کد خبر 192205
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۶

برنده سیمرغ بازیگری در دوره گذشته جشنواره با بیان اینکه بازی ترانه علیدوستی و مهران احمدی و فیلم "خسته نباشید" را دوست داشته از اینکه امسال در هیچ فیلم جشنواره حضور نداشته ابراز رضایت کرد.

به گزارش مشرق، یکتا ناصر برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن در جشنواره فیلم سال گذشته درباره فیلم هایی که در این دوره دیده است به مهر گفت: تاکنون هفت فیلم از جمله "آسمان زرد کم عمق"، "قاعده تصادف"،" دربند"، "جیب بر خیابان جنوبی"،" خسته نباشی" و چند فیلم دیگر رادیده‌ام که از میان "خسته نباشید" را خیلی دوست داشتم.

بازی خوب ترانه علیدوستی و مهران احمدی

وی ادامه داد: در مجموع در هر فیلم نکته جذابی وجود داشت اما چیزی که توجه من را به خودش جلب کرد بازی درخشان ترانه علیدوستی در فیلم سینمایی"آسمان زرد کم عمق" بود. علیدوستی این نقش را کاملا استادانه ایفا کرد و در انتقال احساساتش بسیار موفق بود.

ناصر افزود: از میان بازیگران مرد نیز تا امروز بازی مهران احمدی در فیلم "روز روشن" را خیلی پسندیدم همچنین کار بازیگران فرعی فیلم نیز قابل توجه و چشمگیر بود. اما متاسفانه ارتباط زیادی با فیلم "جیب بر خیابان جنوبی" برقرار نکردم. فکر می کنم اولین مسئله ای که توجه مخاطب را به خود جلب می کند قصه است و ابتدا باید داستان فیلم را دوست داشت و با آن ارتباط برقرار کرد.

سال آینده سینمای ایران مشکل جذب مخاطب خواهد داشت

بازیگر"یکی می خواد باهات حرف بزنه" ادامه داد: قصه فیلم بخصوص برای مخاطبانی که تماشاگر سینما هستند و حرفه تخصصی شان سینما نیست، اهمیت خاصی دارد. فکر می کنم سال آینده سینمای ایران در جذب مخاطب با مشکلات زیادی روبرو است. چون ممکن است تماشاگران تخصصی سینما به خاطر مسائل دیگری هم جذب فیلم ها شوند اما برای مخاطب عام قصه اهمیت بسیاری دارد و متاسفانه امسال فیلم‌های ما از فقر قصه رنج می برند.

وی متذکر شد: البته با این اوضاعی که برای سینما درست شده این اتفاقات مسئله عجیب و دور از ذهنی نیست. وقتی وضعیت سینما به این شکل است نمی توان انتظاری غیر از این داشت. مطمئنا باید از امروز برای جشنواره سال آینده و چشم انداز سینمای ایران در جشنواره سی و دوم فکری اندیشید. در این دوره بسیاری از فیلم ها تله فیلم هایی هستند که به دلیل کمبود آثار سینمایی در جدول سینمای ایران قرار گرفتند.

این بازیگر درباره اینکه چرا امسال با فیلمی در جشنواره حضور ندارد در حالی که دوره گذشته توانسته بود سیمرغ بهترین بازیگر مکمل زن را به دست بیاورد گفت: درست است، امسال در هیچ فیلمی حضور ندارم. ابتدا از این قضیه ناراحت بودم و فکر می کردم که حتما باید با فیلمی در جشنواره باشم اما الان که فیلم ها را می‌بینم پشیمان نیستم و خوشحالم که در هیچ فیلمی بازی نکردم.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس