کد خبر 199527
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۲

سرمربی راه آهن درخصوص نظر شورای تامین گفت: این اتفاقات نشان می‌دهد که فوتبال ما هنوز حرفه‌ای نشده و فقط شعار حرفه‌ای شدن می‌دهیم. امیدوارم روزی فرا برسد که نهادهای غیرفوتبالی برای فوتبال تصمیم نگیرند و اجازه بدهند که همه چیز طبق قواعد حرفه‌ای پیش برود.

به گزارش مشرق، در فاصله چند روز مانده به بازی راه‌آهن-پرسپولیس، علی دایی سرمربی راه‌آهن درباره شرایط این تیم و مسائل مختلف صحبت‌هایی با سایت باشگاه راه‌آهن انجام داده که در زیر می‌خوانید.

-آقای دایی چند روز بیشتر به بازی با پرسپولیس باقی نمانده. شرایط تیمتان چطور است؟

ما وضعیت خوبی داریم و فقط امروز بارش برف باعث شد که تمرینمان با مشکل مواجه شود. امیدوارم شرایط زمین‌های تمرین در چند روز آینده خوب باشد که بتوانیم طبق برنامه تمریناتمان را ادامه دهیم.اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام خواهیم داد. ما دنبال سه امتیاز این بازی هستیم تا موقعیت‌مان در جدول بهتر شود.

-شنیدید که شورای تامین گفته بازی فقط باید در آزادی برگزار شود؟نظر شما چیست؟

من همانطور که قبلا هم گفتم تابع تصمیم باشگاه هستم. البته باز هم تاکید می‌کنم که این نهایت بی‌عدالتی است که تیمها را مجبور کنند در خانه حریفشان، میزبانی کنند و از حق قانونی خودشان محروم شوند. این اتفاقات نشان می‌دهد که فوتبال ما هنوز حرفه‌ای نشده و فقط شعار حرفه‌ای شدن می‌دهیم. امیدوارم روزی فرا برسد که نهادهای غیرفوتبالی برای فوتبال تصمیم نگیرند و اجازه بدهند که همه چیز طبق قواعد حرفه‌ای پیش برود.

-دیشب این خبر منتشر شد که شما با حبیب کاشانی آشتی کرده‌اید. قضیه چه بود؟

من چند بار گفته‌ام که مشکلم با آقای کاشانی فوتبالی بود و به خاطر اختلاف نظرهایی که داشتیم نتوانستیم با هم کار کنیم. به هر حال آن اتفاقات باعث شد که ما مدتی با هم رابطه نداشته باشیم تا اینکه چهارشنبه شب در مراسم تولد پدر یکی از دوستان مشترک‌مان که بسیاری از فوتبالی‌ها و ورزشکاران دیگر از جمله اقای قلعه‌نویی هم حضور داشتند، همدیگر را دیدیم و با هم صحبت کردیم.

-چند هفته از بازی راه‌آهن با استقلال می‌گذرد و هنوز این شایعه وجود دارد که محسن ترکی به خاطر انتقادات شما می‌خواهد داوری را کنار بگذارد. نظر شما چیست؟

من به داوری آن بازی انتقاد کردم چون تصمیماتی که گرفته شد به ضرر ما بود. آقای ترکی از داوران خوب ایران هستند و انتظار ما از ایشان خیلی بیشتر بود ولی این را بگویم که هیچ وقت به ایشان و سایر داورها بی‌احترامی نکرده‌ام.من همیشه برای جامعه داوری احترام خاصی قائلم و معتقدم باید بهترین شرایط را برای کار، زندگی و پیشرفت آنها فراهم کرد تا بتوانند در سطح آسیا و جهان حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشند. امیدوارم که هم آقای ترکی و هم سایر همکاران ایشان موفق باشند ولی به هر حال باید این موضوع را هم پذیرفت که در فوتبال حرفه‌ای همان طور که اشتباهات داوری وجود دارد، اعتراض هم وجود دارد و این کاملا طبیعی است.

-ظاهرا محسن ترکی با استناد به تصاویر تلویزیونی معتقدند که شما به ایشان توهیم کرده‌اید. واقعا همین طور است؟

اگر منظور ایشان آن صحنه دقیقه 90 است که جهانگیر عسگری اخطار گرفت، باید بگویم من به بازیکن خودم اعتراض کردم چون او نباید به داور اعتراض می‌کرد و این قدر راحت اخطار می‌گرفت. شما الان ببینید که عسگری در بازی با پیکان فوق‌العاده بود و یکی از بهترین بازیکنان ما بود اما سه اخطار شد و ما نمی‌توانیم در بازی مقابل پرسپولیس از او استفاده کنیم در صورتی که اگر مقابل استقلال آنقدر راحت اخطار نمی‌گرفت الان سه اخطار نبود. من آن لحظه از اخطار گرفتن او ناراحت بودم و هر حرفی هم که زدم به بازیکن خودم بود چون همانطور که بارها گفته‌ام من هیچ وقت به داوران عزیز کشورمان توهین و بی‌احترامی نمی‌کنم. همه من را می‌شناسند که از کسی ترس و واهمه ندارم و همیشه پای حرفم می‌ایستم و خلاف واقع نمی‌گویم به همین خاطر الان هم می‌گویم در آن صحنه به جهانگیر عسگری اعتراض کردم نه با داور بازی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس