آخرین جمعه رمضان در کلام امام(ره)

امام خمینی فرمودند: روز قدس روز اسلام است، روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد و احیا بکنیم و قوانین اسلام در ممالک اسلامی اجرا بشود. روز قدس روزی است که باید به همه ابرقدرت‌ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما، به واسطه عمال خبیث شما، واقع نخواهد شد. روز قدس، روز حیات اسلام است.


BBC از زلزله آذربایجان چه می خواهد؟

شبکه بی بی سی فارسی (BBCPersian) با تمام توان کوشش می کند که از زلزله مناطق شمال غرب کشور در جهت دامن زدن به اختلافات قومی بهره برداری کند.


روایتBBC از دور زدن تحریم‌های‌ایران

روش‌های هوشمندانه ایران در دور زدن تحریم‌های اعمالی غرب، موجب شده تا مقامات غربی بارها به بی‌اثر بودن این تحریم‌ها اذعان کنند.



تحلیل نتایج ایران در المپیک از زبان وزیر

ملت ايران ظرفيت‌هاي بزرگي دارد كه شايد مركز ثقل آن موفقيت جواناني است كه بيشتر در ورزش نمود پيدا مي‌كند. خوشبختانه زمينه‌هايي كه فراهم شد در بازي‌هاي المپيك به ثمر نشست و افتخارات خوبي براي ايران كسب شد تا اين كه برخي از رسانه‌هاي دنيا عملكرد ايران را شگفتي آور تلقي كردند.


نسخه آیت الله مجتهدی برای نماز شب‌

در دعای روز بیست‌وششم ماه مبارك رمضان می‌خوانیم: 'اللهمّ اجْعَل سَعْیی فیهِ مَشْكوراً وذَنْبی فیهِ مَغْفوراً وعَملی فیهِ مَقْبولاً وعَیبی فیهِ مَسْتوراً یا أسْمَعِ السّامعین.''خدایا قرار بده كوشش مرا در این ماه قدردانی شده و گناه مرا در این ماه آمرزیده و كردارم را در آن مورد قبول و عیب مرا در آن پوشیده‌ ای شنواترین شنوایان.'


تخفیف 30 درصدی در نمایشگاه‌های پاییزه

رئیس شورای اصناف کشور از برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا به مناسبت بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: کالاهای اساسی و لوازم‌التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان و خانواده‌ها با 10 تا 30 درصد تخفیف عرضه می‌شود.


احمدی‌نژاد در ضیافت پادشاه عربستان

رییس جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس فوق العاده سازمان همکاری کشورهای اسلامی به همراه سران سایر کشورهای شرکت کننده در این اجلاس در ضیافت سحری پادشاه عربستان حضور یافت.


عکس/ عبدالله گل عصای دست عبدالله



نامزدهای نهایی بهترین بازیکن اروپا

کریستین رونالدو، لیونل مسی و آندرس اینیستا به عنوان نامزدهای نهایی بهترین بازیکن فوتبال اروپا (یوفا) معرفی شدند.


سفر نیمه‌کاره رئیس‌جمهور یمن به عربستان

رئیس جمهور یمن، به دلیل حمله افراد مسلح به وزارت دفاع، طی چند ساعت آینده سفر خود به عربستان را نیمه‌کاره رها کرده و به کشور باز می‌گردد.


با ۶ میلیون تومان دیگر پول برق ندهید

شما می توانید با ۶ میلیون تومان یک پنل خورشیدی برروی پشت بام خود نصب کنید و یک کیلووات برق خورشیدی داشته باشید.



به بهانۀ هفدهمین سالگرد درگذشت آقامدد

بزرگ مرد سازنده فوتبال کشورمان که ریشه سازندگی در فوتبال را با مکتب راه آهن بنیان نهاد، توانست در طول بیش از شصت سال سازندگی، بزرگانی همچون رضا و بیوک و طنخواه، بهمن نوروزی، کرم نیرلو، علی جباری، نصراله عبدالهی، عزت جان ملکی، دکتر رضا اسدی، جهانگیر کوثری، امیر قلعه نوعی فرشاد پیوس، علی، امیر و پرویز ابوطالب، علی گیوه‌ای، رضا حسن‌زاده، حافظ طاحونی، داریوش مصطفوی، ابراهیم آشتیانی، فرهاد کاظمی، محمد دادگان، مسعود و فریدون معینی، جمشید وطن دوست و... صد‌ها شاگرد دیگر تحویل و تقدیم قیمت‌های بزرگ باشگاهی و ملی نماید.



گزارش محرمانه لاریجانی از زلزله به مجلس

رئیس مجلس شورای اسلامی با ارایه گزارشی از بازدید خود از مناطق زلزله زده در جلسه غیر علنی مجلس، کمیسیون عمران و بهداشت را مسئول پیگیری و نظارت بر روند بازسازی و کمک رسانی به مناطق زلزله زده کرد.



به زودی با امین زندگانی ازدواج می کنم

خانم فخرالتاج ملکه دربار همایونی این روزها بسیار پر مشغله است و بعد از بازی در مجموعه قهوه تلخ این شب ها مشغول بازی در نمایش "33 درصد نیل سایمون" است و روزها هم به تمرین نمایش "بازرس هانو واقعی" به کارگردانی برادرش بورژین عبدالرزاقی می پردازد.


اولین پیشنهاد عبدالله در اجلاس مکه

پادشاه عربستان سعودی طی سخنانی در افتتاحیه اجلاس سازمان همکاری اسلامی در مکه مکرمه خواستار همبستگی اسلامی و پرهیز از فتنه شد و پیشنهاد کرد که مرکزی به منظور گفت‌وگوی بین مذاهب اسلامی در ریاض تاسیس شود.



افزایش كیفیت خدمات ‌دهی در قطارها

مدیر كل اعزام و خدمات راهبری شركت قطارهای مسافری رجا گفت: در راستای اهداف و راهبردهای مشتری‌ مدارانه شركت رجاء و به ‌منظور افزایش كیفیت خدمات و بهبود عملكرد نیروی انسانی، اقدامات بهبودی طی چهار ماهه ابتدای سال 91 صورت گرفت.


تصاویر/حضور علی دایی در مناطق زلزله زده

علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران با حضور در مناطق زلزله زده از روستاهای آذربایجان شرقی بازدید کرد.




مصر بارديگر گذرگاه رفح را بازگشايي كرد

مقامات مصر گذرگاه مرزي رفح در مرز مصر با نوارغزه را بار ديگر به روي مسافران فلسطيني و افراد بلاتكليف و بيماران بازگشايي كردند.


اعتراف فرمانده آمریکایی به‌ناتوانی‌اسراییل

فرمانده ستاد مشترک ارتش آمريکا با اشاره به توانايي‌هاي نظامي ايران اعلام کرد که رژيم صهيونيستي توانايي نابودي و ضربه زدن به فعاليت هسته‌اي ايران را ندارد.


واکنش عسگراولادی به انتقادها علیه هاشمی

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به رقابت های انتخاباتی گفت: رقیب را نمی توان حقیر و بیچاره شمرد، اگر ما رقیب را حقیر، بیچاره و دچار افسردگی معرفی کنیم، رقابت سالم را رعایت نکرده ایم، باید در انتخابات نقش خود که برنامه و گفتمان ما است را بگوییم و نقش رقیب را کمرنگ نکنیم.


نادرترین گل‌های دنیا

گل یکی از مظهرهای زیبایی در تمام دنیا است و از آن به عنوان یک نشانه ای از زندگی یاد می کنند اما این گل ها خودشان عمر کوتاهی دارند و برخی از ان ها به خاطر همین عمر کوتاه در شرف نابودی هستند.




ممکن است دوشنبه عید فطر باشد

رئیس ستاد استهلال استان تهران از اعزام هشت گروه رصدی برای رؤیت هلال ماه شوال خبر داد و گفت: احتمال اینکه امسال ماه رمضان کامل باشد و روز دوشنبه عید اعلام شود، وجود دارد.



آخرين رده بندي تيمهاي برتر واليبال جهان

بر اساس رنكينگ جديد فدراسيون جهاني واليبال، تيم ملي ايران با يك پله سقوط در رده چهاردهم قرار گرفت.


سوخوی سر به هوا

این هواپیمای بمب افکن تاکتیکی سوخو-24 روسیه در یک نمایشگاه دائم هوافضایی مستقر شده و احتمالاً به دلیل حذف برخی از تجهیزات، با تغییر محل مرکز ثقل، موقتاً به اینصورت در آمده است.




اخراج کشیش "مست و عریان" از کلیسا

یکی از کلیساهای میشیگان یکی از کشیش‌های بلندپایه خود را به دلیل دستگیر شدن هنگام رانندگی با حالتی مست و عریان، اخراج کرد.


تجهیز جاده‌ها به انواع سیستم‌های هوشمند

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به برنامه‌ ریزی لازم و هماهنگی با دست‌ اندرکاران و فعالان در بخش حمل‌ونقل جاده‌‌ای از توسعه و تجهیز جاده‌ها به انواع سیستم‌های هوشمند خبر داد.


میزان فطریه امسال از دید رهبر انقلاب

بخش استفتائات دفتر مقام معظم رهبری میزان زکات فطره امسال برای هر نفر را ۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.


اولین اظهارات رسول خادم پس از المپیک

خادم در مورد روند كشتي اظهار كرد: ما شاهد يك حركت جدي و جديد در كشتي كشور هستيم كه در المپيك عرض اندام كرد. فرنگي به يك نوع با نتيجه قابل توجه و آزاد با نوع كلاس كشتي و شيوه كشتي ايراني، عرض اندام كردند.


جزئیات ایجاد 1.1 میلیون شغل جدید

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه با اعلام اینکه ایجاد 1 میلیون و 100 هزار فرصت شغلی جدید در سال‌جاری برنامه‌ریزی شد، گفت: با احتساب اقدامات دیگر و همچنین تلاش برای حفظ مشاغل موجود، این میزان به 2.3 میلیون خواهد رسید.


بیانه وزارت دفاع در مورد روز قدس

وزارت دفاع در بیانیه‌ای تاکید کرد: روز قدس روز انفجار خشم مقدس مستضعفان و محرومان عالم علیه همه دنیای زور و زر و تزویر صهیونیزم بین المللی و شیطان بزرگ است.



امروز گفتن از زهرا(س) شغل برخی شاعران است/ماجرای تحصیل در دانشگاه تهران فقط برای دیدن قیصر

عارفه دهقانی گفت: می‌بینیم که شاعری از حضرت زهرا می‌گوید و وقتی که در جشنواره حضور پیدا می‌کند می‌بینیم که هیچ نشانی از زهراگونه بودن ندارد و آن شعر را صرفاً برای جشنواره گفته است و این متأسفانه برایشان شغل شده است.




ارتباط آب‌مروارید با شكستگی‌لگن

مطالعات اخیر نشان می‌دهد كه آب مروارید و ضعف دید در كهنسالان یكی از مهمترین دلایل شكستگی لگن است


ناديا دلدار گلچين از دنيا رفت

نادیا دلدار گلچین بازیگر سینما و تلویزیون صبح امروز پس از چند روز کما در بیمارستان عرفان دارفانی را وداع گفت.





متن دادخواست خانواده شهداي هسته‌اي

متن دادخواست خانواده های شهدای دانش هسته ای در نشستی خبری در مجتمع فرهنگی سیدالشهداء قرائت شد.

معاون اول های ناخلف +تصاویر

مردانی که دست راست روسای جمهور می شوند و بیش از آنکه عصای دست باشند مایه عذاب دولت خود هستند







امشب تب فوتبال در جهان بالا می رود

تیم ملی ایران از ساعت 21 امشب در مجارستان به مصاف تیم ملی تونس می رود. در دیگر دیدارهای مهم آلمان میزبان آرژانتین است، انگلیس در سوئیس به مصاف ایتالیا می رود و سوئد از برزیل پذیرایی می کند.


لقمه‌ای که امیر قطر نمی‌تواند هضم کند

یک روزنامه انگلیسی با اشاره به مواضع سیاسی متناقض امیر قطر در گزارشی تأکید کرد: "قطر لقمه‌ای به دهان گذاشته که توانایی هضم آن را ندارد".


حجاب؛ دلیل اخراج از دیزنی لند+تصاویر

زن مسلمان سیاه پوستی که به دلیل داشتن حجاب از محل کار در مجموعه شهربازی دیزنی‌لند اخراج شده بود از این شرکت شکایت کرد.




رونمايي از سريالي با موضوع کشف حجاب

مراسم رونمايي از سريال «كلاه پهلوي» و مجموعه داستاني «آخرين روزهاي زمستان» (با موضوع شهيد باقري) روز سه‌شنبه ـ 24 مرداد ماه ـ با حضور مديران شبكه اول و خبرنگاران برگزار شد.



تمرین نظامی آمریکا برای مقابله با چین

ارتش آمریکا در حال آماده شدن برای مقابله با سلاح های پیشرفته و جدید چین ازجمله موشک های بالستیک و ضد ناو «دونگ فونگ» این کشور است.


بهمن دری: قصد ندارم ترک پست کنم

بهمن دري گفت: دامنه فعالیت‌های معاونت امور فرهنگی ارشاد به فضل الهی روز به روز کیفی‌تر شده و تا یک سال پایانی دولت دهم، قاطعانه به انجام وظایف محوله پرداخته و قصد ترک مسؤولیت معاونت را ندارم.


المپیک گوسفندی

المپیک تابستانی 2012 چند روز پیش به کار خودش پایان داد و شرکت کننده ها به خانه هایشان بازگشتند اما هنوز این المپیک تمام نشده اسکاتلندی ها دست به اقدامی عجیب زدند.




نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس