کد خبر 185118
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۶

فوق ستاره فوتبال جهان حاضر است توپ‌های طلایش را با قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل عوض کند.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، لیونل مسی در مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال دنیا بار دیگر به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد تا با پشت سر گذاشتن همه بزرگان فوتبال جهان، تعداد این عناوین ارزشمند را به عدد چهار برساند. با این وجود حاضر است این افتخارات را با قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل که سال آینده برگزار می‌شود، عوض کند.

مسی درباره این موضوع گفت: قهرمانی در جام جهانی چیزی است که من کم دارم. این حقیقت است. من حاضرم توپ طلا را با جام جهانی عوض کنم. همیشه این احساس را داشته‌ام. هیچ چیزی قابل مقایسه با قهرمانی در جهان نیست.

وی در ادامه گفت‌وگویش با روزنامه سان عنوان کرد: می‌خواهم با بارسلونا و تیم ملی کشورم به موفقیت برسم. همیشه گفته‌ام که این مسئله آرزوی من بوده است.

لیونل مسی که تاکنون نتوانسته موفقیت خاصی در تیم ملی آرژانتین داشته باشد، انتقادها را باعث ایجاد دغدغه ذهنی برای خودش ندانست و گفت: اینکه افراد زیادی درباره من صحبت می‌کنند من را خوشحال می‌کند و باعث می‌شود احساس خوبی داشته باشم. هدف من این است که هر سال پیشرفت کنم نه اینکه در سطحی که دارم بمانم. می‌خواهم به تلاشم ادامه دهم، چیزهای بیشتری یاد بگیرم و بهتر شوم.

فوق ستاره بارسلونا درباره برخورد مردم کشورش و مقایسه بازی‌های او در تیم ملی با باشگاهش گفت: سال گذشته زمانی که به آرژانتین برگشتم به خوبی از من استقبال شد. فکر می‌کنم حالا مردم کاملا پشت تیم ملی کشورشان هستند. این چیزی است که مدت‌ها در تیم ملی وجود نداشت و من خوشحالم که توانستیم سال گذشته عملکرد خوبی از خود برجای بگذاریم. ما همه تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که بهترین‌ها را به مردم آرژانتین هدیه بدهیم. دوست داریم آن‌ها را خوشحال کنیم. امروز به خوبی وحدت و یکپارچگی در تیم دیده می‌شود. این آرژانتین را قوی‌تر می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس