرا. فیلم بخش نمیشه
  • ناشناس یکی مونده یه آخر ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    1 0
    عرض خاصی نیست ولی هر کی یه حرفی می زنه ۹۰ درصد نظرات به درد نخوه با تشکر
  • ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
    1 0
    چرا فیلم پخش نمیشه
  • یه احمق ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
    4 1
    وامصیبتا وامصیبتا اقایون بگریید بگریید که زن ها هم ازاد شدند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ناشناس IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
    0 0
    با همتون هم موافقم هم مخالف درسته باید حیا داشته باشند ولی خب علاقه هم دارند به این ورزش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس