کد خبر 152406
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۱

قاضي مدير‌ خراساني درباره برخي شائبه‌هاي صدور احكام پرونده اختلاس بيمه گفت: اين شائبه‌ها دروغ است.

به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران، سيامك مدير‌خراساني با بيان اينكه هنوز احكام متهمان اختلاس موسوم به بيمه صادر نشده است، اظهار داشت: در حال حاضر مشغول بررسي اتهامات موجود در پرونده هستيم و احكام متهمان پس از اتمام بررسي‌ها صادر مي‌شود.

قاضي پرونده اختلاس بيمه ايران تصريح كرد: نمي‌توان زمان دقيقي را براي صدور احكام متهمان در نظر گرفت.

وي همچنين درباره ايجاد برخي شائبه‌ به دليل طولاني شدن زمان صدور احكام پرونده اختلاس بيمه گفت: اين شائبه‌ها دروغ است و ما در حال رسيدگي به پرونده هستيم و هر پرونده با پرونده ديگر متفاوت است.

گفتني است پرونده موسوم به "اختلاس بيمه" در دو بخش بيمه ايران و استانداري تهران در سال 89 تشكيل و پس از تجديدنظر در تحقيقات اين پرونده، محاكمه متهمان آن از ابتداي خرداد ماه سال جاري با قضاوت قاضي سيامك مدير‌ خراساني و سه قاضي مستشار در شعبه 76 دادگاه‌ كيفري استان تهران از سر گرفته شد.

در ۱۲ تير ۱۳۹۱ پس از اتمام آخرین دفاعیات متهمان، قاضی مدیر خراسانی ختم رسیدگی این پرونده را اعلام کرد و گفت: به‌زودی احکام مربوط به متهمان پرونده صادر خواهد شد.

در حال حاضر بيش از 2 ماه از زمان ختم رسيدگي پرونده اختلاس بيمه ايران مي‌گذرد اما هنوز احكام متهمان اين پرونده صادر نشده است.

در روند رسيدگي اين دادگاه اسامي تعدادي از مسئولان بلندپايه دولتي از جمله "م.ر" مطرح شده كه با طولاني شدن زمان صدور احكام متهان اين پرونده، شائبه‌هايي در فضاي رسانه‌اي كشور نظير تغيير روند رسيدگي و صدور احكام به خاطر وجود اشخاص مهم دولتي ايجاد شده و صدور احكام را در هاله‌اي از ابهام قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس