کد خبر 232829
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۳

نماینده وزن ۹۶ کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های کشتی فرنگی یونیورسیاد(دانشجویان جهان) با پیروزی در دیدار رده‌بندی مقابل کشتی‌گیر ترکیه‌ای مدال برنز را از آن خود کرد.

به گزارش مشرق به نقل از  فارس، رقابت‌های اوزان 60، 74 و 96 کیلوگرم کشتی فرنگی یونیورسیاد دانشجویان جهان از ساعت 13 امروز (سه‌شنبه) به وقت محلی آغاز شد که مهدی علیاری در 96 کیلو با پیروزی در دیدار رده‌بندی مقابل کشتی‌گیر ترکیه‌ای مدال برنز را از آن خود کرد.

در وزن 96 کیلوگرم که 20 کشتی‌گیر به روی باسکول رفتند، داود علیاری در دور نخست صفر ممدوف از ترکمنستان را با نتیجه چهار بر صفر شکست داد و در دور دوم مقابل «آلکسیوس»‌ دارنده مدال نقره جوانان جهان از رومانی با نتیجه پنج بر دو به پیروزی دست یافت و راهی یک‌چهارم نهایی شد.

علیاری در دور سوم هم با نتیجه سه بر صفر آلکساندر هاربوویک از بلاروس را شکست داد و جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کرد.

نماینده کشورمان برای حضور در فینال مقابل آرتور آلکسانیان، دارنده مدال برنز المپیک لندن از ارمنستان با نتیجه سه بر سه شکست خورد و شانس کسب مدال طلا را از دست داد. این در حالی بود که علیاری در تایم اول با نتیجه سه بر صفر از حریف پیش بود.

علیاری در دیدار رده‌بندی مقابل سلیمان دمیرچی، دارنده مدال برنز جوانان اروپا از ترکیه با نتیجه شش بر صفر به برتری دست یافت و مدال برنز را بر گردن آویخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس