یکی از فیلمبرداران سیما که متوجه حضور این تماشاگران شده بود، قصد فیلمبرداری از آنها را داشت که با ممانعت نیروهای حراست ورزشگاه آزادی مواجه شد. در ابتدا بین این فیلمبردار و نیروهای حراست درگیری لفظی به وجود آمد که در نهایت منجر به زد و خورد بین آنها و ضبط دوربین این فیلمبردار شد.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فجرسپاسی شیراز در هفته دوم دوازدهمین دوره لیگ برتر از ساعت 22:30 روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی آغاز شد. حواشی این بازی را در زیر می‌خوانید:

*دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس - فجرسپاسی در حالی سه شنبه شب در ورزشگاه آزادی برگزار شد که حدود 30 هوادار در جایگاه ویژه نشسته بودند.

* پیش از آغاز مسابقه بازیکنان پرسپولیس با پیراهنی که عکس وحید هاشمیان روی آنها چاپ شده بود، بدن‌های خود را گرم کردند.

* امیر عابدزاده، سیف الهی و "ایمون زاید" از روی سکو تیم پرسپولیس را همراهی کردند.

* سیدجلال حسینی تنها بازیکن پرسپولیس بود که پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت تیم فجر رفت و برای حضور در زمین مسابقه از محمود یاوری رخصت گرفت.

* بیش از 30 نفر در جایگاه ویژه ورزشگاه حضور داشتند که به نظر می‌رسید از اعضای دو باشگاه هستند اما به هر صورت می‌توان آنها را تماشاگران این بازی بدون تماشاگر دانست.

* تیم فجرسپاسی در این دیدار پیراهن زرد برتن کرده بود که شماره‌های بازیکنان نیز با رنگ سفید روی پیراهن آنها درج شده بود، موضوعی که ناظر بازی به آن توجه نداشت و مشکلاتی را برای خبرنگاران و گزارشگران بازی برای شناسایی نفرات ایجاد کرده بود.

* کارلوس کی‌روش به همراه "آنتونیو سیموئز"، "دانیل گاسپار" و امید نمازی در جایگاه CCIP نشسته بودند. ضمن اینکه جعفر جعفری، علی پروین، غلامرضا بهروان، عزیزالله محمدی، هوشنگ مقدس و افشین پیروانی هم از دیگر حاضران در ورزشگاه بودند.

* درحالیکه هیچ تماشاگری به ورزشگاه نیامده بود اما ماموران نیروهای انتظامی در بیرون ورزشگاه و روی جایگاه‌های مختلف مستقر شده‌ بودند.

* برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری در پیست دوچرخه‌سواری باعث شده بود در بیرون از ورزشگاه شاهد ازدحام مسئولان و رکابزنان باشیم. ضمن اینکه صدای گزارشگر این مسابقات در سکوهای ورزشگاه آزادی هم شنیده می‌شد.

* مهدی مهدوی‌کیا، محمد قاضی، افشین اسماعیل‌زاده و جواد کاظمیان در بین دو نیمه در زمین ماندند و بدن‌های خود گرم کردند. البته در این هنگام محمد نوری، علیرضا نورمحمدی، نیلسون روی نیمکت نشسته بودند.

* حضور خبرنگاران رسانه‌های نوشتاری و خبرگزاری‌ها باعث شده بود که جایگاه خبرنگاران پر شود. عکاسان بسیاری هم برای پوشش تصویری این بازی به ورزشگاه آمده بودند.

* در زمان ورود تیم پرسپولیس به زمین در بین دو نیمه، علی کریمی با تک تک بازیکنان صحبت و به آنها نکاتی را گوشزد می‌کرد.

* یکی از جانبازان که پیراهن قرمز به تن داشت با ویلچر در کنار نیمکت پرسپولیس حضور داشت.

* رضا حقیقی پس از گشودن دروازه تیم پرسپولیس سجده شکر به جا آورد.

* ورود تماشاگران به ورزشگاه آزادی در شب بازی پرسپولیس - فجرسپاسی شیراز ممنوع بود اما با این وجود تعداد اندکی تماشاگر در بخشی از ورزشگاه حضور داشتند.

*یکی از فیلمبرداران سیما که متوجه حضور این تماشاگران شده بود، قصد فیلمبرداری از آنها را داشت که با ممانعت نیروهای حراست ورزشگاه آزادی مواجه شد. در ابتدا بین این فیلمبردار و نیروهای حراست درگیری لفظی به وجود آمد که در نهایت منجر به زد و خورد بین آنها و ضبط دوربین این فیلمبردار شد.

دومین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با شکست تیم پرسپولیس مقابل فجرسپاسی شیراز پیگیری شد تا شاگردان محمود یاوری با 6 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی مسابقات شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس