سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح امروز (پنجشنبه) آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی مشرق، سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح امروز (پنجشنبه) آغاز شد. 

ثبت نام یازدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری از صبح روز سه شنبه  17 اردیبهشت آغاز و تا شنبه 21 اردیبشهت ماه ادامه خواهد داشت.

داوطلبان حضور در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری می توانند با در دست داشتن اصل شناسنامه و چهار برگ تصوير كليه صفحات آن و 12 قطعه عكس 4*6 جديد كه در سال جاري گرفته باشند از ساعت 8 صبح لغایت 18 بعدظهر برای ثبت نام به وزارت کشور مراجعه کنند.

انتخاب شوندگان هنگام ثبت نام بايد داراي شرايط زير باشند:

1- از رجال مذهبي ، سياسي . 2- ايراني الاصل . 3- تابعيت كشور جمهوري اسلامي ايران . 4- مدير و مدبر . 5- داراي حسن سابقه و امانت و تقوي . 6- مؤمن و معتقد به مباني جمهوري اسلامي ايران و مذهب رسمي كشور.

در روز دوم ثبت‌نام تنها حسن سبحانی به عنوان داوطلب مشهور ثبت نام کرد.


مهلت ثبت‌نام داوطلبان تمدید نمی شود 8:55

حسنعلی نوری،جانشین رئیس ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: پرونده 144 نفر داوطلب ریاست‌جمهوری که طی روزهای اول و دوم ثبت‌نام کرده‌اند، به شورای نگهبان ارسال شده است.
نوری مجدداً تاکید کرد که مهلت ثبت‌نام داوطلبان ریاست‌جمهوری تمدید نخواهد شد.

وزیر هاشمی و موسوی داوطلب انتخابات شد 9:50

محمد غرضی هم برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری به ستاد انتخابات کشور آمد.

سید محمد غرضی (متولد 1320 خورشیدی در اصفهان)، وزیر نفت در دولت میر حسین موسوی و وزیر پست و تلگراف و تلفن در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی و نماینده دور اول مجلس شورای اسلامی بود.


غرضی، وزیر دولت هاشمی در جمع خبرنگاران گفت: ظرف 32 سال 500 بار قیمت دلار از 7 تومان تا 3560 تومان صعود و نزول داشت؛ باور مردم این است که دولت‌هایی که در دروه سازندگی روی کار آمدند دست‌شان در جیب فقرا بوده و به نفع اغنیا کار کردند و ذهنیت من این است که باید به سراغ دولتی برویم که در مقابل مردم، ضد تورم باشد.


سیدمحمدباقر خرازی ثبت‌نام کرد  10:00

سید محمدباقر خرازی دبیرکل حزب‌الله ایران هم برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.خزاری که همراهانش تاکید داشتند وی آیت الله است و برخی به اشتباه او را حجت الاسلام صدا می زنند، حتما رای خواهد آورد.

وی پسر آیت‌الله سید محسن خرازی (عضو مجلس خبرگان رهبری) است. برادر صادق سفیر سابق ایران در سازمان ملل و پاریس و برادر زاده کمال خرازی معاون و وزیر سابق امور خارجه است.


او با اعلام کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سال 1392 در بهمن سال گذشته برنامه خود را «برگرداندن همهٔ سرزمینهای جداشده از ایران از جمله تاجیکستان، ارمنستان و آذربایجان) بدون یک قطره خونریزی» و رساندن دلار به هزار تومان در عرض یک سال و لغو تحریمها در چند ماه اول ریاست جمهوری اعلام کرد.

خرازی چندی پیش گفته بود که منچستر یونایتد انگلیس را می خرد و نامش را به خیبر تغییر می دهد!


فلاحیان برای انتخابات ثبت نام کرد 10:10

علی فلاحیان، وزیر اطلاعات دولت هاشمی هم برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری وارد وزارت کشور شد. وی در بدو حضور خوش و بش گرمی با خرازی انجام داد

فلاحیان در اسفندماه سال گذشته اعلام کاندیداتوری کرد. وی مهمترین برنامه‌های خود را مبارزه با گرانی و ایجاد اشتغال دانسته و گفته که "برای انتخاب مدیران دولت خود سه ملاک دانش ، تجربه و توان مدیریتی در نظر می گیرد و توجهی به گرایش‌های سیاسی ندارد.


علی فلاحیان در جمع خبرنگاران گفت: حتی به نفع هاشمی و خاتمی هم کنار نمی‌روم. علیرغم برخی تبلیغات سوء تا آخر در صحنه می‌مانم.


احمدزاده هم آمد 10:25

روح الله احمدزاده کرمانی استاندار سابق فارس با همراهی جمعی از مشاوران خود که همگی سینه ریز قرمز رنگ یا حسین به سینه داشتند وارد ستاد انتخابات کشور شد. وی گفت که رنگ قرمز ( رنگ انتخاباتی اش) رنگی است که خانم ها هم آن را دوست دارند! وی با نشان دادن سه انگشت به دوربین عکاس ها گفت که دلیلش این است که من نسل سومی هستم. البته وی بعد از آن نیز علامت پیروزی را به عکاسان و خبرنگاران نشان داد.

احمدزاده کرمانی در اردیبهشت 1390 با حکم محمود احمدی‏ نژاد رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری جمهوری اسلامی ایران منصوب شد اما در دیماه 1390 به دلایل نامعلومی از این سمت استعفا داد و سید حسن موسوی جایگزین او شد.


احمدزاده کرمانی در جمع خبرنگاران گفت که هیچگاه نگفته درباره حاشیه‌های دولت افشاگری خواهد کرد بلکه منظور وی فقط "نقد" بوده است.


ثبت‌نام 48 نفر در روز سوم 13:15

حسنعلی نوری مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور با اشاره به آغاز سومین روز ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح امروز گفت: تاکنون 48 نفر از صبح امروز در انتخابات ثبت‌نام کردند.

نوری آمار 2 روز گذشته را 144 نفر عنوان کرد و گفت: اکنون مجموع آمار ثبت‌نام کنندگان، 192 نفر شده است.


رئیس سابق اورژانس هم کاندیدا شد 15:55

شهرام علمداری رئیس سابق اورژانس کشور و مشاور رئیس پدافند غیرعامل کشور عصر امروز با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

علمداری همچنین رئیس سابق شعبه بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بوده است.

رئیس سابق اورژانس کشور پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: نام دولت بنده، "حکمت و تدبیر" خواهد بود. چرا که براساس آسیب‌شناسی سال‌‌های گذشته مشکل کشور خلاء مدیریت راهبردی و برنامه‌ریزی است.


۲۴۳ نفر، جمع داوطلبین ورود به پاستور 17:55

حسنعلی نوری مدیر کل دفتر انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: تا پایان روز سوم ثبت نام کاندیداهیا ریاست جمهوری 243 داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور در وزارت کشور، ثبت‌نامخود را قطعی کردند.

وی افزود: در روز سوم ثبت نام کاندیداها 99 نفر در ستاد انتخابات وزارت کشور حضور یافتند که با احتساب ثبت 144 کاندیدا در طی دو روز گذشته این تعداد به 243 رسید.



 حاشیه های مشرق از سومین روز ثبت نام


به گزارش خبرنگار سیاسی مشرق مستقر در وزارت کشور، روز سوم ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در ستاد انتخابات کشور با حاشیه های خواندنی همراه بود.

*صبح امروز آقایی با مراجعه به وزارت کشور در تصمیم داشت در انتخابات ثبت نام کند که اولین اظهارنظرش در جمع خبرنگاران مانع رسیدنش به مقصودش شد. این فرد مدعی بود که امام زمان است و دو سال پیش ظهور کرده! ماموران حراست وزارت کشور با این فرد را که معقد بود تنها کسی است که می تواند زمین را درست کند به بیرون ستاد هدایت کردند.

*فرد دیگری که خود را حسن پور معرفی می کرد معتقد بود 10 فرمان را خداوند به او القا کرده برای سعادت بشریت! وی که مدعی بود چهاردیپلم دارد به طرز عجیبی انگستر به دست داشت. قرار دادن ماموران نامحسوس در خیابان برای تشخیص افراد خوب و بد، فراهم کردن امکان ازدواج جوانان ایرانی و دختران کشور های عربی و پادشاه کردن ارباب رجوع از برنامه های این فرد بود.

*فرد دیگری که حدود 12 پیراهن به تن داشت و برای ثبت نام به وزارت کشور مراجعه کرده بود می گفت که به نیت دوازده امام این پیراهن ها را پوشیده. این مرد درباره انرژی هسته ای نظر جالبی داشت و از درخواستش از اوباما برای ساخت بمب اتم توسط ایران خبرداد!

*امروز نیز وزارت کشور شاهد حضور تعدادی از بانوان برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بود.

*پیرمردی که به گفته خودش دو روز پیش از گیلان برای ثبت نام به تهران آمده و به دلیل نقص مدرک نتوانسته بود ثبت نام کند، ناگهان شروع به داد زدن کرد و پس از آن دچار جمله آسماتیک شد. این فرد با همکاری مسئولان ستاد انتخابات کشور برای مداوا به اورژانس انتقال داده شد.

*از دیگر حاشیه های امروز حضور جوانی 22 ساله بود که سمت وزارت ورزش خود را به علی دایی و معاول اولی اش ر ا به احمدی نژاد واگذار کرد.

*آقایی که به گفته خودش مدرک مکانیک دارد در انتخابات به عنوان داوطلب ثبت نام کرد. وی میگفت اگر رد صلاحیت شود به نظر شورای نگهبان تمکین نمی کند!    

*یکی دیگر از کاندیداها نیز تنها دلیل حضور در ستاد انتخابات کشور را رساندن صدای خود پیرامون بیماران سرطانی و خطاهای پزشکی اعلام و البته صفارهرندی و صالحی را به عنوان اعضای ثابت کابینه اش منصوب کرد.    

*حوالی ساعت 14 آقایی وارد کشور شد که به دلیل نوع رفتار خاصش مورد توجه خبرنگاران قرار گرفت. وی با لحنی عجیب و بی ادبانه با خبرنگاران صحبت می کرد و در پاسخ به سوالاتی مبنی بر اینکه چند فرزند داری و متولد چه سالی هستی؟ پاسخ داد " به شما ربطی نداره. "  وی تاکید داشت که به منتقدانش حالی می کند دنیا دست کیست!    

*آقای دیگری که بر روی برگه A4  اعضای کابینه خودش را مشخص کرده بود آرزوی خود را نابود کردن اسرائیل عنوان کرد. وی می گفت که اسرائیل را با خاک یکسان خواهد کرد. دعوت از مرضیه وحید دستجردی به عنوان اصلی ترین برنامه این مدیر ایستگاه آتش نشانی بود.    

*فرد جوان دیگری که به گفته خودش از روی بیکاری برای انتخابات ثبت نام کرده شعار خود را مطابق اسمش " هادی سلطان " اعلام کرد. وی تاکید دارد که از همه کاندیداهای موجود در انتخابات استفاده می کند و حتی باید از خارج هم وزیر وارد کرد.    

*کاندیدای دیگری با ساک مسافرتی وارد ستاد انتخابات کشور شد. این آقا که کروات زده بود خود را مهندس معرفی کرد و گفت که از فرودگاه به ستاد آمده است.  

**** تصاویر  ثبت نام کنندگان برای انتخابات ریاست جمهوری ****

















تصاویر کامل سومین روز ثبت نام کنندگان برای انتخابات ریاست جمهوری را در اینجا ببینید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 47
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    زنده باد سید محمد باقر خرازی ، شیر ایرانی
  • حسین آگاهی ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    بعضی از کسانی که می آیند خیالاتی هستند. بماند چه کسانی؟
  • ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 1
    مشرق مارمولک!!!!!!!!!! چرا انقدر از خرازی میترسی؟!؟!؟؟!؟!؟؟!
  • ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    رای ما آیت الله دکتر خلبان مهندس محمدباقر خرازی
  • ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    چه خوشتون بیاد چه خوشتون نیاد! مملکت ما یکی را میخواهد مثل خرازی!
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    مردم از خنده
  • آشنا ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    فقط باقر لنکرانی
  • ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    چند نفرند ايشون؟
  • عباس ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    موش نخوردت
  • ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    *فرد دیگری که حدود 12 پیرهن به تن داشت و برای ثبت نام به وزارت کشور مراجعه کرده بود می گفت که به نیست دوازده امام این پیراهن ها را پوشیده!!!!!!
  • ناشناس ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    مشرق جان اسم اونی که به سینشون سنجاق کردن سنجاق سینه است نه سینه ریز، سینه ریز برای خانوماست باباجان
  • محمد ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    بچه شیرخواره ها هم میتونن ثبت نام کنن؟
  • ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    عجب القاب وعناوینی امیرکبیراستفاده از این الفاظ... را ممنوع کرده .قابل توجه...ها
  • حسین ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    اه اسمشو رو بذاری میخابه تازه روی برگه رای هم جد نمی شه
  • ایرانی ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    حداد عادل : رئیس جمهور عدالت گستر امنیت اقتصادی و امنیت اجتماعی و امنیت سیاسی و امنیت فرهنگی : فقط با رئیس جمهور فیلسوف عادل و دانا ؛ جناب آقای دکتر حداد عادل امکان پذیر است .
  • محمد ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    یه تریلی فقط باید عناوین والقاب این بابا رو بکشه حالا فرض کن رییس جمهور هم بشه ... جناب آقای رییس جمهور آیت الله دکتر خلبان مهندس محمد باقر خرازی مد ظله العالی
  • ناشناس ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    آیت الله؟ دکتر؟خلبان؟ مهندس؟ همه یا هیچ کدام
  • یالقوزی ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    فقط حاج بابایی . ایران را مدرسه کنیم. هیچ کس حق نداره پول ثبت نام بده . هیچ کسی برای ثبت نام فرزندش نباید احتیاج به پارتی داشته باشه .
  • ایرانی ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    آقا خدایی کسی رو رد صلاحیت نکنید تا یه کم بخندیم .
  • ميثم ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    فقط دكتر ولايتي مشاور رهبر انقلاب
  • ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    شاد الکی .... :|
  • ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    رای ما علی فلاحیان
  • ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    هیچ
  • ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    عکس این زنه رو نمیذاشتین،یا لااقل یه عکس بهتر میگرفتین
  • سعید ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    کاشکی حداقل مدرک دکتری بود که اینجوری نباشه
  • عبد خدا ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    شاهرگشو ضمانت کنه برای ادعای برگرداندن همهٔ سرزمینهای جداشده از ایران از جمله تاجیکستان، ارمنستان و آذربایجان.
  • یاشار ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    بچه ها الان برید سایت ایسنا در نطر سنجی شرکت کنید تا این لحظه : هاشمی 33/5% مشایی 22/6 %
  • ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    همه
  • یکی از حزب الله ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    دعا کنید خرازی در تلویزیون مناظره و سخن رانی نکند! و الا باید بساط دیگران را جمع کنید! یا مرگ یا خرازی
  • ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    این پدرداماددوم خاتمی نیست؟
  • ali ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
    0 0
    رای ما حاج کربلایی مشهدی ایت اله دکتر خلبان مهندس سید.....
  • یاسین ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
    0 0
    دعا کنید انشاالله خدا حتما این آیت الله خلبان! رو ..
  • ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
    0 0
    Che ghadr bi adab!!!
  • ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
    0 0
    همون بهتره بمیری
  • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
    0 0
    یاعلی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد لنکرانی را حقیقت، یار شد یا علی(ع) گویان، در این ره میرویم حضرت مصباح) چراغ راه شد.....
  • فیضیه ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
    0 0
    استارت بهار واقعی با حضورمرد همه چیزتمام مهندس مشایی
  • سید امیر ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
    0 0
    انا لله و انا الیه راجعون
  • ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
    0 0
    بابا ول کنید جون مادرتون مردیم از خنده
  • معلم کلاس اول ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
    0 0
    وایییییییییییییییییییییی خدا کمک
  • فریبا ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
    0 0
    حالا که هر اسکولی کاندید میشه منم زن برادر شوهرم{جاری}رو معرفی کنم .
  • ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
    0 0
    لنکرانی
  • حمید از خاش ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
    0 0
    با سلام به دوستان گلم ما همه باید به کسی بیندیشیم که دلسوز واقعی مردم باشد درد مردم را بفهمد اون کسی نیست جز ایت الله سید باقر خرازی با دعای خیر مردم ایشالله موفق میشه
  • hamid sh ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
    0 0
    به حول قوه الهی ایت الله بهشتی دیگریست پس همه با هم روز 24 خرداد به ایت الله سید باقر خرازی دلسوز واقعی مردم
  • اقبال شهنوازی ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
    0 0
    همه باهم الا بلا حزب الله. فقط دلسوز مردم ایت الله سید باقر خرازی
  • امید ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
    0 0
    ملت ایران به کسی رای میدهد که دلسوز و یاور ملت باشد ایت الله خرازی این ویژگی رو دارد
  • مریم ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
    0 0
    خط ما خط قرمز رهبریست حزب الله حامی این خط است ایت الله خرازی
  • شیوا تهران ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
    0 0
    ما همه یاور حزب الله هستیم زنده باد ایت الله خلبان سید باقر خرازی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس