از جشن پوریم یهودیان چه می دانید؟ هولوکاست واقعی را یهودیان در کجا و علیه چه کسانی اجرا کردند؟ آیا از کشتار ده ها هزار ایرانی به دست یهودیان اطلاعی دارید؟ آیا روز "13 به در" نوروز و خروج از خانه ها ریشه در قتل عام ایرانیان باستان دارد؟ با گزارش ویژه مشرق از پایکوبی صهیونیست ها در سالروز کشتار ایرانیان همراه شوید...

گروه گزارش ویژه مشرق - جشن «پوریم» یکی از سنت‌های قدیمی قوم یهود است که در دهه‌های اخیر و پس از تشکیل رژیم جعلی اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی، رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته است. این به اصطلاح جشن که همزمان با سیزدهمین روز از سال جدید خورشیدی برگزار می‌شود، در حقیقت جشن و پایکوبی بر خون ده‌ها هزار نفر از مردم ایران است که با توطئه و دسیسه دو یهودی نفوذی در دربار خشایارشاه کشته شدند.
 



نتانیاهو در جشن پوریم - ۱۹۹۹
 

در کتاب عهد عتیق درباره این داستان آمده است: «شاه ایران زمین که در پایان جشن ۱۸۰ روزه از باده نوشی بدمست شده بود، در هنگام بدمستی، شهبانو "وشتی" را می‌طلبد تا او را به اغیار بنمایاند. ملکه از این دستور گستاخانه شاه سر باز می‌زند و شاه خشمگین، او را از شهبانویی ساقط می‌کند و او را به دست جلاد می سپارد.

یهودیان که در سراسر ایران، نفوذ فراوان داشتند، جسارت‌شان به جایی رسیده بود که از دادن مالیات و خراج استنکاف می‌کردند و این استنکاف موجب شده بود که «هامان» صدراعظم خشایارشاه علیه آنان بشورد و آنان را در تنگنا قرار دهد و یا حتی دستور قتل برخی از آنان را صادر کند، البته یهودیان در برخی کتاب‌های خود می‌گویند: "مردخای" که پیشوای دینی یهودیان در عصر خشایارشاه بوده، وقتی حاضر به تعظیم در مقابل ‌هامان نمی‌شود، او و اتباعش مورد غضب‌هامان قرار گرفته و تهدید به مرگ می‌شوند.

یهودیان که به صورت غیررسمی در دربار شاه نفوذ داشتند، چاره می‌اندیشند و از این فرصت استفاده کرده و دخترکی یهودی به نام «اِستِر» را به عنوان ملکه و شهبانوی کشور به پادشاه معرفی می‌کنند و به او نیز توصیه می کنند که یهودی بودن خود را پنهان کند.

استر، دخترک یهودی که با پنهان کردن هویت یهودی اش، به دربار خشایارشاه راه یافت و مقدمات کشتار ایرانیان را فراهم کرد

 

فاحشه‌گری حلال در یهودیت

در سال ۲۰۱۰ یک خاخام یهودی در اسرائیل با اشاره به واقعه پوریم و استر، اعلام کرد جاسوسان زن سازمان موساد مجاز به انجام هر گونه عمل جنسی با دشمنان برای انجام ماموریت خود هستند؛ همانگونه که استر هویت یهودی خود را پنهان کرد و با یک دشمن ایرانی یعنی اخشورش (خشایارشاه) ازدواج کرد و با این کار ملت یهود را نجات داد.

 این مورد یکی از موفق ترین عملیات نفوذ زنان جاسوس یهودی در میان مقامات کشورهای دیگر به شمار می رود که با استفاده از زیبایی ظاهر و به خدمت گرفتن جذابیت های جنسی، توطئه های قوم یهود را اجرا کردند و می کنند.

شاه سست عنصر نیز وقتی زیبایی او را می‌بیند، شیفته او شده و او را به عنوان ملکه تمام ایرانیان برمی گزیند، بدون آنکه بداند او یهودی است و یا برادرزاده «مردخای» رهبر مذهبی یهودیان ایران است. اِستِر ملکه ایران می‌شود و با نقشه‌های «مردخای» عموی خود، صدراعظم خشایارشاه یعنی هامان را از تخت صدر اعظمی به زیر کشیده و بر دار می‌کند و به همراه ۱۰ پسرش به مرگ محکوم می‌کند.

ضیافت شام استر برای هامان در حضور خشایارشاه

در این ضیافت استر خواستار مجازات هامان بدلیل دشمنی با یهودیان شد

نقاش: ژان ویکتور (قرن ۱۷)

یهودیان حاکم بلامنازع دربار هخامنشی می‌شوند و البته آنان در برخی کتب خود آورده‌اند که ‌هامان در نزد مردخای توبه کرده است که تواریخ دیگر گواهی قتل وی توسط یهودیان را می‌دهند. یهودیان چون بر بلاد ایران حاکم شدند، از پادشاه، سه روز مهلت خواستند تا مخالفان پارسی و ایرانی یهودیان را بکشند و در این سه روز، بیش از ۷۷  هزار ایرانی توسط یهودیان قتل عام شدند و در برخی نقل‌ها، این تعداد تا ۵۰۰ هزار نفر نیز عنوان شده است.

از آن زمان تا کنون، این روز به عنوان "عید یهودیان" زنده نگاه داشته شده و هر سال یهودیان سراسر جهان در این روز مراسم مختلفی از قبیل روزه گرفتن، برپایی جشن و پایکوبی، نوشیدن شراب و افراط در مستی، دادن هدیه به یکدیگر و ... گرامی می دارند.

 

عید پوریم ۲۰۱۲

تل آویو  - بیت المقدس

اما در سرزمین های اشغالی، پوریم رنگ و بوی دیگری دارد که در ادامه و به تفصیل به آن پرداخته خواهد شد.

واقعه تاریخی؛ هولوکاست ایرانیان به دست یهودیان

در زمان خشایارشاه، یهودیان جزء اقلیت های مذهبی ایران بودند و همواره سعی در نفوذ در دربار شاه ایران داشتند. هامان صدراعظم خشایارشاه بدلیل نافرمانی یهودیان از دستورات و قوانین پادشاهی، از عدم پرداخت مالیات و سرپیچی از فرمان پادشاه این قوم ابراز نگرانی می کند و پادشاه را در جریان توطئه های یهودیان قرار می دهد و  از پادشاه می خواهد تا پیش از آنکه این قوم علیه تاج و تخت شاه اقدامی کنند، با توطئه این قوم مقابله کند.

مردخای رهبر یهودیان آن زمان ایران سرانجام با دسیسه های فراوان و فرستادن یکی از دختران یهودی به دربار، او را جانشین شهبانوی ایران که به جرم سرپیچی از دستور گستاخانه خشایارشاه برای نمایان کردن زیبایی های خود برای حاضرین در دربار شاه برکنار شده بود، می کند.
 


 مردخای و استر

نقاش: آرنت دی گلدر (قرن ۱۷)


با ورود "استر" دخترک جوان زیباروی یهودی به دربار، مردخای به راحتی نقشه های شوم خود را بوسیله استر و اغوای شاه ایران اجرا می کند. هامان نیز شاه را از توطئه مردخای آگاه می سازد و پادشاه دستور بر دار کردن مردخای را صادر می کند. اما استر که به شدت بر روی شاه سست عنصر تسلط یافته بود، با خائن جلوه دادن هامان و اینکه وی توطئه کشتن شاه را در سر دارد، هامان را بر دار می کنند.

 


وشتی، شهبانوی ایرانی
وشتی از دستور خشایارشاه برای نمایان کردن زیبایی هایش برای مهمانان شاه خودداری کرد و به دست جلاد شاه کشته شد


نقاش: ادوین لانگ (قرن ۱۹)


توطئه استر و مردخای با کشتن هامان پایان نمی پذیرد و  آنها حکم قتل هر ۱۰ پسر هامان را نیز از پادشاه ایران می گیرند و در قدم بعدی ۱۰ پسر هامان نیز کشته می شوند.

اوج دشمنی یهودیان با ایرانیان پس از کشتن هامان و ۱۰ پسرش آنجا بیشتر آشکار می شود که استر و مردخای با کشته شدن پسران هامان نیز راضی نشده و اجساد آن ها را در شهر بر دار می کنند تا میان ایرانیان رعب و وحشت ایجاد کرده و ناگفته سرنوشت دشمنان و مخالفان یهودیان را به نمایش بگذارند.

هامان به جز این ۱۰ پسر، یک فرزند دختر نیز داشت که پیش از کشته شدن، خود کشی می کند.

کشتار نیمی از جمعیت ایران

پس از کشتن هامان، یهودیان مهاجر ساکن در ایران که اینک در دربار نیز راه یافته بودند، به هجوم به شهرهای ایران، دست به قتل عام گسترده ایرانیان می زنند. در ۱۲۷ استان ایران آن زمان، طی دو روز بیش از ۷۷ هزار ایرانی - و به روایتی دیگر ۵۰۰ هزار نفر - کشته می شوند.

در کتب مربوط به یهودیان از جمله کتاب استر، یهودیان به کشتار ۸۰ هزار ایرانی اعتراف می کنند اما محققان مستقل این رقم را تا ۵۰۰ هزار نفر ذکر کرده اند.

در آن زمان ایران نزدیک به ۸۰۰ هزار نفر جمعیت داشته و با احتساب ۵۰۰ هزار نفر، بیش از نیمی از جمعیت آن روز ایران به دست یهودیان قتل عام می شوند.

 
 
حمله به منازل فلسطینیان و غارت اموال آن ها

کشتار و غارت اموال از آموزه های استر بوده و ریشه در تاریخ یهود دارد

 

 یهودیان با حمله به خانه های ایرانیان، مردان، زنان و کودکان را به قتل رسانده و بنا بر برخی از متون موجود اموال آن ها را نیز غارت می کنند. اما یهودیان در متون خود تنها به قتل عام ایرانیان اعتراف کرده و هرگونه غارت اموال آنان را تکذیب می کنند و آن را از افتخارات خود می دانند...!!

آیا پوریم با سیزده فروردین ایرانیان ارتباط دارد؟

گفته می شود این کشتار در روزهای ۱۳ و ۱۴ ماه آدار اولین ماه سال جدید انجام می شود و روز دوم کشتار به اصرار استر به خشایارشاه برای از بین بردن دشمنان قوم یهود ادامه پیدا می کند. براساس متون تاریخی، نحسی روز ۱۳ فروردین در میان ایرانیان و بیرون رفتن مردم از خانه ها ریشه در کشتار تاریخی ایرانیان داشته است.

پس از این قتل عام ایرانیان، یهودیان جشن و پایکوبی بر پا کرده و به شکرانه غلبه بر ایرانیان و ریختن خون دشمنان قوم یهود، آن را عید اعلام کرده و روزه می گیرند. مردخای از آن زمان به پیامبر این قوم و استر - دخترک فاسد یهودی که با تکیه بر این حربه به دربار شاه راه یافته بود - نیز به شخصیتی مقدس که مورد لطف خداوند است تبدیل می شوند. استر پس از آن کتابی می نویسد که تمام این وقایع را لطف و رحمت الهی و با اراده خداوندی توصیف می کند. این کتاب اکنون به کتاب مقدس یهودیان تبدیل شده است.


 


مقبره استر و مردخای یهودی در همدان

پوریم به معنای قرعه بوده و به اعتقاد یهودیان، این سرنوشت و تقدیر الهی بوده است و "قرعه" ای از جانب پروردگار برای لطف به قوم برگزیده یهود و نابودی دشمنان آن ها.


پوریم؛ عید یهودیان سراسر جهان

متاسفانه برخی از این تصاویر که در ادامه نیز آمده است مربوط به جشن ایرانیان یهودی در آمریکا می باشد.

 


پوریم از جمله اعیاد مهم یهودیان در سراسر جهان است. از سرزمین های اشغالی تا آمریکا و حتی یهودیان داخل ایران، به شیوه های مختلفی در این دو روز جشن می گیرند.

 



 

اوج این جشن ها در اسرائیل است. جایی که صهیونیست سرمست از کشتار ایرانیان، تا حد جنون شراب نوشیده و بد مستی یکی از سنت های مرسوم آنان در این روز است.

 


خاخام های یهودی نیز در این جشن ها مراسم ویژه ای برگزار می کنند. خاخام های صهیونیست با برگزاری جشنی، در نوشیدن شراب و رقص و پایکوبی با یکدیگر رقابت می کنند. معمولا  افراط در نوشیدن شراب در این روز به حدی است که قادر به راه رفتن نبوده و در خیابان های تل آویو و دیگر اراضی اشغالی، بیهوش و بی رمق به زمین می خورند.

 


در آموزه های تلمود یهودیان در یکی از بخش ها به صراحت به نوشیدن شراب تا حد سرمستی توصیه شده است:

"در روز پوریم هر فرد - یهودی - مکلف است به حدی - شراب - بنوشد که تفاوت میان "نفرین بر هامان" و "درود بر مردخای" را تشخیص ندهد. "
 
 Megillah (۷b): Rava said: A person is obligated to drink on Purim until he does not know the difference between "cursed be Haman" and "blessed be Mordechai"
 
 
 کودکان اسرائیلی در جشن پوریم ۲۰۱۲ - بیت المقدس

خط و نشان صهیونیست های آدم خوار برای ایرانیان

 

 

از دیگر مراسمی که در عید پوریم اجرا می شود، رژه زامبی ها در اسرائیل است. در این رژه صهیونیست ها با گریم خود به شکل زامبی ها - آدم خوارها - اعضای مصنوعی از بدن انسان را به نشان خونخواهی و کشتار ایرانیان بر دهان می گیرند.

برخی از تصاویر این مراسم که قابل انتشار است در ادامه است.

 نوشیدن خون یا نوشیدنی به رنگ خون به عنوان نمادی از خونخواهی و خونخواری یهودیان نسبت به ایرانیان از جمله رسوم یهودیان در این روز است.

 


پوریم در لس آنجلس؛ پایکوبی ایرانیان به افتخار هولوکاست هموطنانشان

متاسفانه ایرانیان پیرو دین یهود نیز بدون توجه به ریشه تاریخی این واقعه و کشتار ایرانیان و اینکه زنده نگاه داشتن آن تا کنون بیش از هرچیز توهین به ایرانیان بوده، این روز را در نقاط مختلف جهان جشن می گیرند.

کنیسه "نصح"، کنیسه ایرانیان یهودی مقیم آمریکاست که جمعیتی حدود ۲۰ هزار نفری در لس آنجلس را تشکیل می دهند. کنیسه نصح از جمله مکان هاییست که در عید پوریم، جشن برپا کرده و ایرانیان با جمع شدن در این کنیسه، با پختن شیرینی، غذا، تهیه شراب و هدیه دادن به هم، کشتار ایرانیان باستان را به شادی می نشینند.
 


ایرانیان یهودی در کنیسه نصح لس آنجلس نیز پوریم و کشتار ایرانیان را جشن می گیرند

لینک اعلام برگزاری جشن پوریم ۲۰۱۲ در کنیسه نصح

http://www.۰۸.net/۰۸event/EventDetail.aspx?eid=a۱fe۱۸d۵-۵efe-۴۳۹۸-۹۰۶۹-۲dd۱ba۳۶۹۸۸۴
 

"هامان سوزان" و شیرینی "گوش هامان"؛ نمادهای درنده خویی قوم یهود

از دیگر مراسمی که یهودیان در این روز برگزار می کنند، مراسم "هامان سوزان" است. آن ها هامان - و ده پسرش - را نماد دشمنان قوم یهود دانسته و بطور سمبلیک در مراسمی، نمادی و یادبودی از هامان، وزیر الوزاری خشایارشاه را در آتش می سوزانند.

همچنین یهودیان با پختن شیرینی به نام "گوش هامان"، بر دار کردن وزیر ایرانی را جشن می گیرند.
 


خمیر این شرینی سه گوش از بذر خشخاش است و میان این شیرینی با آلو یا مربا پر شده است. این شیرینی بیشتر توسط یهودیان اشکنازی درست می شود، البته تعدادی از کلیمیان ایران هم به این شرینی علاقه مند هستند. اسم این شرینی گوش هامان است. یهودیان در جشن قتل عام ایرانیان، این شرینی ها را می خورند و همراه خوردن این شرینی شعری اهانت آمیز نسبت به ایرانیان و وزیرالوزاری ایرانی خوانده می شود.

 


شیرینی معروف به "گوش هامان"


پوریم در ایران

در داخل ایران نیز، اقلیت های یهودی که همواره مورد لطف و میزبانی ایران بوده اند، در این روز روزه گرفته و با پختن غذا و خیرات و برگزاری محدود جشن، عید پوریم را جشن می گیرند.

مقبره استر و مردخای در همدان از جمله مکان هاییست که یهودیان آن را عبادتگاه و زیارتگاه خوانده و مدت ها جشن های خود را در آن برگزار می کردند که با اعتراض مردم به اهانت آمیز بودن این جشن ها برای ایرانیان و برگزاری تجمعاتی در برابر مقبره استر و مردخای، همراه بوده است.
 
 
مقبره استر و مردخای دومین مکان مقدس یهودیان جهان که پس از اعتراض مردم همدان، نام "زیارتگاه" آن حذف شد

مقبره استر و مردخای، به ادعای یهودیان، پس از غصب مسجد الاقصی، دومین مکان مقدس این قوم به شمار می رود.

نتانیاهو مردم ایران را به پوریمی دوباره وعده داد

اما به جز مقدس بودن این روز برای یهودیان، با ظهور پدیده منحوس صهیونیسم، پوریم وجهی سیاسی نیز به خود گرفته و سران رژیم صهیونیستی گاه با اشاراتی به آن واقعه، تلویحا ایران و ایرانیان را به تکرار کشتاری مشابه تهدید می کنند.

 
 
در روزهای پایانی سال ۱۳۹۰ اتفاقی جالب در عرصه سیاست رخ داد. در ۷ مارس، نتانیاهو در دیدار با اوباما نسخه‌ای از کتاب اِستِر (Esther) را به او هدیه داد.   کتاب استر (מגילת אסתר) یکی از بخش‌های عهد عتیق یا همان تورات است و از دیدگاه تاریخی این هدیه بسیار پرمعناست.

خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام اسرائیلی نقل می‌کند: نتانیاهو به باراک اوباما گفته است: «آن‌ها (ایرانی‌ها)، آن زمان هم می‌خواستند ما را نابود کنند.» یکی از قسمت‌های این کتاب می‌گوید: «... و یهودیان تمام دشمنان را با تیغ شمشیر و کشتار و نابودی درهم کوبیدند و آنچه را انجام دادند که دشمنان‌شان با آنان می‌کردند.» به گزارش رویترز، نتانیاهو با این هدیه، تلویحاً ایران را به نازی ها تشبیه نموده که طی مدعی هستند در جنگ جهانی دوم ۶ میلیون یهودی را کشته اند.
۲۵۰۰ سال تهدید و کشتار؛ رمز پوریم

بسیاری از اعمال و سیاست های صهیونیست ها پس از ۲۵۰۰ سال از واقعه پوریم، همچنان حاوی نمادهایی از این کشتار بوده و یادآور روزی است که از هر ۱۱ ایرانی، یک نفر به دست قوم یهود کشته می شود.

 

ایهود اولمرت در جمع کودکانی که پوریم را جشن گرفته اند
 
تهدیدهای مقامات اسرائیل، اهدای کتاب استر به اوباما در هنگام مذاکره در مورد ایران، تهدید به حمله به ایران به بهانه اینکه ایران قصد دستیابی به سلاح کشتار جمعی و نابودی اسرائیل را دارد و این توهم که کشورهای اسلامی تلاش می کنند با دستیابی به سلاح کشتار جمعی یهودیان را نابود کنند...اینها همگی یادآور توطئه های مردخای و زمزمه های استر با خشایارشاه در مورد ایرانیان و دشمنان آن زمان یهودیان بود که در نهایت به هولوکاست ده ها هزار نفری تبدیل شد.

مقایسه رفتار یهودیان با هولوکاستی که خود رقم زده اند و استفاده از هولوکاستی جعلی که مدعی هستند ۶ میلیون یهودی طی دو سال کشته شده اند، نمایانگر اوج فتنه گری و پلیدی صهیونیست ها در رسیدن به اهداف شومشان در تسلط بر جهان است. آن جا که اجازه سخن گفتن درباره یکی داده نمی شود و دیگری به عنوان عیدی مقدس بزرگ داشته می شود؛ و هر دو در راستای هدفی بزرگتر است.


رمز پوریم

یکی از رمزهای پوریم، پس از پایان جنگ جهانی دوم نمایان شد.
 
 

فیلم رمزگشایی از پوریم

لینک دانلود
 

و همچنان سکوت ایرانیان و مقامات ایرانی، برگزاری جشن های پوریم - حتی در ایران - و رقص و پایکوبی صهیونیست ها بر خون ایرانیان ادامه دارد. هولوکاستی حقیقی که در سایه هیاهوی هولوکاست ساختگی صهیونیست ها نه تنها نادیده گرفته شده، بلکه به شکرانه این کشتار، هرساله جشن برپا می شود و تهدید ها تکرار می شوند.

 



منابع و مآخذ:
 
http://www.nessah.org/index.shtml

http://www.iranjewish.com/Essay/Essay_۳۷_poorim.htm

http://www.herealittletherealittle.net/index.cfm?page_name=Bible-Code-Ten-Sons-Haman

http://hezare۳.com/cgi-bin/mt/mt-search.cgi?blog_id=۱&tag=esther&limit=۲۰

http://www.csmonitor.com/World/Backchannels/۲۰۱۲/۰۳۰۷/Netanyahu-gives-Obama-the-Book-of-Esther.-Biblical-parable-for-nuclear-Iran

http://www.reuters.com/article/۲۰۱۲/۰۳/۰۶/us-usa-israel-gift-idUSTRE۸۲۵۰۰O۲۰۱۲۰۳۰۶

http://www.haaretz.com/jewish-world/israeli-rabbi-honey-pot-sex-is-kosher-for-female-mossad-agents-۱.۳۱۷۲۸۸

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=۱۲۰۳۸۵

http://www.tabletmag.com/jewish-news-and-politics/۶۳۶۷۳/persian-gulf

http://www.iranjewish.com/essay/Essay۸۲.htm

http://yahadut.persianblog.ir/post/۵۱

http://www.chabad.org/holidays/purim/article_cdo/aid/۲۸۱۴/jewish/The-Purim-Drunk.htm

http://www.britannica.com/EBchecked/topic/۴۸۳۹۹۹/Purim

http://photoblog.nbcnews.com/_news/۲۰۱۱/۰۳/۱۸/۶۲۹۳۶۹۲-jewish-holiday-of-purim-is-celebrated-in-israel?lite

http://www.biblegateway.com/passage/?search=Esther+۸&version=NASB

http://www.biblegateway.com/passage/?search=Esther+۹&version=NASB

http://www.۰۸.net/۰۸event/EventDetail.aspx?eid=a۱fe۱۸d۵-۵efe-۴۳۹۸-۹۰۶۹-۲dd۱ba۳۶۹۸۸۴

http://www.fardanews.com/fa/news/۴۸۱۴۲/%D۸%AC%D۸%B۴%D۹%۸۶-%D۹%BE%D۹%۸۸%D۸%B۱%DB%۸C%D۹%۸۵-%D۸%AA%D۸%B۱%D۸%A۷%DA%۹۸%D۸%AF%DB%۸C-%D۸%BA%D۹%۸۵%D۸%A۸%D۸%A۷%D۸%B۱-%D۸%A۷%DB%۸C%D۸%B۱%D۸%A۷%D۹%۸۶%DB%۸C%D۸%A۷%D۹%۸۶

http://www.upi.com/News_Photos/gallery/Purim_Celebrations_in_Jerusalem/۱۶۴۶

http://sultanknish.blogspot.de/۲۰۱۲/۰۳/ages-of-purim.html

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 632
  • در انتظار بررسی: 54
  • غیر قابل انتشار: 100
  • طاهره ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    96 8
    آشغالهاي عوضي بدبخت، يكي نيست كه به اين بيچاره هاي خوك صفت بگه بدبختها شما كه با اين جشن ها دارين خودتون و نابود ميكنين ايران زنده تر از قبله و پايدار تر از هر زماني، ديگه تمام شد آن زمان، مردان الان ايران امثال سعيد جليلي هستن، كه ميخواستيد به خيال باطلتون گذشته را باهاش تكرار كنيد ولي ديديد كه چطوري جوابتون را داد
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    52 1
    خدا در قرآن راجع به دشمنی آنها با مسلمانان اخطار داده این هم سند برای مشخص کردن دشمن اصلی مسلمانان واقعی دنیا
  • ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    39 7
    احسنت. مرگ بر اسراییل
  • سلام ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    29 9
    صد رحمت به استاد رایفی پور که این هارو گفت که شما هم بنویسید.
  • ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    22 0
    این قوم یهود از ابتدای تاریخ و زمان حضرت موسی (ع) برای بشریت و جهان دردسر ساز بوده و تا الان هم ادامه داشته...انشالله مکر و حیله این قوم به خودشون بازگرده
  • حسین ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    20 1
    خیلی عالی بود. بازم در مورد صهیونیسم بیشتر بگید
  • عمار ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    15 0
    دمت گرم با گزارش باحالت.
  • بنی اسرائیل ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    25 2
    اصلا 500 هزار نفر هیچی....میگیم اغراق کردن...ولی همون 80 هزار نفر که خود یهودی ها هم قبول دارن رو اگه در نظر بگیریم باز هم 10 درصد از جمعیت ایران بوده...بلا تشبیه با مقیاس امروزی میشه نزدیک 8 میلیون نفر...حالا مقایسه کنید با ادعای مضحک 6 میلیون یهودی تو هولوکاست که دارن دنیا رو با این ادعا نابود میکنن...بقول معروف اونقدری که اونا در "باطل" خودشون مصمم هستن، ما در "حق" خودمون مصمم نیستیم. جالب اینجاست که اونا خودشون معترف به این جنایتشون هستن و ما میگیم نهههه شما اینکارو نکردید...دروغ میگید..!
  • رضا ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    14 0
    عجب گزارش توپيٰ ممنون مشرق
  • ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    15 0
    تحقیق جامع و عالی ای بود. کاش برخی از ساده دلانی که گوش به دروغهای این دشمنان دوخته اند به خود بیان
  • ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    16 1
    خدا کمک کند ریشه صهیونیست از جهان بر چیده شود .
  • علی ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    16 1
    سوره مائده ایه 82 لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِّلَّذِينَ آمَنُواْ الْيَهُودَ وَالَّذِينَ أَشْرَكُواْ وَلَتَجِدَنَّ أَقْرَبَهُمْ مَّوَدَّةً لِّلَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ قَالُوَاْ إِنَّا نَصَارَى ذَلِكَ بِأَنَّ مِنْهُمْ قِسِّيسِينَ وَرُهْبَانًا وَأَنَّهُمْ لاَ يَسْتَكْبِرُونَ مسلما يهوديان و كسانى را كه شرك ورزيده‏اند دشمن‏ترين مردم نسبت به مؤمنان خواهى يافت و قطعا كسانى را كه گفتند ما نصرانى هستيم نزديكترين مردم در دوستى با مؤمنان خواهى يافت زيرا برخى از آنان دانشمندان و رهبانانى‏اند كه تكبر نمى‏ورزند
  • سارا ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    12 1
    انسان هر چی اطلاعاتش بالا می رود تازه می فهمد چه خبر است...
  • ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    16 1
    انشا .. در یک روز جشن پوریم انتقام جنایات اسراییلی ها را خواهیم گرفت و جنازه انها را در مدیترانه میاندازیم
  • ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    30 3
    با سلام بشما عزیزان دستتون را میبوسم که این مطلب را نوشتید بیش از ده سال است که من این را فریاد میزنم اولین ایرانی را میبینم به او میگویم ولی کار من کجا کار شما کجا که بی نهایت ایرانیان از ان اطلاع پیدا میکنند بله اولین شهید تاریخ ایران هامان شهید است و ده فرزند پسر کوچک او چون هامان بسیار جوان بود زمانیکه ادمخوران شهیدش کردند و ملت ایران اولین قربانی جنگ پیشگیرانه ادعائی این قوم نا سپاس است و سیزده فروردین اولین کشتار و قتل عام تاریخ ایرانیان است و از همان زمان عدد 13 برای ما نحس شد که بعد توسط ایرانیان به روم و به غرب برده شد چرا سیزده بدر میرویم از خانه بیرون چون تمام کسانی که در خانه مانده بودند شهید شدند و فقط کسانی باقی ماندند که به دشت و بیابان فرار کردندو ما به دو دلیل روز سیزده فروردین از خانه بیرون میرویم اول برای گرفتار نشدن به نحسی خانه ماندن در این روز و هم ابراز همدردی کردن با ان هموطنانی که به دشت و بیابان فرار کردند ولی خودمان نمیدانیم چرا / جالبتر اینکه در سالهای اخیر نام این روز شده روز طبیعت نه سیزده بدر چرا نمیدانم حیرت اور است مگر همه روزهای خدا روز طبیعت نیست چرا این نام عوض شده من در حیرتم ولی هر کسی بخواهد این را از ما پنهان کند شکر خدا ما انرا فهمیدیم در مورد من تقصیر خودشان بود از بس به قران ما اهانت کردند ما رفتیم تورات را خواندیم که پاسخ انها را بدهیم این فاجعه را در انجا یافتیم بله اینها گوش هامان را درست میکنند و مربای قرمز به نیت خون ما به روی ان میگذارند و میخورند و به عبری به ان میگویند هامان تاشن یعنی گوش هامان در ایران هم همین نان را درست میکنند و به ان میگویند نان فطیر میگویند که همان گوش هامان است در سالهای اخیر هم از اسرائیل در ان روزهای ننگین این هامان تاشن ها را در فروشگاههای اینجا میفروشند من یک بسته از انها را خریدم همه را ریختم در سطل اشغال یکی از انها را با جعبه اش به عنوان سند نگاهداشته ام نه تنها گوش هامان میخورند بلکه ادمک هامان درست میکنند و تا بی نهایت به او فحش میدهند اب دهان می اندازند و بها انرا اتش میزنند و بسیاری کارهای شنیع دیگر که مختص این قوم است انجام میدهند از مظلومیت هامان همینقدر بگویم که مایکل انجلو نقاش چیره دست که تمام کلیسای واتیکان را نقاشی کرده در ان قسمتی که مظومیت حضرت عیسی را به تصویر کشیده در مقابلش مظلومیت هامان را هم به تصویر کشیده و مظلومیت هامان را با مظلومیت حضرت عیسی در کنار هم قرار داده و ما ایرانیان انرا نمیدانیم که در تورات همه چیز را به روشنی نوشته و ما میرویم به زیارت مردخای و استر که نامی است ایرانی که خسو خوار شاه به او داده و نام واقعی او هدسه بوده است و یا اجازه میدهیم که یهودیان بروند و قاتلان پدران و مادران ما زیارت کنند انچه در مورد قبر ایندو پلید جالب است و از طرفه های انهاست که در این دو قبر را بسیار کوتاه ساخته اند که هرگاه هر ایرانی یا هر فردی داخل ان شود مجبور شود سر خم کند و در حقیقت به انها تعظیم هم بکند هنگامی که وارد میشود انهم در همدان ما در همدان ما بله استر مونیکا لوینسکی دربار خسوخوار شاه بود / ممنون که این را به اطلاع هوموطنان رساندید ندانستن فاجعه از خود فاجعه بسیار دردناکتر است هزاران بار تشکر عزیزان
  • saleh ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    19 0
    الهم العن جبت و الطاغوت ...
  • ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 49
    خوب اینهارو مردم اکثرا میدونن گفتن اینها جز ناراحتی و ایجاد کینه چیزی داره؟ میدونم که طبق معمول منتشر نمیکنی
  • ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    9 4
    بسیار بسیار گزارش خوبی بود استفاده کردم
  • ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    5 3
    دوستان، تاریخ این مراسم به هیچ وجه با ۱۳ به در ایرانیان منطبق نیست. لطفا اصلاح کنید.
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    15 30
    نمی دونم ولی احساسم بهم میگه دارید دروغ می گید یا اغراق گویی می کنید
  • ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    29 4
    مقبره استر و مردخای را تبدیل به توالت عمومی کنید
  • ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    5 1
    اتفاقا تاریخ ان کاملا درست است با تقویم ما ایرانیان 13 فروردین بوده اگر روز ان برای یهودیان طبق تقویمشان چند روز عقب یا جلو میشود برای ما 13 فروردین همواره 13 فروردین است و تاریخ ان درست است و هیچ اصلاحی نباید بشود شما اشتباه میکنید ان اتفاق در 13 و 14 فروردین صورت گرفته است
  • ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    3 2
    براساس برخی از منابع منطبق هست...بخاطر همین هم نوشته گفته می شود...و به عنوان سوال مطرح شده که آیا مصادف با 13 به در هست؟؟
  • ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    7 2
    خدا کی امام زمانمان ظهور می کنه؟خدایا صبر تا کی؟ ببین زمینت به دست چه بی شرف های اداره میشه
  • ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    15 1
    شما فکر مکینید یهودیان ایرانی ساکن در آمریکا جاهلانه این روز رو جشن میگیرند؟ شما فکر میکنید این قوم نژاد پرست براش ایرانی و فلسطینی یا مسلمان و غیر مسلمان تفاوتی میکنه؟ شما فکر میکنید اونها بین عرب و پارس تفاوت میگذارند؟ همین یهودیان ساکن ایران اگر قدرت بگیرند و اگر بتوانند چنان بلایی بر سر مردم ایران خواهند آورد که پوریم را فراموش کنید
  • حمید ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    8 2
    خیلی گزارش خوبی بود. از شما انتظار نداشتیم بتوانید چنین گزارشی را بنویسید.آفرین
  • ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    19 0
    عالی بود اما من نمیدونم چرا باید مقبره این دو فقنه گر و قاتل در ایران هنوز به عنوان مکانی روحانی و مقدس باشه ؟ نکنه مسئولین یهودیها را با صهیونیستها متفاوت میدونند با این مستندات واضحی که بهش اشاره کردید
  • yaser ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    6 0
    kheyli aaaaaaaliiiiiii
  • سلام ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    4 1
    صد رحمت به استاد رایفی پور که اینهارو گفت تا شما هم بنویسید.
  • محمد ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    6 1
    مرگ بر اسراییل.
  • ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    3 0
    یکی از این بچه ها که در عکس داره سیگار میکشه چقدر شبیه بچه فیلم شکارچی شنبه است!
  • ارباب خاورمیانه ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    1 42
    جنش پوریوم 2 بعد از حمله اتمی اسرائیل به ایران دیدنی خواهد بود این است قدرت اسرائیل منتظر باشید در حمله بزرگ اسرائیل به ایران و بمباران اتمی و 30 میلیون کشته چه جنشی یهودیان طرفدار اسرائیل بگیرند!..
  • ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    5 21
    تف بر تو مشرق تو بنده شیطان شدی جهنم سوزان ابد بر تو مبارک...
  • ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    4 0
    سلام،با تشکر از گزارشتان .اما فیلم قابل دانلود نیست.
  • ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    7 8
    به نظر من تو ماجرای پوریم کاملا اغراق شده.این بیشتر یه داستان و اسطوره هست واسه یهودی ها که به خودشون روحیه بدن و مصرف دینی نژادی داره.
  • ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    2 0
    تــــــــــــــــــــــو مـــــــــــــــثلا چندتا مقاله نوشتی؟
  • عهت ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    4 35
    برای سومین بار و آخرین بار می گم مشرق نیوز اگر فقط یک بار دیگه و فقط یک بار دیگه چنین گزارش های نکبت باری بدی بیرون.... سر بریده عزیزانتان را جلوی خانه هایتان خواهید دید
  • رضوان ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    5 0
    بسيار عالي بود كاش اين روشن گري به مسئولين هم ميرسيد كه نا خواسته يا خواسته بعضي از علائم را در سطح شهرهاي مختلف گسترش ميدهند لطفا در اين مورد باز هم اقدام نماييد
  • اشکان ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    25 3
    یکی دو نفر اسرائیلی انگار هست که به کامنتها منفی میده خدا ریشه صهیونیست ها رو بخشکونه انشالله
  • reza ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    4 3
    درباره اینکه یهودیان به کوروش را امام زمان می نامند هم بگید
  • ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    1 3
    ادب داشته باش
  • ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    4 1
    ایول گزارش
  • ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    6 0
    زیاد به خودت فشار نیار وگرنه تو هم میری پیش آریل شارون...اونم خیلی ازین تهدیدها و گنده .... ها میکرد
  • ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    1 1
    تو بنده کی شدی؟؟؟ بنده صهیونیسم؟؟؟ تو خوبی..!
  • ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 4
    حالا به نظر شما ما با ملت اسراییل مشکلی داریم؟؟!!
  • ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    10 0
    قبل از اینکه شما بخواید جشن بگیرید اسرائیل نابود شده و به جاش درخت کاشتیم و سیزده به در میایم اونجا کنار قدس شریف برای عذاب بیشترتون دعا میکنیم
  • محمد حسین ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    2 0
    سلام خیلی گزارش جامع و مستند و جذابی بود من کمتر میشه متن های طولانی رو بخونم و تا میبینم مطلبی طولانی رهاش میکنم ولی این کامل تا آخرش خوندم ممنون از اطلاع رسونیتون........... من تقریبا هر روز مشرق مرور میکنم.یاعلی
  • ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    3 0
    اگر حرف اینوری ها رو قبول نداری خودت برو از کتب عهد عتیق (همون تورات) کتاب استرو بخون اونوقت حالا اگه راسته که راسته اگر هم دروغه غلط کردن دروغ تو کتاب مقدسشون گذاشتن.
  • ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    1 4
    میلیون ها یهودی و کارشناس هایشان اشتباه می کنم شما درست می گی!!.
  • ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    5 1
    اگر این انگلیس کثافت و امریکای لجن نبود که الآن اسرائیل نکبتی نبود
  • ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    2 9
    پس خاک بر سر کوروش صغیر...
  • سیروس ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    2 0
    زر زیادی نزن... اگه اسرائیل از این عرضه ها داشت تا حالا یه غلطی میکرد
  • ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    2 0
    فعلا يک ليوان آب به آقاي نتانياهو بدهيد بيچاره سکته مي کند اينقدر تهديد مي کند و ديگران به او مي گويند خفه شو . ضمنا رژيم اشغالگر قدس با آن عمق استراتژيک فسقلي مال اين حرفها نيست که بخواهد ايران را تهديد کند .
  • rahim ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    4 0
    سلام الان که سینزده بدر نیست که همچین خبری میدی ... . سینزده بدر که مردم میان بیرون آهنگ میزارن و با خانواده میزنن میرقصن این موضوع باید اعلام بشه گلم. من تو وبلاگم سینرده بدر امسال این مسئله رو نوشتم که مردم بفهما که میرن بیرون و خیلی خوشا اون طرف این صهیونیستای حرومی دارن میزنن و میرقصن بفهم که داری به ایرانیان مظلومی که در این روز کشته شدند بی احترامی میکنی اما کجاست گوش شنوا . اون روز که باید تمام سایت ها و خبر گزاری ها این موضوع را تیتر اول خبراشون کنن متاسفانه خبری نیست . خدایا از دست من یه وبلاگ نویسی بر میومد در همین حد تو اون روز عمل کردم خدا نگذره از کسانی که میتونستند اطلاع رسانی بهتری داشته باشند اما در سینزده بدر ساکت مانند. خداحافظ
  • سمیر ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    3 0
    بعدشم در جوابتون از این طرف خاک اسرائیل وارد می شیم و از سمت دیگش خارج یعنی به عبارتی با خاک یکسانتون می کنیم ما دیگه اشتباه نمی کنیم نکبت جیره خوار
  • ممد ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    3 0
    لعنت بر صهیونیست و یهودیت که دشمنان اصلی مسلمانان هستند تف بر اسرائیل لعنت بر نتانیاهو و پرز بی شرف های حیوون
  • رضا سلماسی ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    2 0
    در اینکه صهیونیست های ضد ایرانی در پی سو استفاده از هر واقعه تاریخی برای اثبات مظلومیت فرضی و حمایت های الهی از خویشند هیچ شکی نیست ولی ما چرا باید در دام آنان افتاده و در بازی آنان شرکت کنیم ؟ آیا قومی اسیر و تازه از بند رها شده با جمعیت محدود خود قادر به چنین قتل عامی در 127ایالت ایران بوده ؟ فکر نمی کنید صهیونیست ها با بزرگنمایی این قضیه در حال تصویر نمودن نقشی مهم از خود در تاریخ باستان می باشند ؟عدد 77000 مورد ادعایی آنان کمی افسانه وار نیست و حکایت از تقدس عدد 7 نمی نماید؟ در ضمن منابع یونانی لشکریان ایران در حمله به یونان را بدون احتساب باربران و مسئولین تدارکات 1 میلیون نفر ذکر می کنند .پس چگونه می توان جمعیت ایران را 800000 ! نفر دانست ؟
  • پریسا ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    9 0
    نام تو انگل خاورمیانه است ای سرگردان / اکنون نوبتی هم باشد نوبت پوریم ماست که تلافی رذالت شما قوم بی سپاس را در بیاوریم که خواهیم در اورد/ شما ها از پس چهارتا فشفشه حزب الله بر نیامدید قابلیت مقابله با سلطان شرق را دارید !!!!اسرائیل باید از نقشه جهان حذف شود که خواهد شد / باش و ببین
  • ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    6 0
    خیلی حرف مفت میزنی زپرتی ظاهرا تاحالا چیزی از سیلی فرزندان حیدر کرار نشنیدی، پیش از اینکه یکی حوالت کنیم هریّ ...
  • پریسا ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    1 0
    این چیزها را من در تورات خواندم نه کتاب دیگر " کتاب تورات قسمت استر ""
  • ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    جا داشت که در این مقاله مفصل در مورد عید پوریمِ یهودیان، به این نکته اشاره شود که در سالهای اخیر، اسرائیلیها چه کسی را در این جشن به عنوان «هامانِ» زمان، هجو و لعن می کنند:؟!!! [...]
  • پریسا ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    2 2
    به احساست مراجعه نکن / برو کتاب تورات را بگیر و قسمت استر را بخوان و باورکن / و در روز 14و 15 فروردین هر سال برو به کنیسا های یهودیان و جنش پوریم یعنی جشن ایرانی کشانشان را با چشمان خودت ببین بعد ببین احساست چه میگوید این حقیقت است نه داستان سرائی /
  • ناشناس ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    1 0
    خدا ريششونو به دست همين ايراني ها ميكنه حالا بزار هي جشن بگيرن برا خودشون دلشون خوش باشه
  • ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    2 0
    خوب بود بیشتر از این هم از شما انتظار داریم چند سال پیش تو تحقیق بسیج دانشجویی خونده بودم
  • طه ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    1 0
    تو ارزش یه مشت منم نداری ولی برای اینکه روح گذشتگان هم شاد بشه از خدا میخوام موقعیتی پیش بیاد تا سیلی اسلام رو بر صورت کفر بنوازم اونم چه نوازشی ...
  • ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    1 0
    قبل از اینکه اسلام بوجود اید اینها دشمنی با ما داشتند چون این مربوط به زمان هخامنشیان است قرنها قبل از اسلام و حالا که مسلمان هم شدیم دشمنی انها بیشتر هم شده اینها پلیدترین موجودات روی زمین هستند بی رحم خونخوار
  • ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    2 0
    باید یهودیان حقیقی در مقابل این بی چاک و دهن ها موضع مشخصی بگیرند بزودی بتکده استر و مردخای را به جهنمی برای دوستداران اسرائیل تبدیل خواهیم کرد ...
  • ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    3 0
    دو سه سال پیش که رفتم همدان کنجکاو شدم به این زیارتگاه!!! استر و مردخای یه سری بزنم.هیچ شناختی ازشون نداشتم.ولی متولی این مقبره که خودش از کلیمی های ایران بود طوری با حساسیت بهم اخطار داد که نهایت احترام و ادب رو برای این دونفر رعایت کن!!! فکر کردم چه شخصیت های بزرگ و پاکی هستن! نمیدونستم دو تا... اونجا دفن شدن.
  • ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    2 0
    من اونها رو لایق فضولات مردم شریف و غیور ایران نمی دونم ... انتقام ما فقط با نابودی اسرائیل میسر خواهد شد ...
  • ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    1 0
    تحقیق رو گذاشتن برای همین روزا ... پایه استدلال احساسی شکننده است
  • ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 5
    سلام دوستان من دينم يهود هست.تو رو به خدا بيشتر مطالعه كنيد در مورده دين ما و صهيونيست تو رو به خدا تا اين قد بعضي از مطالب رو اشتباه نگيرين
  • ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    5 1
    زنده باد هامان که اولین ایرانی بود که به بد صفتی صهیونیست ها پی برد! درود خدا و و ایرانیان بر او باد. هامان من فرزند تو و یار رهبر اسلامم هستم.
  • مهدی ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 5
    یک...دو...سه....آزمایش میکنم!به مجلس تهدیدات یه بچه قرتی خوشآمدید! بترس مشرق!بترس!از خشم خدایان بترس!هاهاهاها! بیام بخورمت!
  • ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    1 1
    خاک بر سر نفهمت
  • ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 1
    واقعیت و ایدوئولوژی اسراییل رو باید همه بدونن
  • مهدی ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    ای مشرق بد!خیلی بد! بد!بد!بد! حالا میری با شیطون همکاری میکنی!ای پسر(شاید هم دختر) بد! راستی مشرق جون!شما پسری یا دختر!؟
  • امین ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    2 0
    خواهشا از این توهم بیا بیرون یکم بیشتر در مورد این یهودی های پست فطرت مطالعه کن.
  • مهرداد ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    متاسفانه حقیقت تلخی است که رخ داده و ادامه دارد... .
  • مهرداد ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    3 0
    درود بر هامان
  • مهدی ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    وا مصیبتا! وا اسفا!وا اسراییلا! بچه ها سی ال بود که اسراییل داشت روی ترقه هاش ببخشید بمبهای اتمیش کار میکرد، همین دیروز آماده شده فردا پس فردا مهمونی دارند! حالا کی کارت دعوت میدن!
  • ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    2 0
    اینبار جشن ازآن ماست
  • ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    2 0
    فرزند شیطان، تخلفی از وعده الهی نیست قبل از جهنم آخرت گرفتار جهنم ایرانیان خواهید شد مرگ بر صهیونیست
  • مهدی ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    آره!این مشرق بد این روزا خیلی داره BBC و CNN و FOX NEWS و شبکه های صهیونیستی رو نگاه میکنه شبیه اونا شده تو دروغگویی!!! ای مشرق بی ادب!
  • ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    3 0
    پس خفه شو و گوش کن برای اولین بار و آخرین بار میگم یه بار دیگه ... زیادی بخوری شهاب سه جایزه میگیری. اسراییل باید نابود گردد
  • یک انگلیسی ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 3
    مسلمان که نبودن پس خیلی مهم نیست اینقدر جوش نزنید اونایی که کشته شدن شیعه نبودن
  • عباس ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    چند سال پیش اقای رفیعی مستند ساز راجع به همین مراسم مستندی ساختند که تلویزیون از پخشش امتناع کردند
  • یا مهدی ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    2 0
    ای یهودی صفت که از مقاله مستدل مشرق به خشم امده ای و در عوض استدلال تهدید می کنی، این ابیات را بخوان ما را ز سر بریده می ترسانی ما گر زسر بریده می ترسیدیم در محفل عاشقان نمی رقصیدیم
  • ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    1 0
    جهنم سوزان نثار قاتلان انبیا و اولیا (یهودیان) است، ای بی خرد
  • ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    1 0
    برادر عزیز احساسات خود را کنترل کن و با عقل و استدلال و اندکی تحقیق به حقیقت پی ببر
  • شیعه ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    1 0
    حالا معلوم میشه که ریشه تکفیری ها وسلفی هایی که خون شیعه ها رومباح میدونن (چون اکثر شیعیان تو ایران زندگی می کنند) از کجا آب میخوره . لعنت خدا بر دشمنان شیعه.
  • yaser ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    fek konam to aval az hame bemiri :D
  • امیر ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    در کتاب اشعیاء 45/ 1 از کورش به عنوان «ماشیح» یعنی «منجی» یاد شده است. این کلمه در تورات برای اشاره به پیامبر خاتم است (و نه امام زمان) ولی در اینجا از معنای آن استفاده شده است و نه مصداق آن. زیرا در این وقت کورش آنها را در سال 538 قبل از میلاد از اسارت بابلی رها کرده آنها را به فلسطین روانه نمود. هرچند که برخی از یهودیان در آن زمان به فلسطین مراجعت ننمودند که خانوداۀ مرخای و استر نیز از آن شمار بودند. خشایار شاه از 485 تا 465 قبل از میلاد حکومت کرده است.
  • از اصفهان ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    2 0
    پيشنهاد ميدهم براي آنكه چهره هولوكاستر واقعي شناسانده بشود همه ايرانيها فارغ از مذهب وديدگاه سياسي در چنين روزي مراسمي با شكوه براي اعلام بيزاري از پاكسازي نژادي در محل مقبره سردمداران اين هولوكاست در همدان برگزار كنند تا دنيا چهره واقعي نژادپرستانه آنها را بهتر بشناسدواينكه ايرانيان هيچگاه متجاوز به حقوق اقليتها نبوده بلكه مورد تجاوز نيز قرار گرفته اندومصلح واقعي ايران وايراني است.
  • ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    هيچ غلطي نمي تواني بكني
  • عیسی ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    3 0
    قبل از اینکه بخواهی دستت را برای پراندن یک سنگ به سمت ایران بلند کنی مواظب ... شلوارت باش.
  • علی ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    منظورت آقای رائفیه؟؟؟
  • ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    3 0
    پياده شو با هم بريم نكبت ! افتخار نابودي شما صهيونيست ها به دست قدرتمند ما ايراني ها خواهد بود . و آن روز نزديك است .
  • ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    1 0
    درود برهر چی ایرانی و مسلمونه...! شما اسرائیلی های حرام زاده مطمئن باشید هیچ گهی نمیخورید....! فقط یک اشاره کافیه تا از زمین محو شید برید پیش اون اسطوره های قلابی تون....! اللهم عجل لولیک الفرج...
  • ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    3 0
    اگر اون اسراييلي كه ميگي جسارت اين كار رو داشته باشه !! صهيونيست ها تو كل تاريخ جز واق واق چيزي مگه انجام دادن شما بي آمريكا حتي به فلسطيني هاي كه با سنگ از خوشون دفاع مي كنن هم نمي تونيد حمله كنيد .
  • ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    2 0
    ایول به این گزارش من که تا بحال در مورد این اتفاق و وجود مقبره اون چرثومه فساد در ایران نه دیده بودم ونشنیده بودم چطور تا حالا راجع به این اتفاق و موضوع تاریخی به این مهمی که در ایران اتفاق افتاده اطلاع رسانی نشده است ؟؟؟؟؟
  • بهروز ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    1 1
    مسلمانان با تمام یهودیان موحد و کلیمیان خداپرست برادر هستند...مشکل با صهیونیست ها و همراهان آنهاست
  • روزبه ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    انشالله هرچه زودتر با فرمان حاج قاسم میزنیم به خط و ریشه شون رو میکنیم
  • ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    اینها شاه مملکت رو وادار به این کار کردن
  • ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    اسرائیلی ها موجودات نجسی هستند ولی خداییش شما دلتون واسه ایران باستان و مردمانش نسوخته! والا چرا تا هروقت یکی ازفرهنگ ایران باستان تجلیل و ستایش می کنه بهش حمله می کنید؟ضمنا مگه عقیده نداریم تورات تحریف شده؟پس این چرت و پرت ها قابل قبول نیست.
  • ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    اگر انگلیسی ضد ایرانی و اسلامی بودن خوشحال هم می شدیم
  • ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    نه به یونانی ها اعتمادی هست نه یهودی های طرفدار صهیونیسم..
  • ali ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    داداش من قرآن میفرماید اینا قلبشون مانند سنگه بخواهی یا نخواهی اینا دستشون به ما برسه پست از تنمون میکنن پس این نمایشی که گفتی بدرد نمیخوره اینا از حیوان پستر هستند باید به درک واصل بشن
  • ali ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    این تنها جنایت یهود نیست در حق ایرانیان انگلیس پلید در سال 1914 با قحطی عمدی در ایران 9 میلیون ایرانی را قتل عام کرد این واقعه که در قرن گذشته بوده و اسناد فراوانی هم دارد من نمیدونم چرا از اون صحبتی نمیشه
  • ali ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    1 0
    اون دختره فاسد و عموی کثیفش لایق فضولات ما هم نیستند باید زمین اونجارو شخم زد و اونارو از قبر کشید و اگر استخونی ازشون مونده آتیش بزنیم
  • ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    ایرانی که بودن؟
  • ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    1 0
    1- این را بدانیم که صهیونیستها قبل از مسلمانی ما،به خاطر ایرانی بودن ما از ما "نفرت"دارند! 2- 13 به در یک اعتراض به "هولوکاست ایرانیان" از سوی مردم ایران بود نه روز"پیوند با طبیعت"! 3- این عید در روز 13 آدار هست (13 آدار=13به در عجت تشابه جالبی!!!)
  • پریسا ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    ناشناس جواب یک سئوال را بده که ما اشتباه نکنیم / ایا پوریم را جشن میگیرید یا نه / من دوستانی داشتم در ایران که میگرفتند منتهی من نمیدانستم که پوریم چه بود / لطفا شما این جواب را صادقانه بما بده که به خواسته خودت ما اشتباه نکنیم / خیلی ممنون
  • majid ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    متاسفانه این کشتار توسط سربازهای حکومتی تحت سلطه اونها با امضای پادشاه ایران در حالت مستی انجام شده
  • پریسا ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    جناب سلماسی : وقتی که تا به امروز این جشن ضد بشری را میگیرند دو حالت دارد یا این اتفاق افتاده یا نه ولی در اصل ماجرا فرقی ندارد که اینها بعد از اینهمه لطفی که ملت ایران در طول تاریخ به این بی صفتا کرده جشن ایرانی کشی میگیرند اگر این داستان نوشته شده بود ولی تمام شده بود حق با شما میتوانست باشد ولی اینها تا به امروز این روز را دارند جشن میگیرند از جهت دیگر ایا تصادفی است که عدد 13 برای ما نحس است و سیزده فروردین که تورات میگوید این اتفاق افتاد ما سیزده بدر میرویم / این اتفاقی است ؟؟که عدد سیزده که برای ما نحس است برای یهودیان عدد مقدس است این اتفاقی است ؟؟ کافی است جنایات اینها را بررسی کنیم باور کردنش اسانتر میشود / تمام جنگهای تاریخ را اینها سبب سازش شده اند / ایا همه اینها اتفاقی است ؟؟ من فکر نمیکنم /
  • yaser ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    ajaaaaab
  • yaser ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    lanate khoda bar sheytane rajim.sahar nazdik ast
  • احمد ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    تو که ریزی و ارزش جواب دادن نداری اینو بدون که یه بار دنیا جمع شد که ایران رو شکست بده ولی نتونست الان هم دنیا داره تمام تلاششو باسه شکست ایران می کنه که تا موقعی که ایران و ایرانی زنده هست اجازه از این غلطا به دنیا نمیده تو که پشه هم نیستی. پس لطفا خففففففففففففففففففف
  • ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    انسان انسان است و خون نا حق ریختن زشت
  • احمد ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    برو بچه اسرائیل که خوبه دنیا جرات حمله به ایران نداره حالا تو احمق می گی اسرائیل. باسه دیدنش باید از ذره بین استفاده کرد . اینو تو و امثال تو بدونن که اگر اسرائیل و امثالوهم می تونستن حمله کنن ، خیلی وقت پیش می کردن ، نه این که هر دفعه از سر ناچاری جوک تعریف می کنن که می خواییم حمله کنیم که از همه بیشتر خودشون خندشون می گیره
  • ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    بشین عه و عوه ، خیلی شانس آوردید که تا بحال کاریتون نداشتیم !
  • ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    دوست عزیز ، گور پدر اسرائیل جوجو ! ولی یک چیزی رو در نظر بگیر ، که در قرآن هم اومده که از این قوم ( یهود ) اکثر آنها به گمراهی و در ضلالت غرق میشوند ، "الا ، قلیلا" مگر یک عده کم.همه یهودیها را صهیونیست نبینیم ، بسیاری از یهودیان هستند که با این جشن‌ها و بطور کلی با ایدئولوژی صهیون مخالفن ! لعنت خدا بر شیاطین. مرگ بر اسرائیل.
  • میلاد ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    این طوری نمیشه,یادتان باشد در روز 13 فروردین یه برنامه بریزید که همه ما بیاییم و امضا کنیم...
  • ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    به قول رفقا ...فصل زرشک کی هست ؟!!!!
  • ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    تو به ما بگو دوست عزیز. معنای عکس اسرائیل بر سردر زیارتگاه استر و مردخای چیه؟
  • ali ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    حرفی کاملا انگلیسی زدی ولی این نوع ادبیات دیگه کهنه شده و ملت ما این آزمونها رو پس داده تف به بزرگترین استعمارگر دنیا تف..
  • ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    برادر ما همه فرق یهودیان سالم با یهودیان طغیان گر در فلسطین که اصلا یهودی نیستن رو می دانیم...
  • ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    شیعه ای که حب وطن و مظلوم از هر قومی نداشته باشه شیعه نیست..
  • ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    نزدیکه که تو فلسطین اشغالی خونه به خونه دنبال اسرائیلی بگردیم تا سر ببریم. بهتون میفهمونیم کوتوله ها... از ترس زردید و لرزون، آخرین چیزی که تو دنیا میبینید صورت ما هست که با خشم بهتون نگاه می کنه و دست ما هست که داره شما رو مچاله میکنه...
  • من ناشناس ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    بیایید طبق یک برنامه حساب شده برای روز سیزده بدر که یهودی ها این مراسم را برگزار می کنند ما هم یک مراسمی داشته باشیم علیه صهیونیستها تا این حرکت اونها یک طرفه نباشه
  • ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    مطمئن باش این روز رو حتی تو خواب هم نمی تونی ببینی چون ما به زودی با پرچم های سیاه میاییم و یکی به یکی تونو از خونه هاتون می کشیم بیرونو.....بعدش خلاص
  • ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    خیبر! خیبر! یا صهیون....جیش محمد قادمون آن زمان امیر المومنین نداشتیم
  • ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    می بینم که مشرق تا اون جاتونو سوزونده درود بر مشرق ما همه مشرقی هستیم
  • ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    ببین یه سیلی از من بخوری ، اسرائیل و اتم و جشن رو میکنی تو قوطی تا آخر عمر نوکر خونه آقام میشی. بیام سیاه و کبودت کنم نسناس؟
  • mehran ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    عمویی چی میزنی؟عمو قوربونت شه جنسشو عوض کن.اینجوری از دس میری
  • arash ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    آقا منظورت از شیطان اسرائیله؟یا آمریکا ؟
  • مهران ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    4 2
    بنده خدا فقط خودش لایک کرده.اما در جواب باید گفت که بذار سر اونای که بریده رو خاک کنن بعد بیا بقیه رو تهدید کن. حذب الله یه پخ بهت کنه خودت و اربابات خودتونو ....کردین
  • همدانی ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    1 0
    این ننگ ما همدانیها ست که این شهر دارالمومنین دومین شهر مقدس قوم یهود است البته میدان مرکزی اینشهر و نقشه جالب این شهر هم که توسط شخصی یهودی در سال 1300 طراحی شده هم نماد شش گوش قوم یهود و ستاره داوود است
  • ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    1 0
    وَنُرِيدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ
  • ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    1 0
    اگه یهودی سلام بر تو اگه صهیون هستی لعنت بر تو
  • ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    گردنت را می شکنم جناب عهت
  • ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    ایل لر را بر خرابه های اسرائیل مستقر می کنم
  • ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    وقتی نوشتی یک انگلیسی باید هم چنین چرتی بگی! کشورت که بزرگترین تهدید برای عالم و انسان از 1000 سال پیش تا الان هست ! تو هم یکی از همون حکومت هستی
  • یک مسلمان ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    اقای ناشناس اون جمله از کتاب به اصطلاح مقدس یهود که تو مقاله ذکر شده رو می خوای چی کار کنی؟ اگر مردی حرف حساب بزن نه اینکه مثل آبا و اجدادت مظلوم نمایی کنی....
  • hadi ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    1 0
    راست میگن این یهودیا ادمای خونخارین ها نمونش همین اخ که چه حالی میکنم وقتی داری جز میزنی اقای ع ه ت تا تو خون ما غیرت ایرانی شماها هیچ غلطی نمیتوانید بکنید
  • مستبصر ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    1 0
    ملتی به نام اسراییل وجود ندارد یک عده دزد و قاچاقچی و آدم کش و امثالهم اونجا جمع شدن و فلسطین رو اشغال کردن
  • ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    بیش باد
  • رضا ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    1 1
    مطالب آقای رائفی پور هیچ ربطی به مشرق ندارد در ضمن ایشان استاد نیست و بسیاری از مطالب ایشان اشکال دارد لطفا از شخص پرستی پرهیز کنید و خود دنبال حقیقت باشید
  • محمودی ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    من از خوانندگان قدیمی مشرق هستم انصافا این گزارش ویژه های مشرق در فضای سایبری کم نظیره من تک تک آنها را با علاقه دنبال میکنم خواهش می کنم به موضوعاتی مثل افسانه هولوکاست و عید خون یهودیان هم بپردازید....
  • ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    با نظر بالا کاملا موافقم. یهودیت یک قوم واحد هست و فرقی بین یهودی آمریکایی و انگلیسی و دیگر کشورها نیست.
  • ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    الان که اینو می نویسم واقعا ناراحتم ولی خنده ام میگیره از بی سوادی خودم و دوستام .... ما با یه تور رفتیم همدان این آرامگاه هم رفتیم کی به اون آقای یهودی خندیدیم متولی اونجا هی به ما می گفت که نمی دونم اینا امامای قوم یهودند اینا ال بودند .... کلی حرف زد بعد مارو برد طبقه پایین توی آرامگاه استر و مردخای کثیف بچه ها هم تاچشم یارو رو دور دیدند میگفتند فاتحه ...برای شادی اموات صلوات ... حالا می فهمم چی شد... وای
  • امیر ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    منافق بی هویت هایی مثل تو دستشون برای ما رو شده
  • احمدی ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    1 0
    بحث ایجاد ناراحتی و ایجاد کینه نیست ما ایرانی ها نباید از تاریخ خودمان اطلاع داشته باشیم؟ نباید بدانیم این یهودیها چه طور جانورانی هستند؟ نباید قاتلین انبیا و اولیا را بشناسیم؟ هنوز هم همه یهودیها در کنیسه های خودشان هرساله این مراسم را جشن می گیرند. یعنی به عمل آبا و اجدادشان کاملا راضی و خشنود هستند. به نظر شما این مسائل ارزش بررسی و بازگویی نداره؟ از راه دور دست وبال بچه های مشرق رو به خاطر این گزارش مستدل و جامع می بوسم. خدا قوت
  • امیر ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    1 0
    نه عزیزم اینا ایرانی هستن منفی می دن لامذهب وطن فروشایی هستن که همیشه نظر های کثیف میدن. یک کلام منافقند مرگ بر منافق که با همین صهیونسم جماعت محشور میشن
  • mersad ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    والا تا جایی که بنده میدونم در قرآن هم از هامان به بدی یاد شده در کنار قارون اسمش اومده که عذاب الهی بهش نازل شده (عنکبوت.39) و داستان هامان و استر به گونه های دیگر هم روایت شده است تا جایی که یک زمانی وسیله برای نشان دادن نزدیکی یهودیان با ایرانیان باستان بود چون حتی ایرانیان هم از هامان شاکی بودن و اینی که شما نوشتین یکی از بدترین نوع روایات موجود است که متاسفانه در اسراییل هم در جهت ایران هراسی داره ازش استفاده میشه.
  • مراد ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    آقای انگلیسی کثافت که کشور تو اول لشگر کشی کرد واسرائیل را بوجود آورد. حلا می گویی مسلمان که نبودن خیلی مهم نیست ای بد یهودی اینان که جزو هم وطنان ایرانی که بودن شرمت باد.انسان که بودن قاطل بی وطن؟
  • امیر ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    جشن 3 رو هم بزار من بهت بگم بنده شیطان جشن 3 ظهور منجی و پاک کردن نسل یهودی صهیونیست و دیگر شیطانپرستان دنیا خواهد بود جشن امام عصر ما ریشه کن کردن تمام رذالت بدست تمام پاکی خواهد بود ... .
  • شهـــــــــــــادت افتخار ماست ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    بوی وهابی میاد ... بدبخت فکر کرده فقط با مشرق طرفه میلیون ها ایرانی دیگرو هم میتونی سر ببری
  • ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    کی بود زر مفت زد/ به زودی زود می بینید آتش خشم فرزندهای غیرتمند علی ابن ابی طالب(ع) چه جوری برای همیشه تاریخ بشریت رو از لوث وجود هر چی صهیونیست ملعون پاک می کنه/ اون روز اصلا دور نیست.
  • اویس ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    1 0
    سلام. بهتر است با مستندات دقیقتر از شبکه های سیما به خصوص در نوروز از این واقعه پرده برداری شود. ما طالب جنگ نیستیم ولی اگر لازم باشد کاری می کنیم که .... اینجوریاست داداش
  • یهودی ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 2
    ناراحت نباشید ما یهودیان که فعلا جاهای مهم وحساس دنیارا که در دست داریم حلا می خواهیم یک هولوکاس جدید برای ایرانیان درست کنیم . ما با زرو زورو تزویر می توانیم همه کار انجام دهیم. ما پیروزیم.
  • رضا ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    بهتره بگی یک انگلیسیه خود فروش
  • وعده صادق ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    آرزو دارم روزی انتقام تمامی انسان های آزاده دنیا رو که در طول تاریخ توسط این قوم نفرین شده ترور شدن رو از این صهیونیسم ها بگیرم. ان شاءالله
  • ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    هزاران بار بیش باد
  • من ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    گلم سیزده بدر الان روز طبیعته کسی هم نمیخواد با صهیونیستها همدل بشه یا به کشته شده های اون روز بی حرمتی کنه الان سیزده بدر رسم و تاریخ ماست شاید اونها هم بخوان الکی خوش باشن میگن پهلوان زنده رو عشق است حالا که اونها دور خودشون دیوار میکشن آقایون نیل تا فرات
  • آفرین ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    البته استاد رائفی در مورد نسل کشی میلیون ها ایرانی در سال های 1915 تا 1919 توسط انگلیسیها ،آن هم با هزار تا سند صحبت کردن.امیدوارم مشرق این فاجعه رو هم با سند محکم گزارش بده.چون باورش خیلی سخته.خودمم کلی در این باره تحقیق کردم
  • ایرانی ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    بد بخت اسرائیلی حیف که هم وطنان من حیا دارند . وگرنه همگی باهم می آمدن لب مرز بطرف یهودی های نجس ....می کردن همگیتان غرق می شودین و بدرک می رفتین!
  • امیر ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    نه این مقبره ها سندی است بر جنایت تاریخی یهودیان.این کثافت ها استاد تحریفن همونطور که در قرآن کریم خداوند فرموده.
  • امیر ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    باید حتما به سرمان بیاید تا باور کنیم؟این همه سند بعضیا اون چیزی رو باور میکنن که دوست دارن . آزاده باش تا دنیا رو آن طور که واقعا هست ببینی
  • امیر ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    اتفاقا خیلی ها نمی دونن اگر به قرآن مراجعه کنی می فهمی چرا گفتن اینا ضرورت داره. اگر ضرورت نداشت خدا یهودیان رو لعنت نمی کرد
  • ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    1 0
    درود بر خاک پاک همدان
  • امیر ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    1 0
    برای خودم متاسفم که در قرآن این آیه آمده ولی من باید با گزارش مشرق دوزاریم بیفته. مــــــــــــــــــــــــــــــــــــرگ بر اسرائیل
  • وحید برزگر ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگاه توست
  • درویشی ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    وای دارم می ترسم وای وای وای .بروگم شوکثافت به امید خدا ریشه اسرائیل رو خشک میکنیم
  • حبیب ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    1 0
    باید ارامگاه استر یابو صفت را با خاک یکسان کرد.
  • درویشی ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    2 0
    به خدا آقااشاره کنه خاک اسرائیل رو به توبره میکشیم
  • خیلی عصبانییی ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    من واقعا متعجبم که این خونخوار ها چجوری تونستن دنیا رو با رسانه هاشون همسوی خودشون کنند. حرام زاده ها بمب اتم هم که آمریکا تقدیمشون کرده. الهم عجل لولیک الفرج
  • مرتضی جلالی ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    0 0
    لطفا جو گیر نشو
  • ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    1 0
    آخر از کسانی که پیامبران خود را سنگسار میکردند و میکشتند چه انتظاری دارید ؟
  • امیر ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    سلام دو موضوع: نیروهای آنها در این جنایت سربازان ایرانی بودند ؟که بعیده یا نیروهای یهودی که با توجه به اقلیت بودنشون مگه مردم سیب زمینی بودن که 77هزارتاشونو تو دو روز پوست گرفتن یه مقاومتی فراری چیزی !!! نکته بعدی چه خوبه تو این وضعیت بد مستی و به هم ریختگیشون مثل داستان تروا بهشون حمله کنیم خوب نیست؟
  • ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    مشکل خاصی که نه! یا یه کشتار کوچولو بی حساب میشیم
  • ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    زارت !!
  • ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    احساسی نشو.مطالعه کن.مطالعه...
  • emaad ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    برای تکمیل متنتون مراجعه کنید به مطلب ((همه راهها به فدس ختم میشود)) در وبلاگ www.emaad.parsiblog.com
  • فرزاد ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    الان خیلی حال کردی اینارو نوشتی نه؟! اسرائیل تو غزه یه وجبی مث خر گیر کرده تو رویا پردازی کن ابله
  • emaad ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    لتجدن اشدالناس عداوه للذین امنوا الیهود www.emaad.parsiblog.com همه راهها به قدس ختم میشود حتما بخوانید
  • ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    به هرحال نشون دهنده ذات کثیف قوم یهود هست
  • ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    بابا اينا زر مفت ميزنن،هامان تا جايي كه ميدونم اسم وزير فرعون بود نه خشايارشا شايد اسم وزيري از وزراي باقي فراعنه هم بوده باشه ولي اينا از بس دينشون تحريف شده همه چيو قلب كردن!77 هزار ایرانیو كشتن!مسخره ست ملتم نشستن مثله ماست نگاشون كردن؟!اينا مثله هولوكاست كه با مظلوم نمايي رقم 7000000 نفرو به دروغ عنوان ميكنن ميخوان با بيان چنين ارقامي خودشونو بزرگ و خطرناك نشون بدن!در ضمن بايد بدونن ما شيعيان كسي هستيم كه در خيبرو از جا كند و پيمان شكنان رو از دم تيغ گذروند پس ازين جلف بازيا و ... نميترسيم اينا چيزاييه كه تو اون كتب سراپا تحريفشون سر هم كردن و اصلا پايه علمي نداره.
  • ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 1
    من نمی خوام از اسراییل ویا از صهیونیسم دفاع کنم. ولی این روش مناسبی برای مبارزه با اسراییل نیست که یک سری مطالب که سندیت تاریخی ندارند و درواقع بازی با مستندات تاریخ هست رو به خورد ملت بدید. من همه رو به مطالعه بیشتر در مورد هر خبری دعوت میکنم. بطور مثال یه سر به سایت کلیمیان تهران بزنید. http://www.iranjewish.com/Essay/Essay82.htm
  • ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    دشمن یهود که بودن
  • ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    میره شما اگه عرضه دارید فلسطین رو جمع کنید یا حزب الله لبنان رو
  • مسلمان ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    1 0
    ای یهودی خبیث هیچ غلطی نمی توانی بکنی و محکوم به فنا هستی حالا هی دست و پا بزن
  • ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    1 0
    برادر عزیز تحقیق کن بعد حرف بزن اون هامان که وزیر فرعون بوده با یان هامان فرق داره عجب
  • ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    قطعا این کشتار با حمایت ارتش جناب خشایارشاه صورت گرفته.
  • ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 1
    آقا جان یهودی و صهیونیست یه چیزن ظاهرا بعضیا دوزاریشون هنوز نیافتاده
  • ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    با چی رو با چی اشتباه نگیریم؟ تو توضیح بده یا آدرس بده بریم مطالعه کنیم. این نقل بر اساس عبارات کتاب استر در تورات است
  • اسماعیل ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    1 0
    ایران را هر روز تهدید میکنه این کشوری که قدمت درختان تهران را هم نداره ایران هر متجاوز را نابود میکنه
  • مريم ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    ما كه ناراحت نيستيم چون حق پيروز است شما ناراحت باشين كه وعده خدا حقه و ما شيعيان هستيم كه آخرالزمان در دستانمان است.
  • احسان مطهري ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    «استر ] به خشايارشا[ گفت اگر پادشاه را پسند آيد به يهودياني كه در شوش (منظور شهر شوش است) مي باشند اجازت داده شود كه فردا نيز مثل فرمان امروز عمل نمايند و ده پسر هامان (وزير خشايارشا) را بردار بياويزند و پادشاه فرمود كه چنين بشود و حكم در شوش نافذ گرديد و ده پسر هامان را (كه يهوديان، آنها را يك روز پيشتر از آن كشته بودند) به دار آويختند و يهودياني كه در شوش بودند در روز چهاردهم ماه ادار نيز جمع شده سي صدنفر را در شوش كشتند. ليكن دست خود را به تاراج نگشادند و ساير يهودياني كه در ولايت هاي پادشاه بودند جمع شده براي جان هاي خود مقاومت نموده و چون هفتاد و هفت هزار نفر از مبغضان خويش را كشته بودند از دشمنان خود آرا مي يافتند. (تورات، دفتر استر، باب نهم، آيات 13 تا 17)
  • يزدان ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    ببخشيد زمان نزول قرآن صهيونيست ها بودن كه تو قرآن صراحتا از يهوديان به عنوان دشمن مسلمانان و مسيحيان ياد شده؟
  • ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    " پس خاک بر سر کوروش صغیر..." داداش چرا به کوروش خودمون فحش میدی؟! به اون چه آخه، ای بابا!!! کوروش روحش خبر نداشت داره کیارو نجات میده! چه گناهی کرده؟ نفهمیتو میرسونه...
  • ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    انتقام خواهیم گرفت... برادر
  • ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    برادر حداقل تو wikipedia فارسی سرچ کن بعد کامنت بزن! اونی که میگی مصری بوده معروفه به هامان تو قرآن. اسمش هامان نبوده.
  • ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    1 0
    وقتی داستان استر ومردخای در کتاب عهد عتیقشون نوشته شده وبعد از گذشت هزاران سال از آن زمان هنوز شیرینی یی به نام گوش هامان مرسومه و تهیه میشه وجشن این روز برای همیشه پابرجاست! نمیدونم چرا بعضیها لجوجانه اصرار در انکار آن دارند؟! من به هیچ وجه هیتلر را نمی ستایم! ولی داستان هیتلر ونازیها وکل مسیحیت که دشمن یهود بودند یک علتش جنبهء مذهبی دارد که یهودای خایءن به اعتقاد مسیحیان مکان اختفای حضرت عیسی را لو داد ! جهت دیگر دشمنی اروپاییان با یهود نژاد پرستی یهود است! یهود تنها دینی استکه غیر یهود نمیتوانند به دین یهود در آیند! فقط کسانی ارزش یهودی بودن دارند که خون یهودا یا یهوه در رگهایشان جریان داشته باشد!! نژاد پرستی از این مهمتر؟من 65سال عمردارم ووقتی بچه بودیم خونواده هامون به ما میگفتن وقتی جایی میرین مواظب جهود (یهود) باشین چون اونا وقتی یه بچه مسلمون رو گیر بیارن اونو میدزدن و بعد در مخفیگاهی اونارو نگهداری وچاق وچله میکنن ودر روز خاصی که گمونم همون روز 13فروردین بوده اینا دور هم جمع میشن وهرکدام با چاقو یا نیشتر به بدن اون پسر که اسمشو محمد یا علی میذارن فرو میکنن و خونشو میمکن! ما تو بچه گی فکر میکردیم پدر مادرا الکی مارو میتر سونن ! ولی زیاد اتفاق می افتاد بچه هایی ناپدید میشدن! وحتی وفتی مردم مشهد تصمیم به جهود کشی گرفتن! عده یی از علمای موجه مشهد مردانه جلو مردم خشمگین رو گرفتن واز کشتار یهودیان جلو گیری کردن!
  • علی ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    داداش اون وزیر بیچاره اسمش 100درصد هامان نبوده احتمالا اسمشو عوض کردن چون خواستند با شخصیت منفور قرآن هم اسم بشه که ما نتونیم قبول کنیم آقای رائفی هم اینو گفته این یهودیا خیلی پلیدن بخدا هرکاری بگی ازشون بر میاد
  • امین ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    1 0
    کلاس چندی عمو جون؟؟!!! اون هامان توی قرآن وزیر فرعون بوده! هر گردی گردو نیست که ... !!!
  • فافا ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    من یه همدانی ام!!یکی دوسال پیش اسراییل میخواس یکی از قسمتای مسجدالاقصی رو خراب کنه بچه های دانشگاه بوعلی بیانیه دادن که اگه این کارو بکنین ماهم بقعه استر و مردخای رو باخاک یکسان میکنیم همین بیانیه باعث شد اونا از تصمیم خودشون منصرف بشن. دیگه ببینین چقد این محل براشون مهمه. تازه اگه توی کتب جئوگرافی دنبال اسم همدان بگردین تنها چیزی که در مورد همدان گفته شده اینه که این شهر آرامگاه این دو تا ملعونه! پیشنهادی که دارم اینه که حالا که اسراییل خییلی از دست ما شکاره مردم جمع شن خودشون بزنن این محل و ویران کنن تا اسراییل حسابی بسوزه!
  • ماهرخی ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    2 0
    پیشنهاد : یادبودی از "هامان" در همدان ساخته شود به گونه ای که سایه اش، مقبره مردخای و استر را از آفتاب محروم کند
  • ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    اعتراف کردی!!
  • ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    بی ادب!!!!!!!!!
  • ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    درود بر محمد(ص) رسول الله که همه پیامبران و انسان ها از ازل تا خاتم پشت او نماز خواهند خواند
  • ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    مردم بارها و بارها نظام ها رو ول کردن...ابرقدرتی مثل شوروی رو مردم ول کردن..بدون جنگ سقوط کرد..
  • ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    منتظر اون روزام که با دستای خودم چند تا (هر چه بیشتر بهتر) از این علف های هرزو رو راهیشون کنم اون دنیا.
  • امیر ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    مطلبی که حاخام های شما بهتون یاد ندادند این است که تا خداوند نخواهد کسی پیروز نخواهد شد. در این وسط آن کس که ضرر می کند خود شما هستید که اگر ایمان کوچکی هم داشته باشید آن را از دست خواهید داد. و چون بدون ایمان کسی به بهشت راه ندارد و لذا شما هیچ وقت از جهنم خدا بیرون نخواهید آمد. مضافاً که در همین دنیا هم به ذلت و خواری دچار خواهید شد مانند همفکران یهودی تان که خواستند نور ایزدی یعنی پیامبر اسلام را با دهان خاموش کنند که ریششان سوخت و منقرض شدند، خسر الدنیا و الاخرة.
  • یار علی ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    خفشو.مرگ بر اسرائیل مرگ براسرائیل
  • امیر ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 1
    اگر دقت می کردید در همان آیۀ شریفه نام هامان در کنار نام فرعون و قارون آمده است و آن سه جزو کسانی بودند که حضرت موسی(ع) برای آنها معجزاتی آورده است، یعنی او معاصر حضرت موسی بوده است: وَ قارُونَ وَ فِرْعَوْنَ وَ هامانَ وَ لَقَدْ جاءَهُمْ مُوسى‏ بِالْبَيِّناتِ فَاسْتَكْبَرُوا فِي الْأَرْضِ وَ ما كانُوا سابِقِينَ (عنکبوت/ 39). همچنین نام هامان به عنوان یکی از درباریان ذی نفوذ فرعون آمده است و اکثر مفسران او را وزیر فرعون گفته اند. نگا. سورۀ قصص/ 6 و 8 و 38 و همچنین غافر/ 24 و 36.
  • اسماعیل ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    1 0
    سلام یکی از بهترین مقالاتی که واقعا استفاده داشت فکر میکنم همین مقاله بوده. تشکر از نگارنده
  • محمدعلي ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    خيلي باورت شده خبريه.نه بابا تاحالا به بركت اسلام كه شايدسرعقل بياييدهيچي نگفتيم وگرنه به قول حضرت امام روح الله خميني باآب دهان تموم شده بوديد
  • ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    پی گیری کنید صداوسیما در این موضوع ورود پیدا کنه مطلب مهمی بود
  • حاج اكبر ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    1 0
    اين دوست ناشناسمون صحبت هاش رو خوب شروع نكرده . ولي در انتها ميشه منظورش رو بدرستي فهميد. ايشون هم از مخالفاي سرسخت يهودي ها و صهيونست هاست. براي همينه كه تعداد نظرهاي مثبت و منفي با بقيه نظرات همخوني نداره!
  • امید ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    بابا شوخی میکنه یهودی نیس .خواسته سربه سرتون بذاره
  • امیر ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    همۀ کامنت‌ها را خواندم ولی یک سخن حق در متن مقاله و در کامنت‌ها مغفول بود. آن سؤال که بنده سعی دارم به آن پاسخ دهم این است که منظر خداوند به این واقعه چیست؟ قبل از گفتن حوصله و دقت شما را می‌طلبم و می‌خواهم که روی آن فکر و تحقیق کنید. قرآن کریم در آغاز سورۀ اسراء از حقیقتی که خداوند در تورات نازل فرموده خبر می‌دهد که «ای یهودیان شما دو نوبت در زمین (فلسطین) فساد می‌کنید و ما نیز دو نوبت شما را تأدیب می‌کنیم». در تأدیب اول که به توسط بخت نصّر در سال 586 قبل از میلاد واقع شد اکثر یهودیان کشته شدند و او تعداد چهل هزار نفر از آنان را به اسارت به بابل برد. خداوند در اسراء/ 6 می‌فرماید: ﴿ثُمَّ رَدَدْنا لَكُمُ الْكَرَّةَ عَلَيْهِمْ وَ أمْدَدْناكُمْ بِأمْوالٍ وَ بَنِينَ وَ جَعَلْناكُمْ أكْثَرَ نَفِيراً﴾ یعنی ما شما را بر آن قوم [یعنی قوم آشور و بابل] می‌تازانیم و سپس مال و نفرات شما را زیاد می‌کنیم. در آیۀ 7 می فرماید که «اگر خوبی کنید به خود کرده‌اید و اگر بدی کنید عقوبت آن بر خودتان نازل می‌شود». در ادامه از تأدیب دوم نیز سخن رفته است که مهاجمان به شهرهای آنها داخل شده و هیچ چیز را سالم نگذاشتند. این عقوبت دوم در سال هفتاد میلادی توسط قوای رومی به رهبری تیتوس به وقوع پیوسته است و قریب یک میلیون یهودی در این واقعه کشته شده و نود و هفت هزار نفر از ایشان را سربازان رومی اسیر کرده به بندگی فروختند. این خبر را ویلیام میلر مسیحی در کتابی نوشته، کتاب او در سال 1931 به فارسی ترجمه شده و در سال 1382 تجدید چاپ گشته است (نگا. میلر، تاریخ کلیسای قدیم در امپراتوری روم و ایران، نشر اساطیر، ص 63). آنچه قرآن از آن دو عقوبت خبر داده در تورات کنونی موجود است، (سفر تثنیه، باب‌های 28 تا 30 ـ نیز سفر لاویان، باب 26). اما سخن بنده این است که کورش در سال 538 قبل از میلاد بابل را فتح کرد و یهودیان را مرخص فرمود و آنها نیز به موطن خود رفتند. اما عدۀ قلیلی از آنها به فلسطین برنگشتند. احتمالاً اینها جزو مؤمنان یهودی بودند که می‌خواستند در ایران مؤمنانه زندگی کنند و خود را از تقدیر این قوم پیغمبرکش آزاد نمایند. حدود شصت تا هفتاد سال بعد که واقعۀ استر و هامان رخ می‌دهد. هامان احتمالاً به سبب ایمان یهودیان ساکن در ایران، می‌خواسته آنها را بکشد. ولی چون خداوند در آن زمان از یهودیان حمایت می‌نموده آنها را در مال و نفرات امداد می‌کرده است (مطابق اسراء/ 6) لذا قصد هامان عملی نشده است. اما نکته در این است که اولاً از سال هفتاد میلادی که دومین تأدیب یهود و خرابی معبد دوم رخ داد خداوند به دوران حمایت خود از این قوم و به حکومت آنها در فلسطین پایان داد و یهودیان نیز از این مسئله به خوبی واقف هستند و لذا است که ارتدوکس‌های یهودی می‌گویند که ما حق بازگشت به فلسطین و تشکیل حکومت را نداریم. ثانیاً این یهودیان فعلی که اکثراً صهیونیست شده‌اند ربطی به اجداد مؤمن خود ندارند. بلکه اکثراً کافر و بی‌دین هستند و به بدعت صهیونیسم گرفتار. ثالثاً که مرگ انسان‌ها به دست خدا است. یعنی اینطور نیست که هر انسانی بخواهد و بتواند هر انسان دیگر را بکشد. بلکه باید از سوی خداوند نیز اذنی صادر شود تا آن شخص مقتول شود. چه بسا که همۀ ما موارد زیادی را در دیده‌ایم که خداوند اذن قتل و مرگ کسی را نداده و شخص زنده می‌ماند (ما معمولاً از وقایع به عنوان حادثه یا اتفاق یا شانس یاد می‌کنیم). لذا اینکه هامان و پیروان او در ایران (که احتمالاً در تعداد آنها اغراق شده است) به دار آویخته شده‌اند پس این را خداوند اذن داده است. چه اینکه خداوند دل پادشاهان را به آنچه برای مردم لازم است هدایت می‌کند و اگر خشایارشا به قتل هامان و پیروان او فرمان داده نشانۀ بدی او نیست بلکه دلیلی است بر نادرستی تصمیم هامان در قتل یهودیانی که به احتمال زیاد مؤمنانی بوده‌اند که تقدیر خود را از یهودیان فلسطین جدا کرده‌اند تا در این سرزمین مؤمنانه زندگی کنند. و باز هم تأکید می‌کنم که یهودیان صهیونیست امروز هیچ دخلی به آن مؤمنان ندارند و لذا پایکوبی آنها وجهی ندارد. وضع اکنون ما در این واقعه مشابه وضع مصریان است اگر بخواهند که در نزاع موسی(ع) و فرعون جانب فرعون را بگیرند و از مرگ اجداد خود به ظلم یاد کنند. البته می‌دانم که با وجود پیامبر عظیم الشأنی چون موسی در آن ماجرا، این قیاس کمی ناموجه جلوه می‌کند ولی مقصود کلی مرا می‌رساند که بایست به دور از تعصبات قومی و جاهلی به آنچه خواست خداوند بوده است توجه کنیم. یعنی به جای حمایت از هامان از خشایارشا عادل حمایت کنیم، کسی که در کتاب استر در مجموعۀ عهد عتیق به بزرگی یاد شده است که بر 127 مملکت فرمان می‌راند ولی متأسفانه چهرۀ او را در فیلم سیصد بسیار کریه و مشوّه نشان دادند.
  • ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    اسلام از آدم تا خاتم است ومسلمان واقعی ایرانیان موحد از قبل از اسلام بودها ند مثل حضرت ابراهیم
  • سمن ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    وقتی از جانب حکومت به ملت حمله بشه، چه راهی جز بیرون شهر سیزده به در!!؟؟
  • بي نام ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    من قيافه شناسم ؛ وقتي قيافيه يك يهودي را ميبينم ناخود‌آگاه كلمه اه از دهم مياد بيرون . واقعا اين صهيونيستها و يهوديها اه و واقعا ... هستند. خودمون را گول نزنيم . صهيونيستها از همان ... تركه هاي يهودي ها هستند پس دوباره به افتخار آنها ميكويم ((اه ، ... ))
  • اشرف ناصری ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    شتر در خواب بیند پنبه دانه . گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه .
  • ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    این مطالبی که گفته شد را چند وقتی است که رائفی پور می گوید حالا چقدر صحت دارد بماند ؟؟؟ چون خیلی از این دست مسائل تاریخی را خود یهودیان نوشتند که به قول علامه طباطبایی ( ره ) عادت دیرینه آنها تحریف تاریخ است و نمی شود به تاریخ نوشته شده توسط یهود اعتماد کرد ولی در کتب معتبر خودمان مثل روضه کافی درباره کشتار 70 پیغمبر در یک روز توسط یهودیان روایاتی آمده است جا دارد روی این مطلب کار شود متشکرم
  • سعدون ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    با سلام یه شبهه ای برام پیش آمده خواهشا برام حلش کنید آنطور که از مطالعه تاریخ میدونم این است که حضرت موسی 1200سال قبل از میلاد مسیح بدنیا آمدن و تورات هم در همین زمانها بر او نازل گردیده اونوقت چطور در آن کتاب این موضوع کشتار که مربوط به دوران خشایارشاه (برطبق گزارش) که همه میدونیم 450 تا500 قبل از میلاد یعنی 700 تا750سال بعداز نزول تورات اتفاق افتاده را بیان نموده یعنی تورات این حادثه را پیش بینی کرده وگرنه این کشتار سالها بعداز تورات اتفاق افتاده ممنون میشم شبهه ام برطرف گردد
  • هامان ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    ما منتظریم تا انتقام شهبانو وشتی ووزیرالوزرا هامان وتمام شهدا این واقعه را از فرزندان حرامزاده فاحشه هاداسا (استر)بگیریم . ان وعد الله حق
  • ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 2
    کدوم احمقی منفی داده؟
  • ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    خدا استاد رو از ما نگیره بقیه که خوابن
  • هامان ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    اطلاعاتت رو بیشتر کن زمانی که تمام جهان بت پرست وشیطان پرست بوده اند ایرانیان یکتا پرست بودند.
  • ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    1 0
    در ایران یهودیان مومن و شریف زیاد وجود دارند لطفا حساب آنهارا از صهیونیست ها جدا کنید
  • ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    مرگ بر منافق
  • ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    خيبر يادت نره
  • ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    1 0
    حالا شما با حزب الله لبنان بجنگيد! ايران پيشكش!
  • ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    تو مایه ی ننگ همدانی. نبینم کسی به همدان بی احترامی کنه که تیکه بزرگش گوششه
  • ALIEDGE ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    فعلا كه كماندوهاتونم نيروهاي حزب الله تارو مار كرده جرعت دارين نزديك ايران بياين من خودم لهت ميكنم يهوديه كثيف
  • جوان دیروز ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    با سلام دوست عزیز. نمیدونم چرا صدا و سیما تا بحال چنین مسئله مهمی رو براش وقت نگذاشته. من با شما موافقم. حتما باید عنوان بشه و مردم بدونن که با کی طرف هستن.
  • جوان دیروز ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    سلام دوست عزیز. ما هم باید در چنین روزی برویم سر قبر این دو خائن و برنامه اجرا کنیم و ماهیتشون رو عنوان کنیم.
  • جوان دیروز ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    از ایرانی بودنت شرم کن . شاید هم ایرانی نیستی و تخم و ترکه ات مال جای دیگه اس
  • هوشيار ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    اين احمقيت محض است سيزده بدر ريشه ايراني دارد و پيامبر مكرم اسلام آنرا تاييد كرده است هدف از اين چرت و پرتا چيه؟ تحقيق كنيد تورو به خدا دنيا از همين بي اطلاعي ما سواستفاده ميكند اين داستان هيچ ربطي به سيزده به در ايراني ها ندارد
  • ایرانی ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    خدایا آدما می تونن چقدر پست باشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بچه ها فکر کردید برا خدا کاری داره اراده کنه همشون نیست ونابود می شن اگه تمام موجودات عالم چه انسان چه جن و...رو هم جمع بشن فکر می کنید می تونن خدا رو بزنن زمین ؟؟؟؟معلومه که نه دیگه چه برسه به یه تعداد معدود انسان ...اگه این ملعونا نبودن که دیگه ظهور معنا نداشت دیگه ظهوری نبود ولی چیزی که مشخصه اینه که امام زمانه عزیزمون میاد انتقام تمام بلاهایی که سره مردم دنیا چه قدیم چه الان آوردن رو می گیره و چیزی که کاملا مشخصه اینه که حق بر باطل پیروزه پروردگارا فرج امام زمانون رو نزدیک تر قرار بده هر کسی دلش خواست دعای فرج رو بخونه
  • امیر ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    ریز می بینمت
  • طاهره ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    ما احتياج به حمله نداريم حمله و كتك كاري مال آدمهاي ضعيفه! ما داريم كار خودمون و پيش ميبريم با آرامش، مثل همين اجلاسي كه كه برگزار كرديم!حالا برو..
  • ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    جلبگ! اگه حرف نمیزدی کسی نمیگفت لالی، ع ه ت!
  • ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    رائفي كه مستند ساز نيس آيكيو!
  • عمو ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    پادشاه اون زمان حاکم و قادر مطلق بوده و سربازاش از همه اقوامی بودن که ایران بهشون مسلط شده بوده
  • ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    لشكر كشي-حالا-قاتل؛ اصلاح كنيد!
  • ناشناس ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    این مکان نجس را نمی توان به عنوان میراث فرهنگی نام برد.حالا هم که اسرائیل داره مسجدالقصی را خراب میکنه ماهم باید اون مکان ملعون رو هر چه زودتر خراب کنیم. اسرائیل هیچ غلطی نمی تواند بکند
  • عمو ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    واسه همینه که میرین همه جا ناله و زاری و عجز و لابه میکنین که ایران میخواد ما رو بترکونه و اگه همه کشورای دنیا جمع نشن ما رو میخوره و دهنمونو آسفالت کرده نه؟
  • آفتاب ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    مرسي كه اين مطالب و عنوان ميكنين بلكه نسل جوون ما يه كم باورشون بشه كاش ماهم در مورد اين اتفاقات تيليغ داشتيم تا اونا فكر نميكردن برنده هستن وراستگو و ما كه سكوت اختيار كرديم و دروغگو نشون بدن بازم تشكر
  • ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    واقعا! صداوسيما حالا بقيه ي كارهاش و درس كنه ، پيگيري اين مورد پيش كشش،‌ آخه ميدوني صداو سيماي اگه بخواد اين موضوع را پيگيري كنه گند ميزنه تو موضوع كلا به نفع آنطرف جمع ميشه
  • emaad ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    لتجدن اشدالناس عداوه للذین امنوا الیهود www.emaad.parsiblog.com همه راهها به قدس ختم میشود حتما بخوانید
  • جوان دیروز ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    خاک برسر اون دسته از ایرونی هایی که دم از رژیم صهیونیستی میزنن. خاک ... فکر میکنن که مثلا اگر طرفداری از این جشن پریم بکنن به جمهوری اسلامی دهن کجی کردن. اخه احمق چه ربطی به جمهوری اسلامی داره.. این جشن به اصالتت توهین کرده و میکنه به ایرانی بودنت...
  • جوان دیروز ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    خاک برسر اون دسته از ایرونی هایی که دم از رژیم صهیونیستی میزنن. خاک ... فکر میکنن که مثلا اگر طرفداری از این جشن پریم بکنن به جمهوری اسلامی دهن کجی کردن. اخه احمق چه ربطی به جمهوری اسلامی داره.. این جشن به اصالتت توهین کرده و میکنه به ایرانی بودنت...
  • سید جلال الدین رضوی ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    خدا لعنت کنه هر چی یهودی و یهودی زاده است خدا نابودشون کنه صبر خدا خیلی زیاده بهتره زود از کوره در نریم .
  • امید ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    دوستان همه ی شما به نظر من درست میگید کاری ندارم این حادثه به احتمال قریب به یقین، حالا یکم پس و پیش افتاده ولی می خوام اینو بگم اگه بخوایم بی توجه باشیم این دیوانگان زنجیری بازم حماقت و بدمستی میکنن درسته جاهلن ولی خیلی باهوشن مراقب باشیم هر حرکت اشتباهی بکنیم اونا بلدن پیراهن عثمانش کنن بر ضد خودمون
  • رائفی ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    تنها سند تاریخی مسئله کتاب عهد عتیقه ما هم ادعا می کنیم این کتاب تحریف شده پس چه جوری این ماجرا رو قبول داریم و باور می کنیم؟ ضمنا به اساتید تاریخ مراجعه کنید تا متوجه شوید 13-14-15-16 آدار که در عهد عتیق به آنها اشاره شده هر جور حساب کنید اواسط فروردین نمی افته صهیونیستها جلاد هستند این نیازی به این جور اثبات های ضعیف و ملی گرایانه نداره بجای مطرح کردن این جور مسایل بی اساس و مبهم تاریخی چند روز اخبار جنایات اسراییل را دنبال کنید کافیست
  • ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    حق با دوست ناشناس است بد نیست به کارشناسان تاریخ و حتی نجوم مراجعه کنید تا بفهمید پوریم با سیزده بدر منطبق نیست
  • ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    پایه ریزی تمام کار هایی که کردید قبل از جمهوری اسلامی بود . بعد از انقلاب اسلامی شما فقط به سمت فنا رفتید !!
  • ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    این مطلب رو به عربی، انگلیسی، اسپانیایی، چینی، فرانسوی و آلمانی ترجمه کنید و در سایت ها و شبکه هایی که امکان اون رو دارید منتشر کنید.
  • ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    جئوگرافی؟!
  • مير مهدي ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    بايد با صبر و تيز فهمي به آن نادانان فهماند كه اكنون مسلمانان براين كشور حاكمند و نفس براحتي به يك مسلمان كه توسط مردم انتخاب ميكنند غلبه نميكند اين احمق ها كجاي كارند كه حالا فكر ميكنند ميتوان با نفس بر يك ملتي كه نفس او در پائين ترين مرتبه قرار دارد غلبه كرد عجب آدمهاي احمقي در اين سرزمين اشغالي به چيز هاي خرافي دلخوش هستند شما را بايد به فرموده امام با يك سطل آب بايد به دريا ريخت
  • حمید رضا ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    انشاءالله نابودي كامل غده ي سرطاني اسرائيل از كره ي زمين نزديك است . اللهم عجل لوليك الفرج
  • امیر ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    در حدیث منقول از معلّی بن خنیس، حضرت امام صادق(ع) نوروز را تأیید کرده اند و نه سیزده به در را.
  • solmaz ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    چقدر بیشعور
  • ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    عزیزم همه ی این کتاب که تحریف نشده
  • محمد ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    راستی چرا تلوزیون امتناع می کنه ؟!!!
  • بهروز ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    http://www.iranjewish.com/Essay/Essay85.htm اگه به سایت خود کلیمیان ایران هم مراجعه کنید ماه آدار دوم رو اسفند و فروردین زده که انطباق اون با 13 فروردین چندان بعید و عجیب نیست!
  • ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    ای بابا وقتی میگیم تحریف کردن یعنی همین دیگه.
  • ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    اولا کتاب تورات یهودی ها ورژن های مختلف داره دوما این ماجرا تو کتاب عهد عتیقه که یکی از کتاب های مقدس یهودی هاست
  • ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    خودت فهمیدی چی نوشتی ؟
  • ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    آفرین
  • احمد ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    احتمالا چون به فرمان پادشاه بوده بایستی نیروی نظامی درش دست داشته باشه دوما اون لشکر 1 میلیونی برای زمانی دیگر بوده چون منابع جمعیت اون زمان را بین 90 تا 700 هزار نفر تخمین می زنند.
  • ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    چیزی به جز مرگ درد ناک نصیب شما ملعون ها نخواهد شد صهیونیست های .......
  • ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    جشن پوریوم 2 رو ما تو اسرائیل بعد از قتل عام کامل صهیونیست های جهان می گیریم سر نوشت شما کشته شدن به دست ماهاست
  • ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    سلام صحت این ماجرا حتی توسط دانشمندان غربی رد شدهو می تونید اطلاعات خوبی از لینک زیر بردارید. fa.wikipedia.org/wiki/پوریم
  • ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    عجب... من دارم به این فکر میکنم که پس بگو چرا اینا و رسانه هاشون و نوکرهاشون از جمله پهلوی و پهلوی دوستانی که بعد از انقلاب هم موندند اینهمه به دنبال تحریف تاریخ ایران باستان هستند!!
  • ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    ویکی پدیا مرجع قابل استنادی نیست که همه اطلاعاتش درست باشه...ویکی پدیا رو من و شما هم میتونیم ویرایش کنیم...در ضمن سیاست ویکی پدیا هم معمولا به شکل نامحسوس به نفع اون هاست..پس زیاد دنبال مطالب ویکی پدیا نباشید...
  • ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    تف به روی تو نوکر یهود! تف به روی جد و آباد خونخوارت! زنده باد مشرق!
  • ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    تورات حضرت موسي تنها يكي از كتاب هاي عهد قديم است. يهوديان كتاب هاي مقدس فراواني دارن كه مجموع آنها عهد قديم را تشكيل مي دهد.
  • ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    در تحریف تورات که شکی نیست اما برگزاری مراسم پوریم و توهین به هامان که هر ساله برگزار می کنن رو چطور میشه توجیح کرد!!!
  • سوسان ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    یک کلمه در تاریخ هست که هیچ تاریخ نگاری به آن اشاره نمی کند لاویان هخامنشی و کورش عبری شیر سگ خورده که کشور اسرائیل را از نو بناکردند
  • اهوارکی ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    پاسخ شما این است که عهد عتیق کنونی، شامل 39 کتاب است که پنج کتاب نخست آن، اسفار خمسه یا همان تورات منسوب به موسی(ع) است. الباقی 34 کتاب، مربوط به انبیای بنی‌اسرائیل است مانند: حضرات سموئیل، داوود، سلیمان، دانیال و غیره تا قبل از زمان حضرت عیسی(ع) (البته بجز ایوب و یونس که یهودی نیستند ولی کتابشان در عهد عتیق مذکور است). یکی از این 39 صحیفه، «کتاب» استر است که ماجرای او را در 14 صفحه و 10 باب مختصراً شرح می دهد. گاهی به کل مجموعۀ عهد عتیق به اختصار «تورات» گفته می‌شود. یهودیان چون حضرت عیسی(ع) را قبول ندارند لذا تجدید عهد به توسط عیسی(ع) و کتاب «عهد جدید» را نپذیرفته و به نامگذاری کتاب مقدس خودشان به «عهد عتیق» قائل نیستند. آنها این 39 کتاب را «تَنَخ» می‌نامند. جالب توجه اینکه کتاب عهد عتیقِ کاتولیک‌ها و ارتدوکس‌ها، شامل 46 کتاب است. یعنی هفت کتاب بیش از تنخ یهودیان دارد. خصوصاً که دو کتاب دانیال و استر در نسخۀ آنها متن مفصل‌تری نسبت به نسخۀ یهودیان دارد و کم‌تحریف‌تر است، زیرا بر اساس نسخۀ هفتادی یا سبعینی است که در حدود سیصد سال قبل از میلاد، از زبان عبری به یونانی ترجمه شده است. پروتستان‌های انگلستان نیز تا سال 1826 میلادی به این کتب اعتقاد داشتند. ولی از این سال به رأی یهود رفته و این هفت کتاب را از عهد عتیق خود خارج کردند. سپس پروتستان‌های امریکا نیز از آنها تبعیت نمودند (نگا. هاکس، قاموس کتاب مقدس، ص 9، مدخل آپوکریفا). مراد از آپوکریفا «متون مخفی» یا دارای اهمیت دوم است. البته 52 کتاب و رسالۀ دیگر نیز از تاریخ انبیاء یهود در دست است که کاتولیک‌ها نیز آنها را آپوکریفا می‌شمارند. در عهد عتیق فارسی که توسط پروتستان‌ها ترجمه و نشر شده است، فقط همان 39 کتاب وجود دارد. لذا نیاز بود تا آن هفت کتاب نیز ترجمه شوند، که در سال 1380 ناگهان از سوی دو ناشر ترجمۀ آنها منتشر شد؛ اول نشر نی در تهران با عنوان «کتاب های قانونی ثانی» (بر اساس کتاب مقدس اورشلیم) و دوم مؤسسه امام خمینی(ره) در قم با عنوان آپوکریفای عهد عتیق. هر دو ترجمه خوب هستند ولی ترجمۀ نخست که توسط پیروز سیار صورت گرفته توضیحات بیشتری را در پاورقی آورده است.
  • ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    دوست عزيز لطفا متن را با دقت بخوان، شبه ات برطرف مي شه نوشته هاي استر به عنوان يك بخش به كتاب مقدس يهود اضافه شده، يعني اينها در طول تاريخ يك چيزايي به تورات اضافه كردند كه كتاب استر هم يكي از اونهاست و البته خيلي از نوشته هاي تورت را هم حذف يا تحريف كردن!
  • تبریزلی ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    وقتی کورش شیر سگ خورده توسط تاریخ نگاران ما میشود پیغمبر این اتفاق یک امر کاملا طبیعی است نفرین بر لاویان هخامنشی که نیمی از جمعیت ایران را قتل عام کردند از شیرسگ خورده عبری هم مطلب بنویسید که برای انتقام یهود تمام بابل را سوزاند وقتل عام کرد چرا این لاویان هخامنشی رو رسوا نمیکنید تحریف تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مهرابی ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    تقویم یهودی ها هم قمری است و هم شمسی. لذا بایست تقویم سه سال آنها را نگاه کنید. زیرا آنها روزهای ماه را بر اساس ماه قمری می شمارند ولی برای اینکه سال عبری آنها تغییر نکند، در هر سه سال یک ماه کبیسه به تقویم خود اضافه می کنند. این مطلب را یهودیان به اعراب نیز آموخته بودند و آنها نیز ماه ذی الحجه را برای آسایش حجاج در فصول خوش آب و هوای سال نگه می داشتند. اما با دستور قرآن (سورۀ توبه/ 37) این نوع محاسبۀ تقویم باطل گشت.
  • باران ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    سلام از مقاله جالب وخبررسانی که انجام دادید ممنون و عرض چند مطلب: 1-میخواستم به دوستی که گفته حتی کشتن انسانها به خواست خداصورت میگیره بگم پس اختیار انسان چی میشه اگه اینطوره که قیامت خدابایدجواب پس بده یااینکه قیامت رو قبول نداشته باشیم وازدسته جبریون باشیم اینطور نیست؟؟؟؟!!!! 2 -بهتره ایات قران رو خودمون تفسیرنکنیم تااشخاص روباهم اشتباه نگیریم .!! 3-یهودازروزاول بامسیحیت وخصوصا اسلام در ستیز بوده وهست وهر کاری هم ازشون برمیاد ونبایداونارو دست کم گرفت وباید یکدست شددرمقابلشون. 4- عیب بزرگ ماجماعت اینه که دشمنمون اغلب کوچیک میشمریم همینطورکه بعضی دوستان گفتن !!!! ولی باید یادمون باشه دشمن ما فوق العاده زیرک وحیله گر ورکب زنه دشمن ما یهود یهود یهود یهود یهود 5- بهتر واقع بین باشیم در مقابل دشمن کهنه کار وسرسخت، دست از تفرقه و ایرادگرفتن از اعدادوارقام برداریم، این قبول داریم که یهود مارو قتل عام کرده الانم دستش بهمون برسه زنده زنده میخورتمون اینا انقدر وحشی هستن بچه هاشونم اموزش دادن پسسسسسس نباید غفلت کنیم هرچقدرکه ما ازهرنظرقوی تر باشیم قران و عترت رو از یاد نبریم که زیرسایه اینها بریهود به فضل خدا پیروزیم انشالله
  • ali ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    قرآن بخون عزیزم متوجه میشی که یهودیان خدای جعل سند هستند این ویکی پدیام یکی از مراکز جعل اوناست در ضمن این رخداد واقعیت تاریخی داره و خیلی از مورخان آنرا تایید کردن
  • علی ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    1 0
    نگران نباش اشتباه اول از اوناست نه از ما چون ما احتیاج نداریم اشتباه کنیم اونا احساس خطر کردن از قدرت ما
  • ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    هامان ذکر شده در قرآن وزیر فرعون بوده
  • ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    با تشکر از سایت مشرق. می خواستم خواهش کنم برای اینکه این مطلب قابل استناد تر باشد، در میان متن با شماره زدن مشخص کنید که هر قسمت از متن از کدام یک از مراجعی که در انتها آمده اند برگرفته شده.
  • مسلمان ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    کلا عدد 13 عدد مقدس یهودیاس خیلی جاها ازش استفاده می کنن.احتمالا تقدس 13 از روز کشتار ایرانیان برگرفته شده
  • باران ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    اخه اگه مارو قتل عام نکردن پس این جشن و شیرینی مخصوص واحترام خاص به استر ومردخای چه علتی داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟درضمن تویی که خودت ارباب خاورمیانه معرفی کردی یادت باش نوکرم نیستی باش تاجشن ماروببینی ..
  • مسلمان ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    اسناد خیلی زیادی برای صحت این قضیه وجود داره. حتی استاد رائفی پور خودشون با تحقیق میدانی رفتن و از پیر مردای بالای 100 سال در مورد این قحطی تحقیق کردن. منتهی ما رو به توهم توطئه محکوم می کنن.والا ما تعصب الکی نداریم.دنبال حقیقت می گردیم
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    اه ببخشيد اشتباهي منفي دادم
  • ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    جان ما چرت و پرت ننوسيد،‌حضرت رسول كجا سيزده به در را تاييد كردن!
  • سید عبدالله ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    بعضی از حرف های این آقا بوی افکار صهیونیست ها رو میده ... مگر خشایار شاه پیامبر بوده که خدا به اون فرمان قتل مردم رو بده ؟؟........
  • ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    جنایات این قوم نفرین شده رو هر کی باور نداره به زمان حال مراجعه کنه.ترور دانشمندای هسته ایمون یادمون نمیره که به کمک وطن فروشای مزدور صورت گرفت. من یادم میاد سایت بالاترین روز نوروز یهودی ها شکل و شمایلش عوض شد.انگار نوروز ایرانیاست. مرگ بر وطن فروش مزدور
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    آفرين عاليه ما هم هستيم
  • ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    ببند
  • هانی ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    یهودی خونخوار بی صفت بسوز ایرانی ها باید دونه دونه تونو سر ببرن شماها لیاقت ملاطفت ندارید تا الان هم بیجا در ایران موندید
  • آنتی ماسون ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    ویکی پدیا از بزرگ ترین دستگاه های تحریف تاریخه. من خودم به عینه دیدم که چه چیز هایی رو ثبت میکنه و چه مسائلی رو حذف می کنه.ولی خیلی زیرکانه کار می کنه.
  • yaali ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    خيلي جالبه سيزده به در، كار فرهنگي عليه پهود اگر موافقي بيا وبلاگ من تا با هم از الان شروع كنيم yaaliyaali313.blogfa.com
  • هانی ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    اتفاقا" خیلی ها نمی دونند من مطالعات زیادی راجع به هولوکاست و شیطان پرستی خوندم ولی این اولین مقاله ای هست که دراین باره دیدم و نفرتم از یهودی ها صد برابر شد این مقاله ها و این موارد باید در رسانه ملی پخش بشه تا همه بدونن با چه نسل خونخواری مواجه اند
  • صلا ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    صدا سیما احتمالا از تاثیرات اونور آبی میترسه!!!
  • طاهره ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    بيسواد چرا تفرقه ايجاد ميكني! يهود يا صهيون فرق ميكنه، خواهشا كساني كه پيام ميذارن اول اطلاعاتشون را زياد كنن، پهوديهاي محترمي هستند كه بر ضد صهيون فعاليت ميكنند
  • ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    خواهشا بيسواد بازي از خودتون در نياريد! ما اصلا دولتي به نام اسراييل نداريم اين ساخته ي خود آنهاست، بيدار باشيدملت و دولت ساختگي صهيون"اسراييل" هر دوشون غاصب هستند
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    جان ما اينقد به كورش نچسبيد ما آنقد زياد اسطوره داريم كه كورش بايد جلوشون لنگ بندازه، بصيرت داشته باشيد چرا يه دفعه كورش اينقد بزرگ شد هم خود شما تا چند سال پيش حتي اسمش هم نشنيده بودي!اما يه دفعه شد كوروش كبير و ذوالقرنين!تروخدا بيدار باشيد با موج بيگانگان شنا نكنيد
  • ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    ببند بوش خفه مون كرد! حتما مثل همان رزمايشي كه تو اسراييل گذاشتيد ميخوايد همچين كاري بكنيد!هه هه هه
  • هانی ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    از شیطان صحبت می کنی شیطان که خود تو یهودی صهیونیسمی جایگاه تو هم جهنم سوزان درود بر تو مشرق که بهشت شداد رو به خاطر این کارت خریدی عاقبت تمام شما درک اعلاست یهودی های حیوان صفت
  • ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    از کی تا حالا شماها نگران اصالت و ایرانی بودن ما شده اید؟مگر شماها و مرادتان نمی گویید که ایران به تنهایی ارزش جان دادن ندارد؟بله!خودتی اخوی!شماها دنبال آن هستید که زمینه سازی کنید تا اگر یک روز سرزمین های اشغالی را موشک باران کردید،کسی انتقاد نکند که چرا غیرنظامیان اسرائیلی کشته می شوند.امیدوارم که به آنجا نرسد و اسرائیل از هم بپاشد.امیدوارم شما هم دست از افراطی گری بردارید.
  • ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    ما فقط براي از بين بردن ظلم شمشير ميزنيم و لا غير
  • ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    جمع نبند
  • sasan ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    بنام خدا فیلم رو بردارید چون آهنگ مشکوکی داشت بعضی تصاویر نیز اینگونه بود ضمنا این تاپیک رو تو سایت نمایش ندید برای رضای خدا.
  • ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    به روباهه گفتن كو شاهدت گفت دمم
  • ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    واي!به همين راحتي گول خوردي! بچه ها جان ما يكم تاريخ بخونين تا اينقد راحت...
  • امیر ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    گمان نکنید که هر کس می‌تواند حاکم هر قوم شود. زیرا خداوند اعطاء کنندۀ مُلک است و آن را به اشخاص خاصی به امانت می‌دهد: ق﴿ُلِ اللَّهُمَّ مالِكَ الْمُلْكِ تُؤْتِي الْمُلْكَ مَنْ تَشاءُ وَ تَنْزِعُ الْمُلْكَ مِمَّنْ تَشاء ـ آل‌عمران/ 26﴾ (مشابهتاً نگا. بقره/ 247 و 251 و 258). از آنجا که حاکمان در سرنوشت انسان‌ها اثرگذار هستند لهذا یک شخص می‌تواند در قیامت مدعی شود که چون حاکم قوم من صدام یا هیتلر بود من هم گمراه شدم. جواب مسئله در این است که صدام یا هیتلر نمونۀ آن قوم بوده‌اند و معلول روح جمعی ایشان و نه علت آن. خداوند به هر کس که حکومت داده، راه و چاه حکومت داری را نیز به نحوی به او آموخته است. منتهی خوبان به آن عمل می‌کنند و بدان و اشرار نه. اشرار نیز فقط وقتی حاکم می‌شوند که مردم در هیئت کلی خود شرور شده باشند، و همچنین است در خصوص صالحان. حکم کلی این مسئله در سورۀ مبارکۀ رعد/ 11 آمده است که خداوند سرنوشت یک قوم را تغییر نمی دهد مگر آنکه خود مردم در نفس خود (به سمت خوب یا بد) تغییر کنند: ﴿إنَّ الله لا يُغَيِّرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا ما بِأنْفُسِهِم﴾. ریشۀ انقلاب ما نیز در همین سنت خدا و حمایت مردم از یکی از فرزندان رسول خدا(ص) یعنی امام خمینی(ره) بود.
  • ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    1 0
    این عکس ها که متعلق به جشن پوریم نیست که! چرا دروغ مینویسید و انسان ها رو به جون هم میندازید؟ این عکس تصاویری از تظاهرات زامبی ها در مسکو هست..
  • ممد ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    اجازه بدید که من قانع نشم
  • ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    سوره = المائدة آيه = 82 صفحه = 121 جزء = 7 حزب= 13 لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ وَالَّذِينَ أَشْرَكُوا ۖ وَلَتَجِدَنَّ أَقْرَبَهُمْ مَوَدَّةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الَّذِينَ قَالُوا إِنَّا نَصَارَىٰ ۚ ذَٰلِكَ بِأَنَّ مِنْهُمْ قِسِّيسِينَ وَرُهْبَانًا وَأَنَّهُمْ لَا يَسْتَكْبِرُونَ يقيناً سرسخت‏ترين مردم را در كينه و دشمنى نسبت به مؤمنان ، يهوديان و مشركان خواهى يافت . و البته نزديك‏ترينشان را در دوستى با مؤمنان ، كسانى مى‏يابى كه گفتند : ما نصرانى هستيم .
  • ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    به منابع انتهای گزارش مراجعه کن برای قانع شدن...و یه تحقیق دوباره انجام بده
  • بهروز ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    1 0
    چرا نباید این تاپیک رو نمایش بدن؟؟ فقط ما باید بشینیم تا صهیونیست ها خر مرادشون رو سوار شن به بهانه هولوکاست بتازن؟؟؟!!
  • بهروز ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    منابع ابتدای گزارش رو برای شما که فیلترشکن هم داری گذاشتن...باز کن ببین... بعد هم اینا لینک ها رو ببین...جشن زامبی ها در پوریم 2012 تل آویو... http://www.zimbio.com/pictures/0qFfTbj81Dc/Purim+Zombie+walk+Tel+Aviv http://blog.chron.com/believeitornot/2012/03/jews-celebrate-purim-with-zombie-parade/ http://newsfeed.time.com/2012/03/07/purim-zombies-swarm-tel-aviv/?photo=purim_02 http://photoblog.nbcnews.com/_news/2011/03/18/6293692-jewish-holiday-of-purim-is-celebrated-in-israel?lite
  • ستایش ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    جشن زامبی ها در تل آویو.. http://pictures.metro.co.uk/purim-zombie-walk-tel-aviv-2012/1358162/Purim-Zombie-walk-Tel-Aviv
  • ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    از کی تا حالا شماها نگران اصالت و ایرانی بودن ما شده اید؟مگر شماها و مرادتان نمی گویید که ایران به تنهایی ارزش جان دادن ندارد؟بله!خودتی اخوی!شماها دنبال آن هستید که زمینه سازی کنید تا اگر یک روز سرزمین های اشغالی را موشک باران کردید،کسی انتقاد نکند که چرا غیرنظامیان اسرائیلی کشته می شوند.امیدوارم که به آنجا نرسد و اسرائیل از هم بپاشد.امیدوارم شما هم دست از افراطی گری بردارید.
  • ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    پایتم
  • ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    افکارت بوی صهیونیست هارو میده اصلاح کن خودتو
  • ایرانی ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    ویکی پدیا یه سایت اسرائلیه عزیزم اصلا شکی درش نیست
  • ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    حرفات فتنه انگیزه به شرف خودت شک کن
  • ایرانی ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    خانم یا آقای ناشناس اول تشریف ببر یه بار دیگه مطلبو کامل بخون بعد بیا اینجا زمینه سازی زمینه سازی دربیار حق کاملا با جوانه دیروزه
  • ایرانی ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    در ضمن ما مسلمونایی ایرانی هیچ وقت به جایی حمله نمی کنیم چون خدا واسلام این اجازه رو به ما نمی دن ما وقت دفاع می کنیم فقط وفقط دفاع
  • ایرانی ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    جناب هوشیار خودت جواب خودتو دادی دنیا از همین بی اطلاعی ما سوء استفاده می کنه بفهم لطفا
  • ایرانی ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    پاسخت اینه که تورات تحریف شده
  • ایرانی ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    عالی گفتی خدا کنه همین جوری بشه
  • ایرانی ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    من وقتی فهمیدن همین فکرو کردمو با خودم گفتم باید خرابش کنیم ولی نه کاره درستی نیست اگه ما این کارو بکنیم اونا هم می زنن مقبره های مقدسه ما رو خراب می کنن چون کله دنیا دستشونه در ضمن آقای رائفی پورم گفتن با این کار مخالف هستن واقعا بدم اومد این دو تا ملعون تو ایران ما دفن شدن
  • ایرانی ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    چقدر جمله ی دومت باحال بود ولی اصلا اینا سرزمینی ندارن سرزمین مسلمونا رو غصب کردن
  • ایرانی ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    وقت=فقط مسلمونایی=مسلمونای با عرض پوزش:دی
  • ایرانی ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    کی به همدان توهین کرد بابا
  • ایرانی ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    در درجه اول انسان بودن در درجه ی دومم ایرانی
  • ایرانی ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    راستی مشرق ممنون عالی بود امیدوارم بازم از این گزارشای توپ درباره ی اسرائیل ویهود بزاری دمت گرم
  • ایرانی ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    خیلی به دلم نشست
  • ایرانی ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    حیف توالت که این شیاطین بهش تبدیل بشن
  • ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    وجود داری بیا !!!!!!!!
  • ALIEDGE ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    اگه رهبر دستور بده حمله واجب است
  • ALIEDGE ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    بايد به كوروش افتخار كرد مردك!!!!!!!!! هخامنش نبود ايران نيز الان نبود
  • ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    مواظب باشیم...غربی ها خودشون کوروش و تاریخ ایران باستان رو بزرگ کردن! خودشون هم می تونن کوچکش کنن! چون اصولا تاریخ سازی رو اونها کردن!(جعل کردن و نوشتن)
  • ایرانی ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    بهروز راست می گه باید همه بدونن
  • ایرانی ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    مستبصر شیطان پرست وخونخوارو بی دینو از قلم انداختی
  • ایرانی ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    خدا اقای رائفی پوره شریف رو برامون نگه داره
  • ایرانی ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    خدا اقای رائفی پوره خیره دنیا وآخرت بده
  • ایرانی ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    بچه ها ...کسایی که دارن کامنت منو می خوونین یه فاتحه برای روح هامان بفرستید واستر ومردخای شیطان صفتو لعنت کنید
  • ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 1
    آقا سیزده میاییم همدان مراسم یهود کشی. از اصفهان یکی دوتاشون رو میاریم اونجا.
  • دانشجو ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    به قول استاد رائفی پور: خوب دقت کنید ما از یهودیان سه سوال داریم : 1- یا این ماجرا دروغ است پس از آن جهت که در کتب دینی یهود یعنی کتاب استر آمده است پس اثبات می کنیم کتابهایشان تحریف شده و باید بپذیرند که کتابهایشان به تصریح قرآن تحریف شده 2- راست است و یهودیان این فاجعه را قبول دارند در نتیجه غلط می کنند آن را جشن بگیرند (ما ایرانی ها کشتار گرجستان توسط آغا محمد خان قاجار را قبول داریم اما بابت این کشتار شرمنده ایم). 3- این ماجرا غلط است و در تاریخ اتفاق نیافتاده و یهود بزرگنمایی میکند .در این حالت نیز چون آرزوی کشتار ایرانیان را جشن میگیرد بی جا می کند (یعنی نتیجه ان با اتفاق ان یکسان است) نتیجه: در هرصورت جشن گرفتن این اتفاق خیالی یا واقعی توهین جدی به مردم شریف ایران است. یا علی
  • ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    آهنگ فيلم را نتوانستم شنيدن اش را ادامه بدم به نظرم خيلي شيطاني است. لطفا" آهنك اش را حذف كنيد.بركت را از محل پخش ميبرد.البته اگر به اين چيزها اعتقادداشته باشيد.
  • ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    حالا اين سايتي كه تو گذاشتي خيلي سنديت تاريخي داره بابام جان!؟
  • ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    بابا تو ديگه كي هستي!اعجوبه ايي به خدا!!!!
  • yaser ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    rasti amo yadete 2006 che ettefaghi oftad? :)) ba zaro zoor o tazvir shekast khordin ke :))
  • yaser ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    aghaye nashenas manam ye moddat mesle to fekr mikardam vali badan famidam ke dar eshtebah budam.
  • yaser ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    bebin amir dari rahe mano miri vali bet tosie mikonam ke bishtar ba aghaye makarem shirazi ashna beshi. dar more jabr manzurame
  • yaser ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    solmaz :D
  • yaser ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    hushiar khan mishe be ma tozih bedi az koja famidi ke payambar 13 bedar ro tayid kardan?
  • yaser ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    bar gashti migi shahedam 2mame :D
  • yaser ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    shoma be rahet edame bede ke khosh bakht mishi :D
  • ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    به احترام هامان در اسم گذاری پسرهای متولد شدمون هامان قرار بدیم
  • ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    آخرش هم یک خود کار آبی واسه تبرک به آدم میندازن سال 84 قیمت یک خودکار 1000 تومان بود الان رو نمیدونم
  • ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    استرو مرخای؟ اسخر مرده خوار انتر مرده خوار
  • علی و راد ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    استر بچه همدان بود, این ها مور مور میکنند که ما هم هستیم در ضمن خودشون بیشتر چیز هایی که در کتاب هایشان نوشته شده خودشون قبول ندرند, حالا یک عده این ﻭﺳﻂ بل میگیرند, منتظر بهانه برای خود ارضایی, بقول کلاه قرمرزی اشکالی نداره!
  • ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    0 0
    ایول الله به هرچی ایرونیه...! درود به این مردم با فهم که فارغ از نو دیدگاه هاشون میدونن این ها چه حرام زاده هایی اند.....! فقط کافیه اراده کنیم تا حمام خونی از هرچی یهودیه راه بندازیم....!
  • نصیر ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    جناب ناشناس مثلا انسان!!!!!!! فکر کنم آن قدر سواد داشته باشی که بدانی که جمهوری اسلامی ایران از اول انقلاب فقط جنگ دفاعی داشته برعکس ارباب های تو که تمام جنگ های آنها تهاجمی خارج از خاک خود بوده و حتی مثل عراق بدون مجوز سازمان ملل و به بهانه سلاح اتمی به عراق حمله کرد و هیچ چیزی پیدا نشد...و 1 میلیون نفر غیر نظامی کشته شد...و الآن این کشور تجزیه شده و روزانه انفجارها غیر نظامیان را می کشد.. .......... لطف کن بجای نگرانی به برای کشته های احتمالی اسرائیل در حمله به ایران که در نتیجه پاسخ ایران به حمله آنها به تاسیسات اتمی و کشته شدن کلی غیر نظامی هست بعلاوه صدها هزار غیر نظامی ایرانی که تحت تاثیر انفجار سایت های هسته ای به رادیواکتیو و تشعشات سرطان زا آلوده می شوند... برای 10 ها هزار غیر نظامی عرب و غیر عرب کشته شده توسط اسرائیل در 60 سال اشغال گری فلسطین و اردوگاه ها ناراحت باش! امثال شما منافقان به بهانه اسلام علیه ملی گراها هستند و به بهانه ملی گرایی علیه اسلام برای شکست ایران از عاقبت رجبی درس بگیر... خدا را شکر مرگ و قیامت را خداوند بیهوده نیافرید..
  • ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    ما انگلیسی نمی کشیم!
  • حامد ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    حال میکنی این همه پرچم ایرانو
  • ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    این که مقبره این دو ملعون خراب بشه خوبه دوستان ولی به این توجه کنید که ما تو کشور چند هزار یهودی داریم و اینکه احتمالا صدا و سیما و دولت هم خیلی به این قضیه گیر نمیدن به همین جهته.... دامن زدن به اختلافات مذهبی همون چیزیه که اسرائیل می خواد
  • ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    یکی از دوستان من پارسال سیزده بدر کار جالبی کرد که مورد استقبال فامیل همواقع شد پیشنهاد میکنم این عکسهارو از این قسمت ببینین! http://fotrosezamin.persianblog.ir/post/30/
  • ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    اجازه ی ما هم دست شماست ولی خدا به راه راست هدایتت کنه
  • ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    من حاضرم شرط ببندم هنوز فرق مسکو و تل آویو رو نمی دونی
  • ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    کورش اسرائیل رو از نو بنا کرد؟ منبع معرفی کنید مطالعه کنیم... شاید راست باشه .چرا الکی بهش افتخار کنیم...
  • ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    ویکی پدیا هم شد منبعه که معرفی میکنی... برو کشکتو بساب
  • ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    ناشناس خفه خون بگیر
  • ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    ناشناس خفه خون بگیر
  • ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    من خیلی خندیدم ... پیامبر سیزده به در رو تایید کردن؟
  • علی ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    اره فهمید چی نوشته... منظورش اینه که اسرائیلی و یهودی ...هه هستن ادم هم ...هه میبینه میگه اه. تو هم که نفهمیدی حتما...هه هستی .
  • ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    فافا جان شما بسیجی تشریف داری این قدر روحیت انقلابیه... عاشق همه بسیجی هام . ولی این کارو نکنیم فعلا زوده
  • ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    زر مفت بابات میزنه
  • هامان ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    اگه اسم من هم هامان باشه یعنی همون هامان تو قرانم... یه ذره فکر کن
  • ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 1
    خدایا برسون اون روزی رو که چند تا مثل عهت رو با همین دستام خفه کنم...
  • ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 1
    چرا به این بنده خدا منفی دادید؟ مگه چی گفت؟ خدایا حقا که دشمنان ما احمق هستن....
  • ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    تف بر تو ناشناس تو بنده شیطان شدی جهنم سوزان بر تو مبارک... هوهاهاها... بیام بخورمت
  • ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    تو ارباب یه جاتم نیستی چه برسه به خاورمیانه
  • ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    1 0
    استاد رائفی پور قران شناسه .حرفاش درسته . شخص پرستی نمیکنیم. تو هم نظر نده
  • ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    علی داداش بی خییییییییییییال...
  • ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    احساسه دیگه دستشویی بری خوب میشه
  • شیوا ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    طاهره باهات خیلی موافقم گل گفتی ولی دختر نباید این قدر بی ادب باشه
  • ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    با اینکه آهنگ مشکوکه و ممکنه شیطانی باشه کاملا موافقم. من که حوصله نداشتم ولی اگه کسی میتونه ریورسش کنه ببینه چی میشه.
  • ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    از كي تا حالا جناب جوان ديروز شما ايراني!؟ شديو دوستار ايران و ايراني!؟!ماشاءالله زود جوگير ميشيمو همه چيو باور ميكنيم.يعني هرچي تو تورات تحريف شده اي كه در اختيار صهيونيستاست اومده شما باور ميكني؟يكم اون مغز مباركو به كار بندازين شايد از آكبندي دراد!
  • ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    1 0
    خانم یا آقای ناشناس شما برو درباره صهیونست ها و اسراییلی ها تحقیق کن بعد بیا حرف بزن. فکر میکنی اونا یه سری آدم عادی اند؟ اسم کتاب عقاید پادشاه رو تا به حال شنیدی؟ میدونی خاخام های اسراییلی میگن غیر یهود انسان درجه 2 هست و برای نوکری یهود آفریده شده و در صورت مقاومت کشتن زن و مرد بچه اش واجبه اونا غیر یهودی ها رو برده ی خودشون میدونن و ... . مقابله با صهیونیست ها نه تنها وظیفه و آرمان هر مسلمان بلکه وظیفه و آرمان هر انسان آزاده است. لطفا عمیق تر فکر کنید. ملی گرایی افراطی موجب بدبختی است.
  • امین آفاق ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    یعنی پورپیرار انقدر وحشتناکه که نظر بنده رو درج نکردید؟!! بالا بروید یا پایین بیایید اولین نفری که این مسئله را مطرح کرد ناصر پورپیرار بوده است
  • ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    انشاالله
  • ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    احسنت
  • ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    1 0
    نگو یهود بگو صهیون این چه لعنی
  • یا حسین ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    بند بابا باقالی
  • علی و راد ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    روزنامه مشرق چرا قسمت "درباره ما" تارنمای شما انقدر مبهم است! اسم ندارید؟
  • ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    دو کلوم از مادر عروس بشنو !
  • علی و راد ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    انگار بازوان آرش دیگر تاب و توان تحول ندارد، او کمان را رها خواهد کرد تا مرزهای شرف و اقتدار یک ملت را در ماورای افق های دور ترسیم نماید. تیر آرش هر جا که فرود آید همانجا مرز نور و ظلمت و پاکی و پلشتی خواهد بود. ما به اساطیر تورانی احترام میگذاریم, انتظار داریم به پادشاهان واقعی ما در تاریخ ایران زمین احترام شود و در این تارنما به نام مشرق به کوروش بزرگ هخامنشی هیچ گونه اهانتی نیز درج نشود. اگر با قوم یهود مشکل دارید, چرا نام کوروش بزرگ را قاطی میکنید, حالا نوه کوروش بزرگ از یک دختر یهودی خوشش آمد, حالا که چی؟ شاید اگر تنها خون اگر از ریشه زرتشتی باشد میفهمد من چه میگویم, همینو میخواستین! بفرما تحویل بگیر اساطیر یهودی چپ و دعوای آن ها با یهودی های راست ما قبل تاریخ را آوردند قرن بیست و یکم مد میکنند, یه مشت تورانی و غیر هم که عشق اساطیر بازی در خونشون است. پاینده ایران زمین. پیروز پارسیان پارسا پارس.
  • پریسا ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    1 0
    اتفاقا اگر سلسله خاخام منشیان نبود طی چند هزار سال هم ایران مبماند هم ملت ایران اسیب هائی را که این قوم در طول این قرنها بما زدند اتفاق نمی افتاد بسیاری از سلسله های ادمخواری که بر ایران حکومت کردند توسط همین ها سر کار امدند و حمایت شدند تاریخ را بهتر بخوانیم / اخرین انهم سلسله منفور پهلوی / از خاخامنشیان تا پهلوی
  • محمد رضا ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    2 0
    اولین محققی که پرده از ماجرای پوریم برداشت استاد کبیر آقای ناصر پورپیرار بود. w3.naria.ir
  • پریسا ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    1 0
    کسی که میگوئی نامت امیر است اولا چرا نام واقعی خودت را ننوشتی شاید مناشه و امثال این نامها باشد دوم چه جالب بود استدلال شما پس حتما خواست خدا است که این وحشیان فلسطینی ها را قتل عام کنند و بچه خواری کنند نه این خواست خدا نبوده و اینها غلط کرده اند در طول قرنها میلیونها انسان را یا مستقیما یا سبب ساز قتل عام انها شده اند ولی " اخرین سخن هنوز نا گفته مانده است " شک درش نکن / در خاتمه چون بند را اب دادی و خودت یکی از انها هستی بهت میگویم شالوم
  • ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    صدا و سیما که رد پای روباه را تهیه کرد حالا باید رد پای " موش " را هم تهیه کند و به مردم اطلاع رسانی کند
  • ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    1 0
    به همین دلیل که درود بر خاک همدان باید ان خاک پاک را از لوث این دو پلید کثیف و موش مرده ها پاک کرد و این کار حتما خواهد شد
  • ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    1 0
    فعلا که از پس چهار تا فشفشه حزب الله بر نیامدید امریکا هم طبق گزارش 16 ازانس امنیتی و اطلاعاتی میخواهند اسرائیل را ول کنند که انرا مضرر برای امریکا تشخیص داده اند هیچ غلطی نمیتوانید بکنید - اسرائیل از نقشه دنیا باید حذف شود /... هم نزن ای سرگردان / در ایران سرگردانی اسرائیل هم بری باز سرگردانی قوم سرگردان یک حقیقت است
  • حسین ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    1 0
    یاعلی
  • پریسا ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    علی جان دکتر محمدقلی مجد استاد دانشگاه در امریکا کتاب مفصلی در مورد این جنایت انگل استان منتشر کرده و جنایت انگل های انگل استان را با سند ارائه داده نام کتاب هست قحطی بزرگ و قتل عام در پرشیا / نمیدانم در ایران بفارسی ترجمه شده یا نه اگر نه چرا ؟؟ اگر ترجمه شده میتوانید انرا تهیه کنید و بخوانید بسیار غم انگیز است
  • ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    پاسخ هاتون به نظرات مخالف شما بسیار سطحی و توهین آمیز ما مسلمان هستیم و تمام مبانی ما بر طبق منطق و اصول هیچ ابهامی در هیچ چیزی وجود نداره پس اگر ابهامی هم در موردی پیش آمد باید به دقت پاسخ داده شود نه اینکه توهین شود
  • پریسا ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    1 0
    بعد از 100 سال دیگر اینها در کتابهای تاریخ مینویسند که امریکا یک رئیس جمهور داشت بنام جورج دبلیو بوش که نمونه انسانیت و احترام به حقوق انسانها بود برای نجات مردم عراق با نقل و نبات وارد بغداد شد و مردم عراق قدم او را مبارک دانستند و از او استقبال کردند و خواستند که او بر انها حکومت کند بوش نگذاشت قطره ای خون از بینی یک عراق بریزد یک خانه را ویران نکرد و به ابادانی عراق پرداخت و همه مردم را ازادی داد او درست همانند کوروش بود (چون خواسته یهود را انجام دادند ) هردو انها / کوروش = جورج دبلیو بوش کوروش را اینها برای ما تعریف کرده اند پس به درد عمه خودشان میخورد / کوروش خاخام منشی / در زمان شاه اینها تاریخ ایران را هم روز ازادی خودشان بدست کورش قرار دادند یعنی تاریخ مربوط به خودشان را مبنای تاریخ ایران کرده بودند بی شرمها - دوستانی که میخواهند از یکه تازی اینها در زمان قبل از انقلاب بدانند لطفا مراجعه کنند به کتاب " سازمانها یهودی و صهیونیستی در ایران " باید همه این کتاب را که همه با اسناد ارائه شده را بخوانند این کتاب را کسی ننوشته بلکه تمام اسناد سازمان امنیت رزیم گذشته است که جمع اوری شده این اسناد حیرت اور است که اینها در ایران چه میکردند بعد از خواندن این کتاب چیزی را هرگز معنی انرا نمیفهمیدم برایم مشخص شد که چرا مردم در زمان انقلاب می گفتند "مردم چرا نشستید ایران شده فلسطین "واقعا هم ایران شده بود فلسطین /
  • ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    1 1
    کوروش بزرگ است و کسی هم برزگش نکرده تو بهتره به همون تجزیه طلبی و پان ...کیست فکر کنی وطن فروش خائن
  • جلال غلام جو - خوشوقتم ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    اقایجلالی شماره شناسنامه و کارت ملی ات را مینوشتی برای دو تا کلمه ای که نوشتی من جو گیر نشدم شما خود گیر شدی جناب جلالی تعظیم عرض می کنم
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    1 0
    ناشناس عزیز ناراحت نشو که منفی دادند اینها فرزندان استر ملعون هستند که از صدقه عزت ما ایرانیان توانسته اند در ایران بماند بخدا اینها مارهای در استین هستند به محض اینکه پای انها به امریکا میرسد خواهان حمله به ایران میشوند این اجنی های سرگردان
  • ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    2 0
    بهترین تاریخ حمله به اسراییل روز عید پوریم است
  • ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    علی و راد...."روزنامه مشرق"...؟ واقعا فکر میکنی روزنامه داری میخونی؟؟؟ یعنی واقعا مشرق شبیه روزنامه است؟؟یعنی الان دم دکه روزنامه فروشی وایسادی کامنت گذاشتی؟؟؟
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    شما که تحقیق نسبتا کاملی داشتید زحمت بکشید و تحقیق را به شکل جزوه های کوچک به جهت اطلاع رسانی به مردم عزیز ایران بدهید که یادم هست قدیمیهای ایران این موضوع را تعریف میکردند که بچه های ایرانی را یهودیان می دزدند و خون آنها را به شکل فیزیکی می مکند و دور بدن بی جان آنها می رقصند و شادی کرده همیشه دشمنی دیرینه و پرکینه خود را ابراز می کردند . من فکر می کنم با تهیه نسخه های تحقیقی میتوان این هوشیاری را به ملت عزیز مسلمان ایران متذکر شد و برای سالگرد این جنایتکاران چاره ای جست چهره پلید و شوم منحرفان اخلاق انسانی و ادیان مقدس خداوند را رسوا و کمرنگ کرد.
  • sasan ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    بنام خدا برای رضای خدا عکسها و فیلم مورد نظر نیاز به اصلاح دارند
  • احمد ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    1 0
    با سلام معما بیش از نصف مردم ایران ظرف دوروز توسط اقلیت یهودی کشته شدند یعنی کشتار اکثریت توسط اقلیت یا باید به این اقلیت احسنت گفت ویا باید به آن اکثریت گفت خاک بر سرتان که عده ای اقلیت توانستند شما را نابود کنند این مباحث باید بیشتر خوانده شود چون صهیونیست در جایی مظلوم نمایی ودرجای دیگر قلدری میکند اینطور نیست
  • ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    1 0
    اونی که توهین می کنه و می گه "شیر سگ خورده" منافقی است که همیشه از این فتنه انگیزی ها می کنه. اصل موضوع به این مهمی رو می خواهد به انحراف بکشونه.تو نباید گولشو بخوری.
  • مسلمان ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    1 0
    مرگ بر منافق در طول تاریخ مملکت ما رو منافق به فساد و گمراهی کشوند و 2دستی تقدیم بیگانه کرد. اما این بار کور خوندین.با شیعه علی طرفید
  • مسلمان ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    1 0
    این افراط و تفریط های بعضی ها حال آدمو به هم میزنه.بعضیا پادشاهان ایران رو پیامبر میدونن و بعضیای دیگه می گن شیر سگ خورده. اصل مطلب جنایت صهیونیزم و یهود رو به حاشیه می کشونن.
  • امیر ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    می‌دانم که درک این مسئله که بنده در نوبت اول مطرح کردم سخت است و از یک رسانۀ عمومی مثل یک سایت انتظار زیادی نمی‌توان داشت ولی شما نیز سعی خود را بکنید. یهودیان دوازده سبط بودند ولی اکنون فقط سه سبط هستند. یعنی 9 سبط آنها منقرض شده‌اند و این به خواست خدا بوده است. همین چهارده میلیون یهودی که در دنیا وجود دارد می‌توانستند مثل اقوام عاد و ثمود منقرض شده باشند، چنانکه در زمان خود حضرت موسی(ع) خداوند می‌خواست چنین کاری بکند و حضرت موسی چند نوبت برای آنها واسطه شد (برای نمونه نگا. سفر تثنیه 9/ 13 و 19 و 26). اما باقی ماندن آنها لازم است همانطور که وجود شیطان برای مؤمنان لازم است. زیرا بدون وجود این اشرار، مؤمنان سعی و تلاش نمی‌کردند و بر درجات آنها افزوده نمی‌شد. مضافاً که وجود این اشرار مرزهای حق و باطل را جدا می‌کند. بنده خبر دارم که یک گروه از مسلمانان اردنی شیعه شده بودند و می‌گفتند چون دیدیم یهودیان فقط با شیعیان دشمن هستند پس طبق مائده/ 82 دانستیم مسلمانی راستین در عقاید شیعیان است و لذا شیعه شدیم. ما از نسل‌کشی صهیونیست‌ها خون به جگر داریم ولی این وقایع سبب خیر خواهد شد. فلسطینی‌ها بعد از انقلاب اسلامی بود که فهمیدند راه پیروزی در مقاومت و غلبه کردن بر ترس از مرگ است. بسیاری از مسلمانان در صدر اسلام کشته شدند تا شجرۀ اسلام پا گرفت و خداوند از آنها حمایت کرد. لذا سخن بنده به طور خلاصه این است که به جای قومیت‌گرایی بر مدار حق بگردیم و سعی کنیم از خواست خداوند مطلع شویم و از آن حمایت کنیم. دربارۀ خودم لازم است بگویم که یک محقق ادیان هستم.
  • ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    1 0
    اونی که گفته کورش شیر سگ خورده یک پان ترک کثیفه که تماما به دنبال تضعیف تاریخ باستان ایران هستند. من خودم تورکم اما بیزارم از پان تورک ها شما بیایید مقاله علیه سلجوقی ها بزارید ببینید همین پان تورک ها چقدر به شما فحش بدهند. حالیتون نیست با دست خودتون اب در اسیاب سازندگان فیلم 300 می ریزید
  • امیر ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    چه اصلاحی؟ آیا نباید ذات پلید این کابالیست ها را رو کرد تا همه بفهمن با چه شیطان صفت هایی سروکار دادند؟
  • ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    برای شما متاسفم که هرجا استدلال کم می آورید شروع به تهمت زدن می کنید.شما اصلا من را دیده و می شناسید که تهمت نوکر اسرائیل بودن را می زنید؟!دوچیز باعث شد که آن پاسخ را بنویسم.اول اینکه خنده دار است که امثال مشرق و نویسنده این کامنت نگران ایرانیان باستان شده اند!درحالی که سایه افراد دیگر را در این زمینه با تیر میزنند.دوم اینکه ظاهرا برای شما یهودی و صهیونیست فرقی ندارد.فقط نمیدانم شماها که اینقدر درمورد یهودیت تحقیق کرده اید چرا اشاره نمی کنید که آنها هم فرقه های گوناگون دارند؟!آیا همه خاخام هایشان این عقاید افراطی را دارند؟آیا همه پیروانشان هم این افکار را قبول دارند؟آیا همه شان اینقدر سفاک اند؟آیا فکرنمیکنید دربین یهودیان هم هستند افرادی که فقط شناسنامه ای یهودی اند؟
  • ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    هر وقت این نژاد پرستی ها رو گذاشتیم کنار انوقت ادعای روشن فکری می تونیم بکنیم. این کشور مخلوطی از صد ها قوم و نژاد داره که در کنار هم مسالمت آمیز زندگی می کنن.نه فقط یک نژاد. جناب "علی و راد"
  • ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    دم اونایی که جواب این نظر رو دادن گرم
  • ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    کوروش اسرائیل رو از نو بنا نکرد. به یهودیان پیرو حضرت موسی کمک کرد تا نابود نشن. همون یهودیایی که بعد از اومدن حضرت عیسی پیرو مسیح شدن. کوروش به یه عده پیرو خدا و موسی کمک کرد ولی بعدش یه عده از اونها که منحرف بودن شدن یهودیای الان اسرائیل. .... اون موقع یهودی ها پیرو موسی پیامبر و یکتاپرست بودن که کوروش بهشون کمک کرد. کف دستش رو بو نکرده بود که قراره چند صد سال بعد یه عد ه از اینا تبدیل به آدم کش و شیطان پرست بشن...
  • ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    بابا منبع موسخ...! ویکیپدیا رو که خودشون می نویسن... خودشون منبع میدن
  • 1753 ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    نتانیاهو ممنونم پوریم نکن مارو ما شیرنی گوش هامان رو هم نمیخوام صرف شده . جالبه شما می دونید که در اون زمان دین یهودیت حق بوده و اینکه مردم و دولت اسرائیل در حال حاضر بیانگر یهودیت نیستند ؟ میدونید که قبل از اینکه اسلام به ایران بیاد مسیحیان در ایران رنج هایی رو متحمل بودند ؟ ایا نژاد ایران برتری داره بر عرب و یهود و یا انها برما ؟ بالاترین دین ها حقند و هر کشتاری که صورت میگیره به نام دین محکومه حتما ظلمی به یهودیت شده که این اتفاق افتاده. در جایی نوشته بودند به نام خداوند کوروش ! ایا شما به درستی میدانید خدای کوروش که بوده پش دین و نژاد رو باهم ترکیب نکنید .
  • ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    اکثریت از همه جا بی خبر راحت تو خونه خودش نشسته بوده که میریزن می کشنشون
  • ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    خفه بابا
  • ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    یکم حیا بد نیست
  • ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    چيزي كه اون استاد؟؟ صغير!!سر هم كنه حتما چرته.
  • ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    به فرض كه شير سگ كه سهله خود سگم خورده باشه مگه مسلمونه كه طبق آيين اسلام رفتار كنه و حلال و حراماي ما رو رعايت كنه،الان تو قرن 21 هنوز كه هنوزه تو چين و كره ازين جك و جونورا ميخورن چه برسه به 2500 سال پيش!كه البته اين تهمتو هرودوتي كسي بهش زده تا خرابش كنه وگرنه قحط شير بوده بياد شير سگ بخوره؟شير سگ خوردن شرف داره به خون خواري چنگيزخان و امثال چنگيز
  • ناشناس ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    1 0
    پاینده باشی ایران
  • ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    اگه استخدامی صداوسیمابود تاحالا یه چیزی میگفت!!!
  • ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 1
    حالا خودمونیم کوروش شیر سگ خورده یا نه؟؟؟
  • ناشناس ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    1 0
    اخه باسواد!!!!!!!!! جشن درسته نه جنش. در ضمن مرگ بر اسرائيل
  • ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    1 0
    کوچولو به کوروش کبیر فحش نده.. که به قول خود کوروش صدای فحشت را جز خودت هیچ کس نخواهد شنید!! کوروش اصلا خبر نداشت که یهودیان کی هستن...
  • ره رو شهدا ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    1 0
    امام در زمانی فرمودند که اسراییل بایک سطل آب هرایرانی از بین میرود که ایرا 25یا30میلیون جمعیت داشت وآنهم عده ای که بااسرائیلبودند وحالا با یک سوم آب سطل از بین میرود کافی است که رهبر فرمان دهد اسرائیل را زیر پاله میکنیم
  • ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    یهودی طرفدار اسرائیل! خداوند در قرآن بزرگترین کتاب آسمانی خودش تغیان یهود و نابودی آنها به دست مسلمانان را گفته حرف آخر را خدا زده...
  • عباس ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    پس چطور اکثریت تمام دنیای باستان و جهان متمدن اون زمانو فتح میکنن و از کشورهای مثل مصر و بابل و.. پیشی میگیرن و بزرگترین امپراتوری جهان باستانو شکل میدن خواب نبودن
  • عباس ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    0 0
    پس ایران در زمان هخامنشیان مومن بودن ماشا الله
  • رزم آرآ ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
    1 0
    صهیونیست خبیس پایت روی پوست خربازه است داری لیز می خوری بری ته جهنم دست اوردغان را بگیر با خود ببر.
  • علی ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
    0 0
    سلام خدا رو شکر یک نفر عالی توضیح داد من فقط دنبال همین مطلب بودم تا ببینم این مطلب چه قدر صحت داره. ممنون
  • ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
    0 0
    1753 همیشه گرگ هایی هستن که برای مقاصد خودشون لباس میش به تن میکنن . دین یهود اون موقع حق بوده اما دلیل نمیشه که یهودی های اون موقع هم خوب بوده باشن
  • ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
    0 0
    مشرق چرا لینک این خبر رو بالای صفحه سایت قرار نمی دی.این خبر باید جزو خبر های همیشگی سایت باشه.
  • ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
    1 0
    سرنوشت این قوم رو خدا نوشته.اینا محکومن به نابودی کامل. امیدوارم خدا لیاقت نابودیشونو به ما ایرانی ها هم بده.
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
    0 0
    شما تو کدوم غار زندگی می کنی که اینترنت داری. سرتو مثل کبک کردی تو برف.جواباتو کاش میخوندی
  • 1946 ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
    1 0
    مکتب کابالیستی مکتب شیطانی هست دیگه.باید آهنگ شیطانی بذارن کثافتای صهیونیسم
  • آب ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
    1 0
    یهودی صهیونیسم، شما کی بحق بودید، شما از همان ابتدای بقول خودتون هدایتتون خائن و خونخوار بودید و هستید تا حدی که پیامبران الهی را کشتید. لعنت بر شما پیروان سامری و گوساله پرستان هدایت نشده ابدی لعنت بر شما پیروان کابالا لعنت بر شما بافومت پرستان شیطان صفت و ...
  • امیر ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
    1 0
    جناب ناشناس افکارت بوی پان ...یسم ها رو میده.نقطه ها شو خودم گذاشتم. این طرز تفکر "باستان باستانی" تو حال و آینده ایرانو خراب میکنه. دشمن اصلی صهیونیسمه.ولی تو داری الکی با خودی دشمنی می کنی.
  • ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
    1 0
    البته صحبت های استاد رائفی پور یکی دو سالی طول میکشه تا به گوش بقیه برسه. بازم دم مشرق گرم که کم وبیش از این گزارش ها میزاره.
  • شهیدان شهر ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
    1 0
    ما همه پشت به پشت هم دادیم و مملکت عزیزمان ایران دفاع و حمایت کنیم.و ما نیز چشم به فرمان رهبرمان داریم تا دشمنان اسلام اسراییل و آمریکا و.... را زیر پا له کنیم انشالله.
  • امیر ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
    0 0
    عکس از سایت صهیونیستی بالاترین : http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1390/07/07/123507390_PhotoL.jpg
  • ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
    0 0
    لعنت به آتاتورک
  • ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
    0 0
    شه ژالب!!!! اصلا ایرانی بودن هم که دیگه وللش راستی من کی بیدم؟ شما کی بیدید؟ اینجا کجا بید؟
  • ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
    2 0
    خدایا ریشه ی یهودیان ملعون را بکَن به حق این روز عزیز
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    0 0
    کدوم روز عزیز؟
  • ناشناس ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    0 0
    چیزی که عیان است کشتار تعداد زیادی ایرانی می باشد. نکته: اگر تاریخ تولد فرزندتان همزمان با تششیع جنازه یکی از اقوامتان باشد، انتخاب شما چیست؟ در حالیکه روز جشن اینها برای کشته شدن هامان روز کشته شدن ایرانی هاست. پس مطمئن باشید مسئله فراتر از کشته شدن یک وزیر است.
  • نیلوفر ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    0 0
    پس بیش از پیش پشت اسلام باشیم و این قدر از این شبکه های فریبنده یماهواره طرفداری نکنننننننیم
  • نیلوفر ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    0 0
    پس بیش از پیش پشت اسلام باشیم و این قدر از این شبکه های فریبنده یماهواره طرفداری نکنننننننیم
  • 1753 ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
    0 0
    تند نرید من یهودی نیستن و فقط گفتم بالاترین شریعت درزمان خودش حق بوده و به نژاد هم هیچ ربطی نداره . تا یه چیزی میشه میخواید حرف ها ی تو گلو تونرو بچسبونید به ادم .کابالا و.. چیه حالتون خوبه شما
  • ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    این همه دروغ خجالت نمی کشید واقعا دیوانه و احمقید
  • محمودی ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    مشرق دیوانه و احمق نیست دیوانه و احمق و البته مزدور کسی است که در جواب حرف حق فحاشی و هوچی گیری می کند
  • محمودی ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    1 0
    از قضا بگو لعنت بر یهود خدا هم در قران میگه یهود صهیونیست مال صد ساله اخیره
  • بیدار ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    2 1
    تو تبریزلی نیستی تو ترک نیستی تو یک کارگزار صهیونیستی هستی که میان ترک زبانها و بقیه ایرانیها اختلاف بیاندازی ، من خودم ترک زبانم و به کورش کبیر افتخار می کنم
  • بیدار ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    1 0
    بنظر من یک فرصت بی نظیر دیگر خدای بزرگ بما عطا کرده و آن وجود قبر این دو پلید در همدان هست که باید با توجه به اینکه خود صهیونیستها کشتار ایرانی ها را هرساله جشن می گیرند و اطلاع از این مسئله برای تمام دنیا بزرگترین افشاگری انقلابی هست باید بعنوان میراث شوم و شناسه ذات پلید صهیونیستها کاری کنیم که هولوکاست ایرانیها طی مراسمی هرساله به اطلاع مردم دنیا برسد و آن اماکن را مانند رمی شیطان در بیاوریم تا هرساله میلیونها ایرانی و مسلمان و مسیحی خارجی در آنجا به استر و مردخای بعنوان نخستین قتل عام کنندگان بشریت لعنت بفرستند این فرصت را ازدست ندهیم
  • شناس ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    1 0
    همانطور که شما پان فارس هستید ما هم پان تورکیم. به تاریخمون احترام بگذارید تا به تاریختون احترام بگذاریم. به زبانمون احترام بگذارید تا به زبانتون احترام بگذاریم. دو دو تا چهارتا !
  • سوسن ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    1 0
    نه که ایران تا حالا نابود نشده! داستان کشته شدن کوروش پسر کمبوجیه رو شاید ندونید. در یکی از کشور گشایی هاش در میدان نبرد بدست سربازان ملکه سکاها "تیمورس" سر از بدنش جدا شد. سکاها در مرزهای کنونی ارس ساکن بودند.
  • ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    1 0
    وااای هی پان فارس پان ترک. دیوانه ها. تاریخ ترکای ایران تاریخ منه فارس هم هست. تاریخ منه فارس تاریخ ترکای ایرانم هست.اگر هم پای زبون ترکی بیاد وسط،من چاکرشم هستم.بس کنید بابا. راشیسم و فاشیسم مال هیتلر بود نه مااااااا.زبونمون مو در آورد.فارس یا ترک بودن یعنی اشرف مخلوقات بودن؟ بس کنید این عقب موندگی رو
  • ویدا ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    0 0
    سلام در آن زمان که رسانه ای نبوده که به هم اطلاع بدن تا در شهرهای مختلف ایرانی ها را بکش پس این برنامه از قبل برنامه ریزی شده
  • ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    1 0
    نظرات کاربران با پرچم های کشورهای یهودی نشین قابل تأمل است خدا ریشه ظلم را بسوزاند.
  • na shenas ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    3 0
    ای کاش هیتلر نسلشونو میزد
  • مرتضی جلالی ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
    1 0
    جناب معظم لک،آقای غلام جو(ناشناس) شما هم جو گیر و هم خود گیر شده اید،حرفاتون بوی ملی مذهبی ها رو میده
  • مسلمی ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    3 1
    طرفداری از هیتلر نکنید طرفداری از هیتلر آب به آسیاب یهود ریختنه
  • ابراهیم ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    3 0
    باید این موضوع را به عموم مردم گفت الان تنها بعضی از مردم وبیشتر دانشجویان با این مسعله آشنا هستند این هم اتفاقی به این موضوع پی برده اند. من ایرانی باید بدونم 13فروردین برا چی از خونه میرم بیرون بایدبدونم که یهودیان برا کشتن نیاکان من جشن میگیرن و از کشتن پدران من خوشحالن چرا ما نباید این واقعه تلخو در کتابهای تاریخ مدرسه مان به کودکانمان بگویم این موضوع نباید در حد جند سایت ،خبرگزاری تریبون دانشگاه باشه
  • حامد ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
    4 0
    خدا جای حق نشسته-اگه حکومت و مردم کورش خدایی بودن هرگز قتل عام اینطوری نمی شدن
  • رضا ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    2 0
    عزیزان بیایین همگی ملتمسانه و با تضرع برای ظهور مهدی فاطمه (س) دعا کنیم! تا بساط کل ظلم تو دنیا برچیده بشه.... (الهم عجل...عجل...عجل...لولیک الفرج)
  • مهدی ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
    1 2
    احترام به یهودی طرفدار موسی (ع) که اشکالی نداره ... تعدادی از هموطنان عزیز ما یهودی (موسوی) هستند و هیچ ربطی به صهیونیست ندارند . کوروش طرفدار یکتا پرستی و صلح بود .
  • مهدی ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
    7 0
    ملتی به اسم اسرائیل وجود ندارد . همگی مزدور اجاره ای هستند .
  • مهدی ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
    1 0
    بمیر بابا یه وری
  • مهدی ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
    3 1
    سید حسن دماغتونو بگیره همگی از ترس به خودتون خفه میشین :-) قدرت اسرائیل را در جنگ های 33 و 22 روزه دیدیم .
  • مهدی ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
    2 1
    اتفاقا خیلی مفیده که مردم ناراحتی و کینه داشته باشن از این کثافت ها .
  • ناشناس ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
    0 0
    ببخشید اشتباهی مثبت شد
  • حمید ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
    0 0
    ناشناس تو انگار مشکل داری ودارای اختلال چند شخصیتی هستی؟؟؟؟؟
  • کاظم ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
    0 0
    سلام این فیلمی که شما گذاشتین محصول یک گروه کابالیستیه. اخر فیلم لینک سایتشون رو گذاشتن. بهتره یکم بیشتر دقت کنین.
  • ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
    4 0
    حضرت موسي هم از دست همين آدمها دق كرد!
  • کارشناس ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
    8 0
    در آیه شریفه 82 از سوره مبارکه مائده آمده است که شدیدترین دشمنی با مسلمان ها را یهودیان و مشرکین دارند. البته تاریخ هم گواه این معنا می باشد ولی نباید نتیجه گرفت که همه یهودیان دشمن ما هستند. در بین یهودیان ایران افراد درستکار و خوبی وجود دارند که هم به دین پیامبر خود حضرت موسی(ع) پایبندند و هم نسبت به وطن و هموطنشان ، بسیار دلبسته و فداکارند. فراموش نکنید که یهودیان ساکن در ایران، بزرگ شده در فرهنگ غنی و با قدمت ایران هستند و این فرهنگ کهن و پر افتخار در وجود همه ایرانی های اصیل صرف نظر از دین و آیینشان رسوخ کرده و از آن ها افرادی درستکار ، با فرهنگ و شایسته ساخته است. گرچه آرزو می کنم این دسته یهودیان با خدا و آزاده نیز روزی به دین مقدس اسلام گرویده و با این کار بزرگ خود پیامبر عظیم الشان خود، حضرت موسی (ع) را شاد کنند.
  • ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
    5 0
    پیشنهاد: ایران اسرائیل را تهدید کند در صورت خرابی مسجد االاقصی این مقبره های همدان را خراب می کند
  • ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
    0 1
    این استاد رائفی پور ماشالا چه توانایی جالبی در تفت دادن مطالب داره. انشالا بتونیم بیشتر از محضرشون استفاده کنیم!
  • فتحی ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
    4 1
    به نظر بنده با توجه به اینکه استر و مردخای نماد ظلم به ایرانیان می باشند،مردم باید به صورت خودجوش این کار را انجام دهند.اگر گروهی مثلأ بسیجیان که باید در متن این حرکات باشند پیش قدم شوند بقیه نیز به آنها ملحق می شوند.فقط زمان اعلام نمایید تا در صورت امکان از دیگر شهرهای کشور نیز برای تخریب این محل نحس همکاری نمایند.باور کنید کار صوابی انجام می دهید.
  • محمودی ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    0 1
    این مطلب یک مقاله تحقیقیه و هیچ ربطی به رائفی پور نداره تو رو خدا بس کنید این شخص پرستی رو
  • سرباز پارسی ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
    17 2
    افسوس میخورم چرا تا به حال گورستان این حرومزاده ها رو تا الان با خاک یکی نکردن... دوستان در نزد من اسلام عزیز است ولی هرگز نباید ظلم و ستمی که بر اون 80000 عزیزی که روا داشتند را فراموش کنیم اگه تو خودت رو یه ایرانی با غیرت میدونی پس با من همراه شو در نابودی اون انگل های صهیونیستی. الله اکبر
  • ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    1 2
    کتاب نانی از خون نوشته نجیب الکیلانی ناشر حامیان آزادی قدس هم در این زمینه خوندنیه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس