کد خبر 18034
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۵

يک بار چند نفر از ما را براي ديدن عروسي دختر يکي از سرکردگان کومله بردند. پس از مراسم، عروس گفت: «بايد برام قرباني کنين تا به خونه شوهر برم.»

 

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، « آقا بالا رمضاني» در اوايل انقلاب ، زماني که گروهک هاي ضداتقلاب در کردستان آشوب مي کردند ، به دست يکي از اين دار و دسته هاي جنايت کار ، موسوم به « کومله» *اسير شد. وي خاطرات تکان دهنده اي از ايام اسارت خود به دست ضد انقلاب نقل کرده است که يکي از هولناک ترين آن ها به اين شرح است:


يک بار چند نفر از ما را براي ديدن عروسي دختر يکي از سرکردگان کومله بردند. پس از مراسم، آن عروس شيطان صفت گفت: «بايد برام قرباني کنين تا به خونه شوهر برم.» دستور داده شد قرباني‌ها را بياورند. شش نفر از مقاوم‌ترين بچه‌هاي بسيج اصفهان که حداکثر سنشان شايد 14 سال نمي‌شد را آوردند و تک‌تک از پشت سر، سر بريدند. آن برادران مانند مرغ سر بريده پرپر مي‌زدند و آنها شادي و هلهله مي‌کردند.
اما اين پايان ماجرا نبود. آن دختر دوباره تقاضاي قرباني کرد و اين بار شش سپاهي، چهار ارتشي و دو روحاني را آوردند که اين عزيزان هديه دوستان، اقوام و آشنايان بودند، اين دوازده نفر را نيز سر بريدند.
من و عده ديگري از برادران که آنها ما را براي تماشا برده بودند، به حالت بي‌هوشي و اغماء افتاديم و ما را به زندان برگرداندند. اما شنيديم که تا پايان مراسم عروسي، 16 نفر ديگر از رزمندگان را نيز در جاهاي مختلف قرباني هوسراني شيطاني خود کرده و سر بريدند.

 

*پاورقي:

کومله ( کومه له) نام يکي از گروهک هاي ضدانقلاب با مرام مارکسيستي مي باشد که در اوايل انقلاب اسلامي به مبارزه مسلحانه با جمهوري اسلامي پرداخت و جنايات بي شماري را در حق پاسداران انقلاب اسلامي و خادمان نظام برخاسته از انقلاب مرتکب شد.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس