ژوزه در پاسخ به سوال مبني بر اينكه علي پروين مدير فني پرسپوليس مدعي شده اگر من جاي ژوزه بودم طوري با اين بازيكنان برخورد مي‌كردم كه تا صبح گريه كنند ابتدا اظهار كرد: من اين شخص را نمي‌شناسم. پروين؟!

به گزارش مشرق، محمود یاوری پس از پیروزی 3 بر 2 برابر پرسپولیس در نشست خبری گفت:‌ وقتی بازی شروع شد همه عکاسان پشت دروازه‌ ما رفتند و گفتم حداقل یکی از آنها پشت دروازه پرسپولیس برود اما در نیمه دوم فکر کنم همه فهمیدند ماجرا از چه قرار است و برای عکاسی پشت دروازه پرسپولیس رفتند.

وی افزود: بازیکنان ما خیلی زحمت کشیدند. ما در گوشه‌ای از ایران تمرین می‌کنیم و بازیکنان‌مان بسیار پرتوان و کم‌ادعا هستند. با توجه به مسائل مالی، بهترین‌ها را گرفتیم و باید به مدیریت و هیئت مدیره باشگاه تبریک بگویم. ما باید پرسپولیس را می‌بردیم.

یاوری تصریح کرد: قبلاً‌ هم گفته بودم نتیجه در زمین مشخص می‌شود. این آقای محترم (مانوئل ژوزه) گفته بود من را نمی‌شناسند، طبیعی است چون او تازه به ایران آمده اما اکنون من را به خوبی شناخته است.

سرمربی فجر در مورد اینکه ساق‌های بازیکنان پرسپولیس خسته بود، گفت:‌ در نیمه دوم وضعیتی اتخاذ کردیم چون می‌دانستیم آنها حمله می‌کنند و فشار زیادی هم تحمل کردیم. عضلات بازیکنان ما باز شده است. بین دو نیمه روی تخته نوشتم "شهامت، جسارت و غیرت". بازیکنان ما در میدان دویدند و غیرت به خرج دادند.

یاوری با اشاره به وضعیت پرسپولیس خاطرنشان کرد: مطمئن هستم پرسپولیس روزهای بهتری پیش‌رو دارد. از خوش‌شانسی ما بود که در این موقع به پرسپولیس خوردیم.

وی در مورد اینکه در گذشته برق شیراز هم شروع خوبی در لیگ داشت اما در پایان مسابقات سقوط کرد، گفت: من در مورد آن زمان نمی‌توانم حرف بزنم اما در مورد تیم خودم می‌گویم رقابت در تیم ما حرف اول را می‌زند. ما فردا در شیراز بازی داریم و آنهایی که در این بازی نبودند، فردا بازی می‌کنند. قبول دارم عضلات بازیکنان پرسپولیس هنوز ول نکرده بود. آنها مربی بزرگی دارند و خوشحالم که این مربیان بزرگ به ایران می‌آیند.

یاوری با اشاره به توان بازیکنان فجر تصریح کرد: اگر بازیکنانم دو برابر توان‌شان در زمین ندوند آنها را نمی‌بخشم. آنها باید 9 کیلومتر دوندگی داشته باشند. در تمام بازی‌ها ما فقط یک هدف داریم و آن هم شادی روح شهید سپاسی است.

مانوئل ژوزه: پرسپوليس بايد اول من را مي‌گرفت بعد بازيكنان را/پروين با خودم رودررو صحبت كند

به گزارش مشرق، مانوئل ژوزه پس از شكست تيم فوتبال پرسپوليس برابر مقاومت سپاسي در نشست خبري اظهار كرد: هفته هاي اول براي ما سخت است. من بزرگ‌ترين مسئله كاري دوران زندگي‌ام را قبول كرده‌ام، قبل از اينكه اين بازيكنان را بشناسم. 15 روز پيش از شروع ليگ به تيمي آمدم كه مدعي قهرماني است. من اگر از روز اول بودم پرسپوليس را اين جوري نمي‌بستم. معلوم است كه اين بازيكنان را هنوز كامل نمي‌شناسم. شناخت كامل از بازيكنان ماه‌ها كار مي‌برد.

وي افزود: با اين شرايط ريسك كردم و مسئوليت را پذيرفتم و الان با سري بالا اينجا هستم. پرسپويس در نيمه اول بازي بد نبود ما مي‌توانستيم در آن نيمه 4 گل به حريف بزنيم. آن‌ها حتي يك شانس هم نداشتند. ما يك گل از روي كرنر خورديم، يك گل پنالتي شد و گل ديگر هم مانند دو گل قبلي روي اشتباهات‌مان صورت گرفت. سه اشتباه عمده داشتيم و سه گل خورديم. به حريف تبريك گفتم و ما هم بايد سخت كار كنيم.

ژوزه گفت: نمي‌دانم بازيكنانم عصبي بودند و چرا عملكردي اين گونه داشتند كه كمي با استرس همراه بود. 14 بازيكن جديد به پرسپوليس آمده‌اند. برخي از آن‌ها از باشگاه‌هاي كوچكتر به پرسپوليس آمده‌اند. بي‌شك براي آن‌ها بازي كردن در باشگاه بزرگ در هفته‌هاي اول سخت است. ضمن اينكه عدم حضور تماشاگران هم به نفع حريف شد. من تنها 4 روز پيش از اين بازي فهميدم در يك بازي خانگي تماشاگران‌مان را نداريم!

سرمربي پرسپوليس تاكيد كرد: هنوز راه زيادي داريم. در 15 روز نمي‌شود يك تيم را ساخت. ما الان از اين شكست ناراحتيم و بايد ماه‌ها كار كنيم تا موفق باشيم.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا بهتر نبود پرسپوليس پيش از آنكه بازيكنان را بگيرد سرمربي را انتخاب مي‌كرد گفت: با اين نظر موافقم اينجا همه چيز برعكس شد. اول بازيكنان به تيم پيوستند بعد سرمربي آمد. اين شيوه خيلي درست نيست. اميدوارم تا وقتي من اين تيم و بازيكنانش را به طور كامل نشناختم حريفان‌مان در هفته‌هاي اول مدام به پيروزي نرسند و ما امتياز از دست دهيم. اين دو ماه براي ما خيلي سخت است. هرچند نتيجه عملكرد تيم را در پايان فصل بايد ببينيد. بقيه حريفان هم امتياز از دست مي‌دهند اما ما بايد هر بازي برايمان مهم‌تر از بازي قبل باشد.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا ساق بازيكنان‌تان خسته نبود گفت: شايد كمي استرس داشتند. به اين خاطر كه مي‌خواستند بهترين كار را انجام دهند. ما در تمرين‌ها روي نوع بازي حريف كار كرده بوديم و اگر همان برنامه‌هاي تمريني را اجرا مي‌كرديم در اين بازي اين اشتباه‌ها را انجام نمي‌داديم. من شعبده‌باز نيستم كه با يك بشكن زدن تيم را عوض كنم. با اين كه تجربه زيادي دارم اما در اين فرصت كوتاه نمي‌شود تيم قدرتمندي ساخت. اين تيم بايد آرام باشد تا من بتوانم تيم خوبي را از آن بسازم.

ژوزه در پاسخ به سوال مبني بر اينكه علي پروين مدير فني پرسپوليس مدعي شده اگر من جاي ژوزه بودم طوري با اين بازيكنان برخورد مي‌كردم كه تا صبح گريه كنند ابتدا اظهار كرد: من اين شخص را نمي‌شناسم. پروين؟!

پس از ارائه كمي توضيحات و تلاش مترجم ژوزه، ظاهرا سرمربي پرسپوليس پروين را شناخت و در پاسخ به اين سوال گفت: اگر او بهتر از من تصميم مي‌گيرد چرا باشگاه او را سرمربي پرسپوليس نكرد. خب او را مي‌گذاشتند تا هدايت اين تيم را بر عهده بگيرد. من 22 قهرماني به دست آورده‌ام و پرافتخارترين مربي كشورم هستم. موفقيت‌هاي بسياري را در نقاط مختلف به دست آوردم و باشگاه تصميم گرفته تا من سرمربي پرسپوليس باشم. اگر پرسپوليس مي‌برد شايد ايشان مصاحبه مي‌كرد و مي‌گفت همه ما خوب كار كرديم و در نهايت برديم! اما به شما بگويم كه هنگام باخت تيم يك پدر دارد و آن پدر سرمربي تيم است. من سرمربي پرسپوليس هستم و مسئوليت اين شكست را بر گردن مي‌گيرم. مدير فني بايد رودرروي من بنشيند و با من صحبت كند و نظراتش را به من بگويد.

سرمربي پرسپوليس در پايان گفت: اگر به موفقيت پرسپوليس اميد نداشتم به اين تيم نمي‌آمدم و قطعا همه تلاشم را براي موفقيت پرسپوليس خواهم كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس