کد خبر 139149
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۸

سازمان بسيج دانش‌آموزي با صدور بيانيه‌اي، قتل‌عام مسلمانان در ميانمار را محكوم كرد و خواستار پايان دادن هرجه سريعتر به اين كشتارها شد.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، متن اين بيانيه بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

وسيعلمون الذين ظلموا اي منقلب ينقلبون

اكنون در قرن بيست ويكم و در اوج ادعاهاي غرب و شرق براي ارتقاء انسانيت بشري و جوامع مدني، شاهد ظلم، تجاوز و جنايات بي‌سابقه‌اي عليه مستضعفان و مظلومان جهان هستيم.

پس از جنايات وحشتناك آمريكا و اسرائيل و متحدانشان در ميان ملتهاي مستضعف، از فلسطين تا لبنان تا عراق، افغانستان، يمن، بحرين و ... امروز شاهد يكي از عجيب‌ترين و وحشتناكترين جنايات بشري هستيم. مسلمانان مظلوم كشور ميانمار در ميان سكوت كشورهاي مدعي آزادي و انسانيت، در سايه چشمان بسته سازمان‌هاي بين‌المللي به فجيع‌ترين شكل ممكن قتل‌عام شده‌اند و احدي نيست كه در دادخواهي آنان فريادي برآورد.

مسلماناني كه توسط دولت ميانمار به رسميت شناخته نمي‌شوند، حتي از حقوق اوليه خود نيز بي‌بهره‌اند. امروز فاجعه ميانمار نه تنها مسأله جهان اسلام بلكه مسأله تمام ملت‌ها‌، اقوام و طوايف بيدار‌، حق‌جو و حق‌طلب دنياي امروز است كه بي‌شك در پشت پرده اين جنايات دست حمايت استكبار و ايادي و نوكران بي‌صفت آنها پيدا است.

سازمان بسيج دانش‌آموزي ضمن ابراز همدردي با برادران مسلمان در سراسر دنيا بويژه ميانمار و به تأسي از امام راحل و امام‌خامنه‌اي‌(مدظله‌العالي) كه در هيچ‌يك از فجايع انساني سكوت نكردند، با اظهار انزجار نسبت به اين‌گونه رفتارهاي ضدبشري، از جوامع بين‌المللي مي‌خواهد سكوت خود را نسبت به اين جنايات شكسته و ضمن محكوميت شديد به آتش كشيده شدن خانه و كاشانه مسلمانان و كشتار كودكان، زنان و مردان مسلمان ميانمار در اقدامي سريع و قاطعانه به اين نسل‌كشي پايان دهند.

كشورهاي عضو سازمان ملل متحد بايد با عزمي راسخ و تلاشي مستحكم از شوراي امنيت بخواهند با توجه به بند 7 منشور بين‌الملل از عنصر قهريه براي متقاعد كردن حكومت ميانمار و دست برداشتن از كشتار، ظلم و جنايات روا داشته شده بر ملت مظلوم و مسلمان آن كشور استفاده كند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس