خچیره یا به زبان عامیانه مردم این دیار خجیر روستایی است از توابع شهرستان طالقان. با دوربینی که همراهم بود تصمیم گرفتم این بار صدای بهشت را از خچیره به گوشتان برسانم.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، خچیره یا به زبان عامیانه مردم این دیار خجیر روستایی است از توابع شهرستان طالقان.
چند روز پیش من وارد این روستا شدم و به صورت اتفاقی رفتم به زیارت امام زاده ضیاءالدین که از نوادگان امام موسی کاظم(ع) است. از آنجایی که خچیره روستایی سرسبز و زیباست تصمیم گرفتم دوری در حیاط این امامزاده بزنم. چند قبری در اطراف دیده می شد که خوب، من از آنها گذشتم. سه قبر بالا تر از همه مزارها خودنمایی می کردند. رفتم ببینم این سه آرامگاه مربوط به چه کسانی است. وقتی رسیدم نام سه تن بر روی این سنگ ها می درخشید، بسیجی شهید سامان روستایی، بسیجی شهید اسماعیل خدامی و بسیجی شهید علی ادیب طالقانی. اینان هدایای مردم این روستا به نهضت روح الله هستند با دوربینی که همراهم بود تصمیم گرفتم این بار صدای بهشت را از خچیره به گوشتان برسانم.
روحمان با یادشان شاد
 





نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Majid ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
    0 0
    روحشان شاد بهشت گوارای وجودشان
  • سیدمحمد ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
    0 0
    ظاهرا اینا سنگ یادبودن، نه قبر مطهر شهدا
  • ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
    0 0
    این گزارش سه غلط بزرگ دارد ۱- هر سه شهید از اهالی روستای میراش طالقان هستند نه خجیره ۲ یکی از دو شهید مفقوداثر است ودو شهید دیگر در بهشت زهرا دفن شده‌اند نه درمیراش یا خجیره. و این سه سنگ یادبود است. ۲ شهید سا مان روستایی در دی ۵۷ به شهادت رسیده و در ان زمان بسیج درکار نبود پس این شهید گرانقدر بر خلاف ان دو شهید عزیزبسیجی نیست. اگه خواستید همین جا پیغام بگذارید تا تصاویر از امامزاده زکریا میراش و بنای یادبود این شهیدان برای شما تصویر ارسال کنم . با تشکر
  • دشتی ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
    0 0
    با سلام و عرض ادب بنده در خصوص شهید عزیز سامان روستایی تحقیق می کنم لطفا اگر اطلاعاتی در مورد ایشان یا پدر مرحومشان اقای هادی روستایی و زادگاهشان میراش دارید برایم بفرستید. سپاسگزارم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس