نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • منتقد ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    0 0
    علی رغم اینکه در سایه حمایت های مالی، اطلاعاتی و تسلیحاتی غرب، توان ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به گذشته افزایش کمی و کیفی پیدا کرده اما توان عملیاتی اون در مقابل دشمن(!!) ضعیف تر شده! ارتشی که روزگاری نه چندان دور چند کشور مطرح عربی را ظرف چند ساعت مجبور به عقب گرد و تسلیم کرد امروز نمی تونه چند گروه کوچک اما مجاهد و مقاوم فلسطینی را خلع سلاح کرده و توان رزمی اونها رو از بین ببره. شلیک نزدیک به 1200 راکت به پایگاه های نظامی و شهرها و شهرکهای صهیونیست نشین از عصر چهارشنبه تا صبح امروز (سه شنبه) همراه با چند کشته و ده ها زخمی و مقداری خرابی و مقدار بیشتری ترس و وحشت کافی است تا برای چند سال اسرائیلی های غاصب جنایتکار، فکر تجاوز نظامی به ایران مستقل و مقتدر رو کنار بذارند اگرچه بعیده اصلا تا حالا اونا دراینباره تصمیم جدی ای گرفته باشن! در ضمن طبق گزارش شبکه 10 اسرائیل به نقل از یکی از کارشناسان نظامی، گنبد آهنین یا همون سپر گسترده و پیچیده پدافند موشکی فقط بین 200 تا 300 راکت رو رهگیری کرده یعنی فقط حدود یک پنجم راکتهای شلیک شده رو البته اگر همین مقدارش هم راست باشه!! و این یعنی یک واقعیت رو شده دیگه! قابل توجه دوستان عزیزی که جز بزرگ جلوه دادن توان و آمادگی دشمن کاری بلد نیستن!!
  • فاضل ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    0 0
    من نمیدونم اسرائیلی که در برابر موشک های چند کیلویی مقاومت به این روز افتاده در برابر موشک های بالای 10 تن ایران چکار میخواهد کنه تازه این اف 16 ها که اینقدر بهش مینازیدن بچه های مقاومت با یه موشک دوش پرتاب اوردنش پایین :))
  • محمد ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    0 0
    علاوه بر صحبتهای درست دوست عزیزم "منتقد" در بعد معنوی قضیه ارتش اسراییل بسیار شکننده است و قطع به یقیقن جنگهای طولانی مدت اصرات بسیار مخرب و نابودکننده ای برای اسراییل داره. اگه دقت کنید واضحه که اسراییل جنگهایی رو آغاز میکنه که دو تا شرط رو خداقل از دید خودشون داشته باشه:1-کوتاه مدت باشه مثلا نهایتا در حدود 2 ماه و2- خودش رو برنده قطعی تو جنگ بدونه به نظر میرسه هیچ کدوم از این دو شرط در جنگ بر علیه ایران دیده نمیشه بنابراین تا حدود زیادی قطعی به نظر میرسه که صهیونیستها حداقل توان جنگ بدون حضور امریکا با ایران رو ندارن و البته حضور امریکا هم خود تحلیل و مطالعات زیاد و جداگانه ای رو با توجه به شرایط موجود نیاز داره.
  • فاضل ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    0 0
    من نمیدونم اسرائیلی که در برابر موشک های چند کیلویی مقاومت به این روز افتاده در برابر موشک های بالای 10 تن ایران چکار میخواهد کنه تازه این اف 16 ها که اینقدر بهش مینازیدن بچه های مقاومت با یه موشک دوش پرتاب اوردنش پایین :))
  • يخ فروش جهنم ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    0 0
    اسرائيل با وسعت كهكيلوله و بير احمد ميخواد ايران را تحديد كنه يكي نيست بكَه اخه وسعت به اندازه كف دست اكَه به نئر من ايران يك بمب به اسراعيل بزنه براي هميشه اسراعيل محو ميشه(اكَه ميشد ايران به اندازه استانهايش موشك ميفرستاد كه جي ميشد)
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    0 0
    تعداد زیادی هم از این موشکها در خود غزه فرود اومده یا افتاده تو دریا ! دوست عزیز خیلی خیلی هم خوب عمل کرده گنبد آهنین و همه دنیا متعجبند که چطور انقدر خوب عمل کرده. بعد از نصب سیستم جدید در نزدیک تل آویو همون روز اول دو موشک فجر-5 رهگیری و منهدم شد و از اون به بعد حتی یک موشک هم در تل آویو منفجر نشده.
  • ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    0 0
    در مجموع از 800 موشک شلیک شده نزدیک به 350 تای آن رهگیری شده بود یعنی 450 تای دیگر آن به اهدافی در مناطق اشغالی اصابت کرده بود. پس مطالب آقای ناشناس که می گویند گنبد آهنین خوب عمل کرده است حرف نادرستی است
  • ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    0 0
    hاقای ناشناس امریکایی تو وکیل مدافع اسرائیلی ؟!!! درضمن از بین 1000 عدد موشک و راکت و .. 200 تا 300 تا را منهدم کردند خیلی افتخار داره !!!؟ صبر کن سحر نزدیک است - کاین هنوز از نتایج نزدیکی سحر است !!
  • ابوذر منتظرالقائم وبلاگ پاسداران ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    0 0
    کلا اظهار نظر بر اساس تعداد در فضای رسانه ای ، حتما متکی به داده های رسانه ای است که حتما در کنترل شبکه رسانه ای صهیونیستی و غیرقابل اتکا است خاصه با توجه به اقدامات رژیم صهیونیستی در کنترل کامل جریان خبر. بزرگی ضربات دریافت شده توسط اسرائیل را می توان در خروجی سیاسی و عملیاتی آن بخوبی دید. مشکلی وجود ندارد.
  • محمد ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    0 0
    با سلام / تسلیت به مناسبت ماه محرم/ مرگ بر اسرایل و مدافعان این رژیم جعلی/ دوست یخ فروش قدرت نطامی یک کشور در وسعت و حتی برخی موارد در جمعیت نیست. توان نظامی اون کشور مطرح مثال بارز اون در جنگ جهانی که ژاپن با وسعت کم با چه توان و نیرویی با امریکا میجنگید و یا المان نازی هر و یا چین با اون وسعت و جمعیت از کشورهای کوچکتر دیگه متحمل شکست میشد/ ما باید واقعیت رو بپذیریم اگه نیروی معنوی حماس و حزب الله و خود باوری + کمک ایران از همه جهات نبود اسرایل با کمک غرب و حتی برخی کشورهای عربی یکی از قوی ترین ارتش های جهان رو داره تنها چیزی که نداره جرات و شهامت نظامیان صهیونیست.
  • حسین ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    0 0
    "یک سپر موشکی باید بتواند حداقل 99 درصد موشکهای دشمن را نابود کند"" برای سپر موشکی مثل گنبد اهنین (منظور همون تار عنکبوت خودمونه) این احتمال به 100 درصد میرسد و این بدین معناست که گذشتن حتی یک موشک یعنی یک افتضاح
  • امیرخان ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    0 0
    لا يُقاتِلُونَكُمْ جَميعاً إِلاَّ في‏ قُرىً مُحَصَّنَةٍ أَوْ مِنْ وَراءِ جُدُرٍ بَأْسُهُمْ بَيْنَهُمْ شَديدٌ تَحْسَبُهُمْ جَميعاً وَ قُلُوبُهُمْ شَتَّى ذلِكَ بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لا يَعْقِلُونَ (سوره حشر آیه 14) ترجمه: اينها (یهودیان) دسته جمعى با شما نمى‏ جنگند مگر در داخل قريه ‏هاى محكم و يا از پس ديوارها(خود را پنهان سازند). شجاعتشان بين خودشان شديد است تو آنان را متحد میبینی ولى دلهايشان پراكنده است و اين بدان جهت است كه مردمى بى‏ تعقل هستند.
  • ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    0 0
    عزیزم آمار شما هم اشتباهه همین دیشب اعلام شد از 1128 راکت شلیک شده فقط 335 راکت منهدم شده
  • رحیم ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    0 0
    این کجاش کاریکاتور است ؟ یه خورده حرفه ای عمل کنید
  • مریم ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    0 0
    عالی بود به حول و قوه الهی اسرائیل از صحنه روزگار محو خواهد شد.
  • ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    0 0
    گند آهنین!!! غاصبان محکوم به شکست هستند.
  • لاله ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    0 0
    به نظرم این کاریکاتور خیلی بچه گانه هست و در شان سایت مشرق نیست.
  • ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    0 0
    هیچ هواپیمایی سقوط نکرده، هیچ خبرگزاری هیچ خبر و هیچ عکسی منتشر نکرده. عکس کارت شناسایی اون دو تا سرباز هم مربوط به سال 2006 هست. یه کمی تحقیق کن و فقط به خبرگزاری مثل مشرق اکتفا نکن !
  • ناشناس ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
    0 0
    صدق الله العلي العظيم
  • سید مصطفی ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
    0 0
    آقا اصل چیز دیگری است و آن اثرات انقلاب اسلامی بر کشورهای مظلوم و آن اینکه حماس و یا حزب الله درس از انقلاب گرفته و ابتدا مقاومت نموده و سپس سرزمین خود را آزاد نمایند و همین امر هیمنه اسراییلی که در زمانی چند کشور عربی را به زانو در می آورد به خاک مذلت بکشاند.
  • عمو ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
    0 0
    چه به جا به این آیه اشاره کردی. اشاره قشنگی بود
  • حمید خان ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    0 0
    احسنت اگه امکانش رو داشتم هزار بار مثبت میدادم
  • ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    0 0
    بازی های ارتش صهیونیستی شبیه سریال های تصنعی بود که مدافع نیز نقش هنر پیشه شکست خورده را بازی می کرد و مهاجم نقش پیروز را کسی باور نمی کرد الا آدم های ساده لوح - که به جزیره کوچولوی انگلیس می گفتند کبیر که بزرگ دیده شود و هیچگاه اینگونه نشد ونمی شود - بازی عراق کارگردان داشت - افغانستان کارگردان داشت - دوره این خیمه شب بازی ها تمام شده چونکه صبح شده همه از خواب سنگین غفلت بیدار شده اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس