ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با دستور مصطفی محمد نجار وزیر کشور به فرمانداران کل کشور برای تشکیل هیات های اجرایی انتخابات آغاز شد.

گروه سیاسی مشرق _ یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با دستور مصطفی محمد نجار وزیر کشور به فرمانداران کل کشور برای تشکیل هیات های اجرایی انتخابات آغاز شد.

وزیر کشور از طریق ویدئوکنفرانس دستور شروع انتخابات را داده و سپس در نشست خبری در جمع خبرنگاران داخلی و خارجی در محل ثبت نام از کاندیداهای ریاست جمهوری حضور یافت.

ثبت نام یازدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری از صبح امروز  17 اردیبهشت آغاز و تا شنبه 21 اردیبشهت ماه ادامه خواهد داشت.

داوطلبان حضور در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری می توانند با در دست داشتن اصل شناسنامه و چهار برگ تصوير كليه صفحات آن و 12 قطعه عكس 4*6 جديد كه در سال جاري گرفته باشند از ساعت 8 صبح لغایت 18 بعدظهر برای ثبت نام به وزارت کشور مراجعه کنند.

انتخاب شوندگان هنگام ثبت نام بايد داراي شرايط زير باشند :

1- از رجال مذهبي ، سياسي .

2- ايراني الاصل .

3- تابعيت كشور جمهوري اسلامي ايران .

4- مدير و مدبر .

5- داراي حسن سابقه و امانت و تقوي .

6- مؤمن و معتقد به مباني جمهوري اسلامي ايران و مذهب رسمي كشور .

مصطفی محمدنجار وزیر کشور ساعت 8 در حضور خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی آغاز ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را صادر کرد.

مرتضوی دبیر ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: از تمام کسانی که در ستاد انتخابات کشور حضور می‌یابند به این دلیل که شرایط اینجا عمومی است ثبت نام به عمل می‌آید ولی توصیه ما این است که کسانی که شرایط ثبت نام را ندارند به وزارت کشور نیایند؛ ما آمادگی داریم از حدود 40 یا 50 نفر روزانه ثبت‌نام کنیم.

چه کسانی رسما داوطلبی خود را اعلام کرده اند؟

تا کنون 20 نفر رسماً دواطلبی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم را اعلام کرده‌اند. غلامعلی حدادعادل، محمدباقر قالیباف، علی اکبر ولایتی، کامران باقری لنکرانی، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، منوچهر متکی، یحیی آل‌اسحاق، محمد رضا باهنر، محمد سعیدی‌کیا، حجت‌الاسلام حسن روحانی، محمد شریعتمداری، محسن رضایی، مصطفی کواکبیان، حسن سبحانی، حجت‌الاسلام علی فلاحیان، علیرضا زاکانی، ، صادق واعظ زاده، احمدزاده کرمانی و ارسلان فتحی‌پور، 20 داوطلبی هستند که به صورت رسمی کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرده‌اند.

همه مدارکی که داوطلبان باید به وزارت کشور ببرند

بنابر اعلام وزارت کشور در قالب اطلاعیه شماره 9، رجال مذهبی و سیاسی بایستی شخصاً یا از طریق معرفی نماینده تام‌الاختیار جهت اعلام داوطلبی و تکمیل فرم پرسشنامه با همراه داشتن اصل شناسنامه و چهار برگ تصویر کلیه صفحات آن و 12 قطعه عکس 4*6 جدید که در سال جاری گرفته باشند، به ستاد انتخابات کشور واقع در میدان فاطمی، ابتدای خیابان شهید گمنام، تالار بزرگ کشور مراجعه کنند.

قرار است ثبت‌نام از داوطلبان تا روز شنبه هفته آتی به مدت 5 روز ادامه یابد.

صادق واعظ زاده به عنوان اولین کاندیدا ثبت نام کرد  8:30

صادق واعظ زاده معاون پیشین رئیس‌جمهور، در اولین دقایق آغاز ثبت نام از کاندیداهای ریاست جمهوری، در ستاد انتخابات کشور حضور یافت و با ثبت نام در این انتخابات، اولین کاندیدای رسمی و سرشناس انتخابات ریاست جمهوری یازدهم لقب گرفت.



واعظ زاده عضو ارشد انجمن بین المللی مهندسین برق و الکترونیک (IEEE)، عضو هیئت سردبیری سه نشریه عملی بین المللی و دو نشریه علمی ـ پژوهشی داخلی است و در کمیته راهبردی و علمی کنفرانس‌های متعدد بین المللی در زمینه تخصصی خود عضویت داشته و دارد و نشست‌های مربوط را اداره کرده است.

واعظ زاده در حال حاضر عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت است.

باقری لنکرانی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد   8:50

کامران باقری لنکرانی هم با حضور در وزرات کشور نام خود را در رقابت های ریاست جمهوری یازدهم ثبت کرد.

وی یکی از جوانترین کاندیداهای ریاست جمهوری یازدهم است وزیر بهداشت کابینه اول محمود احمدی نژاد را در کارنامه خود دارد.

لنکرانی که گزینه جبهه پایداری در این انتخابات است ، حضور خود در عرصه انتخابات را حضور فردی ندانست و با تأکید به حضور گفتمان در انتخابات، اعتقاد دارد: در انتخابات مهم است که افراد را از نظر گفتمانی نقد کنیم، نقد گفتمان ها با اخلاق اسلامی منافات ندارد اتفاقاً عدم شفافیت با اخلاق اسلامی منافات دارد.

سعیدی کیا کاندیدای مستقل این دوره از انتخابات ثبت نام کرد  9:10
محمد سعیدی کیا وزیر سابق احمدی نژاد در اولین روز ثبت نام از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای نام نویسی در این انتخابات وارد وزارت کشور شد.

وی که در سال 84 توسط احمدی نژاد برای تصدی ‬وزارت مسکن و شهرسازی انتخاب شد ؛ پیش از آن نیز ‬وزیر راه و ترابری دولت موسوی و هاشمی از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۷۲ بوده‌است. همچنین ‬سعیدی کیا وزارت جهادسازندگی دولت خاتمی را از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹ نیز در کارنامه خود دارد.

گزینه انتخاباتی هاشمی رفسنجانی هم ثبت نام کرد    10:30

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، با حضور در وزارت کشور، برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، ثبت‌نام کرد. او را  سیدرضا اکرمی و علی یونسی همراهی می کردند.

حسن روحانی در انتخابات میان‏ دوره‏ای سومین دوره مجلس خبرگان رهبری در 29 بهمن 1378 از حوزه انتخابیه استان سمنان به نمایندگی مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد و در سال 1385 نیز از استان تهران به این مجلس راه یافت و در حال حاضر ریاست کمیسیون سیاسی و اجتماعی این مجلس را بر عهده دارد.

حسن روحانی در 22 فروردین 92 در یک گردهمایی با حضور جمعی از هوادارانش در مجتمع آدینه تهران و با شعار «دولت تدبیر و امید» برای انتخابات ریاست جمهوری رسماً اعلام کاندیداتوری کرد.

از او به عنوان گزینه انتخاباتی هاشمی رفسنجانی نام می برند.

حجت‌الاسلام علی یونسی وزیر اطلاعات دولت اصلاحات صبح امروز سه‌شنبه در حاشیه ثبت‌نام حسن روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری از قطعی شدن نیامدن هاشمی‌رفسنجانی در انتخابات خبر داد و گفت: بنده شب گذشته ملاقاتی با هاشمی‌رفسنجانی داشتم و ایشان بار دیگر تاکید کردند که در انتخابات حضور نخواهند داشت.

قاضی سراج از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد

قاضی ناصر سراج نماینده دادستان کل کشور و رئیس شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی برای بازدید از محل ستاد انتخابات کل کشور وارد این ستاد شد.

ثبت‌نام از داوطلبین انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم از امروز (سه‌شنبه) به مدت پنج روز از ساعت 8 الی 18 در محل ساختمان وزارت کشور آغاز شد.

کواکبیان هم در روز اول برای کاندیداتوری انتخابات 92 ثبت نام کرد     11:40

مصطفی کواکبیان کاندیدای حزبی جریان اصلاحات با حضور در فرمانداری تهران برای حضور در یازدهمین رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

وی دبیرکل حزب مردم سالاری و دبیرکل جبهه اصلاح طلبان است که به عنوان گزینه این تشکل های سیاسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شده است . به گفته خود کواکبیان تنها کاندیدای حزبی این انتخابات است.

این کاندیدای ریاست جمهوری بیش از این بیان داشته است که در صورت کاندیداتوری خاتمی و هاشمی از انتخابات کناره گیری می کند . اما در عین حال کواکبیان بارها تاکید کرده است که خاتمی و هاشمی نمی آیند.


ثبت‌نام ۶۲ نفر تا ساعت ۱۶:۳۰ امروز

سیدصولت مرتضوی معاون سیاسی وزیر کشور از ثبت‌نام 62 نفر از داوطلبین انتخابات ریاست‌جمهوری تا ساعت 16:30 امروز خبر داد و گفت: خوشبختانه هیچ مشکل و معطلی در روند ثبت‌نام کاندیداها بوجود نیامده است.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام کاندیداها امروز تا ساعت 18 بعدازظهر خواهد بود، افزود: این وقت قابل تمدید نیست.

معاون سیاسی وزیر کشور اضافه کرد: امیدواریم کاندیداها با حضور به موقع در وزارت کشور برای ثبت‌نام از ازدهام و شلوغی در روزهای پایانی ثبت‌نام جلوگیری کنند.


ثبت‌نام داوطلبان ریاست جمهوری در روز اول پایان یافت

دقایقی پیش فرایند ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در اولین روز نام‌نویسی از کاندیداها، پایان یافت.

قرار است مصطفی محمدنجار وزیر کشور فردا در یک نشست خبری آمار دقیق اولیه ثبت‌نام کنندگان برای ریاست جمهوری در اولین روز نام‌نویسی را اعلام کند.



حاشیه های مشرق از اولین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش خبرنگار سیاسی مشرق مستقر در وزارت کشور؛ روز اول ثبت نام داوطلبین انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با حاشیه هایی همراه بود.

صادق واعاظ زاده اولین فرد سرشناسی بود که برای ثبت نام وارد ستاد انتخابات کشور شد؛ این اتفاق باعث شد که معاون سابق احمدی نژاد به عنوان سحرخیزترین کاندیدا لقب بگیرد.

کامران باقری لنکرانی نیز اوایل صبح به همراه صادق محصولی، محمد سلیمانی، امیرحسین قاضی زاده، زهره طبیب زاده، علی مصباح یزدی، دکتر پرویز داوودی و سیم فروش و ... وارد وزارت کشور شد و خبرنگاران را به جنب و جوش واداشت. نکته جالب حضور تعدادی از اعضای جبهه پایداری با خودرو "ون" در محل وزارت کشور بود.


محلی که برای نشست خبری کاندیداها در نظر گرفته شده بود فاقد صندلی برای استفاده نشستن کاندیدا بود و آنها مجبور بودند که ایستاده به سوالات خبرنگاران پاسخ دهند.

حسن روحانی نیز به همراه افرادی نظیر یونسی وزیر سابق اطلاعات، نوبخت و سید رضا اکرمی، وارد وزارت کشور شد و در انتخابات ثبت نام کرد. روحانی در زمان ثبت نام به درخواست عکاسان چندین بار انگشت خود را برای آنها به نشانه پیروزی تکان داد و البته به مدت دو دقیقه شناسنامه اش را برای عکاسان به نماش گذاشت.

روحانی البته در نشست خبری پس از ثبت نام نیز اظهاراتش را با  " سلام بر مردم ایران " و بیان اینکه با همه آبرویم آمده ام، آغاز کرد. وی تاکید کرد که فکر نمی کند هاشمی در انتخابات کاندیدا شود. روحانی خود را فردی اعتدال گرا و نجات دهنده کشور از جنگ در اوج پرونده هسته ای معرفی کرد.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام البته باز طبع شعری اش را به رخ کشید و با این بیت شعر که " سلامم را تو پاسخگوی و در بگشای" اظهاراتش را پایان داد.

حضور کواکبیان نیز برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری بی حاشیه نبود. وی تاکید کرد که اگر در انتخابات رای نیاوردبا یک جعبه شیرنی به دیدار کاندیدای پیروز می رود. البته دبیرکل مردم سالاری معتقد بود با توجه به برنامه هایش در زمینه های مختلف حتما رای می آورد!

حاشیه بعدی امروز ثبت نام حضور لیدر سابق استیل آذین در وزارت کشور بود. بهروز وثوقی راد که چهره ای خاص در وزارت کشور حاضر شده بود خود را با سیاست بیگانه معرفی کرد و گفت: خدا بیامرزد امام را که می گفت من ورزشکار نیستم ولی وزرشکاران را دوست دارم، من هم می خوام ورزش را ارتقا دهم. وثوقی که به گفته خودش تا اول دبیرستان درس خوانده شعار انتخاباتی خود را " ایران قهرمان میشه، خدا می دونه که حقشه!" اعلام کرد.

امروز نیز بسیاری از چهره های غیر معروف در ستاد انتخابات وزارت کشور حاضر شدند که به راحتی می شد فهمید حداقل شرایط را ندارند. در این میان حضور برخی داوطلبین با کروات و تیپ های خاص توجه خبرنگاران را به خود جلب کرد.


پیرمردی که از ساعت های اولیه ثبت نام، کفن پوش در محل وزارت کشور حاضر شده و تاکنون محل ستاد انتخابات را ترک نکرده است و احتمال دارد تا آخرین لحظات ثبت نام در وزارت کشور بماند!

نصیری دبیرکل مجمع متخصصین ایران اسلامی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به دیدارش با هاشمی رفسنجانی تاکید کرد که " اگر آقای هاشمی بیاید من به نفع او کنار می روم! "

قاسم شعله سعدی که بدلیل مصاحبه و فعالیت علیه نظام مدتی در زندان بوده است پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر من تایید شوم خاتمی به نفع من کنار می رود!

فردی که خود را اسماعیل کوثری معروف به استاد کوثری معرفی کرد دولت خود را دولت برنامه اعلام کرد و تاکید کرد یکی از برنامه‌هایش حذف امکان تولید و توجیه دروغ، چاپلوسی و دورنگی در بین مردم است. این فرد معتقد بود که برنامه‌هایش بلااستثناء قابلیت اجرایی دارد.

علی‌نژاد اعلام کرد که اگر توسط شورای نگهبان تائید صلاحیت شود یک سخنرانی 8 ساعته خواهد داشت. وی همچنین افزود: که برنامه‌ 500 ساله ارائه خواهد کرد تا در صورت تمام شدن دوران ریاست جمهوری‌اش دیگر رؤسای جمهور از نبود برنامه گله نکنند. وی همچنین گفت که 10 بچه دارد و معتقد به کنترل جمعیت نیست.

شخص دیگری که نامش علی‌اکبر عباسی و سمتش مدیر آزمایشگاه وزارت نفت بود پس از ثبت‌نام برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: حاضرم احمدی‌نژاد را به عنوان معاون اول خودم انتخاب کنم و اگر مشایی نیز تائید صلاحیت شوم باز هم او را قبول نخواهم کرد.

علی فلاحیان که نام و فامیلی‌اش، حجت‌الاسلام فلاحیان وزیر اطلاعات دولت هاشمی را به اذهان متبادر می‌کرد، پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام و هنگام خروج از ساختمان وزارت کشور گفت که بنده همین الان هم به صورت مجانی و رایگان بیماران خود را معالجه می‌کنم و اگر رئیس‌جمهور هم شوم باز به این کار ادامه می دهم.


ستاد انتخابات کشور در روزهای آینده نیز انتظار حضور چهره های برجسته ای را می کشد و خبرنگاران خود را برای روزهای آینده که به احتمال قوی موعد ثبت نام کاندیداهای سرشناس خواهد بود، آماده می کنند.


**** تصاویر  ثبت نام کنندگان برای انتخابات ریاست جمهوری ****



















تصاویر کامل اولین روز ثبت نام کنندگان برای انتخابات ریاست جمهوری را در اینجا ببینید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 140
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • iman ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    انشاءالله لنکرانی ...
  • ایلقار ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    سلام چقدر داره جالب میشه یکی یکی دارن میان ثبت نام میکنن امیدوارم واقعا یکی انتخاب بشه که بتونه وضع رو به حالت اول برگردونه الهی آمین
  • ناشناس ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    بسمه تعالی درود بر باقری لنکرانی که با اطمینان خاطر و اعتماد به نفس بالا در ساعات اولیه ثبت نام نمود. خدا با اوست
  • صدرا ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 1
    انشالله مردم به ياري خداوند اين انتخابات را به عنوان برگ زريني ديگر در تاريخ كشور عزيزمان ثبت نمايند.
  • صدرا ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    1 0
    انشالله مردم به ياري خداوند اين انتخابات را به عنوان برگ زريني ديگر در تاريخ كشور عزيزمان ثبت نمايند.
  • ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    1 0
    ما از دیدن علامت V روی دست اصلاح طلبا خاطره خوشی نداریم.
  • عماد ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    آقايان مسوول ! فکری کنيد، قانونی بگذرانيد که ثبت نام انتخابات رياست جمهوری از اين حالت بازار مکاره ، درآيد.
  • ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    این یکی نذاشت انتخابات برگزار شه از الان خودشو برنده اعلام کرد خدا به دادمون برسه
  • مجاهد ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    امیدوارم تمام کارهای ما برای خدا باشه!!!!! نه منافع جناح و گروه خاصی
  • سجاد ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    1 0
    رفتار های حسن روحانی آدمو یاد حرکات میر حسین میندازه
  • ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    به نظر من این افرادی که مطمئنن که رد صلاحیت می شوند لزومی ندارد برای ثبت نام اقدام کنند
  • ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    1 0
    آقاي روحاني اين علامت براي مردم شگون نداشته خواهشن تكرار نفرماييد
  • رهگذر هوشیار ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    مشرق جون حسن روحانیش زیاد بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • سید ولایتمدار ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    ای کاش قانون رجل سیاسی، مذهبی تصویب می شد یا حداقل ابتدا ثبت نام اینترنتی می بود و بعد از تأیید اولیه اینکه رجل سیاسی، مذهبی هستند برای ثبت نام ثانویه و تکمیل مدارک دعوت می کردند. اینطوری دیگه چهره های عجیب مثل لیدر استیل آذین و ... رو نمی دیدیم!!!
  • محمود ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    چه كار داري. هر 4 سال يكبار كلي مي خنديم
  • مهدی ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    فقط لنکرانی!
  • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    من این پیر مرد کفن پوش رو میشناسم تو این سن وسال بازنش اختلاف داره وپروندش تو دادگاه خانواده محلاتیه.یک سمجیه.خدا به داد انتظامات شورای نگهبان برسه بعد ازرد صلاحیتش اینقدر میره ومیاد که همشونو خسته میکنه
  • علی عباسی فیروزجایی ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    حیف که شناسنامه گم کردم وگرنه منم میخاستم ثبت نام کنم
  • مسعود ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    ولابتی
  • یگان ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    سلام.مردم خوب هواستون باشه تا یه وقت بازیچه دست بعضی ها نشید. همه باید تابع قوانین باشن.
  • 1120 ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    موندم اخه این پیرمرد عزیز چرا اومده؟
  • saeed ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    والا اخه لیدر فوتبال چرا باید بیاد؟ اینا همش توهنی به.....هستش
  • سعید ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    فقط ادعا....... با این سن و سرووضع اومده میگه من هستم!
  • علیرضا ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    سیاست وقتی عوامانه می شه هر کسی به خودش اجازه میده که بیاد کاندید ریاست جمهوری بشه.متاسفم...
  • عصبی ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    به نظر من همین الان خودمان را تسلیم آمریکا کنیم سنگین تریم! والا! سه وجب سیبیل داره ادعای ریاست جمهوری هم میکنه! اگه تو سبیل دار من 4بیل دارم!
  • ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    ولایتی
  • ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    اینا روی یارو سر تا پا خالکوبیه را سفید کرده اند!
  • صدرا ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    از هول هليم داره مي افته توي ديگ
  • ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    شأن خاكي كه به خون مطهر شهدا تطهير وحفظ شده بيش ازاينهاست . توروخدا يكي يه كاري بكنه! آخه آدم با دمپايي براي خريد نان هم نميره چه برسه اينكار!!!!!! به خدا اينها اهانت به مردم وارزشهاي والاي ايران عزيزمونه.
  • ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    کیهان سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 - شماره 20483 اين ادب مسبوق به سابقه است!!(خبر ويژه(
  • شناسم ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    منظورت همون لنكرانيش بود ديكه نه؟؟؟؟
  • ناشناس ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 1
    لنكراني هيچي نيست حدادو ولايتي راي ندارند .فقط اصلاحات .آنهم خاتمي يا هاشمي.
  • دانشجو ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    برای دکتر باقری: ایشان بسیار ساده و بی تکلف هستند.چند هفته پیش ایشان را در مسجد فاطمه الزهرا(س) شیراز دیدم که بعد از نماز عصر خیلی راحت و عادی با یکی از دوستانشان مشغول بگو و بخند بود.اول فکر کردم که یکیست مثل بقیه مردم عادی،اما بعد فهمیدم نه دکتر باقریست اما حقیقتا یکیست مثل مردم عادی. و بقول داش مشتی ها: دکتر جون میخوامت!
  • ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    و این است مردم سالاری...
  • ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    کروات ؟ جان؟
  • عکاس خط شکن ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    سلام انشالله سعید جلیلی می آید و دل همه طرفداران ولایت را شاد خواهد کرد. به امید روزی که سعید جلیلی را در پاستور زیارت کنیم. انشالله عکاس خط شکن
  • Amin ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    اخه چرا بنده خدا با كروات اومده؟؟ شايد ميخواسته ازش عكس بگيرن..
  • ناشناس ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    فقط روحانی
  • ناشناس ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 1
    بهترین گزینه همین حسن روحانیه. درود بر روحانی
  • ناشناس ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    شهدا؟ به دورو برت نگاه کن.ببین کی یاد شهداست. گذشت داداش.گذشت... .
  • ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    هول شده اند روز اول رفته اند
  • نادر تنها ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    همون احمدی نژاد دیگه پایداری عمرا رای بیاره فقط و فقط آقای ...
  • یاشار ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    زنده باد بهار مشایی
  • حاج رضا ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    شمیم سه تیر داره میاد ... زنده باید لنکرانی ...
  • ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    امیدوارم دکتر الهام راضی به کاندیداتوری به شوند
  • اهواز ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    فقط محمدباقر قالیباف
  • امیرتکرو ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    کاش ، ولی سعید جلیلی نمی آد
  • ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    رئیس جمهور باید سمنج باشه!
  • ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    تویی که نمیتونی یه شناسنامه نگهداری کنی،چجوری میخوای یه مملکت را اداره کنی؟!
  • داماد ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    ازادی یعنی این نه در کشورهای هاشیه خلیج فارس
  • نانوا ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    واسه نونه
  • معلم ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    مجید جان حلیم
  • ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    فقط روحانی
  • صدر ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    من وقتی که بچه بودم بابام می گفت فردی که در وجودش چیزی که نیست را بر اسمش می گذارد تا شاید مردم باور کنن.
  • نادر ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    این فقط دیکته است خیلی بده.
  • ناظر ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    تو اسم خودت را نمی شناسی چطور.............
  • عکس یادگاری ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    همش واسه نونه
  • خیرخواه ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    چرا موندی کجا موندی ادرس بده ما بیائیم کمک.
  • 110 ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    اگر نمی امد الان حرفش نبود .
  • مراد ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    مگه بیل با بیل فرق می کنه که چهار تا بیل داری برو باغچتو بیل بزن.
  • خشفکر ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    نه دیدت را خوب کن اقا که با دمپائی امده نشانه خاکی بودنش است.
  • ناظر ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    باید ببینیم از کی رای دارد از اون ور................
  • ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    پاپیون
  • ناظر ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    این نشانه ازادیه - نه ازادی اینکه در غرب خانم های با حجاب را در دانشگاه راه نمی دن
  • موسی نظری ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    حسن من جای تو بودم نمی امدم حسن خطر ناکه ....
  • ناشناس ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    ناراحت نباش شناسنامه ات را پیدا کن سری بعد
  • ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    رای ما لنکرانی ...درود بر لنکرانی
  • ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    یا علی مدد.انشا الله سوم تیری دیگر!!
  • ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    باشه
  • ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    مرد حسابی چند روزه که خوابی...به خاطر دلت رای نده...ببین اصلح کیه...دکتر لنکرانی
  • مطیع امر رهبریم ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    یعنی شعارش تو حلق همه... چکارش دارید بابا احساس تکلیف کرده!!!!!!!
  • ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    مراقب روحانی باشید مبادا دستی به اشتباه نام او را بنویسد!هرکس رای بیاورد ازو بهتراست
  • ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    ولايتى
  • مطیع امر رهبریم ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    1 0
    اصلا ما از آقایونه اصلاح طلب انقد بد دیدیم که این علامت توش گمه..
  • ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    جک سال 92
  • بروک ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    مهم تایید شدن هست که تایید نمیشن
  • سعید ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    اقای دکتر ولایتی انشا الله رای میاره تایک دولت متحد بارهبری ونظام داشته باشیم
  • ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    تو چه کاره ای.امان از این ادمای پرادعا
  • کوروش ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    فقط کسی که خاتمی ازش حمایت کنه!
  • محسن ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    0 0
    آخه عزیزم اگه به فرض میشناسی و از پروندشم خبرداری چرا عمومی میکنی؟ مشرق جان شما هم در انتشارهات بیشتر دقت کن.
  • ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    1 0
    اینا تقصیر کسانی است که قانون وضع کردند آخه اونایی که کاندید مجلس میشند باید کارشناسی ارشد داشته باشندولی نامزد ریاست جمهوری سواد خواندن نوشتن؟؟؟؟اونوقت هر ننه قمری میاد ثبت نام میکنه والله برا کشور به این بزرگی و عظمت حتی ثبت نام بعضی از اینا هم زشته حالا میگید نه بگید آره
  • محمد ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    منم ميام!
  • ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    روي چه حسابي منفي زديد؟؟؟
  • ناشناس ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    جای فامیل دور خالیه
  • ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    رفتار چیه؟ مهم اینه که حرفش راسته
  • ذبیح الله خانی تملیه ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    انشالله باقری لنکرانی، ایشان از صلاحیت بالایی برخوردارند و داری تحصیلات آکادمیک می باشند مدیریت ایشان بعنوان وزیر بهداشت برای همگان فراموش ناشدنیست.
  • ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    رئیس جمهور فقط حداد عادل خوشتیپ، خوش هیکل، با لیقات، با شعور و منطق، خوش سیما، ضد نژاد پرستی و و و..... اینا کافی نیست!
  • صادق ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    1 0
    خوب روت میشه هنوزم اسم خاتمی و هاشمی رو میاری.
  • ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    واقعا باعث آبروریزیه که یه لیدر بیاد برا ریاست جمهوری کاندیدا بش. آقا محمود بیشتر از این که ما بخندیم، خارجیا میخندن
  • رضا ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    هنوز قوره نشده چه جوری مویز بشه بعدش مگه آدم نیست مثلا با کناریش باید چه جوری صحبت کنه بگو ما هم بهره مند شیم
  • محمد نوری ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    انشالله اگه آقای جلیلی اومده که فقط خودش اگه نیومدم آقای لنکرانی ما با ولایت زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم
  • ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    حالت اول چی بود ؟ دلار ارزونتر بود . مملکت که آبادتر نبود .
  • ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    نه . دقیقا منظورش حسن روحانیه .
  • ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    بلند شو . صبح شده .
  • ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    جلیلی و لنکرانی فرقی ندارن . الان جلیلی هم باید بیاد کمک لنکرانی .
  • ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    خداحافظ رفسنجانی .
  • ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    حالت اول جیه ؟ مگه حافظمون اینقدر ضعیفه؟
  • ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    هر کس که معتقد به اقتصاد مقاومتی باشه رای میاره ان شاالله
  • محمد ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    این همه شورو شوق برای چیست ؟ برای خدمت ؟ خنداندن؟ ضایع شدن؟
  • ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    متکی: اینکه هاشمی و خانواده‌اش سرنوشت انتخابات را تا آخرین لحظه به خودشان گره بزنند نه زیبنده هاشمی است و نه ملت
  • ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    متکی: هاشمی اگر می‌خواهد وارد انتخابات شود بداند که باید مثل سال 84 رقابت کند
  • خودش ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    الان مملکت آباده؟؟؟؟
  • ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    ها ای هفت نبید مجید جان، ای V (وی) اول کمه victore بیده
  • جواد ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    من دیگه حرفی ندارم! با این استدلال محکم و قاطع دهن مارو بست!
  • جرج سوروس ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    پس من رئیس جمهور ایران میشم آخ جون! ««««شیشکی حضار!»»»»»
  • جواد ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    همشو قبول دارم بجز خوش هیکل! آخه بنده خدا زیر بار فلسفه خیلی آب شده!
  • گیلدا ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    شناسنامم کو ؟؟؟؟؟ بخودم امیدوارشدم !!!!!!!!!!!!!
  • کوروش ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    من همنظرم اینه واقعا اون حالت اول چی بوده که قراره برگردیم اونجا؟! چقدر ما ملت بدبختی هستیم همه دنیا تلاش می کنند وضعشون بهتر بشه پش بروند و اعتلا یابند ما همیشه فکر بازگشت به وضع قبلی هستیم
  • کوروش ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    اصلاح طلبها داشتند معارضو معاند را به مخالف و مخالف را به موافق تبدیل می نمودند اما اصول گراها 2 گروه از خودی ها(مثثلا) را تبدیل به اصحاب فتنه و اصحاب انحراف نمودند اگر فقط به فکر نظام هستی باید لااقل روی این یک نکته تاکید داشته باشی
  • کوروش ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    من در بین رجال سیاسی ایران تا به حال فقط یک نفر را می شناختم که به 4 جنبه مهم حکومت یعنی اقتصاد - حقوق - سیاست و مدیریت تسلط داشت و او کسی نبود جز مرحوم محسن نوربخش الان تنها کسی که اعتقاد دارم دارای چنین ویژگی است آقای یحیی آل اسحق است هر چند شاید از گروه آنها منوچهر متکی گزینه نهایی باشد.
  • رسول ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    آقا ايمان شما حق تبليغ براي كسي رو نداري
  • ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    دانشجو جان اشتباه ما همینه-اصلا لنکرانی از اولیای خدا این مسئله چه ربطی به ریاست جمهوری داره؟ مگه میخوایم امام جماعت انتخاب کنیم؟
  • ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    شمیمش خفمون کرد همراه با بوی نفت
  • ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    اینکه همون هلو ی احمدی نژاده
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    اشتباهی وثبت دادم، فقط جلیلی و لنکرانی رو عشق است!
  • ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    حالت خوبه عزیزم؟!!!! خاتمی و هاشمی رو گربه برد،تو آمریکا خورد!!
  • ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    فقط روحانی رو کم داشتیم!!!
  • ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    جای این حرفا پاشین برید ثبت نام اینجـــور که من فهمیدم بقال محلم میتونه رئیس جمهور بشه :))) همیشه طنز توو کشور ما حرف اول میزنه
  • ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    ما شاال... اقای خاکی
  • ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    ناشناس توهین نکن مشرق تایید نکن
  • ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    ملت هنوز کارکرد حسن روحانی را فراموش نکرده اند که بخواهند بهش رای بدن.
  • ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    تقوا، عقل و صبر» سه ويژگي اصلي لنكراني
  • ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    سوم تیر انقلاب سوم و 9 دی انقلاب چهارم انقلاب اسلامی است. البته بهتر است بگوییم انقلاب سوم از سوم تیر شروع شد و 9 دی به اتمام رسید
  • ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    بای بای هاشمی..................
  • فروزان ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    بذا یه کم بخندیم .حسادت نکنید به فقرمون)
  • ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    نصف این شناسنامه ها المثنی استااااااااااااا
  • ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    به قول یه بنده خدایی عین کاراگاه گجته
  • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    خاتمی کی هست که بخواد حمایت کنه... مرگ بر ضد ولایت فقیه
  • حسین ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    بنده فکر میکنم منظور ایشان جمع بین هردو باشد یعنی پیشرفت های پی در پی و اقتصاد بسیار بهتر
  • ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    الکی میگه...
  • ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    برای چی ایمان حق تبلیغات نداره؟ قالیبافو عشقه
  • ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    ها ناشناس جان ای که گفتی آخرش y داره نه e
  • ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    با تشکر از نظر شما
  • ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    خوب میشی از تو بدترهاش خوب شدن امید داشته باش
  • ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    افرین
  • ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    احسنت بر این بصیرت چرا قبول نمیکنید این بابا گزینه مخفی دارودسته بهاره
  • پدرام ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    من به اخري راي ميدم بعدا پرايد ميشه 100 ميليون
  • علی ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    من که رایمو سفید میدم دیگه از وعده سر خرمن خسته شدیم
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    اين روزها شاهد تلاش حلقه انحرافي براي پيوستن آشکار به جريان فتنه هستيم
  • ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    عشق من قالیباف کی میاد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس