تنها نماینده پینگ‌پنگ بانوان ایران با شکست 4 بر 3 مقابل قهرمان 5 دوره آفریقا از دور رقابت‌های المپیک 2012 لندن کنار رفت.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، ندا شهسواری نخستین پینگ‎پنگ ‏باز ایران بود که رقابت‎های خود در بازی‎های المپیک لندن را از امروز شنبه آغاز کرد. این بازیکن در نخستین دیدارش که در ورزشگاه Excel برگزار شد به مصاف "اوشانایکه" از نیجریه رفت و با نتیجه 4 بر 3 متحمل شکست شد.

ندا شسواری گیم نخست دیدار برابر "اوشانایکه" را با برتری 13 بر 11 خود تمام کرد اما در گیم دوم با نتیجه 11 بر 8 شکست خورد. نماینده تنیس روی میز زنان ایران گیم سوم را هم با همین نتیجه واگذار کرد اما رقابت پایاپای او با حریف آفریقایی‌اش باعث شد برنده 11 بر 9 گیم چهارم شود.

شهسواری در حالیکه در مجموع چهار گیم 2 بر 2 با حریف خود مساوی بود، گیم پنجم را با اختلاف امتیاز بالا و با نتیجه 11 بر 4 واگذار کرد. البته این بازیکن با برتری مطلق و پیروزی 11 بر 5 در گیم ششم کار را به گیم هفتم و پایانی کشاند اما در این گیم با نتیجه 11 بر 3 شکست خورد و بازنده نهایی بازی شد.


شهسواری مغلوب بازیکنی شد که پنجمین حضور متوالی در المپیک را تجربه می‎کند

شهسواری در حالی بازنده این دیدار شد که حریف آفریقایی او سال 1996 و همزمان با المپیک آتلانتا تا کنون حضور مستمر در بازی‌های المپیک داشته است و امسال با رده جهانی 292 پنجمین حضور المپیکی خود را تجربه می‎کند. این در حالی است که تنیس روی میز ایران تاکنون هیچ نماینده زنی در المپیک نداشته است و ندا شهسواری برای نخستین بار موفق به کسب سهمیه این بازی‎ها شد.

در هر صورت ندا شهسواری که با رنکینگ 491 در المپیک لندن شرکت کرد با پذیرفتن باخت 4 بر 3 مقابل "اوشانایکه" از دور مسابقات کنار رفت.

نوشاد عالمیان دیگر نماینده تنیس روی میز ایران در بازی‎های المپیک لندن است. نخستین دیدار این پینگ‎پنگ‎باز کشورمان ساعت 22:30 امشب مقابل برنده دیدار "مایوسی آگبتولگو" از توگو  و"جوستین‌هان" بازیکن چینی الاصل استرالیا برگزار می‌شود. این دیدار نیز در ورزشگاه Excel برگزار می‎شود.

عالمیان در صورت پیروزی در دیدار امشب حریف "تانگ پنگ" بازیکن هنگ کنگی می‎شود که رنکینگ 31 جهان را در اختیار دارد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس