کد خبر 139822
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۴:۲۳

مهرداد پولادی پس از شکست برابر فجرسپاسی گفت: فوتبال،‌ همین است و اگر گل نزنی، گل می‌خوری. همه ناراحتیم. در نیمه اول پیروز شدیم و فکر کردیم همه چیز تمام شده و فرصت‌ها را از دست دادیم اما در نیمه دوم باختیم. شکست تلخی بود اما داور مسابقه در این شکست تأثیرگذار بود.

به گزارش مشرق، پس از شکست 3 - 2 پرسپولیس برابر فجرسپاسی شیراز که در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی اتفاق افتاد بازیکنان دو تیم درخصوص این بازی صحبت کردند:

مهدوی‌کیا: اتفاق‌های سال گذشته تکرار شد/ بدون هواداران چیزی کم داشتیم

 مهدی مهدوی‌کیا پس از شکست 3 بر 2 برابر فجرسپاسی در مورد بازی و نیمکت نشینی‌اش گفت: متاسفانه خوب نبودیم و باختیم. من از بچگی عاشق پرسپولیس بودم و مثل میلیون‌ها هوادار،‌ این تیم را دوست دارم. در این تیم بزرگان زیادی بازی کرده‌اند و نیمکت نشینی در پرسپولیس هم برایم افتخار است. برای هر بازیکنی نشستن روی نیمکت پرسپولیس افتخار است.
مهدوی‌کیا در مورد دلیل شکست گفت: در مورد مسایل فنی سرمربی باید نظر بدهد. در نیمه اول خوب و متفاوت ظاهر شدیم اما در نیمه دوم شروع بدی داشتیم و اتفاق‌های سال گذشته تکرار شد. هر کسی نظری دارد اما فجرسپاسی جوانان با انگیزه‌ای دارد. در فوتبال یک نفر دستمزد زیاد می‌گیرد و یک نفر کمتر دستمزد می‌گیرد و این مسایل تاثیرگذار نیست.
وی در مورد محرومیت هواداران، گفت: قطعا غیبت هواداران تاثیرگذار بود. ما به حضور آنها عادت داریم و بدون هواداران گویی چیزی گم کرده بودیم.
بازیکن پیشین تیم ملی در مورد خداحافظی وحید هاشمیان، گفت: باید بازی خداحافظی خوبی برای او برگزار شود؛ دیداری که در شأن وحید باشد. هاشمیان جسارت، لیاقت و همه فاکتورهای یک بازیکن بزرگ را داشت.
مهدوی‌کیا درمورد بازگشت نکونام به فوتبال ایران، گفت: از بازگشت او خوشحالم و لیگ ما داغ می‌شود اما متاسفانه زمانی فوتبال ایران 15 لژیونر داشت و اکنون دیگر هیچ لژیونری ندارد و این مسئله اصلا خوب نیست.
وی در مورد باخت اول پرسپولیس گفت: قول می‌دهم دیگر این شکست‌ تکرار نشود. مانوئل ژوزه تازه آمده و باید به او فرصت داد.

حقیقی: شکست پرسپولیس نوش جان مردم شیراز

 رضا حقیقی پس از پیروزی 3 بر 2 برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: می‌گفتند قرار است تیم فجر واگذار شود. هزار و یک مشکل داشتیم اما در دو هفته شروع لیگ دو برد خوب به دست آوردیم و نشان دادیم این جوانان شایسته و مستحق برد بودند. مقابل پرسپولیس با تیم قدرتمندی بازی کردیم.
وی در مورد مشکلات مالی تیم فجر عنوان کرد: در مورد مسائل مالی حرف نمی‌زنم. بازیکنان ما با دل و جان بازی کردند و این پیروزی نوش جان مردم شیراز. ما تیم بزرگی را شکست دادیم.

پولادی: فکر کردیم همه چیز تمام شده است

مهرداد پولادی پس از شکست 3 بر 2 برابر فجرسپاسی گفت: فوتبال،‌ همین است و اگر گل نزنی، گل می‌خوری. همه ناراحتیم. در نیمه اول پیروز شدیم و فکر کردیم همه چیز تمام شده و فرصت‌ها را از دست دادیم اما در نیمه دوم باختیم. شکست تلخی بود اما داور مسابقه در این شکست تأثیرگذار بود.
وی گفت: ژوزه تازه آمده و وقت می‌خواهد اطلاعات لازم را بگیرد و ترکیب اصلی را شناسایی کند. باید به او فرصت داد.
پولادی با اشاره به محرومیت هواداران گفت: وقتی سکوهای خالی را می‌دیدیم انگار چیزی گم کرده بودیم و شرمنده آنها شدیم.

قاضی: نباید در ابتدای فصل شکست می‌خوردیم/ پنالتی مشکوک بود

 محمد قاضی پس از شکست 3 بر 2 پرسپولیس برابر فجر سپاسی عنوان کرد: در این دیدار با بدشانسی روبرو بودیم. زمانی که گل نزنیم گل می‌خوریم و می‌توانستیم بازنده نباشیم.
وی ادامه داد: داور پنالتی مشکوکی به سود فجر اعلام کرد. به هر حال شکست جزئی از فوتبال است، اما نباید در ابتدای فصل برای پرسپولیس رخ دهد.
مهاجم سرخ پوشان خاطرنشان کرد: در دقایقی که در بازی حضور داشتم تمام تلاش خود را انجام دادم. امیدوارم روز به روز بهتر شویم و این نتیجه را جبران کنیم.

کاظمیان: بد بازی کردیم/انگار تمرین می‌کردیم!

جواد کاظمیان پس از شکست 3 بر 2 برابر فجرسپاسی  گفت: هر زمانی که سرمربی صلاح بداند به میدان می‌آیم و با تمام توان انجام وظیفه می‌کنم.
وی در مورد پنالتی فجرسپاسی گفت: داور در اعلام پنالتی عجله کرد. فکر می‌کنم او تحت تاثیر پرحرفی بازیکنان فجر به ضرر ما پنالتی گرفت.
کاظمیان تاکید کرد: بد بازی کردیم و شکست خوردیم و بازی برده را باختیم. دنبال بهانه‌جویی نیستیم. در نیمه اول خوب بازی کردیم اما در نیمه دوم یک پنالتی بادآورده شیرازه تیم ما را بهم ریخت و سه امتیاز را راحت از دست دادیم. قول می‌دهم این باخت دیگر تکرار نشود.
وی با اشاره به ورزشگاه خالی از تماشاگر گفت: برای اولین بار بود که در ورزشگاه بدون تماشاگر بازی می‌کردیم. ما همیشه به حضور هواداران عادت داریم اما در دیدار با فجر گویی بازی نداشتیم و تمرین می‌کردیم.

حسینی: این شکست نقاط ضعف پرسپولیس را گوشزد کرد

سید جلال حسینی پس از شکست 3 بر 2 برابر فجر سپاسی در جمع خبرنگاران گفت: بد بودیم و باید بدانیم نباید به یک گل بسنده کنیم. مقابل فجر روز خوب ما نبود و البته داوری هم ایرادهایی داشت.
وی افزود: شکست خیلی تلخی خوردیم اما این باخت نقاط ضعف را به ما گوشزد کرد. فجر تیم خوبی است هرچند می‌توانستیم بازنده نباشیم.


علی‌عسگر: ترکیب دست ژوزه نیامده است


حمیدرضا علی‌عسگر پس از شکست 3 بر 2 پرسپولیس برابر فجر سپاسی عنوان کرد:‌ بازی بدی انجام ندادیم اما بدشانسی آوردیم. باخت در ابتدای فصل به هیچ ‌عنوان خوب نیست و باید در بازی‌های آینده جبران کنیم.
وی افزود: باید می‌بردیم اما متأسفانه نتوانستیم بازی را اداره کنیم. مانوئل ژوزه شناختی از بازیکنان ندارد و هنوز ترکیب دست سرمربی نیامده است.


بنگر: داور چمن را دید و برای فجر پنالتی گرفت


 محسن بنگر پس از شکست 3 بر 2 برابر فجرسپاسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمی‌دانم داور چرا پنالتی گرفت. او آمد و چمن را دید و گفت چون چمن کنده شده پنالتی است. باختیم و نمی‌شود زیاد در مورد بازی حرف زد.
وی ادامه داد: روز بدی داشتیم و باید در آینده بهتر بازی و جبران کنیم هرچند می‌توانستیم برابر فجر بازنده نباشیم.



انصاری‌فرد: به هیچ تیمی پیشنهاد یک میلیاردی ندادم/نمی‌توانم جواب فتح‌الله‌زاده را بدهم


 کریم انصاری‌فرد پس از شکست 3 بر 2 پرسپولیس برابر فجر سپاسی گفت: بازی خوبی نبود و توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد. واقعاً شکست تلخی در ابتدای لیگ تجربه کردیم و باید تلاش کنیم در بازی‌های آینده جبران کنیم.
وی درباره صحبت‌های فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال در برنامه 90 خاطرنشان کرد: زمانی که برنامه 90 پخش می‌شد خواب بودم و صحبت‌های آقای فتح‌الله‌زاده را نشنیدم و به همین دلیل دوست ندارم زیاد در این باره حرف بزنم. سال گذشته نیز که آقای فتح‌الله‌زاده نتوانست مرا جذب کند مسائلی را مطرح کرد.
انصاری‌فرد ادامه داد‌: چون آقای فتح‌الله‌زاده هم‌زبان و بزرگتر من است نمی‌توانم جواب او را بدهم و درباره‌اش حرف بزنم. سال گذشته زمانی که خوب یارگیری نکردند اعلام کردند انصاری‌فرد مبلغ یک میلیارد می‌خواهد که ما در توان‌مان نیست. به همین روز عزیز، نه در استقلال، نه پرسپولیس و نه در سایپا یک بار هم پیشنهاد یک میلیاردی یا هزار میلیاردی ندادم و چنین ارقامی به هیچ عنوان صحبت ندارد.
مهاجم پرسپولیس تاکید کرد: زمانی که فیلم حرف‌های آقای فتح‌‌الله‌زاده را ببینم صددرصد در مورد این موضوع صحبت خواهم کرد و هم‌اکنون نمی‌توانم بیش از این حرف بزنم.
وی در پاسخ به این سؤال که مبلغ واقعی قراردادش چقدر است، گفت: این موضوع را از باشگاه بپرسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس