فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به وجود 35 پایگاه آمریکایی در اطراف ایران، گفت: این پایگاه‌ها همگی در تیررس موشک‌های ما هستند و همچنین سرزمین‌های اشغالی نیز اهداف خوبی برای ما محسوب می‌شوند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به وجود 35 پایگاه آمریکایی در اطراف ایران، گفت: این پایگاه‌ها همگی در تیررس موشک‌های ما هستند و همچنین سرزمین‌های اشغالی نیز اهداف خوبی برای ما محسوب می‌شوند.

وی افزود: تدابیری اندیشیده شده تا با ایجاد پایگاهها و استقرار موشکها در اولین دقایق حمله، تمامی این پایگاهها را کاملا منهدم کنیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه همچنین درخصوص شلیک موفقیت آمیز موشکهای بالستیک در رزمایش پیامبر اعظم7 تصریح کرد: طبق گزارشات رسیده، این موشکها که از نقاط مختلف کشور شلیک شدند، به هدف از پیش تعیین شده که یک هدف واحد شبیه پایگاههای هوایی کشورهای فرامنطقه ای بود، اصابت کردند.

به گزارش فارس، در این رزمایش از موشک‌های با برد 2000 کیلومتر نیز استفاده شد به دلیل فاصله سکوها تا هدف از پیش تعیین شده، تنها از 1300 کیلومتر برد آنها استفاده شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه همچنین اظهار داشت: مهمترین تفاوت این رزمایش با رزمایش‌های قبل سپاه این بود که در گذشته، موشک‌ها از یک جا شلیک می‌شد، اما در این رزمایش موشکها از چندین نقطه به سمت هدف واحد شلیک شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حاج علي ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    4 0
    همه در مقابل دشمن بايد يد واحد باشيم خدا قوت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس