کد خبر 139807
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۰:۲۵

دومین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با شکست تیم پرسپولیس مقابل فجرسپاسی شیراز رقم خورد تا شاگردان محمود یاوری با 6 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی مسابقات شوند.

به گزارش مشرق، تیم‌های پرسپولیس تهران و فجرسپاسی شیراز از ساعت 22:30 روز سه شنبه برگزارکننده دومین دیدار روز نخست از هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور بودند. این بازی که در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار شد، در پایان به برتری 3 بر 2 تیم فجرسپاسی شیراز تا این تیم با 6 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر شود.

پرسپوليس در نيمه نخست بازي را بهتر از حريف آغاز كرد و در دقيقه 15 روي اشتباه مسلم مدافع فجر سپاسي به وسيله اميرحسين فشنگچي به گل نخست دست يافت. در همان نيمه نخست پرسپوليسي‌ها به وسيله فشنگچي و انصاري فرد دو سه موقعيت خوب ديگر هم داشتند كه نتوانستند از آن‌ها استفاده كنند.

در آغاز نيمه دوم فجر سپاسي با تغيير شيوه بازي و با هدف جبران گل خورده وارد زمين شدند و خيلي زود در دقيقه 52 به وسيله عباس محمدرضايي و روي اشتباه بازيكنان پرسپوليس به گل رسيدند.

در ادامه بازي شاگردان ژوزه كه از اين بازي برد مي‌خواستند شدت حملات خود را روي دروازه حريف بيشتر كردند اما حمله‌هاي سرخ‌پوشان آنچنان كارساز نبود و تنها در يكي دو صحنه بود كه اين تيم به وسيله كريم انصاري فرد صاحب موقعيت‌هاي خوبي شد.

در دقيقه 75 يكي از حملات فجر سپاسي با خطاي محسن بنگر به روي مهاجم اين تيم همراه شد كه داور بلافاصله اعلام ضربه پنالتي كرد در حالي كه بازيكنان و كادر فني سرخ‌پوشان به اين تصميم اعتراض زيادي داشتند با اين حال رضا حقيقي كاپيتان فجر پشت توپ قرار گرفت و ضربه پنالتي را تبديل به دومين گل فجر سپاسي كرد.

در نيمه دوم ژوزه بازيكناني چون جواد كاظميان، محمد قاضي و محمد نوري را وارد زمين كرد اما تا دقايق پاياني بازي سرخ‌پوشان نتوانستند كاري از پيش ببرند و روي يك ضد حمله تند و تيز فجر سپاسي به وسيله مهدي نظري (90) به گل سوم دست يافت تا آب سردي بر پيكره تيم پرستاره پرسپوليس ريخته باشد.

با اين حال اين پايان كار نبود و در ثانيه‌هاي پاياني بازي محمد قاضي با يك شوت زيبا يكي ديگر از گل‌هاي خورده پرسپوليس را جبران كرد تا پرسپوليس در اين بازي با نتيجه 3 بر 2 بازنده شود.

بدين ترتيب مانوئل ژوزه نخستين شكست خود را به همراه پرسپوليس در فصل جديد تجربه كرد. سرخ‌پوشان هفته آينده بايد در تهران به مصاف گهر شهرداري درود بروند. گهر در این دیدار میزبان است.
 در دیگر دیدار امشب راه اهن در اکباتان با نتیجه 3-1 گهر زاگرس را شکست داد.

ترکیب تیم پرسپولیس:

شهاب گردان، محسن بنگر، سیدجلال حسینی، مهرداد پولادی، حمید علی‌عسگر( از دقیقه 74 محمد نوری)، حسین ماهینی، روبرتو سوسا، سامان آقازمانی، علی کریمی، امیرحسین فشنگچی( از دقیقه 59 جواد کاظمیان)، کریم انصاری‌فرد( از دقیقه 64 محمد قاضی)

سرمربی: مانوئل ژوزه

ترکیب تیم فجرسپاسی:

وحید شیخ ویسی، سعید قزلکچی، خالق شفیعی( از دقیقه 40 دیگو ماکزیما)، محمد آفند، علیرضا جلیلی، رضا حقیقی، عباس محمدرضایی( از دقیقه 83 امید خلیلی)، حمید جوکار، مجتبی ترشیز، محمد مهدی نظری و بابک لطیفی( از دقیقه 61 بابک لطیفی)

سرمربی: محمود یاوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس