مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره خبر سریع‌ترین گل به ثمر رسیده در تاریخ لیگ برتر فوتبال توسط غلامرضا رضایی توضیح داد.

به گزارش مشرق، حسین قدوسی در گفت‌وگو با ایسنا درباره گل غلامرضا رضایی به فجر سپاسی گفت: مهم نیست که غلامرضا رضایی سریع‌ترین گل تاریخ لیگ را به ثمر رسانده یا نه بلکه مهم برد پرسپولیس است، با این حال گلی که رضایی در ثانیه 11 به فجر سپاسی زد سریع‌ترین گل تاریخ لیگ است.

وی افزود: درباره گل بازیکن مس سرچشمه لازم به توضیح است که "برونوویچ" به هیچ عنوان در ثانیه هشتم به پرسپولیس گل نزده است. در آن بازی گزارشگر کرمانی مرتکب اشتباه شد. اگر یادتان باشد آن بازی هم مثل بازی امروز با تاخیر دو دقیقه‌ای روی آنتن رفت و ثانیه‌های ابتدایی بازی پخش نشد. وقتی که بازی روی آنتن رفت گزارشگر بازی گفت مس سرچشمه در ثانیه 7 – 8 بازی به پرسپولیس گل زده است که این درست نبود.

قدوسی در ادامه گفت: بعد از بازبینی فیلم بازی مشخص شد که توپ در ابتدا به اوت رفته و بعد از پرتاب اوت توسط بازیکنان مس سرچشمه توپ به گل تبدیل شده است. از زمان پرتاب اوت تا به ثمر رساندن گل هم 12 ثانیه طول کشیده است. حالا اینکه قبل از پرتاب اوت چه مقدار زمان گذشته بحث دیگری است. اتفاقا در همان زمان هم اخبار ورزشی سیما این موضوع را پیگیری کرد و مشخص شد که گل برونوویچ در ثانیه 47 به ثمر رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ابی ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
    0 0
    پس گل علی سامره به پیروزی در دربی پایتخت که تو تبریز برگزار شد چی؟پس چرا بهش میگن علی 3 ثانیه؟!..
  • اسی ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
    0 0
    اون 30 ثانیه بود دلبندم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس