خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری‌های خبری به "زمزمه"هایی برمی‌خورند که ميهمان‌کردن مخاطبان به این شنیده‌ها خالی از لطف نیست.

*شنیده ایم که هاشمی رفسنجانی اخیرا در دیدار یکی از مسوولان گفته است از اینکه به خاطر کهولت سن مرا رد کردند ناراحت نیستم. من خودم دو سه ماه قبل در دیدار فقهای عضو شورای نگهبان که در جلسه مجمع تشخیص شرکت می کنند گفته بودم من 80 سال سن دارم و بر خود حرام می دانم که وارد این کار بزرگ شوم. هاشمی در این دیدار گفته حتما در مراسم سالگرد ارتحال امام شرکت خواهد کرد.

*شنیده ایم تاکنون آقایان مهدی چمران، حبیب کاشانی، عباس شیبانی ، خسرو دانشجو،حسن بیادی، رسول خادم، علی احمدی، محمد هادی زاهدی وفا، محسن منصوری،رضا تقی پور، پرویز سروری، حسین رضازاده، محمد شایسته، فاضل نظری،محسن پیرهادی،حجت الاسلام ناصحی، علیرضا دبیر، مرتضی طلایی، مجتبی شاکری، حسین قناعتی،سید حسن اعتماد زاده، احمد صادقی، ودود حیدری و خانم ها عشرت شایق، معصومه آباد وایراندخت فیاض از شانس بیشتری برای حضور در لیست ائتلاف خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت برخوردار هستند.

* در هفته اول تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری نتایج نظرسنجی چند مرکز معتبر نظرسنجی نشان داد رقابت اصلی میان قالیباف، ولایتی و جلیلی بوده است. در هفته جاری که برنامه تبلیغاتی نامزدها به ویژه مناظره های تلویزیونی و نمایش فیلم های تبلیغاتی کلید می خورد پیش بینی می شود تغییرات قابل توجهی در اعداد و ارقام نظر سنجی ها به وجود آید.

*شورای سیاستگذاری ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی به کار خود پایان داد. اعضای این ستاد عبارت بودند از غلامحسین کرباسچی، اسحاق جهانگیری، صفدر حسینی، عیسی کلانتری، موسوی لاری، مجید انصاری، نظری شاهرودی، محمد هاشمی، محسن هاشمی، شکوری راد، علی مطهری، نجفقلی حبیبی، سید رضا اکرمی و مسعود ادیب.

*ستادهای انتخاباتی اسفندیار رحیم مشایی از روز سه شنبه هفته گذشته به کار خود پایان دادند. حامیان مشایی منتظر حکم حکومتی بودند که این امیدشان به یاس تبدیل شد.

* طرفداران حسن روحانی معتقدند در هفته آخر رقابت های انتخاباتی، هاشمی رفسنجانی به میدان آمده و حمایت خود را از حسن روحانی اعلام خواهد کرد. حامیان روحانی نحوه حمایت هاشمی را حضور در فیلم تبلیغاتی روحانی و یا صدور بیانیه می دانند.

*در میان اصلاح طلبان درباره حمایت از روحانی و یا عارف اختلاف نظرهای جدی بروز کرده است.حزب کارگزاران سازندگی طرفدار حسن روحانی است و حزب مشارکت از محمد رضا عارف به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان نام می برد. اختلاف نظر در میان اعضای مجمع روحانیون هم وجود دارد به گونه ای که برخی طرفدار عارف و برخی دیگر حامی روحانی هستند.

*یکی از کاندیداهای مطرح رد صلاحیت شده ریاست جمهوری دارای حکم انفصال دایم از خدمات دولتی توسط دیوان محاسبات بوده است. این حکم به دنبال شکایت کمیسیون اصل 90 در چند پرونده تخلف مالی صادر شده است.

*یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی چهار جلسه است که از حضور در جلسات این شورا منع شده که این موضوع در شورا بی سابقه بوده است. در جلسه گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی یکی از حاضران این اقدام را بد اخلاقی آشکار خوانده است.

*خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) وابسته به دولت، انتشار تصاویر مربوط به تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری را تحریم کرده است. این خبرگزاری همچنین از پوشش مطلوب فعالیت های تبلیغاتی نامزدها خودداری کرده و مشی انتقادی و مخالف خوانی در پیش گرفته که بر خلاف جریان حماسه سیاسی مردم حرکت می کند.

*سازمان دیانت ترکیه در تماس با علما و روحانیون شیعه این کشور از آنان خواسته است مطالبات خود از دولت اعلام نمایند تا ترتیب تامین آنها داده شود. دولت ترکیه با هدف مبارزه با خطر سلفی گری و وهابیت در صدد است گرایش های مذهبی جوانان این کشور را به سمت تبلیغ مذاهب شیعه و علوی ببرد.

*قطر و عربستان بودجه هنگفتی را برای مقابله با ترویج مذهب شیعه در شمال افریقا به ویژه در کشور سودان اختصاص داده اند. همچنین برخی علمای تونس نسبت به فعالیت گسترده وهابیون وابسته به عربستان جهت ایجاد جنگ داخلی میان گروه های شیعی و اهل سنت در این کشور هشدار می دهند.

*نیروهای ارتش سوریه از عملیات آزاد سازی القصیر به عنوان عملیات "فتح المبین" نام می برند. در این عملیات تاکنون بیش از 5 هزار تن از معارضان کشته و مجروح شده اند.با آزادسازی القصیر تونل ارتباطی جریان معارضه با منطقه طرابلس لبنان که محل پشتیبانی نیرو و تجهیزات آنان است قطع می شود. نیروهای حزب الله لبنان نقش موثری در آزاد سازی و پاکسازی منطقه القصیر داشته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 403
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 25
  • علیرضا ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    این خودکار رنگیا که گذاشتن رو میز كانديداهامعلوم شد واسه چیه. آیتم بعدی نقاشی با خودکاره بوده که دیگه روشون نشد اجرا کنن.
  • ميرحسين ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    تو مناظره مسخره صدا و سيما عارف عالي بود روحاني و رضايي بهتر بودند بقيه خنثي
  • از ایلام ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    معلومه که مردم قالیباف را میخان ، البته اگه. ...............
  • ابراهيم ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    زنده باد حزب الله فان حزب الله هم الغالبون
  • ابراهيم ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    به نظرم رقابت ها پس از مناظرات از قاليباف جليلي ولايتي به قاليباف جليلي رضايي تغيير مي كند
  • ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    فقط دکتر عارف
  • ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    غرضی بهتره ها!!!!
  • ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    خوبی؟؟؟؟؟
  • کاظمی ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    در مناظره ها غرضی از همه بهتر بود . رای من غرضی شد
  • معلم تهرانی ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    فقط جلیلی
  • سید امیر ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    جدیدترین پیامک ها: * صدا و سیما: کاندیداهای محترم تا ساعت 23 فردا شب فرصت دارند کاردستی های خود را تحویل دهند! * تکرار مناظره ی نامزدها؛ فردا ساعت 18 در شبکه ی پویا! * به دلیل پخش برنامه مفرح «مناظره ها» تا اطلاع ثانوی برنامه «خنده بازار» تعطیل شد! * مراحل بعدی مناظرات: کشیدن نقاشی با آبرنگ/ طناب کشی/ حبس نفس/ زووو/ ماست خوری! * احتمالاً مرحله بعد مناظره ، به هر نفر یه جمله می دن که شش بار تکرار کنند. مثلا: شیش سیخ جیگر سیخی شیش هزار! * در این مناظره تنها جای مرحوم نوذری کم بود! که از شرکت کنندگان !! بپرسد از کی بپرسم و جناب غرضی بگویند: از خودم بپرسید! ما نفهمیدیم این مسابقه هفته بود یا مناظره؟
  • رضا ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    ولايتي
  • ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    انصاف داشته باشید و وجدان ، دکتر جلیلی در بیشتر فاکتور ها اصلح است
  • ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    فقط شیخ دیپلمات
  • پسر اریایی ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    درود بر کاندیدای محبوبم :عارف عزیز...خوب جلیلیتو نو شوت کرد...
  • ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    ایشون بره فرق بین معدن و با دره یاد بگیره دکتری پیش کش
  • دانشجوی بسیجی ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    از همه منطقی ترشون و بابرنامه ترینشون قالیباف و رضایی بودند. ولی رای ما فقط حاج محمدباقر قالیباف...مرد تقوا و عمل جلیلی رو هم قبول دارم ولی برای انتخاب نباید صرفا به گفته ها و ظواهر امر اکتفا کرد و به نظرم در شرایط فعلی رای دادن حزب اللهی ها به ایشان کاری احساسی و هیجانی و به نوعی خطر کردن است مثل احمدی نژاد. باید به ایشان بیشتر فرصت داد تا کارنامه ی عملکردش واضح تر و شناخته شده تر شود.
  • سید محمد ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    فقط ولایتی
  • ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    -مشکل جدی قالیباف اینه که مملکت را با تونل صدر اشتباه گرفته
  • مهرداد ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    فقط حاج محسن
  • ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    یکی به قالیباف بگه باشه بابا تو خوبی !!
  • sdn ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    -غرضی صداش داره کم کم خوفناک میشه !
  • ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    اون وقت کدوم مردم ؟!
  • سید ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    -روحانی اقتصاد رو ترکوند ! میگه نفت رو به برق تبدیل کنیم برق رو بفرستیم صنایع مولد مثل پالایشگاهها !!!
  • ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    برای چه کاری؟ ریاست جمهوری و یا سرپرستی تور ایرانگردی! با سوتی بزرگ ایشون درباره تصویر معدن بزنم به تخته خوب اعتماد بنفس داری ها !
  • ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    - در مناظره در شیشه آب غرضی قل خورد افتاد پائین
  • سید ساقی ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    مناظره خوبی نبود... شیوه اش خیلی بد بود آقایان محسن رضایی و قالیباف برنامه های خوبی ارائه دادند صحبت هایی که آقای غرضی می کرد تماما بدون منطق اقتصادی بود...از لحاظ علم اقتصاد بی ربط بود
  • دانشجوی بسیجی ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    از همه منطقی ترشون و بابرنامه ترینشون قالیباف و رضایی بودند. ولی رای ما فقط حاج محمدباقر قالیباف...مرد تقوا و عمل جلیلی رو هم قبول دارم ولی برای انتخاب نباید صرفا به گفته ها و ظواهر امر اکتفا کرد و به نظرم در شرایط فعلی رای دادن حزب اللهی ها به ایشان کاری احساسی و هیجانی و به نوعی خطر کردن است مثل احمدی نژاد. باید به ایشان بیشتر فرصت داد تا کارنامه ی عملکردش واضح تر و شناخته شده تر شود.
  • ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    زاغالت ترین سیستم قرعه کشی…! ظرف شکلات خوری رژی
  • ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    به نظر من برندگان این مناظره به ترتیب ۱ مهندس غرضی ۲ جلیلی، ولایتی، عارف، قالیباف ۳ روحانی ۴ رضایی ۵ حداد عادل
  • ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    -بعد عکس شناسی فک کنم؛اسم و فامیل بازی کنن!:) در مناطره ها !!!!!!!!!!!!
  • ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    -خوب شد امروز این مناظره را دیدم داشتم افسردگی می گرفتم….
  • ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    فقط سردار محسن رضایی
  • مینا ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    اگر منطقی به مناظره نگاه کرده باشیم کسی که می شد فهمید پاسخ های علمی و منطقی ودر کنارش راهکار نشون داد رضایی بود امیدوارم از سر احساسات به کسی رای ندهیم که دودش تو چشم خودمون بره!
  • سیما ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    از مسوولان درخواست داریم هر روز مناظره برگزار کنند!
  • ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    -ز حق توفیق خدمت خواستم حق گفت پنهانی/ چه توفیقی از این برترکه خلقی را بخندانی
  • سامان ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    مرحله بعدی …حیدری پانتومیم بازی میکنه دوستان حدس بزنن
  • سیامک ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    -مناظره بعدی با اجرای خاله شادونه
  • ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    بنده قصد شرکت در انتخابات را نداشتم ولی وقتی برنامه های اقای رضایی را دیدم قصد رای دادن به ایشون را دارم
  • ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    فقط doctor محسن رضایی
  • ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    فقط سردار محسن رضایی جلیلی=محمود احمدی نزاد2
  • ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    خداییش مانع از خوابیدن می شد
  • ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    منم
  • میثــــــاق ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    الحق و الانصاف رضایی از همشون بهتر بوده تا به اینجا. رای من و خانوادم متعلق به ایشونه.
  • ارمین ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    از روز نخست ، غیر سرباز نبود با فتنه و انحراف ، دمساز نبود یك روز اگر عقیده بر سازش داشت، امروز سعیدِ جبهه ، جانباز نبود رای مادکترجلیلی
  • هشترودی ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    از لحاظ روانشناختی کسانی که از قبل انتخاب خود را کرده اند طبیعی است که با مثبت نگری کاندید خودرا دنبال کند و این افراد عمدتاً نمی توانند انتخاب صحیحی بکنند برای اینکه از قبل انتخاب خود را کرده و دنبال تائید انتخاب خود هستند.ولی کسانی که بدون سو گیری نگاه کردند ، اعتراف می کنند که از لحاظ تجربه و قدرت پاسخ گویی کاندیداهایی در بدنه دولت ها بوده اند و سابقه مدیریت دولتی دارند مثل غرضی و عارف و روحانی و تا حدی ولایتی جوابهای خوب و با برنامه ای به سوالات دادند ولی کاندیداهایی که سابقه مدیریت در بدنه دولت نه در بیرون مثل نظامی گری توان پاسخ گویی دقیق نداشته و مثل قالی باف و جلیلی و حداد عمدتا کلی گویی کردند.رضایی با اینکه اقتصاد دان بود و بحث اقتصادی ، ولی برتری قابل توجهی به دیگران نداشت. ار لحاظ جسارت و ایستادگی و باور به اینکه یک کاندیدا باید نسبت به گروه و حزبی که از آن آمده تعصب داشته باشد عارف نمونه بود و جداً یک سرو گردن بالاتر از همه بود. به نظر من جلیلی ، حداد در حد رئیس جمهور ایران نیستند. قالیباف کاملا نمایشی رفتار کرد و بعضا از زبان بدن بیش از حد استفاده کرد که وارد فاز نمایش شد. رضایی هم مثل قالیباف قصد نمایش و چر مدعا ولی تو خالی ظاهر شد و دلیل ان نداشتن تجربه عملی در حوزه اقتصاد و مدیریت است. ولایتی در خصوص اشتی با دنیا حرف خوبی زد وبرای سیاست خارجی بد نیست. غرض به دلیل داشتن تجربه وزارت و کار عملی در گذشته دور حرفهای جسورانه ای زد ولی ابعاد افکارش گستردگی زیادی نداشت و تک بعدی حرف زد و چسبید به مهار تورم در تولید و ارزش پول که البته کاملا درست می فرمایند. روحانی بدون توپوق و مقتدارانه و با مطالعه حرف می زد و در سیالیت کلامی به همه برتری دارد و در بیرون از کشور و در دنیا می تواند ابرو داری کند و زیر حرف نمی ماندو جسارتش هم قابل تحسین است. حقاً و انصافاً عارف تجربه کافی و عملیاتی زیادی دارد و هر حرفی زد با مثال عملی و برنامه عملیاتی زد.برنامه های ایشان بر اساس تجربه عملی است و می تواند مدیر خوبی باشد بنده شخصاً فکر نمی کردم تا این حد جسور باشد.می تواند مدیر خوب و با اقتداری باشد شاید قوی تر از خاتمی . از لحاظ اعتبار مدرک تحصیلی به ترتیب عارف،حداد،ولایتی ،روحانی ،رضایی،قالیباف،جلیلی و غرضی از لحاظ ارتباط مدرک با ریاست جمهوری،اول روحانی،رضایی،بقیه یکسان هستند.
  • حسن ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    فقط روحانی
  • ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    کارگردان مناظره ها ... احتمالا کارگردان خنده بازار بوده
  • ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    @فقط دکتر محسن رضایی@ تنها کاندیدی که برنامه داره @فقط دکتر محسن رضایی@ تنها کاندیدی که برنامه داره @فقط دکتر محسن رضایی@ تنها کاندیدی که برنامه داره
  • ایمان ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    جلیلی کم حرف با تقوا بااخلاق ماشالله حزب الله
  • ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    مناظره ای بسیار عالی وروانشناسانه بود
  • لیلا ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    من بین ولایتی ، قالیباف وجلیلی موندم چه کسی رو انتخاب کنم دو تای اول با برنامه تر ند شاید ولایتی خوب باشه چون سابقه اش بیشتره
  • ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    نه خیر عزیزم بعد از مناظره به قالیباف غرضی رضایی تغییر می یابد
  • مهدی ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    فقط جلیلی
  • میثم ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    با احترام تمام به کاندیداهای دیگر به نظر من جلیلی خیلی خوب پاسخ داد.نه جوسازی کرد و نه وعده و وعید داد . بر خلاف اینکه بقیه کاندیداها در پایان هر سوال میکفتن دولت من . .. دولت من . ضمنا جلیلی در زمان مقرر پاسخ میداد. پاسخ او در اکثر موارد دقیقا با اتمام زمان به پاسخ به پایان میرسید. جوابهای کوتاه جلیلی جالب بود. مثلا وقتی تصویر ترافیک را نشان داد همه در مورد ترافیک و آلودگی هوا و . . . حرف زدند که همه ما اینو میدونیم و غرض سوال این نبود که تصویر چیه ! چون تابلو بود که ترافیک و آلودگیه هواست . اما جلیلی پاسخ داد : توسعه نا متوازن سرمایه (نقل به مضمون) . جواب خیلی کوتاه بود و عمق و بطن عکس را نشانه رفت. من در مورد جلیلی مردد بودم . اما تا حدودی نظرم در مورد ایشون جدی شد.
  • محمدحسین ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    رضایی احسنت معلومه خیلی مدیره
  • امیر22 ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    غرضی نشان داد سیاست را خوب بلده اما نتونست قدرت تحلیل لازم را از خودش نشون بده حدادکه فقط کلی گویی کرد و نشان داد کرسی مجلس هم برای او زیاد است رضایی تکرار حرف های تکراری و شعارگونه با ژست عمل گرایانه عارف که خیلی با پتانسیل نشون میداد معلوم شد مرد میدان نیست و زود به چالش و حاشیه کشیده میشود روحانی معلومه شاگرد خوبی برای اطرافیانش بوده و درس هایش را خوب یاد گرفته فقط حیف مبتدی بودنش تابلو بود ولایتی خیلی ضعیف تر از آنچه که توقع میرفت نشان داد جلیلی بیشترین تاثیرگذاری را از این مناظره بدست آورد البته پس از قالیباف جلیلی در دو راهی خود بودن یا دولتی بودن بدجوری گیر کرده است شاید اگر نشون نده که میخواهد از دولت دفاع کند موفق تر باشه قالیباف نشون داد که اومده برنده میدان باشه با همه ضعف ها بهتر از همه تاثیر گذاشت و اعتماد به نفسش با هر بسم الله بیشتر میشد با اینکه من شخصا خود را اصلاح طلب میدانم ولی قالیباف کار تبلیغاتی اش در این مناظره قوی تر بود افسوس جای بزرگان اصلاحات خالی بود به امید سرافرازی همه انسانهای انسان اندیش
  • ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    نقاشی رو گذاشتن برا مناظره! بعدی. در مورد فرهنگ هست. خسروی بیاد براشون مجری گری کنه..چه شوووود!
  • ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    نحوه جواب دادن استاد غرضی به سوالات در مناظره: آقای غرضی برای بیکاری چه کار میخواهید بکنید ؟ - ببینید تورم که باشه ..... راجع به فرهنگ چه نظری دارید ؟ - تورم باعث میشود که ..... راجع به کشاورزی ....؟ - دولت های متوررم در زمینه ی کشاورزی .... حرفه آخری اگه دارید ... اگه به من رای بدید دولت ضد تورم ....
  • سیدمحمد ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    واقعا بدون تعصب جلیلی بامغزتر واساسی تر بود واصلا وارد شعار و وعده وعید بیخودنشد
  • ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    خوب قالی ببافه
  • ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    مشرق برو این دام بر مرغ دگر نه آمارتو از کجا میگیری که همیشه جلیلی و قالیباف در صدرند؟ ما که هرچی به اطراف نگاه میکنیم چیز دیگری می بینیم
  • ناشناس ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    عارف فرق معدن و منظره توریستی رو نمیدونه بعد میخواد کابینه را اداره کنه!!! عارف=تکبر=بی صبری
  • سجاد ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    فقط سپهبد محسن رضایی
  • علی ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    مناظره اصلا درشأن ملت بزگ ایران نبود هرچند که شخصیت واقعی کاندیداها نمایان شد. درخصوص برنامه های آقای رضایی باید تأمل کرد انصافاً برنامه های خوبی دارد وبه نظربنده تجربه وتوانمندی خوبی هم دارد
  • ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    رای من دکتر جلیلی: زیرا: (توجه:اینکه من مطمئن نیستم دکتر جلیلی همه موارد پایین را عملیاتی کند ولی با قراین و مطالعات خودم و احساسی که می کنم این موارد رو نوشتم:) 1. با توجه به منصب های ایشان و سوابق مدیریتی تجربه های خوبی در زمینه آشنایی با مشکلات و مسائل اقتصادی ،سیاسی و امنیتی جامعه دارند. 2.کارشناسان خوب اقتصادی اطراف ایشان که از افراد قوی و علمی همچون دکتر زاهدی وفا که رئیس دانشکده اقتصاد یکی از بهترین دانشگاه های ایران است تشکیل می شود. 3.تجربه مدیریت ستادی و راهبری شبکه ی بین دستگاه ها در شورای امنیت که یک رئیس جمهور باید در سطح بالاتر انجام دهد. 4.تحصیل در علوم انسانی به عنوان یکی از بزرگترین چالش های نظری و علمی و مهم در تمدن سازی و رویکرد های نظری. 5.ساده زیستی و سلامت اقتصادی که به شدت مهم است،از نحوه زندگی ایشون و وسیله نقلیه ایشون که با پراید رفت و آمد می کنند تا . . . علاوه بر اینکه مدیر جامعه اسلامی باید چنین باشد این مهم باعث می شود تا قدرت و ثروت حواس انسان را نسبت به خدمت رسانی به مردم پرت نکند و روحیه پذیرفتن اشتباهات و تواضع در برابر شخصیت های علمی و نظرات کارشناسی و ....را داشته باشد. 6.آشنایی با مسائل مملکتی و برنامه های بالا دستی و چشم اندازهای برنامه ریزی شده و آشنایی با نیروهای توانا در این زمینه ها و زمینه های مهم کشوری که می توانند برای رسیدن به این برنامه ها و چشم اندازها مفید باشند. 7.دوری از استبداد و خود رای بودن که شاخصه مهمی برای اداره خوب و علم محور است و توانایی مدیریت بحران که از شاخصه های مهم مدیریتی است و مدیر باید بداند که اگر 100 ساعت کار می کند قسمت خیلی زیادی از این وقت باید در مشورت با کارشناسان و نقد و بررسی علمی و نظری و هدفمند کارها صرف شود و قسمتی کمی از این وقت را به کار اجرایی بپردازد. 8.آشنا با مسائل بین الملل و دیپلماتیک و با توجه به دکتر جلیلی در پست های مهم وزارت خارجه و بازرسی وزارت خارجه آگاهی بالایی نسبت به مهارت و توانایی نیروهای سیاست خارجی دارند ،و با توجه به نیاز مندی برای اصلاح ساختار دیپلماسی عمومی و سیاست خارجه ایشان نیروی مفیدی می تواند باشد ،علی الخصوص که مباحث اقتصاد داخلی و قدرتمندی فرا منطقه ای مربوط به سیاست خارجی قوی و هوشمندانه نیز می شود. 9.مبارزه جدی با فساد اداری و ساختاری و احترام به بیت المال و رعایت تقوا و متعهد بودن که اخراج 17 سفیر در زمان فعالیتشان در وزارت خارجه از جمله آن است . 10.برنامه ایشان برای اصلاح ساختار اداری که اگر ساختار اداری اصلاح نشود ،مثل لوله کشی پوسیده ساختمان می ماند که شما آب معدنی در آن جاری کنی یا آب معمولی این آب در راه هدر می رود یا آلوده می شود،پس قبل از تولید محتوا باید مجرای کنترل و تخصیص و هدایت منابع را اصلاح کرد و اصلاح رویه ها اصولا از وظایف مدیران قوی می باشد،اصولا در برنامه ریزی ها برای رسیدن به هدف باید نرم افزار و سخت افزار مناسب داشت که در صورت نبودن یکی از این دو با مشکل مواجه هستیم،باید ساز و کارهای تصمیم گیری و اجرا نو سازی شود. 11.نیاز جامعه علمی به انقلاب علمی مخصوصا در زمینه علوم انسانی و تولید علم که باعث قدرت کشوری و تعالی جامعه می شود و احساس می کنم که ایشان در این زمینه مفید باشند،اگر بنگاه های تولید علم ما قوی باشند علاوه بر اینکه باعث تعالی جامعه می شود ،باعث تولید قدرت و ثروت در سطح بین المللی نیز می شود،و می تواند خیلی بیشتر از فروش نفت برای ما درآمد زایی داشته باشد،و منبع دائمی تولید قدرت و ثروت با ریسک پایین و توان رقابت بالا در پرده بین الملل باشد. 12.نیاز مندی به باز تعریف و تحدید مشخص و کار آمد در مسئولیت های کشوری و مدیران،به طوری که وظایف و نقش های موازی و غیر کار آمد حذف یا اصلاح و تعدیل شود تا بتوان موتور و نرم افزاری چابک و سریع برای اداره جامعه داشت.(یک نمونه کوچک این موضوع این است که ظاهرا قبل از ایشان دفتر دبیرخانه با چند نفر اداره می شد الان توسط یک نفر اداره می شود،یا شخصی که می تواند با این پست مهم حدود 20 محافظ داشته باشد ،خیلی وقت ها بدون محافظ رفت و آمد می کند و این مهم مردمی بودن ایشان و روحیات زیبای ایشان را نشان می دهد. 13.نیازمندی جدی جامعه به اقتصاد اسلامی و حذف سیستم ربوی از ساختار بانک ها و نیاز به تولید علم بومی و اسلامی که در پارادایم آدام اسمیتی و نئوکینزی قرار نگیرد و بتواند سیستم قوی و کار آمد مالی با کارآفرینی و کرامت خانواده را شکل دهد ، اقتصاد برکت محور که استراتژی مناسبی در زمینه اقتصاد اسلامی است رونقی حقیقی به رزق خانوار و مسائل متعلق به آن خواهد داد که حقیقتا در صورت اجرا، ایران به الگوی جهانی و مناسب تبدیل خواهد شد ،و با گفتمان ایشان امیدوارم به این مهم نزدیک شویم. 14.توانایی ایشان برای نیرو سازی با توجه به مدیریت های سابق ایشان ،یکی از ضعف های ساختار های سیاسی و اداری ما شاید این باشد که توانایی آموزش و تربیت مناسب نیروهای جوان را ندارد ،باید ساز و کاری تعبیه شود که طیفی از تعادل و انتقال داده های علمی و تجربی بین چرخه مدیران قدیم و جدید شکل بگیرد ،تا هم ثبات دستگا ه ها حفظ شود و هم کار آمدی و سرعت و چابکی و تولید ایده و افزایش خلاقیت را در آنها شاهد باشیم،که این مهم بقای جامعه را رونق می دهد و چرخه پیشرفت را کامل تر می کند. 15.برنامه ایشان برای آزاد سازی ظرفیت های مردمی یک طرح بسیار مهم است ،اگر این طوری باشد که حساب کنید اگر در اقتصاد یا تحصیل یا کشاورزی یا شغل های خانگی و ... با ساز و کاری مدون و دقیق بتوان استعداد های مردمی و شخصی را شناسنایی کرد و این امکان را در اختیارآنها گذاشت که بتوانند در آن مسیر مربوط و مورد علاقه تحصیل کنند چه در حوزه های علمی و چه عملیاتی یا کار آفرینی و تولید ایده و ....و باعث پیشرفت خود و جامعه شوند ،چه اتفاق بزرگی در کشور خواهد افتاد،فرض کنید هر کس در آن رشته ی که دوست دارد در س می خواند نه اینکه توسط کنکور چه رشته ی را قبول شود ،یا ایده و طرح علمی را که دارد به راحتی بتواند به تولید برساند ،یا آن کشاورز با حمایت هایی که می شود خیالش از نحوه تولید و فروش راحت باشد و منابع و امکانات منطقه ی و مربوط به هر بخش و روستا طبق استعداد و علاقه آن بخش شکل بگیرد....چه تاثیراتی در اشتغال ،تولید ثروت و کار و کرامت،و.....دارد.!! 16.برنامه ایشون برای شفاف سازی اقتصادی که خیلی طرح مهمی است ،جزئیات بیشترش رو از سایت های مربوطه بگیرید.و نکته خیلی مهم اخلاق و ادب و متانت ایشان است. 17.ایشان یک چهره ی مقاوم و هوشمند در سطح بین الملل است اگر در سطح بین الملل رئیس جمهوری بیاید و دم از سازش بزند غربی ها تحریم ها را بیشتر می کنند ،زیرا فکر می کنند که ایران تاب این همه تحریم را ندارد وفلج شده است و باید به زمین بیفتد و غرور ما ایرانی ها را بشکنند و عزت ما را بگیرند ،حال برای آنها مهم نیست که این تحریم ها شامل داروی بیماران نیازمند ما باشد یا قطعات هواپیمای مسافربری ما که با جان مردم سر و کار دارد یا ... ،آنها می خواهند من و تو روی پای خودمان وای نستیم ،در حالی که ما این همه سال بیشترین فشار ها را تحمل کرده ایم و در حال نزدیک شدن به نقطه ی امنی هستیم که دیگر نمی توانند برای ما تصمیم گیری کنند ،اگر گفتمان مقاومت که در حال نزدیک شدن به پیروزی نهایی است شکست بخورد ،موج تحریم ها بیشتر می شود و تلاش این همه سال های بعد از انقلاب به زمین می خورد و عزت ملی و تاریخی ما لکه دار می شود،و یک خسران استراتژیک را شامل حال ما می کند که نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه آسیب جدی به ما می زند ،ولی در صورت به ثمر نشستن گفتمان مقاومت ،دیگر توانایی تحریم ما را ندارند و این یک پیروزی استراتژیک است انشا الله ،هر جور که فکر می کنیم با هر عقیده ی به فکر عزت ایران باشیم،شاید بعضی ها گفتمان مقاومت را قبول نداشته باشند ولی اینجا این گفتمان فقط یک مدل نیست بلکه اثری تاریخی برای ما خواهد داشت. با احترام به کلیه نامزدها نکاتی که مطرح شد به معنی این نبود که این نکات در بقیه نامزدها وجود ندارد،بررسی بود درباره دکتر جلیلی به نظر بنده. با امید به فردایی بهتر برای من و تو و برای ایرانمان.
  • ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    رضایی
  • مهندس توریست!!!( معدن) ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • مصطفی ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    بنده هیچ نظری ندارم برای حفط احترام مردم هیچ حرفی نمی زنم
  • شیرازی ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    دکتر عارف
  • علي ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    ولايتي
  • ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    آره، تو چطور؟!
  • ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    جلیلی...بدون حاشیه،در خط ولایت
  • فرهاد ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    فقط غرضی..حال کردم با حرفهاش..
  • ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    خداییش آیتم جذابی می شد فکرشو بکن ته نقاشی هم مینوشتند م.ع .. ساله از تهران
  • ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    روحانی چی شد پس؟
  • ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    تا مشکل تورم و نرخ ارز حل نشه اصلا نمیشه رای داد چه برسه به پاسخ به سوالات
  • ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    :))))
  • ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    خدا رو شکر! :))
  • ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    من نمی فهمم کدوم سایت میگن رقابت بین جلیلی و...است تا جائیکه ما دیدیم به جز سایت تبیان که تکلیفش مشخصه همه جا روحانی اول بوده
  • سینا ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    عارف شجاعتش رو نشون داد
  • امیرتکرو ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    سعید جلیلی ♥
  • اشکان ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    به گفته یکی از کاندیدا تورم تو کشور عربستان 2 درصد تو ایران 38 درصد جون داداش همه این کاندیدا رو قبل از انتخابات باید بفرستیم عربستان کار آموزی عربها به اینا عمل کردن یاد بدن اینها به عربها فقط حرف زدن بابا کدوم برنامه این کاندید های عزیز فقط داشتن از خودشون تعریف می کردن ما که برنامه ندیدیم فقط می گفتند باید بشود؟ تو تمام دوره ها تورم نهایتا کنترل شده کم نشده حالا این که آقایان می خواهند تورم 38 درصدی رو بکنند 1 رقمی خیلی جالب بود
  • محسن ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    صل علی محمد، عارف ملت آمد
  • مرتضی فروتن تنها ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    عشق فقط یک کلام سعید جلیلی و السلام از همه خوش اخلاق تر و منطقی تر جواب داد
  • ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    دکتر جلیلی به سوالات بسیار عالی پاسخ دادند.بعضی ها میگویند برنامه ای ندارد.من با این حرف مخالفم چون یک شخص هر قدر هم برنامه بنویسد باید به تصویب مجلس رسد.مگر میشود کسی بدون تصویب مجلس مرحله دوم یارانه ها یا یارانه سبز و غیره را خودش اجرا کند.
  • ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    نظر خودت رو بگو
  • ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    دقیقا این نظر را دارم
  • ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    با صحبتهای محسن رضایی در گفتگوی خبری ، تونست خیلیها رو قانع بکنه . الحق که برنامه مدونی نسبت به سایر کاندیدا داره . به نظرم رقابت بین جلیلی و قالیباف و رضاییه
  • ناشنا س ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    ولايتي
  • عماد ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    جوجه را اخر پاییز میشمرن فقط عارف
  • محمد ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    این چه دکتریه که فرق معدن با دره را نمیدونه بنده خدا چقدر هم راجع به جاذبه های گردشگری توضیح داد
  • محمد کاظمی ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    جلیلی یاور رهبری انتخاب این حقیر
  • ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    بسیار موافقم
  • sahar ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    سوتی عارف در مناظره :این تصویر یک دره زیباست که در ایران فراوان است و ما باید کاری کنیم که توریست ها به ایران سفر کنند(بابا این معدن بود)
  • ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    دکتر ولایتی همیشه متین و با منطق
  • مهدی ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    اگه تحول اقتصادی ایران میخواهید تو رو خدا به رضایی رای بدین
  • ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    مجيد دلبندم حزب مشاركت نه حزب منحله مشاركت!
  • ایرانی ام ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    چند تا نکنه کار صدا و سیما با این به اصطلاح مناظره ای که ترتیب دادن بسیار افتضاح بود . تایم کم و غیر قابل توجیه برای بیان نظرات کارشناسی هر کاندیدا ، آیتم مدخرف عکس و تست کنکور و.. -آقای رضایی : خدایی برنامه کامل و مدونی داره و قبول کنیم غالب ما مردم نخوندیم ! رو سایتش هست و مسولیم حداقل بخونیم و رای ندیم بگیم خوندیم خوشمون نیومده . در گفتگوی خبری میگفت چند ساله برنامه دارم هیچ کس بهم میدان نداده ! راست میگفت بنده خدا -آقای جلیلی : مرد بی حاشیه ، مودب ، مومن و ولایت مدار که خیلیها خیلی وقته منتظر برنامه هاشون هستن نمیدونم چرا دیر روی سایتشون اومد(دیشب)شاید چون دیر وارد عرصه کاندیداتوری شدند و یکدفعه بود آقای قالیباف : زحمات فراوانی خدایی در شهر تهران کشیدند همه میدانیم و دیدیم ولی فکر میکنم عرصه ریاست جمهوری باید شخص احاطه به مسایل سیاسی و اقتصادی و..هم داشته باشد که ایشان در برنامه شان در گفتگوی خبری ثابت کردند در عرصه سیاسی حرفه خاصی برای گفتن ندارند غرضی :مرد ساده دل و مهربان که قطعا دلسوز مردم و ایران است ولی به همه چی ساده نگاه میکند ولایتی : نمیدونم چطوری میشود 100 روزه مشکل تورم را به قول ایشان حل کرد . شاید اگر میگفت در 4 سال ریاست جمهوری قابل باورتر بود گرچه ایشان سوابق اجرایی زیادی دارند و کم حاشیه و متخصص هستند ولی لزوما هر آدم خوبی برای ریاست جمهوری مناسب نیست عارف : ایشان هم متخصص هستند ولی محبوبیت لازم را برای ریاست جمهوری ندارند ضمن اینکه گرایش فراوان ایشان به حزبشان مانع از لزوم بی طرفیست روحانی : صحبتهای ایشان را در گفتگوی خبری همه دیدیم . من که با بی اخلاقی ایشان حال نکردم ، تهمت به مجری تمسخر و...ضمن اینکه کلید نشان دادن ایشان معانی زیادی داشت ...قویترین چیزی که در دهنم متواتر شد این بود که در ایران به روی غرب و آمریکا بسته است و من آن را باز میکنم و مشکل تورم و اقتصاد را حل میکنم . و صد البته ایشان هم گرایش شدیدشان به اصلاحات که نمیدانم چرا منکر میشوند مانع از رعایت اصل بی طرفی میشود . دوستان عزیز امیدوارم پر حرفی مرا ببخشید . و اگر جایی از دایره عدالت خارج شدم متذکر شوید . یا علی
  • ایرانی ام ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    چند تا نکنه کار صدا و سیما با این به اصطلاح مناظره ای که ترتیب دادن بسیار افتضاح بود . تایم کم و غیر قابل توجیه برای بیان نظرات کارشناسی هر کاندیدا ، آیتم مدخرف عکس و تست کنکور و.. -آقای رضایی : خدایی برنامه کامل و مدونی داره و قبول کنیم غالب ما مردم نخوندیم ! رو سایتش هست و مسولیم حداقل بخونیم و رای ندیم بگیم خوندیم خوشمون نیومده . در گفتگوی خبری میگفت چند ساله برنامه دارم هیچ کس بهم میدان نداده ! راست میگفت بنده خدا -آقای جلیلی : مرد بی حاشیه ، مودب ، مومن و ولایت مدار که خیلیها خیلی وقته منتظر برنامه هاشون هستن نمیدونم چرا دیر روی سایتشون اومد(دیشب)شاید چون دیر وارد عرصه کاندیداتوری شدند و یکدفعه بود آقای قالیباف : زحمات فراوانی خدایی در شهر تهران کشیدند همه میدانیم و دیدیم ولی فکر میکنم عرصه ریاست جمهوری باید شخص احاطه به مسایل سیاسی و اقتصادی و..هم داشته باشد که ایشان در برنامه شان در گفتگوی خبری ثابت کردند در عرصه سیاسی حرفه خاصی برای گفتن ندارند غرضی :مرد ساده دل و مهربان که قطعا دلسوز مردم و ایران است ولی به همه چی ساده نگاه میکند ولایتی : نمیدونم چطوری میشود 100 روزه مشکل تورم را به قول ایشان حل کرد . شاید اگر میگفت در 4 سال ریاست جمهوری قابل باورتر بود گرچه ایشان سوابق اجرایی زیادی دارند و کم حاشیه و متخصص هستند ولی لزوما هر آدم خوبی برای ریاست جمهوری مناسب نیست عارف : ایشان هم متخصص هستند ولی محبوبیت لازم را برای ریاست جمهوری ندارند ضمن اینکه گرایش فراوان ایشان به حزبشان مانع از لزوم بی طرفیست روحانی : صحبتهای ایشان را در گفتگوی خبری همه دیدیم . من که با بی اخلاقی ایشان حال نکردم ، تهمت به مجری تمسخر و...ضمن اینکه کلید نشان دادن ایشان معانی زیادی داشت ...قویترین چیزی که در دهنم متواتر شد این بود که در ایران به روی غرب و آمریکا بسته است و من آن را باز میکنم و مشکل تورم و اقتصاد را حل میکنم . و صد البته ایشان هم گرایش شدیدشان به اصلاحات که نمیدانم چرا منکر میشوند مانع از رعایت اصل بی طرفی میشود . دوستان عزیز امیدوارم پر حرفی مرا ببخشید . و اگر جایی از دایره عدالت خارج شدم متذکر شوید . یا علی
  • مرتضی ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    نه تو خوبی.
  • ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    دکتر ولایتی همیشه متین و با منطق
  • مردم ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    واقعا مناظره مسخره ای بود ، درود بر آقای عارف که گفت : شما با این مناظره به مردم و کاندیداها توهین کردید.
  • مردم ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    جدا از اینکه مناظره مسخره ای بود ، این جمله رضایی واقعا تاسف بار بود او کفت : با توجه به سخنان امام در این سی سال کشور توسط دولت هایی اداره شده است که نااهل و نامحرم بوده اند، واقعا ....
  • ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    دکتر ولایتی همیشه متین و با منطق
  • امیر حسین ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    عارف معدن متروکه را هم صنعت توریسم اعلام کرد بابا دمش گرم
  • امیر حسین ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    عارف معدن متروکه را هم صنعت توریسم اعلام کرد بابا دمش گرم
  • مصطفی ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    فقط حاج محسن...
  • ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    فقط غرضي
  • ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    فقط عرف و روحانی
  • منتظر چاپ خبر ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    غرضي !؟داره
  • اكبر ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    عارف رضايي و قاليباف از همه سرتر بودن
  • بابک ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    فقط دکتر جلیلی
  • مینا ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    اشتباه مثبت دادم عارف چقدر زود از شجاعتش دست کشید.
  • حیدر ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    برنده مناظره بعدی کاندیدایی است که 6 بار جمله زیر را بدون تپق تکرار کنه: 6سیخ جیگر سیخی 6هزار . . . تورم هم هست توش دیگه!
  • مصییب ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    عارف بهتر بود
  • ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    دکتر عارف
  • امیرحسین ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    بیشتر جلسه پرسش و پاسخ بود تا مناظره!!!!!!
  • یونس ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    چقدرم لایک خورده کامنتت
  • ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    عزیزان، شما لطفاً به سابقه تحصیلی افراد نگاه کنید و بعد قضاوت کنید. عارف رتبه اول المپیاد ریاضی، رتبه دوم کنکور، شاگرد اول دانشگاه تهران و شاگرد اول دانشگاه استنفورد آمریکا بوده است. ضمناً مهندسی برق گرایش مخابرات، سختت ترین رشته مهندسی است. حالا یک اشتباه لفظی رو اینقدر پر رنگ نکنیم.
  • یونس ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    منم دیروز احساس تکلیف کردم جا هست بیام؟
  • محسن ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    رضایی تنها کسیه که برنامه داره فقط رضایی بی تجربه هم نیس
  • ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    عارف خوبه اما نشون داد از هموم استاد بداخلاقهاست كه تازه از دستشون خلاص شديم! يه آدم خوش اخلاق بهتره
  • ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    دقیقا درست + دادم
  • مقابل ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    عارف واقعا عالی بود فرق بین معدن و دره رو نمی دونه!!! "نظری ندارم" شد حرف؟؟؟ سوال هرچقدر هم که سخیف باشه؛ اون باید جواب می داد!!!
  • ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    عارف خشانت داره! خیلی هم احساسی و بی حوصله است. آرای خاکستری رو از دست داد.
  • ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    بعضیا از روی ترس میخواهند ایشان را خراب کنند.
  • ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    اون بره اول ادب یاد بگیره......
  • عادل ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    شک نکن ولایتی بهترین گزینه هستش
  • ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    دکتر عارف مرد علم عمل و اخلاق
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    تا حالا یه بار هم از احمدی نژاد انتقاد نکرده
  • دلسوز ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    وقتی نظرات را می خونم هم خوشحال می شم هم ناراحت خوشحال از این جهت که خیلی بصیرت بالا رفته و خیلی از دوستان به برنامه نگاه می کنن و ناراحت از این جهت که هنوز بعضی از دوستان نگاه چپ و راست دارند و دیدشون و قضاوتشون حزبی و بک عده هم که گول می خورند آقای رضایی بهترین گزینه است آقای عارف و روحانی و طیف اصولگرا حزب گرا هستند و این چیزی هست که تا امروز به ما ضربه زده و آقای قالیباف..... الان وقت نجات خودمان به دست خودمان است فقط با یک نگاه به شرایط کشور و مدارک تحصیلی کاندیداها می شود تشخیص داد که چه کسی اصلح است آقای رضایی با دکترای اقتصاد و تحقیقات و برنامه گسترده اش در این زمینه
  • سارا ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    فقط کاپیتان قالیباف
  • ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    کجا این حرف رو زد بنده خدا؟؟؟؟؟؟!!!!! گفت امام فرموده اند مملکت به دست نااهلان و نامحرمان نیفتد
  • ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    موافقم البته عمو پورنگم بد نیست
  • مهدی ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    تواضع و جملات کلیدی ایشان مثال زدنی بود.به جز ایشان و دکتر ولایتی همه از جمله من یا دولت من استفاده کردند.این یعنی نداشتن غرور و منیت
  • مهدی ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    ببین برنامه باید قابل اجرا باشه .اینکه تجهیزات خارجی وارد میکنم جهت تبدیل خام به فرآورده به نظرت با این شرایط قابل اجرا است .یکم واقع بین باش عزیزم
  • مهدی ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    نشون دادی که طرفدار نظریه هستی منظور از معماری ایرانی چیست .اصلا منزل خودش بر اساس چه معماری ساخته شده؟
  • مهدی ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    واقعا مدیره 20 ساله تو خونه نشسته و کلی فکر کرده اکثر برنامه هاش شعاره و سازو کار قانونی نداره و غیر قابل اجرا
  • مهدی ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    آره از قهر کردنش و اشتباه جواب دادنش معدن و با دره گردشگری ......
  • پوریا ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    باسلام خدمت دوستان خواهشمندم از همه شما جوانان که با بصیرت و آگاهی تمام رای خود را اعلام کنید چرا که اگر من و شما که جوان هستیم هم رای درست ندهیم پس چه کسی این کار را بکند؟چه کسی بیشترین تاثیر را در رای گیری داشته باشد؟البته که من و شما که جوان هستیم و میتوانیم تحقیق و پژوهش کنیم بایستی درست تر از همه رای بدهیم تا رای دیگران که اطلاع از واقعیت ندارند نزد رای ما به چشم نیاید.متشکرم
  • مخلص ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    هموطن ایرانی. بسیار ممنون از نظرات متین تان.
  • فرزاد ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    عجب هوشی!!!! رئیس جمهور باید با هوش وتیز باشه و در شرایطی به موقع سکوت کنه.
  • ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    خدایی جلیلی و رضایی عالی بودند
  • محمد ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    البته به این موضوع نیز فکر کنید که یکی از این آقایان رئیس جمهور میشوند و در جایی مطالبی مطرح می شود که به نظر آنها خوش نمی آید!. آیا چاره کار به هم زدن است؟ و اون بی صبری؟ پس سعه صدر چی میشه؟ یادتونه آقای احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیا چه کرد و چه بردباری نشان داد؟ خوب اینم یه جور بررسیه!! البته من با جریان انحرافی بسیار مخالفم.
  • علی ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    با این وضعیت پراکندگی اراء البته تو همه سایتها اینجوره تمرکز روی یک کاندید نیست به نظرم انتخابات به دور دوم کشیده میشه رضائی قالیباف عارف ...ویکی از این دوتا یعنی جلیلی یا ولایتی به دور دوم راه پیدا میکنند ...هرکی را انتخاب می کنید از روی مصلحت وبینش باشه نه از روی احساسات خواهش می کنم هموطنان
  • ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    شایدم مسابقه هفته
  • ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    موافقم شدید
  • ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    جلیلی و رضایی خوب بودند
  • ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    رضایی و جلیلی
  • ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    رضایی و جلیلی گل کاشتند
  • ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    آقا سعید همان آقا محمود است
  • ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    یا جلیل یا رضایی
  • ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    چه ربطی داشت
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    موافقم شدید .
  • ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    مغز؟؟ مطمئنی؟؟
  • ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    هم جلیلی خوب بود رضایی هم خوب با برنامست
  • ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    اخه این که نشد دلیل پس اگه من فرق اینها را بدونم میشم رئیس جمهور؟؟
  • ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    تنها و تنها اگر جلیلی
  • موسوی ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    اصلا عارف بلد نیست حرف بزنه، تو حرفاش میخواد ادای موسوی را در بیاره که مردم اگه با موسوی و حرفاش موافق بودند همان سال 88 انتخابش کرده بودن
  • محمد ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    فقط جلیلی
  • ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    چه باحالی تو ولی معمولا دولت برنامه می نویسه میده مجلس برای تصویب، نه اینکه صبر کنه ببینه مجلس چی میگه اون را اجرا کنه!!! همه طرفداران جلیلی مثل تو هستن؟
  • ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    احسنت عالی بود حرف دل مرا زدی
  • ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    دانشمند اون معدن متروکه نیست برو اطلاعاتت را زیاد کن
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    موافقم
  • ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    شدید موافقم شدید
  • ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    به هندونه دربسته نمی شود اعتماد کرد ریاست جمهوری به شرط چاقو
  • احسان ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    اگه رضایی نگفته بود معدنه هیچ کدومشون نمی فهمیدند چیه!؟؟
  • ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    بزرگراه صدر.
  • ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    آي كيو امير سپهبد فقط براي سردار شهيد استفاده مي شود نه هر كسي!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    دعای روحبخش فرج برای امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بیش از هشت سال است که به گوش ایرانیان آشناست چرا که رئیس جمهور مردمی آنها از زمان تصدی شهرداری تهران و بعدها ریاست جمهوری همواره در ابتدای سخنان خود آنرا در گوش و جان ملت خداجوی ایران و جهان زمزمه کرده است. رهبر معظم انقلاب جدا از تعریف و تمجیدهای بسیار در این زمینه (زنده کردن نام امام زمان درمجامع بین المللی و ...) در روز آغازین سال جاری نیز در سخنانی ویژگی های کاندیداهای ریاست جمهوری یازدهم را برای مردم ایران برشمردند. ایشان تاکید کردند: این را همه بدانند که آنچه ما برای رئیس جمهور آینده نیاز داریم، عبارت است از امتیازاتی که امروز وجود دارد، منهای ضعفهائی که وجود دارد. این را همه توجه کنند؛ رئیس جمهورِ هر دور های باید امتیازات کسبی و ممکن الحصول رئیس جمهور قبلی را داشته باشد، ضعفهای او را نداشته باشد. هر کسی بالاخره نقاط قوّتی دارد و نقاط ضعفی دارد. رؤسای جمهور چه رئیس جمهور امروز، چه رئیس جمهور فردا نقاط قوّتی دارند و نقاط ضعفی هم دارند. همه ی ما همین جوریم؛ نقاط قوّتی داریم، نقاط ضعفی داریم. آن چیزهائی که امروز برای دولت و برای رئیس جمهور نقاط قوّت محسوب میشود، اینها باید در رئیس جمهور بعدی وجود داشته باشد، اینها را باید در خود تأمین کند. یکی از بدیهی ترین و ابتدایی ترین نقاط قوت محمود احمدی نژاد احیای نام امام زمان و افتخار به مقدسات و انقلابیگری است. جریان مناظره دیشب که اولین مناظره از مناظرات سه گانه بود هیچکدام از هشت کاندیدای انتخابات یازدهم سخن خود را با دعا برای فرج مولا و مقتدایمان آغاز نکرد. گذشته از حرکت همه ی کاندیداها مبنی بر شباهت با رئیس جمهور و اشتراک در نقاط قوت به گونه ای که همه کاندیداها همه تلاش خود را در دورتر نشان دادن خود با مواضع احمدی نژاد بکار بسته اند، آیا این درست است که حب و بغض های شخصی با دکتر احمدی نژاد مانع از احیای نام صاحب الزمان شود؟ امیدواریم این قضیه صرفا بر اثر اشتباه و جو اقتصادی حاکم بر مناظره دیشب بوده باشد و در مناظره آتی که با رویکرد فرهنگی است این نقیصه از سوی کاندیداها برطرف شود.
  • تبریزلی ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    مرحبا برادر منم تو این امار مشرق موندم فک کنم قراره یکی از اینا باشه
  • مریم ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    فقط محمدرضا عارف. واسه قالیباف همون شهرداری هم زیاده. جلیلی و حداد و غرضی هم در حد ریاست جمهوری نیستند. اما از بین روحانی و ولایتی و رضایی و عارف: قطعا عارف.
  • ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    عالی بود
  • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    واقعا با برنامه هست حتما بخونید قانع میشید
  • محمدمهدی ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    اشتباه نکن عارف قهر قهرو بودن و لجباز شدنش رو در مواجهه با یه چیز کوچک نشون داد این چظوری میخواد با نظرات مخالف مجلس پیرامون لوایح استقامت نشون بده!! فقط دگتر جلیلی که تا آخرش متین، باحوصله، صبور، جدی و کاملا منطقی و با برنامه نشست و ادامه داد فقط دکتر جلیلی
  • ضحی ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    دچار توهم شدی !!!!
  • ناشناس ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    اینو خوب اومدی .راسیتش تو عمرم انقدر که دیروز خندیدم نخندیده بودم واقعاً برای مردم خسته جامعه ما خوبه
  • ناشناس ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    من درست مثل شما پس از مناظره ها میخوام شرکت کنم و به جلیلی رای بدم
  • ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    ولایتی رو انتخاب کن
  • عاشق ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    بهشون گفتن چهارشنبه باید ناخون هاتونو بگیرین و موهاتونو کوتاه کنین ,و هر چیزی گفتیم دو بار مشق می نیویسید و چدول ضرب اجباریست دنیا فقط عارف
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    رضایی
  • ندا ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    اتفاقا من هم از این پاسخش خوشم اومد ولی فکر نکنم سرمایه رو در آخرش به کار برد اگر منظورش از توسعه نامتوازن بین فرهنگ و اقتصاد هستش درسته.
  • داوود ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    سقوط آزاد جلیلی و حداد
  • ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    خوس بحالشون
  • ناشناس ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    کم حرفی از کی تا حالا ملاک مثبتی شده برای مسند ریاست جمهوری
  • سعید ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    من همیشه طرفدار اصلاح طلبان بودم، ضمن احترام به آقایان روحانی و عارف ولی انصافا دکتر رضایی برنامه روشن و مدونی ارائه داد. پس عزایزان من بیائید احساسی تصمیم نگیریم هم اصولگرایان و اصلاح طلبان به برنامه عملیاتی رای دهند نه به گرایشات. فرصت را از دست ندهیم و به گذشته برنگردیم.
  • احسان ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    رضایی دارای برنامه عملیاتی
  • هادی ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    برگ برنده ما شهید زنده ما یاعلی جلیلی
  • ناشناس ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    درجه سپهبدی رو هم این دوستمون اعطا کرد به آقای رضایی!
  • ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    اگه رای مربوط به سابقه جبهه و اینجور چیزا باشه حاج محسن از همه سرتره فقط آقا محسن امام(ره) دکترای اقتصاد وبابرنامه
  • ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    حاج محسن بدون حاشیه منتخب امام (ره) با برنامه و مستقل و بدون هیچ حزب و باندی
  • روح الله ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    آقایون، مسخره نکنید ، انصافا راست می گه.
  • روح الله ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    احتمالا اگر مثل چهارسال پیش دعوا می شد شما بیشتر دوست می داشتی!
  • روح الله ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    تو معدن؟
  • ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    جلیلی ولایتی قالیباف
  • امیر ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    خب معدن میتونه تو دره باشه و دره هم جاذب توریسته دیگه
  • روح الله ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    ایشون نمی دونه بازده ی بهترین نیروگاه های برق گازی حتی تو آمریکا چقدره...
  • ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    برو و یک بار صحبت های آقا را گوش کن کاندیداها باید بدون تخریب فقط برنامه ها ی خودشان را بیان کنند اتفاقا این حسنش بود تخریب هایی که در 4 سال گذشته کاندیدها نسبت به هم انجام دادن را که فراموش نکردید
  • محمد هادی ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    فقط جلیلی مطیع حضرت امام خامنه ای
  • ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    دقیقا و اگر یک در صد ایشون رعیس جمهور بشن مردم اون موقع میفهمن که ریاست جمهوری فراتر از ساخت وساز و موارد دیگر رو هم باید در نظر گرفت
  • ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    آدم را یاد دکتر نیما میندازه که هی باد به قبقبش میکنه میگه دکتر نیما یا اساسا خداییش جو گرفتش اساسی
  • atf ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    من هم همین جور بودم تو گفتمان ها جلیلی شرکت کردم واقعا عالی بود مقاومت رمز پیشرفت
  • atf ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    دقیقا نه الکی جبهه میگرفت ونه الکی دولت من دولت من می کرد... نه سازش ته تسلیم یار جلیلی هستیم
  • سعید ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    مشرق جون من یه بار نتونستم اینجا لایک یا دیس لایک کنم. مشکل شخصی یا فنی؟
  • ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    تو که اصلا حزبی نیستی!!!!! آخر بصیرت!!
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    عارف؟!
  • تقي ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    به نظر من هيچ كدوم از اينها بدرد رياست جمهوري نميخورند هركدوم از اينها كه رييس جمهور بشن وضع از اين هم كه هست بدتر ميشه فقط بايد هاشمي بياد والسلام
  • رویا ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    چه جالب من خودم روانشناسم و واقعا و مخصوصا با دقت تمام کاندیداها و نظراتشون رو بررسی کردم من جلیلی را در مناظره برنده دیدم اول و مهم تر از همه بی حاشیه بودنشون دوری از شعار در گفتار جواب را درست در باره موضوع دادن بدون اینکه ابتدا از وضع فعلی شکایت کندو بعد به اقتدار خود بپردازد که این روش را بجز ایشون در همه کاندیداها به وضوح میشد دید راحت صحبت کردن در کلام و گفتار (البته کمی در جاهایی تند صحبت میکرد این هم به خاطر کمبود وقت بود) بدون گرفتن ژست و لحن خاص پرهیز از کپی برداری از نظر دیگران که برای نمونه وبارزترینش در صحبت در مورد تصاویری که اراععه داده بودندمیشد دید و برام جالب بود که میشد متحد بودن قالیباف وولایتی و حداد را با هم به وضوح متوجه شد کسانی که چه زیبا از دولت فعلی و عملکردشکایت داشتند در حدی که در بیشتر گفتارشان فقط نقد بود و در حالی که اینها قبلا سنگ این دولت را به سینه میزدند در اینکه این دولت کم وکاستی هایی داشته و همچنین انحرافاتی شکی نیست ولی آیا واقعا ولایتی و حداد و قالیباف هیچگونه انتقادی به کارشان در مسعولیت هاشان نیست آیا واقعا آقای قالیباف شما را باید مردی کاملا جدا از دولت فعلی دانست همیشه این تند روی ها کار دست جامعه میدهد چه در زمان اصلاحات و چه درزمان اصولگرایان
  • ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    حضرت علی (علیه السلام): لجاجت تدبیر را سست میکند
  • ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    فقط اقا محسن امام (ره) 8سال فرمانده منتخب امام(ره)
  • ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    ای کی یو از کجا فهمیدی
  • ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    آفرین به این نکته سنجی
  • ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    فقط یکی را بگو!!!!!!
  • ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    مگه مملکت تونل نیست؟!
  • ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    با منفی هایی که به این نظر دادند ، معلوم می شود برنامه برای اداره مملکت خیلی مهم نیست!!!!
  • ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    شوخی می کنی؟!
  • بی نام ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    گدایی رای کار درستی نیست عزیز این گدایی رو 88 هم کردین اخرش داشتین با ارای باطله مسابقه می دادین
  • ali ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    رضایی سرتر از همه بود عزیزم
  • ali ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    اگر دست ادم های باکارامدی بود ک چشم انداز 20سالمون تا الان 4% پیشرفت نداشت. عزیز
  • ali ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    رضایی هم بود
  • ali ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    خداوکیلی تا اونجایی ک خوندمش حرفاتو قبول دارم
  • بی نام ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    بهتر بود سر اینم می گفت :نظری ندارم یه مقدار جلو می رفت با مجری دس به یقه میشد
  • ali ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    خداوکیلی راست میگی
  • بی نام ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    احتمالا شما دلسوز اقا محسنی
  • ali ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    چون برنامه ای نداشت . عزیز
  • علی ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    و حتما صعود آزاد عارف...!!!!
  • ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    جناب آقای محسن رضایی مورد علاقه و تایید اینجانب است. (صحیفه امام، جلد ۱۷ صفحه ۵۱۰)
  • دانشجوی دکترا ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    فقط پروفسور عارف! استاد تمام برق دانشگاه صنعتی شریف و رتبه 1 دانشگاه استنفورد! آقایونی که سوتی یه عکس رو دارن بزرگ میکنن عقلشون در همین حده! همه میدونن که صدا سیما واسه اینکه خواست حال عارف رو بگیره این بچه بازی رو در آورد!
  • پیرو رهری ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    قالیباف هم خوب حرف میزنه..! ولی کار رو باید بدیم یک انقلابی مثل جلیلی. به قول آقای پناهیان: فقط مدیریت «انقلابی» می‌تواند مسائل اقتصادی را حل کند .
  • حامد ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    شک نکن اصلحه
  • ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    ممنون رویا
  • ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    کم حرف، با برنامه، اهل کار و عمل به وعده.
  • ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    جلیلی از همه بهتره.
  • علی ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    جلیلی= احمدی نژاد 2
  • گیلانی ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    عارف تنها کسی که میتونه به لطف و کمک اقای خاتمی و هاشمی با دنیا آشتی کنند
  • ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    امام خامنه ای : مردم کسی را ترجیح دهند که زمینه ساز عزت برای آینده انقلاب و کشور باشد
  • ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    خوشم میاد با تمام مشکلات و بداخلاقی های احمدی نژاد یک سری ها بهش رای دادند با وجود این که واضح بود ایشان کار چندانی هم نمی توانند انجام دهند حالا در پایان دوره که گند کاری های ایشان و تورم و فقر و نارضایتی مردم مشخص شده حتی کاندیداهای اصولگرا هم عنوان میکنند به ایشان رای ندادهاند آخرش من نفهمیدم کی به احمدی نژاد رای داده حالا هم با انتخاب یک کاندیدای افراطی مثل ایشان مانند جلیلی،ولایتی و حداد عادل وضع رو از این هم هست بدتر میکنید از قراین موجود یکی از این افراد رای میاورند ولی امیدورام چندسال بعدهم مانند این دوره پشیمان نشوید .
  • ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    مختصر بگو توریست و ارزان
  • ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    علم؟؟ خوب حتما تعریف ایشون و شما از علم چیزایه دیگس(معدن!!!)
  • ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    کاش همه ایرانی ها مثل شما منطقی بودند
  • کیمیا ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    رئیس جمهور بی اعصاب نمی خوایم!
  • امین ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    جلیلی سرباز امام خمینی ورهبری
  • ناشناس ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    انشاالله حاج محسن رضایی اقتصاد ایران را متحول خواهد کرد
  • mahjubeh ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج والسلام!
  • ولی ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    رضایی حرفهای می زند که قابل انجام نیست هدفش فقط رای آوردن است
  • ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    یه چیزی بگو چنتا منفی کمتر بگیری !
  • الی ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    حزب الله پیروز است .
  • ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    ایولللللللل
  • ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    ولایتی خیلی لایته ! جلیلی مقتدرتره
  • ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    البته دکتر عارف سوتی ندادند و اون معدن الان جاذبه توریستیه
  • ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    جهت اطلاع دوستان عرض کنم برنامه های ایشون تو سایتشون موجود است مطالعه بفرمایید .
  • نادر ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    چه با مزه شدی.
  • علی عادل ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    جلیلی جلیلی نامزد بهترینی
  • محسن ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    این فقط حرف خوبی نیست .
  • ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    جلیلی مقتدر و دانا.
  • مسعود ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    بسیجی باید بصیرت داشته باشه واقعا قالیباف اصلحه در ولایتمداری نمرهاش چنده ایا در تقوا که معیار اول اقاست واقعا نمره قبولی رو میگیره
  • خاننده ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    عارف
  • سمیرا ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    باقالیباف؟
  • سمیرا ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    جسارتا چه جوری شوت کرد؟
  • سمیرا ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    این شکل تبلیغ کلیشه شده. من نمی خواستم رای بدم و .....
  • علی عادل ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    جلیلی جلیلی نامزد بهترینی
  • علی عادل ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    جلیلی جلیلی نامزد بهترینی
  • ماریه ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    فقط جناب عارف که تمام نخبگان و فرهنگیان و دانشگاهیان به او رای می دهند.
  • ناصر ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    فقط دكتر جليلي.درمناظره جمعه نسبت به ديگران با اعتماد به نفس بالايي به پرسشها پاسخ مي داد.
  • صادق ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    به کسی رای می دهم که ولایتی باشد. عادل باشد . عارف به مسائل کشور باشد. روحانی باشد . جایگاه جلیلی در بین ایرانیان داشته و غرضی در مسائل مالی نداشته باشد . رضائی جز رضای الهی نطلبد واز قشر مستضعف جامعه باشد مثلا مادرش قالیباف باشد.
  • سمیرا ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    آقا محسن عالی هستن. اما عالی تر هم وجود داره
  • سمیرا ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    فقط غرضی
  • ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    داوود احمدی‌نژاد گفت: آقای جلیلی همان راه احمدی نژاد را می رود و همگی باید مراقب باشند. برادر رئیس جمهور در گفتگو با مهر اظهار داشت: بنده به نفع وحدت نیروهای انقلاب از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری انصراف دادم و این اقدام من به نفع کسی نبوده است. وی افزود: در متن انصرافم که خطاب به شورای نگهبان نوشته بودم، نام کسی را نبردم اما آن زمان فضا به گونه ای بود که اخبار کذبی مبنی بر انصراف بنده به نفع آقای جلیلی منتشر شد. داود احمدی نژاد گفت: به نظر من آقای جلیلی همان راه احمدی نژاد را می رود و همگی باید مراقب باشند.
  • جمشید ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    دکتر جلیلی از همه بهتره چون حرفاش منطقی تره مابقی زیاد وعده ارزونی اشتغال مهار تورم میدن قبلی ها هم این حرفا رو زیاد می زدن
  • سمیرا ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    تحلیل و نظراتتون عالی اما انتخابتون .....
  • سمیرا ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    چون قافیه تنگ افتد.....
  • ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    دوستان امام خمینی 8 سال به اقای محسن رضایی اعتماد کرد و جنگ را به ایشون سپرد ما هم به ایشون اعتماد کنیم و درست رای بدیم
  • ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    سابیدی به الک با این خبرهای جعلی
  • سمیرا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    رضایی؟؟؟؟؟؟ سرتر؟
  • سمیرا ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    این برنامه چیه دقیقا؟ لیست مکتوب شعارها؟
  • سمیرا ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    دلبندم قالیباف خلبانه
  • سمیرا ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    جیمبوووو
  • ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    همه خوبند هر کدوم به طریقی تا الان از جلیلی بیشتر خوشم اومده تا ببینم در آینده چی میشه
  • ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    آدم سکوت کنه بهتر از اینه که چرت و پرت بگه
  • ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    این همه رو از کجا فهمیدی؟!
  • محمد مهدي ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    بنده با نظر اقاي هشترودي موافق نيستم اما با نظر رويا هم مخالفم بنده فقط يك سؤال دارم و اين را جدي عرض ميكنم , آيا در دبستانهاي ما ديگر ديكته درس داده نمي شود تا كسي كه ادعاي دانش و تحصيل دارد اين همه غلط ديكته اي نداشته باشد ؟؟ به نظر بنده با برنامه ترين كانديدا آقاي رضايي هست اما با اطمينان مي توانم بگويم كه برنامه هاي ايشان دور از واقع عملي هست و در طول دوره رياست جمهوري اول يا دوم بسيار با مشكل روبرو خواهند شد از اين رو برنامه كوتاه مدت و ميان مدت آقاي قاليباف از همه جهت بهتر و عمليتر هست , خصوصا انكه ايشان يعني آقاي قاليباف مرد عمل و تدبير و مديريتي است كه خود را بارها و بارها ثابت كرده , لذا ايشان عقلانيترين گزينه در وقت حاضر مي باشند و اميد دارم كه ملت ايران اين شانس بزرگ و مهم را براي ايراني قدرتمند و سالم با انتخاب آقاي قاليباف تضمين نمايند يا حق
  • ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    ایشون توی تبلیغاتش نوشته که آن مرد با نان امد درسته مشکلات اقتصادی داریم ولی مگه مردم ایران گدا هستند.
  • علی از همدان ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    چیزی که بنده تو ایده آل ذهنم میبینم: دکتر جلیلی رئیس جمهور چون یک ایداولوژی با مبنی دارند که ریشه در اسلام دارد و خط دیدشون کاملا درسته دکتر قالیباف معاون اول چون معاون اول خودش یه پا رئیس جمهوره و میتونه با تفکر و دید تکنیکالی که داره خیلی نواقص رو رفع کنه دکتر حداد وزیر فرهنگ چون یک پتانسیل بسیار بالایی در ایده ها و طرح های فرهنگی قابل اجرا دارند و از طرفی خرده شیشه هم نداره مهندس غرضی و دکتر عارف عضو فعال و مشاور دولت این افراد سرمایه هایی هستند که نباید بذاریم خیلی راحت تو خونه هاشون فقط نقش بابابزرگ برا نوه هاشون داشته باشن یا فقط استاد دانشگاه باشن دریایی از تجربه دارند اون هم با تفکری متفاوت و این خودش خیلی خوبه واقعا با همین افراد یه تیم خیلی قوی میشه تشکیل داد که توپ هم خرابش نمیکنه
  • علی ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    توصیه میکنم به دوستان و شما نگاهی به جزوه "تاملی بر دولت توسعه گرای آقای قالیباف " داشته باشید تو اینترنت جستجو کنی پیدا میکنی اونوقت به جوابت میرسی
  • لیلا ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    من هم از هرکسی که می خواد رای بده خواهش می کنم درمورد جلیلی مطالعه و تحقیق کنید.ایشون بسیار مردمی ، سالم ومقتدر هستند و شان ایشان بسیار بالاتر از رفتارهای سرتاسر تبلیغاتی برخی دیگر نامزدهاست و ایشون خیلی باهوش تر از اونی هستند که تو یه نگاه بشه فهمید ، به قولی کم و گزیده حرف می زنند.
  • مهدی ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    رای دانشجویان ، رای مردم کم درآمد و جوانان فقط سعید جلیلی ، این شخصیت مردمی و با فرهنگ است.
  • ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    برناه کیلو چند همش کپی پیست است
  • مسعود ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    من خودم بین عارف وولایتی ولایتی رو بیشترقبول دارم حالابه نظرشما کدومو انتخاب کنم؟
  • گمنام ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    انصاف داشته باشین! هر کسی رو در هر موقعیتی که هست باید متناسب با شرایطش سنجید...قالیباف در هر موقعیتی که خدمت کرده امتحان خودش رو به خوبی پس داده...جبهه، فرماندهی نیروی هوایی سپاه، فرماندهی نیروی انتظامی و شهرداری.
  • دانشجو ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    مرد تقوا و عمل... حاج محمدباقر قالیباف
  • دانشگاه رضوی ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    عارف ما یک فرهیخته باسواد نخبه است رای ما عارف
  • ــــــــــــطـــــرـــــــــفـــــــــــدار ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    فــــــقـــطـــــ ــــهــــاشــــمــــــیــــــــ ــــــــرفـــســـنـــجـــانـــــیـــــــــــ
  • ــــــــــــطـــــرـــــــــفـــــــــــدار ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    ــــشــــــمــــآ ــدلــــآیــــــــلـــ ـخـــــو د ـتـــــــو ـبـــــنـــو ـیــــســـ ـنــهـــ copy_paste :|
  • ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    بد نیست بدونید اون معدن یه جای توریستی هم هست
  • ایرانی ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    تقوا شعور بصیرت ولایت مداری بی حاشیه جانباز فداکار متخصص باتدبیر مقتدر . . .
  • ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    منفیهات رو دریاب
  • ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    دوستان رضایی و جلیلی هر دو خوبند باید تحقیق کنیم به یکی از این دو رای دهیم
  • ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    نخیر آقا سعید آقا سعید است لطفا نبندیمش به کسی
  • ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    اونم با اون افکار فسیلش
  • ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    با فقطت مشکل دارم چون ما که درجه ولایت پذیری افراد رو نمیدونیم مگه ما استغفرالله خداییم
  • ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    شک نکن جلیلی اصلحه.
  • ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    میزان حال فعلی افراد است. امام خمینی(ره)
  • ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    صل علی محمد هیچکی نبود این آمد!
  • ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    این 3 تا اشتباهی منفی دادن ،ببخشینشون!
  • ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    منفی هاتو ببینی به احساساتی بودن رای ها پی میبری
  • مهدی ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    1- جلیلی - 2- ولایتی 3- قالیبلف
  • تسبیح آبی ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    دکتر جلیلی عوام پسندانه حرف نزد همه چی رو با منطق گفت از نقاط قوت دولتهای قبلی برای اصلاح ضعفها یاد کرد خداییش بیاین خودتون قضاوت کنید، دولتهای قبلی هیچ نقاط مثبتی نداشتن که بقیه همه رو کوبیدن؟ فقط جلیلی
  • الهام ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    اره به جز ولایتی و جلیلی هیچ کدوم سیاستمدار نیستن و بقیه واسه پستای دیگه خوبن
  • میلاد ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    حال کردم با این شعرت آرمین جان. رای ما دکتر جلیلی
  • اشنا ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    شما یا خوب دقت نکردی یا نمیدونی شوت چیه....
  • میلاد ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    از لحاظ روانشناختی؟ همون اولش که با دروغ شروع کردی هشترودی جان؟ جلیلی پایش را برای خدا و برای ما و وطن در کربلای 5 جا گذاشت ما هم برای خدا و وطن و او، او را در قلبمان جای میدهیم. تا آخر با جلیلی عزیز خواهیم ماند به شرط آنکه تا آخر با امام خامنه ای عزیز بماند. والسلام
  • حسین ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    ولایتی کارآمد و متقی
  • ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    آقای ولایتی نگفتن 100روزه مشکل اقتصاد رو بالکل حل میکنم بلکه ایشان دو برنامه دارن یکی بلند مدت و یکی کوتاه مدت! علت اینکه ایشان 2برنامه دارن فشاریست که روی قشر کم درامد هست!! بنابراین نیاز هست یک برنامه کوتاه مدت داشته باشیم تا قدری فشار از روی مردم کم بشه و اونوقت با یک برنامه بلند مدت اوضاع اقتصادی سرو سامان بگیره!! اتفاقا این نقطه قوت آقای ولایتی است سایر کاندیداها فقط برنامه بلند مدت دارند و قشر ضعیف حالاحالاها باید فشار اقتصادی رو با اون برنامه ها تحمل کنند
  • ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    چرا منفی میدی تقوا نداری منطق نداری؟ مگر غیر ازاینه که دکتر ولایتی متین و با منطق هستن؟
  • ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    احسنت
  • ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    ولایتی ولایتمدار! ولایتی با منطق! ولایتی باهوش! واایتی باتجربه! ولایتی کار آزموده! ولایتی کارنامه درخشان! ولایتی معتدل! ولایتی با اخلاق! ولایتی بی حاشیه! ولایتی باسواد و مسلط به 4 زبان خارجه! ولایتی شناخته شده در جهان بعنوان یک دیپلمات قوی و نزدیک به رهبری عزیز! ولایتی مشاور ، مورد اعتماد و احترام امام خامنه ای!!! ولایتی.... هرچی بگم تمومی نداره واقعا مرد بزرگیه
  • محمد ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    "مشرق نيوز" جان، شما هم بيا و از دكتر جليلي محبوب حمايت كن تا خير آخرت نصيبت شود. جليلي بي مدعاترين كانديداست. ديگران هي منم منم مي‌كنند. جليلي مي‌گفت بايد اين كار انجام شود، ديگران مي‌گفتند بايد دولت من، اين كار را انجام دهد!...
  • ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    همون 1 رو عشقه
  • رز ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    الکی رضایی رو به جلیلی نچسبون ... رضایی تکه ...برنامه دقیق وحساب شده داره برای فرداش...
  • رز ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    رضایی برررررررررررررررتر بود . به امید پیروزی
  • ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    عارف قالیبافو شوت کرد مثل اینکه کانالو عوضی دیدی
  • ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    چه چیزش خوبه؟ متکبر خود محور باری به هر جهت شعارهی دهن پرکن خوشکل حرف میزنه که مردم خوششون بیاد و این یعنی فریب
  • ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    این تاکتیک تخریب قدیمی شده مردم هوشیارترن
  • ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    دکتر جلیلی نه به دشمنان خارجی چراغ سبز نشان می‌دهد و نه به دورغ می‌گوید که روابط خارجی در اختیار من است و نه شعار می‌دهد که روابط با امریکا را بهبود می‌بخشم و دلار ارزان می‌شود...
  • مریم ضاد ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    تخیلش خیعلی قویه!!!!
  • ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    ولایتی کجا با بقیه قابل مقایسه است؟ هم تجربه هم علم هم تقوا و اخلاق هم دانایی تازه تنها کسی که تمام پستهاشو از رهبری گرفته و هنوز هم کنار رهبری است و مشاور ایشان دکتر ولایتی است
  • ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    بدون تعصب؟ ببخشید کلا آقای جلیلی حرفی زد؟ همش سکوت فوقش دو کلمه
  • ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    مشرق سعی داره جلیلی رو بکشونه دور دوم تا درنهایت قالیباف رئیس جمهور بشه
  • ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    اینهمه آسمون ریسمون بافتی تا بگی جلیلی اصلحه؟ خب بگو چرا انقد به مغزت فشار الکی میاری؟
  • ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    قابل توجه کسانی که بدون حجت شرعی و با تقلید از فلان جبهه و گروه به بعضیا رای میدن
  • ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    حرف مفت نزن! فقط ولایتی
  • ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    ماریه جان از طرف خودت بنال.
  • ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    خیلی خندیدیم داداش.
  • ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    ما هم سرباز هستیم و دکتر ولایتی سردار و رهبری عزیز امام ما هستن
  • ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    بسیار آدم خوبیه ولی متاسفانه بیشتر طرفداراش تندرو ها هستن
  • ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    ببخشید جلیلی چی گفت که منطقی بود من که هنوز متوجه حرفاش نشدم الا آزاد کردن ظرفیتها
  • ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    خوشم اومده که نشد حجت شرعی
  • ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    ولایتی رئیس جمهور جلیلی همین جایی که هست خوبه
  • ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    خیلی مطمئن نباش
  • ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    برارد بین این دو چه وجه تشابهی دیدی شما؟ از زمین تا عرش تفاوت میکنن!! البته ولایتی بهترینه
  • ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    البته برعکس نوشتی داداشم
  • ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    اونا که منفی دادن خودشون منفی هستن اساسا
  • ایرانی ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    سلام میخوام حال بیشتر شما رو بگیرم یکبار برعکس نظرسنجیها عمل کنیم جلیلی عارف قالیباف ولایتی روحانی بی خیال یا رضایی یا غرضی
  • معین ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    عشق است مرد مقاومت و جنگ اقتصادی دکتر سعید جلیلی
  • ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    واقعا چرا منفی میدین من نمی فهمم 30 سال دیگران اومدن نتونستن یه چهار سال فرصت بدین به آقای رضایی ببینیم چه کار می کنه خب
  • سعید ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    عجب منطقی داره جلیلی
  • امیر ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    حوبه منتهی برا خونه بهداشت ده ما
  • ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    یعنی خسته شدی کمی نفس بگیر حالا بیا این وری رو نگاه کن عارف رییس جمهور روحانی معاون اول رضایی وزیر اقتصاد قالیباف مسکن و راه مابقی دیگه به سلامت
  • یاسی ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    ولایتی
  • ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    به منفیات نگاه کن یاجلیلی یاقالیباف یاحدادیاولایتی
  • ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    واقعا من مونده بودم چرا بقیه ساکت بودن اولین سوال تستی! رو که پرسید خودم دادم در اومد فبل از عارف... جلیلی که واقعا،واقعا بود ولایتی هم میتونست واکنش بهتری نشون بذه اینا اینچا صداشون در نمیاد فردا در برابر گردن کلفتا و فاسدا سر تعطیم .........
  • ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    رضایی قالیباف ولایتی در مورد جلیلی واقعا اگر رای بیاره میگم ملت یه چیزی روز اتحابات خورده بودن طرف برنامه نداره البته سیما باید مناظره دو نفره بزاره وقت مارو گرفتن احمق نکرده از مرئم بخواد نظر بدن
  • ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    واقعا رضایی با برنامه ترین اونا از بدیهیاتی حرف میزنن که تحلیلش برای عوام هم کار سختی نیست یک سری که اصلا برنامه ای نداشتن
  • ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    مدیریت مهمه جبعه از کی تا حالا شده معیار شما یک سر سخنرانی های رهبری رو گوش کن معیارا دستت بیاد
  • یه ایرانی دیگه! ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    بابا شما دیگه کی هستی!! شرمنده اخلاق اسلامیت شدم به مولا! اگه کاندید می شدی....! حیف! علی یارت پاینده باشی برادر
  • ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    جلیلی=احمدی نژاد2
  • ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    فقط حاج محسن رضایی.سلام بر زندگی
  • ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    حاج محسن بخوبی وعده هاش رو عملی میکنه. مثل 8 سال دفاع مقدس.الان که تجربه و تحصیلاتش هم عالیتر شده
  • سمیرا ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    غرضی فقط
  • سمیرا ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    فقط غرضی کاندید مستقل و با صداقت
  • ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    نه مجری عمو پورنگ باشه یا فردوسی پور
  • ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    ایشون فقط از دفاع مقدس مایه میذاری. در محضر حاج محسن چجوری روتون میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    تنها راه رهایی حاج محسن رضایی
  • ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    فقط رضایی
  • ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    واسه ما مردم مهم نیس کدوم کاندید بشه هر کسی میخواد بشه عیبی نداره فقط ی سر و سامانی به این اوضاع کشور بده کافیه
  • ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    جلیلی بر عکس هم دید باز وتفکر وسیعی داشت تنها کسی که برداشت خودشو از عکس بیان می کرد نه اینکه عکس چیه وکجاست
  • ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    نه مملکت اتوبان دو طبقس!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    پس خانما مسخره کنن؟
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    حداقل معنی سیاست خارجه رو میفهمه
  • ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    نننننننقققی!
  • پــوریا ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    رای مــــا محــــــسن رضـــــایی.
  • راوی ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    احسنت
  • ایرانی ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    غرضی بی ادعاترینه! ای کاش اکثرهم لا یتفکرون نبودیم
  • ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    به نظر من بین این دو تا غرضی رو انتخاب کن
  • پویا ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    رای مــــا محــــــسن رضـــــایی.
  • ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    اولا که دکتر جلیلی گفته من با اقای احمدی نژاد و دولت ایشون هیچ رابطه ای ندارم. شما که اهل تحقیقات گسترده در اینترنت هستید برید بگردید ببینید ایشون چه عملیات های رو در جنگ با کمترین امکانات مدیریت کردند.اینم از مدیریت ایشون.
  • مژگان ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    اقای هشترودی خیلی تابلو بود داری از روحانی و عارف طرفداری میکنی.بهونه روانشناختیتم فهمیدیم تابلو. رویا جان ازت ممنونیم.
  • بماند ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    خواب دیدی
  • دکتر سلام ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    فقط جلیلی
  • مژگان ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    کم گوی و گزیده گوی چون در / تا از کم تو جهان شود پر
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    حالا کی گفته فقط جلیلی حزب الله هست...!!!!
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    راست میگی خوبه اقای جلیلی هم مثل نامزدهای دیگه باشه و همش الکی برنامه و شعار بده!!!!!
  • مژگان ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    تورو خدا دقت کن اقا مهدی با توهم و خیال که نمیشه اقتصاد کشور رو متحول کرد.
  • ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    به عنوان یک جانباز ما مخلص ایشون هم هستیم ولی تا بزرگان هستند دیگه ایشون چرا!!؟؟ فقط حداد عادل
  • ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    ایرانی آرام وآباد فقط بادکتر حداد عادل
  • ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    خوب شد معنی باسواد و فرهیخته و نخبه رو هم فهمیدیم.
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    خیلی توهین بود این چه فاکتوری هست برا اصلح بودنش نوشتی!!؟؟؟ شعور!!!؟؟ یعنی بقیه کاندیداها....!
  • سوگل ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    قالیباف عالیه
  • ساغر ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    راجع به قالیباف چی می خواستی بگی مثلا! بابا دلسوووووووزززز
  • ناشناس ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    هه هه ، جوابت خیلی خوب بود ، خیلی حال کردم.
  • مژگان ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    خیلی سطحی و ساده حد ادم هارو مشخص می کنی
  • ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    در حد جواب دادنم نیستی
  • ناشناس ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    قالیباف سرتر بود
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    منطق ایشون از نوع سازشه ما ذلت نمی پذیریم
  • مژگان ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    اشتی با دنیا به چه قیمت؟؟؟
  • ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    البته اقای جلیلی طرفداران بسیار منطقی هم دارن
  • ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    اون که نفهمیدی مشکل از خودته ای کی یوت پایینه!!!!!!1
  • علی ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    عارف عارف عارف عارف عارف عارف عارف عارف عارف عارف عارف عارف عارف عارف عدرف تجارب مناصب تیپش بیاناتش رفتارش سکناتش راباجلیلی مقایسه کنید بعد قضاوت کنید
  • ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    آن روز که انقلاب ما خونین بود آن روز که غرق فتنه ی ننگین بود در چرخش ایام شعارت این بود علی امیر من است و منم غلامعلی فقط دکتر غلامعلی حداد عادل
  • ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    قالیباف بهتره
  • ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    قالیباف مرد عمل و با شهامته. چون گذشتش اینو میگه
  • جباری ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
    0 0
    امیدواریم اصولگرایان به وحدت برسند وعاقلانه رفتار کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس