کد خبر 228835
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۷

کشتن شیعیان در مصر از افعال مردم است و از طرفی مجری دیگر این شبکه افعال مسلمانان در دفاع از پیامبر و قرآن را از نشانه های افراط و جهل می داند.

به گزارش مشرق، کارشناس شبکه وهابی نور در برنامه ای که درباره موضوع افراط گرایی و علل آن صحبت می کرد، ریشه افراط گرایی را جهل معرفی و از توهین به قرآن و شیعه کشی حمایت کرد.

 در وبلاگ «وهابيت»آمده است: ماه سنبله سال گذشته نیروهای امریکایی حاضر در افغانستان دست به عملی زدند که باعث خشم مسلمانان جهان شد.نیروهای اشغالگر حاضر در افغانستان با سوزاندن قرآن مجید کتاب مقدس مسلمانان، به صاحب قرآن و مسلمانان جهان توهین کردند.

مردم مسلمان و متدین افغانستان و مسلمانان دیگر کشورهای جهان اعم از شیعه و سنی این اقدام بی ادبانه را محکوم کرده و دست به تظاهرات زدند.علمای اسلام و بزرگان اهل سنت ضمن محکوم کردن این اهانت،‌‌ خواستار محاکمه و برخورد مجامع بین المللی با این رفتارها شدند.

در گزارش شیعه آنلاین آمده است، با این توضیح کارشناس شبکه وهابی نور در برنامه ای که درباره موضوع افراط گرایی و علل آن صحبت می کرد، ریشه افراط گرایی را جهل معرفی کرد و در ادامه صحبت هایش، حمله مردم لیبی به سفارت امریکا در پی انتشار فیلم موهن به پیامبر اکرم (‌ص)‌ و نیز تظاهرات مردم افغانستان در برابر توهین به قرآن توسط نظامیان امریکایی را کاری افراط گرایانه خواند.

«افعال مردم است نباید تعمیم دهیم به دین اهل سنت» این صحبت مجری شبکه وهابی نور است که کشتن شیعیان در مصر از افعال مردم است و از طرفی مجری دیگر این شبکه افعال مسلمانان در دفاع از پیامبر و قرآن را از نشانه های افراط و جهل می داند.

در این چند روزه شاهد جنایت دیگری از جامعه اسلام بوده و هستیم که چند شیعه توسط وهابیت کوردل به شهادت رسیدند و شبکه وهابی نور این اقدام را محکوم نکرد و حتی به صورت موذیانه ای از این عمل حمایت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس