کد خبر 298190
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴

رییس کلانتری 152 خانی آباد از دستگیری چهار شرور که به علت اختلاف سر جای پارک خودرو با یکدیگر درگیر شده بودند،طی یک تعقیب و گریز پلیسی در "‌عبدل آباد " خبر داد.

 به گزارش مشرق، به گفته سرهنگ امید بهمنیاری عصر روز گذشته، شنبه شانزدهم فروردین ماه سال جاری از طریق مرکز فوریتهای پلیسی110 تهران بزرگ خبری تحت عنوان شرارت و عربده کشی در آدرس "عبدل آباد " به کلانتری 152 خانی آباد مخابره شد و به سرعت در دستور کار ماموران قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران بلافاصله به محل اعزام و مشاهده کردند چهار نفر از اراذل و اوباش سابقه دار با در دست داشتن قمه و چماق با یکدیگر درگیر شدند که همین امر موجب رعب و وحشت برای ساکنان به وجود آورده بود.

درگیری اشرار بر سر پارک خودرو

بهمنیاری ادامه داد: متهمان به محض مشاهده پلیس متواری شدند که با فرار آنها تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد که طی مسیر کوتاهی ماموران موفق شدند در یکی از کوچه‌های فرعی آنها را متوقف کنند.

وی بیان کرد: یکی از متهمان برای فرار از دست قانون با قمه به ماموران حمله ور شد که با درایت ماموران خلع سلاح و دستگیر شدند.

رییس کلانتری 152خانی آباد با اشاره به اینکه در بازرسی از متهمان یک قبضه قمه، دو چماق، یک میله آهنی و پنج دستگاه تلفن همراه کشف شد، در بازجویی‌های انجام شده از متهمان آنها به جرایم خود مبنی بر درگیری، ایجاد رعب و وحشت و برهم زدن نظم اجتماعی و امنیت محلات اعتراف و عنوان کردند که سرجای پارک خودرو این درگیری صورت گرفته است.

سرهنگ امید بهمنیاری در خاتمه تصریح کرد: ماموران بعد از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر متهمان را به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ انتقال دادند.


اگر از سفرهای نوروزی امسال گزارش مکتوب، گزارش تصویری یا فیلم تهیه کرده‌اید به آدرس همیشگی ما یعنی "culture@mashreghnews.ir" ارسال کنید تا به نام خودتان و در سریع‌‌ترین زمان ممکن منتشر شود. به خاطر داشته باشید به بهترین آثار ارسالی که تا پایان فروردین ماه به دست ما برسند، علاوه بر درج اثر آنها در بخش "اخبار ویژه" پنج جایزه نقدی 2 میلیون ریالی از طرف تحریریه مشرق نیوز اهدا خواهد شد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس