کد خبر 140513
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۲:۰۳

ملکه انگلیس با هنرنمایی جیمزباند وارد ورزشگاه محل برگزاری مراسم افتتاحیه المپیک 2012 لندن شد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، در حالی مراسم افتتاحیه سی‌امین دوره المپیک به میزبانی لندن در حال برگزاری است که در بخش‌های ابتدایی مراسم، مسئولان با طراحی یک روستای کوچک بخشی از تاریخ قدیم این کشور را به نمایش در آوردند.

* در نمایش‌های ابتدایی مراسم افتتاحیه مسئولان گذر سنت به مدرنیته کشور محل برگزاری مسابقات را به نمایش در آوردند.

* افراد زیادی در این نمایش نقش داشتند که شغل‌های مختلفی از جمله کارگر معدن و کشاورز را نشان می‌دادند.

*در ادامه مراسم حلقه‌های المپیک در فضای ورزشگاه معلق شد. این حلقه‌ها از کنارهای ورزشگاه بهم رسیدند و پس از تشکیل نماد المپیک با آتش‌بازی روشن شدند.

* کنسرت‌های مختلفی توسط هنرمندان در ورزشگاه اجرا شد. پخش آهنگ‌های حماسی انگلیس از دیگر برنامه‌های مراسم افتتاحیه بود که با همخوانی تماشاگران همراه شد.

*پرده سه بعدی و بزرگی در وسط ورزشگاه نصب شده که در حین اجرای کنسرت، قسمتی از فیلم‌های معروف و بخش‌هایی از تاریخ انگلیس را پخش می‌کند.

* در بخش دیگری از مراسم و در فیلمی که از قبل ساخته شده بود، جیمز باند وارد کاخ پادشاهی شد و همراه ملکه انگلیس با هلی‌کوپتر به ورزشگاه آمد. در ادامه بدل این دو از هلی‌کوپتر به پایین پریدند.

* دقایقی بعد ملکه با ژاک‌روگ وارد ورزشگاه شدند و مورد تشویق قرار گرفتند.

* مستربین در یک کنسرت به عنوان پیانیست به ایفای نقش پرداخت؛ وی اواسط برنامه به رویای اول شدن در مسابقات دو ومیدانی فکر می‌کرد که البته به شکل ناجوانمردانه‌ای در حال برگزاری بود. وقتی که به خودش آمد متوجه شد که  به جای کسی دیگر مشغول نواختن پیانو است و مورد شماتت رهبر ارکستر قرار گرفته است و مجبور به ترک ورزشگاه شد!

 

مراسم افتتاحیه در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس