کد خبر 202372
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۲

مدیرکل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی تلفن‌های گویای وزارت راه و شهرسازی در زمینه هواشناسی، وضعیت راه‌های کشور، حرکت قطارها و هواپیماها را که به صورت شبانه‌روزی در ایام نوروز پاسخگو هستند اعلام کرد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی ، سیدقاسم بی‌نیاز اظهار داشت: تلفن 5149 آماده پاسخگویی به مسافران ریلی در زمینه فروش بلیت، اعلام برنامه حرکت قطارها ، اطلاعات موجودی و اطلاعات آژانس‌ها و .... است.

وی افزود: تلفن 134 هواگوی سازمان هواشناسی وزارت راه و شهرسازی نیز آماده پاسخگویی به شهروندان در زمینه وضعیت هوای تمام نقاط و راههای کشور، اطلاعیه های هواشناسی و توصیه به شهروندان است.

مدیر کل روابط عمومی وزارت راه وشهرسازی تصریح کرد: مسافران جاده ای نیز به منظور کسب اطلاعات در مورد وضعیت جاده ها، مسافت ها و انتخاب بهترین مسیر و دیگر موارد می‌توانند با شماره تلفن 141 تماس بگیرند. همچنین با شماره تلفن 88925252 می توان وضعیت راه‌های کشور را از طریق نمابر دریافت کرد و سامانه اطلاع رسانی www.iran141.ir نیز آخرین اطلاعات حوزه‌ راه‌ها را ارائه می دهد.

وی ادامه داد: شماره دریافت پیامک 3000142 و شماره ارتباط مستقیم 88804400 آماده دریافت شکایات مردمی در زمینه قیمت بلیت ناوگان برون شهری جاده ای است.

بی نیاز تاکید کرد: سامانه تلفن گویای 199 نیز پاسخگوی اطلاعات پرواز در زمینه دریافت اطلاعات و جدول زمانی پروازها است. مسافران و استقبال کنندگان می‌توانند قبل از حرکت از منزل در تماس با این شماره تلفن از ساعت پرواز اطمینان حاصل کنند.

بی نیاز اعلام کرد: سامانه پیامک اداره کل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی به شماره 30007070 و شماره تلفن 82244090 آماده دریافت پیام‌های شهروندان در حوزه وزارت راه و شهرسازی است.

مدیر کل روابط عمومی وزارت راه وشهرسازی سفری ایمن برای تمامی مسافران آرزو ‌کرد.

شهروندان  برای دریافت اطلاعات کامل در زمینه راه‌های کشور، قطارها، هواپیماها و وضعیت هوای کلیه مسیرها می توانند به پایگاه اینترنتی وزارت راه و شهرسازی مراجعه و از طریق این سایت از لینک سایتهای سازمانهای تابعه وزارتخانه استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس