کد خبر 203356
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۲

بازی‌های مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 در قاره سبز با انتقام‌گیری موفقیت‌‌آمیز ماتادورها در خانه فرانسه و پیروزی اکثر مدعیان فوتبال اروپا پیگیری شد.

به گزارش مشرق، رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 در قاره اروپا با پیروزی تیم‌های مدعی اسپانیا, هلند, آلمان , ایتالیا و توقف انگلیس پیگیری شد. نتایج کامل و جدول رده بندی گروههای 9 گانه اروپا را در اینجا ببینید.

در مهم‌ترین دیدار و از گروه 9 ، اسپانیا که جمعه شب در خانه خود مقابل فنلاند به تساوی ناامید کننده یک بر یک دست یافته بود و کار را برای خودش مشکل کرده بود این بار موفق شد فرانسه را در خانه اش با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. تک گل اسپانیا را در این بازی "پدرو رودریگز" مهاجم بارسلونا به ثمر رساند. اسپانیا با این پیروزی در فاصله 3 بازی مانده به پایان رقابتها به صدر جدول صعود کرد.

در دیگر دیدار مهم سه شنبه شب انگلیس در خانه مونته نگرو به تساوی یک بر یک رضایت داد. در این بازی ابتدا "وین رونی" در دقیقه 6 برای سه شیرها گلزنی کرد اما "دژان دامیانوویچ" در دقیقه 76 نتیجه را به تساوی کشاند.

در بازی های دیگر پرتغال دو بر صفر از سد آذربایجان گذشت، ترکیه در خانه مقابل مجارستان به تساوی یک بر یک رضایت داد، هلند 4 بر صفر رومانی را در هم کوبید، آلمان 4 بر یک قزاقستان را شکست داد و کرواسی هم دو بر یک در خانه ولز به پیروزی رسید.

نتایج کامل رقابتهای سه شنبه شب به شرح زیر است:

گروه A:

* صربستان 2 – اسکاتلند صفر

* بلژیک یک – مقدونیه صفر

* ولز یک – کرواسی 2

گروه B:

* دانمارک یک – بلغارستان یک

* مالت صفر – ایتالیا 2

* ارمنستان صفر - جمهوری چک 3

گروه C:

* ایرلند 2 – اتریش 2

* آلمان 4 – قزاقستان یک

گروه D:

* ترکیه یک – مجارستان یک

* استونی 2 – آندورا صفر

* هلند 4 – رومانی صفر

گروه F:

* آذربایجان صفر – پرتغال 2

* ایرلند شمالی صفر - رژیم اشغالگر قدس 2

گروه H:

* اوکراین 2 – مولداوی یک

* مونته‌نگرو یک – انگلیس یک

* لهستان 5 - سن مارینو صفر

گروه I:

* فرانسه صفر – اسپانیا یک


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • Najib ullah afghanyar ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    0 0
    سلام خدمت تمام دست اندر کاران این سایت میخواهم نظر خویش را برای شما ارایه نمایم اینکه امسال ایران میرود به جام جهانی اما به بازی اول حذف خواهد شد تشکر
  • وحید ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
    0 0
    ممنون
  • مهدی ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    0 0
    سلام به دوستان وخسته نباشید به شما میخواستم نظرمو در باره فوتبال یا تمام ورزش های دیگه بگم خدا وکیلی بچه ها اگر با غیرت بازی کنن از گروهاشون سعود میکنن انشاالله دم همشون گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس