کد خبر 200193
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۱

روز جمعه محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور کشورمان برای حضور در مراسم تشییع پیکر هوگو چاوز روانه کاراکاس شد. در سالن برگزاری مراسم وی تنها کسی بود که بر تابوت چاوز بوسه زد. همچنین حضور وی در آنجا، با حاشیه های فراوانی همراه بود؛ حاشیه هایی که با گذشت دو روز از ماجرا و برگشت احمدی نژاد به کشور همچنان ادامه دارد.

به گزارش مشرق به نقل از افکار،  در جریان مراسم هوگوچاوز، عکسی از وی منتشر شد که او را در حال دلداری دادن به مادر هوگو چاوز نشان می دهد؛ هرچند که میر تاج الدینی همراه او در این مراسم گفت که مصافحه ای رخ نداده است و قطعا امور مهمتری در کشور بجای پرداختن به این موضوع وجود دارد اما با گذشت کمتر از یک روز از این حاشیه ها، یک وبسایت داخلی مدعی جعلی بودن عکس مصافحه احمدی نژاد با مادر چاوز شد.
چگونه البرادعی جای  مادر چاوز  را گرفت؟! 
هرچند این ادعا با استقبال برخی سایتهای " غيرمطرح داخلي " که همیشه در سکوی نخست جنجال آفرینی قرار دارند، روبرو شد اما شواهد نشان میدهد تصویر منتشر شده واقعی است.

این ادعا در حالی مطرح شد که اکثر خبرگزاری های محلی ونزوئلا و خبرگزاری های معروف دنیا اقدام به مخابره عکس کرده بودند.

نوتیشیاس ۲۴ ، ال یونیورسال و ال ناسیونال از خبرگزاری های برتر اخبار ونزوئلا، اولین های منتشرکننده این عکس بودند. عکاس این سوژه نیز پرنسا میرافلورس بوده است که علاوه بر احمدی نژاد، عکس های دیگری از سران دیگر کشورها را منتشر کرده است. همچنین روزنامه حریت، چاپ ترکیه نیز اقدام به انتشار این عکس کرده است. همچنین این عکس به عنوانعکس روز یورونیوزمخابره شده است.

معروف ترین خبرگزاری مخابره عکس مصاحفه احمدی نژاد با مادر چاوز، خبرگزاری رویترز است. در کنار رویترز، تلگراف، بوستون گلوب، ایندیپندنت،یورونیوز،العربیه انگلیسی،هافینگتون پست،یاهو نیوزو دیلی میل دیگر خبرگزاری های مخابره کننده این عکس بودند.اینجاو۱و۲و۳و۴و۵و۶و۷و ۸ و ۹ و ۱۰

پس این فرضیه که " هیچ خبرگزاری ، رسانه و عکاس معتبر و نامعتبر دیگری موفق به عکسبرداری یا فیلمبرداری از این صحنه نشده است!" کاملا اشتباه است.

البرادعی چگونه جای مادر چاوز را گرفت؟!
اما سایتی که منسوب به مخالف سرسخت احمدی نژاد است در حالی این عکس منتشر شده در خبرگزاری ها و حتی سایتهای خبری ونزوئلا را جعلی دانسته که خود اقدام به جعل ناشیانه تصویر نموده است!

در عکس منتشر شده مردی که گفته می شود از بستگان چاوز است در حقیقت البرداعی بوده که در جریان دیدار لاریجانی با او روبوسی کرده است و نه بستگان چاوز در تشییع جنازه چاوز با احمدی نژاد!
تعجب آنکه چگونه جاعل فتوشاپ کار از عکس البرادعی که همه او را میشناسند استفاده کرده است!


عکس اصلی روبوسی البرداعی با لاریجانی نیز توسطخبرگزاری فارسمنتشر شده بود.

(عکسهای دیگر از دیدار لاریجانی و البرادعی۱و۲و۳)

کافیست به صورت البرادعی در هر دو تصویر دقت کنید تا متوجه موضوع شوید!



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    این عکس ساختگی قطعا اونو نمیدونم ولی این کاملا ساختگیه...
  • ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    بیچاره البرادعی چقدر قدش کوتاه شده
  • ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    دقت کردین قد البرادعی از آقای لاریجانی هم بزرگتره؟؟ چطور شد آخه..
  • علی ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    میگن دفاع بد کردن از اشخاص بدترین آثار تخریب را دارد
  • ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    بعد از34 سال هنوز در صحنه پیکاریم بصیرت لازم است وبه دشمن شناسی محتاجیم تا نا اهلان و نا محرمان بر امور انقلاب حاکم نشوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس